Salesroom מגייסת 8.5 מיליון דולר כדי להביא וידאו חכם לפגישות מכירה

דרוג:

 

Salesroom מגייסת 8.5 מיליון דולר כדי להביא וידאו חכם לפגישות מכירה

 

עם וידאו חכם ובינה מלאכותית, Salesroom עוזרת לאנשי מכירות לשלוט בפגישות וירטואליות, לנהל שיחות יעילות יותר וליצור קשרים עמוקים יותר

 

בוסטון, 10  ביולי 2022, (BUSINESS WIRE):

 

Salesroom, פלטפורמת ועידות הווידאו האינטראקטיבית לאנשי מכירות, הודיעה כי גייסה 8.5 מיליון דולר במימון ראשוני בהובלת Craft Ventures. בסבב השתתפו גם Village Global, Seedcamp, WndrCo ו-Asymmetric Capital, לצד משקיעי אנג'ל ומובי לים טכנולוגיים כולל דיוויד הלגאסון (מייסד שותף, Unity), וטריה ולורה (מייסד ומנכ"ל Ally.io), קייל פאריש (סמנכ"ל מכירות , Figma), שון מרשל (סן נשיא בכיר, מכירות גלובליות, Klaviyo). המימון החדש מאפשר לחברה להמשיך ולפתח את טכנולוגיית הווידאו בזמן אמת של Salesroom, להוסיף שילובים חידושים בנוסף לחיבורים עם Salesforce, G Suite, Slack ו-Gong, להרחיב את פעולת ה-GTM שלה ולהגדיל את צוות הניהול.

הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. ראו את המהדורה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20220622005111/en

פגישות וידאו הפכו לעמוד השדרה של התקשורת העסקית בשנתיים האחרונות. אבל למרות המומנטום הראשוני וההתלהבות, החוויה השתנתה באופן יחסי בלבד. הפער בתחום הבכירות בין היכולת הרצויה לכלים הקיימים הוא החריף ביותר. פרנסתם של אנשי מכירות תלויה ביכולתם לחשוף נקודות כאב, לבנות אמון ולשמח את הקונים שלהם באופן וירטואלי. עבור מנהל חשבונות, ההבדל בין שיחה טובה לשיחה גרועה יכול לעלות במשכורת החודשית שלו.

Salesroom מאפשרת פגישות וירטואליות יוצאות דופן בין קונים ומוכרים. הודות לחוויית פגישה מותאמת, תקצירי וידאו, תובנות מיידיות מונעות בינה מלאכותית לגבי המעורבות של הקונים ותוכניות ניבול פגישות וסדר יום מובנות, Salesroom מאפשרת לאנשי המכירות להתמקד במה שהכי חשוב: בניית קשרים משמעותיים עם הלקוחות שלהם והאצת מחזור המכירות. פלטפורמת הווידאו מבוססת הדפדפן מציעה חוויה חלקה לכל משתתפי הפגישה, עם חיכוך מינימלי וגישת לפרטיות לפני הכל לשיתוף נתונים.

"הזמן המושקע בין אנשי המכירות והלקוחות הפוטנציאליים שלהם הוא המשאב היקר ביותר שיש לארגון מכירות", אמר מייק מרג, שותף ב-Craft Ventures ובעבר מוביל לשוק ב-Dropbox, Slack וחברות טכנולוגיה בולטות אחרות. "ההרגשה הכי גרועה כמוכר או מנהל מכירות היא לעזוב פגישת מכירות, ולהבין לאחר מעשה שפספסת משהו חשוב. Salesroom מקלה על שיחת המכירה, אך גם פועלת כטייסת משנה של המוכר במהלך השיחה, מה שמוביל לתוצאות טובות יותר של פגישות וירטואליות עבור הקונה וגם עבור המוכר".

Salesroom הוא פתרון ועידת הווידאו היחיד שנבנה מהיסוד כדי לעזור לאנשי מכירות לפרוץ דרך. החברה נוסדה על ידי רוי סולומון, מייסד Applause, פלטפורמת להערכת איכות אפליקציות מובילה שנרכשה בידי Vista Equity, ודריה דנילינה, מנהלת מכירות ב-Dropbox ו-HSBC. הפלטפורמה מציעה יכולות מותאמות אישית מעבר למוצרי ועידה גנריים, כולל תמלול בזמן אמת, הדרכה מותאמת והנחיות לדוברים. עם Salesroom, אנשי מכירות יכולים להדהים את הקונים שלהם ולנצל את זמנם היקר בצורה יעילה יותר.

"אנשי מכירות מודרניים מסתמכים יותר ויותר על כלים וירטואליים כדי לבנות אמון בצורה יעילה יותר ולמכור לקונים שלהם, התפתחות שהואצה בידי המגיפה. מה שהפך מהר מאוד להכרח שינה לצמיתות את אופן מכירת המוצרים והשירותים", אמר רוי סולומון, מייסד שותף ומנכ"ל Salesroom. "הפתרונות הנוכחיים לא מצליחים לספק את ההזדמנות לאנשי מכירות לבנות מערכות יחסים משמעותיות עם לקוחות ולרכוש אמון. Salesroom עוזרת לצוותים להתקדם אל מעבר לספר המכירות המקובל, עם כלים וירטואליים שנבנו במיוחד כדי לעזור להם להתחבר ללקוחות שלהם ולבצע את המכירה".

מנוע למידת המכונה הדינמית של Salesroom מזהה שאלות ואת השלבים הבאים ומנתח את זמן האוויר של כל משתתף כדי לאפשר למוכרים ולקונים להתאים את התקשורת בזמן אמת ולהבטיח שיחה חלקה ומתחשבת יותר. לאחר כל שיחה, Salesroom מספק קטעי הדגשה הניתנים לשיתוף פגישות וסיכומי וידאו אוטומטיים כדי לבסס התכתבות עתידית ולעזור להמשיך את השיחה.

תכונות מפתח נוספות של Salesroom Video Platform כוללות:

*לובי מותאם וחדרי ישיבות וירטואליים

*מרכז פגישות שמאגד את כל המידע על היחסים בין המוכרים לקונים, בדומה לערוץ יוטיוב לכל הזדמנות

*המלצות בזמן אמת, זיהוי שאלות והדרכה לשלב הבא

*תובנות של אנשים ותכונות מפתח של הקונים בזמן אמת

*קטעי וידאו ניתנים לשיתוף מכל פגישה

*סדר יום למפגש והצבת יעדים

*תגובות עשירות כדי לשמור שדוח השיח יהיה אנושי יותר

*חדר 'לא לציטוט' שבו ההקלטה ולימוד המכונה כבים באופן אוטומטי

*שילוב עם לוחות שנה, Salesforce, Gong, Slack ועוד

 

אודות SALESROOM

 

Salesroom היא פלטפורמת ועידת וידאו אינטראקטיבית שנבנתה במיוחד עבור אנשי מכירות כדי לשפר אינטראקציות וירטואליות עם קונים. בניגוד לאפשרויות וידאו אחרות בשוק, Salesroom משלבת תכונות מותאמות כדי להפוך פגישות מכירה ליעילות יותר, כגון הדרכה בזמן אמת, הערות וידאו וחדרי ישיבות מותאמים. Salesroom נוסדה ב-2021 בידי רוי סולומון ודריה דנילינה בבוסטון, MA, Salesroom עובדת עם צוותי מכירות B2B ומגובה בידי Craft Ventures.

למידע נוסף, בקרו בכתובת www.salesroom.com

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220622005111/en/

ליצירת קשר ולמידע נוסף:

 

Salesroom Inc.
Roy Solomon,
Co-founder & CEO
[email protected]
www.salesroom.com

 

מקור: Salesroom Inc.

.

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Salesroom |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

ריסקיפייד מכריזה על Ascend 2026: "בינה בתנועה" לעידן הבא של המסחר האלקטרוני .Riskified Ltd ריסקיפייד (NYSE: RSKD), חברה מובילה
Nyxoah מודיעה על השקה מסחרית של Genio® Breakthrough Therapy בהולנד Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH), חברת טכנו
Datavault AI מכריזה על הצטרפותו של חבר היכל התהילה של ההוקי ג'רמי רוניק למוניטיזציה של נתוני ספורט ולהובלה של הבורסה הבינלאומית החלוצית NIL Datavault AI Inc (נאסד"ק: DVLT) ("Datavault" או "ה
זום משיקה את AI Companion 3.0 עם תזרימי עבודה מבוססי סוכנים, שהופכים שיחות לפעולה היום, Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) חשפה
Denodo נבחרה כמובילה ב-2025 Gartner® Magic Quadrant™ לכלי שילוב נתונים זו השנה השישית ברציפות Denodo, מובילה בתחום ניהול נתונים, הודיעה היום כי
גד מדיקל מקבלת אישור רגולטורי להתחיל מכירה של מכשיר מדידה זוויתי אינטראופרטיבי (RJB) של Ruthless Spine בישראל, בסימן התרחבות משמעותית לאחר NASS ‏Ruthless Spine הודיעה היום כי Gad Medical Ltd קיב
Audiencerate מקבלת סטטוס שותפת Google Customer Match, ומחזקת את מעמדה כספקית נתונים גלובלית ‏Audiencerate, חברת טכנולוגיה בינלאומית המתמחה בפת
Learning Tree International משיקה פתרונות כוח עבודה מבוססי בינה מלאכותית מקיפים כדי להעצים ארגונים וסוכנויות ממשלתיות לנצל את מלוא היתרונות של הבינה המלאכותית בעידן הדיגיטלי Learning Tree International, ספקית מובילה של פתרונ
‏מתג 2X של Xsight Labs מאפשר ללוויינים מהדור הבא של Starlink  לספק קישוריות במהירות ג'יגה-ביט Xsight Labs, חברה מובילה בתחום שבבי הקישוריות עתי
1X מודיעה על שותפות אסטרטגית שתספק עד 10,000 רובוטים הומנואידים לפורטפוליו הגלובלי של EQT 1X, חברת הבינה המלאכותית והרובוטיקה שמאחורי NEO, ה
Bodor Laser מספקת פתרון חיתוך פרופילים מוכלל לייצור פלדה מבנית הוצאות התשתית הפדרליות והוצאות ההון במגזר הפרטי מז
CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS), הודיעה היום כי פלטפורמת
Patton זכתה בפרס חדשנות ברמה זהב Patton - יצרנית אמריקאית בעלת שם עולמי של טכנולוגי
12BET חוגגת 18 שנים של כנות, יושרה ומשחקיות אחראית 12BET, שמעצבת את נוף המשחקים המקוונים מאז 2007, חו
 Atos ו- N3XT Sportsמשתפות פעולה להאצת טרנספורמציה וצמיחה דיגיטלית בספורט בערב הסעודית Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מאובטחת
LabelVie מקדמת מהפכה בקמעונאות מזון מבוססת בינה מלאכותית באמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח עם SymphonyAI במשך למעלה משני עשורים, LabelVie Group נסמכה על Sy
זום מובילה מהפכה במקום העבודה בשם עובדים בכל מקום, זום הכריזה על השקת קמפיין מות
ExaGrid זכתה ב‑3 פרסי תעשייה חדשים במסגרת פרסי MSP Channel Awards ExaGrid®, הפתרון היחיד בתעשייה לאחסון גיבוי רבR
Atos מקדמת את חזון סעודיה 2030 עם טכנולוגיות ספורט ודיגיטל מובילות במהדורה השנייה של כנס הכדורגל העולמי בריאד Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מונעת בי
Outpost24 רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Infinipoint ומרחיבה את פעילותה לשוק ה–Zero Trust Workforce Access Outpost24, אחת החברות המובילות באירופה בניהול חשיפ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)