פתרונות מעורבות הלקוחות של CSG זוכים לציונים גבוהים ממספר חברות אנליסטים מובילות

דרוג:

 

פתרונות מעורבות הלקוחות של CSG זוכים לציונים גבוהים ממספר חברות אנליסטים מובילות

 

בעולמנו היום, בו נדרש סיפוק מיידי, קשה להשיג הזדמנויות שניות להרשים צרכנים, לכן קריטי לבצע כל אינטראקציה נכון כבר בפעם הראשונה. מותגים גלובליים תובעים בקול מיכון חכם המספק בזמן אמת חוויות בהתאמה אישית, שהינן רלוונטיות ואינטראקטיביות, לאורך כל מחזור חיי הלקוח. CSG® (נאסד"ק: CSGS) מספקת מענה לדרישה הזו. עם חבילת פתרונות קצה לקצה הטובה מסוגה, ועם גישה מובנה של עבודה בריבוי-ערוצים, CSG ממשיכה לזכות בהכרה של אנליסטים מובילים בתעשייה ב-Forrester וב-Quadrant Knowledge Solutions.

CSG Customer Engagement Solutions Earn Top Marks from Multiple Leading Analyst Firms

Positioned as a leader by industry analyst firms, demonstrates depth, innovation and expertise of end-to-end platform

 

\NEWS RELEASE BY CSG

DENVER | June 28, 2022, News Direct: 

 

 In today’s world of instant gratification, second chances to impress consumers are hard to come by, making it critical to get every interaction right the first time. Global brands are clamoring for intelligent automation that delivers personalized, relevant and interactive experiences in real-time across the entire customer lifecycle. CSG® (NASDAQ: CSGS) is answering this call. With a best-in-class, end-to-end suite of solutions and an integrated omnichannel approach, CSG continues to garner the recognition of industry-leading analysts at Forrester and Quadrant Knowledge Solutions.

 

In recent months, CSG has been recognized as a:

·        A Leader in The Forrester Wave™: Journey Orchestration Platforms, Q2 2022: the Forrester report states: “CSG acquired Kitewheel - a regular leader in the journey orchestration space – to bring together journey analytics and orchestration...”

o       Forrester recognized CSG with a top score in the current offering category and gave top scores in the journey discovery, and journey automation and orchestration criteria. The report states CSG’s current offering strengths include “connecting the data, analyzing journey behavior, including a visualization of which steps have the biggest impact on the overall journey; and analyzing business impact.”

·        A Leader in the SPARK Matrix™: Customer Communication Management (CCM), 2022

o       CSG’s customer engagement channels help “organizations enhance customer engagement, reduce churn, reduce operating expenses, easily launch new digital services and enter new markets efficiently.”

·        A Leader in the SPARK Matrix™: Customer Data Platform (CDP), 2022

o       Quadrant Knowledge Solutions notes, “CSG’s CDP platform provides comprehensive capabilities, including data collection and ingestion, profile unification, segmentation, analytics, as well as BI and activation.” the comprehensive CDP capabilities help organizations have a data-driven approach to provide compelling and engaging customer experiences.”

·        A Contender in The Forrester Wave™: Real-Time Interaction Management, Q2 2022   

o       The report states that CSG benefits from Kitewheel’s “expertise in customer journey design and analytics, business rules logic, and communications cadence. Integrating Kitewheel with CSG’s stronger CDP and analytics tools will be critical to drive more real-time model execution…”

 

“Global brands trust CSG to help them win with their customers because we’ve demonstrated time and again that we not only understand their business but deliver results,” said Eric Carrasquilla, senior vice president, digital engagement solutions, CSG. “Our SaaS platform, CSG Xponent™, breaks down data silos to create a true and complete view of the customer. This holistic picture allows companies to deliver personalized, predictive and proactive communications that drive better business outcomes, quicker time to value and lower risk. This is our 40-year plus pedigree and why industry analysts consistently rank CSG among the top CX solution providers across the entire customer lifecycle.”

 

CSG Xponent leverages existing data, technology and communication channels to create extraordinary experiences using a unified, cloud-powered engagement platform. Xponent combines a robust customer data platform, industry-leading customer journey orchestration and analytics, and proven omnichannel communications all in one solution or via components of this portfolio. With Xponent, brands can extract meaningful insights from their data to personalize experiences in real-time and at scale across a multitude of channels, journeys and lines of business. CSG successfully supports clients with high-impact CX solutions in a multitude of industries, including broadband and communications service providers, financial services, retail, healthcare and more.

 

For more information on CSG’s unified customer engagement portfolio, visit https://www.csgi.com/capabilities/customer-engagement/unified-cloud-engagement-hub/.  

 

About CSG

 

CSG is a leader in innovative customer engagement, revenue management and payments solutions that make ordinary customer experiences extraordinary. Our cloud-first architecture and customer-obsessed mindset help companies around the world launch new digital services, expand into new markets, and create dynamic experiences that capture new customers and build brand loyalty. For 40 years, CSG’s technologies and people have helped some of the world’s most recognizable brands solve their toughest business challenges and evolve to meet the demands of today’s digital economy with future-ready solutions that drive exceptional customer experiences. With more than 5,000 employees in over 20 countries, CSG is the trusted technology provider for leading global brands in telecommunications, retail, financial services, and healthcare. Our solutions deliver real-world outcomes to more than 900 customers in over 120 countries.

 

To learn more, visit us at csgi.com and connect with us on LinkedIn and Twitter.

 

Copyright © 2022 CSG Systems International, Inc. and/or its affiliates (“CSG”). All rights reserved. CSG® is a registered trademark of CSG Systems International, Inc. All third-party trademarks, service marks, and/or product names which are referenced in this document are the property of their respective owners, and all rights therein are reserved.

 

 

Contacts:

 

Tammy Hovey

Global Public Relations

+1 (917) 520-2751

tammy.hovey@csgi.com

 

John Rea

Investor Relations

+1 (210) 687-4409 

john.rea@csgi.com

 

DOWNLOAD

 

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית  News Direct

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 

 


תגיות של המאמר: CSG |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Insilico Medicine מכריזה על השקעה חדשה בהובלת חברת Prosperity7 Ventures הנתמכת בידי Aramco, ומביאה את סך המימון בסדרה D ל-95 מיליון דולר Insilico Medicine, חברת גילוי תרופות מונעת בינה מל
Elektros מכריזה על אסטרטגיית תחנות טעינה לאזורים כפריים ומעוטי יכולת חברת Elektros (OTC PINK:ELEK), מובילה מתפתחת באספק
פסיפיק גרין מבצעת בהצלחה את מודל המעבר שלה לאנרגיה מתחדשת ומודיעה על הדו"ח השנתי שלה לשנה המסתיימת ב-31 במרץ 2022 Pacific Green Technologies, Inc. ("החברה" או "PGTK
Legit Security הכריזה על תמיכה במסגרות ציות חדשות כדי להגביר את האבטחה והשלמות של שרשרת אספקת התוכנה Legit Security, חברת אבטחת סייבר עם פלטפורמה תאגיד
OKX ולינקדאין פרסמו יחדיו את דו"ח הכישרונות העולמי של תעשיית הבלוקצ'יין OKX, פלטפורמת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה בעולם,
CleverTap מגייסת 105 מיליון דולר בסבב גיוס D בהובלת CDPQ CleverTap, פלטפורמת B2B SaaSגלובלית מובילה למעורב
LeddarTech מביאה טכנולוגיית היתוך ותפיסה תחושתית של נתונים גולמיים לאירועי ADAS ו-AD לרכב בסין ובארצות הברית ®LeddarTech, מובילה עולמית באספקת טכנולוגיית חישת
ריסקיפייד מעדכנת משקיעים: דוחות שיא לביצועי רבעון השני והמחצית הראשונה, מאיצה הדרך לרווחיות בשנת 2022 חברת Riskified Ltd. (NYSE: RSKD), פלטפורמת ניהול ה
Street Cred Capital בוחרת ב-Synchronoss כדי להציע ענן אישי כחלק מתוכנית המימון למכשירים ניידים שלה Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או "
Legit Security צוינה ככוכב עולה כחלק מרשימת Cloud 100 של Forbes Legit Security, חברת אבטחת סייבר עם פלטפורמה ארגונ
פלטפורמת Anomali מקדמת יכולות זיהוי ותגובה מונעות מודיעין ומונעת שיבושים עסקיים תוך מיטוב של הוצאות האבטחה Anomali, המובילה בפתרונות אבטחת סייבר מונעי מודיעי
SKYX משיגה הצבעה היסטורית לאישור תקינה בארצות הברית - אבן דרך מרכזית לקראת מעמד חובה לבטיחות צרכנים ואנשי מקצוע SKYX Platforms Corp. (נאסד"ק: SKYX) (Sky Technolo
Ludlow Research פרסמה חוות דעת על Elektros (ELEK) בהתבסס על האישור האחרון של חוק האקלים האמריקאי חברת Elektros (OTC PINK:ELEK), מובילה מתפתחת באספק
מסע ה-NFT של למבורגיני ממשיך בספירה לאחור לתוכנית The Epic Road Trip שתמשך שמונה חודשים ותשחרר NFT חדשים של למבורגיני לאיסוף בעקבות שני פרויקטי ה-NFT המוצלחים שלה שבוצעו עד הי
מחקר חדש: גובר הצורך במודל מבוזר של מאגרי נתונים מחקר שוק חדש שהוזמן על ידי החברות סטארברסט ורד הט
Synchronoss תספק את העוצמה עבור ההשקה באינדונזיה של שני פתרונות ענן אישי ברמת פרימיום של Telkomsigma Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או "
היטאצ'י אנרג'י תומכת בצעד ענקי בהולכת האנרגיה של גרמניה היטאצ'י אנרג'י Hitachi Energy, מובילה טכנולוגית עו
Midea מדורגת במקום ה-245 בשנת 2022  ב- Fortune Global 500 באמצעות טרנספורמציה מונעת טכנולוגיה ופריצות דרך בשוק בחו"ל רשימת Fortune Global 500 לשנת 2022 הוכרזה כשקבוצת
Sphera נבחרה כמובילת שוק עבור תוכנות לניהול פחמן בדו"ח מחקר עצמאי Sphera®, ספקית עולמית מובילה של תוכנת ניהול ביצועי
Clarity AI צוינה כמובילה בדו"ח דירוגי, נתוני ואנליטיקת ה-ESG בידי חברת מחקר עצמאית Clarity AI הודיעה כי נבחרה למובילה ב- The New Wave
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)