אמיר הברפלד מנהל משא ומתן על שאר המניות בחברת "אקספוז"

דרוג:

אמיר הברפלד, המחזיק כיום ב-40% ממניות חברת "אקספוז", המייצגת את מותגי בגדי הים המובילים "בננה", "גלית לוי" ו"לי קופר" לצד מותגים נוספים בתחום הגרבונים ולבוש הפנאי, מציין: "אנו נמצאים בתהליך מתקדם לרכישה מלאה של החברה, כאשר נוציא על כך הודעה מסודרת בקרוב. אדגיש כי החברה ממשיכה להתנהל כסדרה בימים אלו ואיננו מתכננים לעשות שום שינויים פרסונליים" בעקבות ההודעה הרשמית שיצאה אתמול בנוגע לסגירתה של חברת "קונספט שיווק", בעלת רשת חנויות "לי קופר", המחזיקה במקביל 60% ממניות חברת "אקספוז", הודיע אמיר הברפלד, מנכ"ל ובעלים חברת "קורל", המחזיק ב-40% ממניות "אקספוז", על משא ומתן מתקדם להשלמת רכישתה מידי "קונספט שיווק", שבבעלות גידי גולדפינגר, דויד עיני וקבוצת משקיעים.

חברת "אקספוז" החלה את פעילותה המסחרית בספטמבר 2005, וכוללת מספר קטגוריות בתחום האופנה - בגדי ים הממותגים המובילים "בננה", "לי קופר" ו"גלית לוי", הלבשה תחתונה ולבוש פנאי לנשים של המותג "לי קופר" ודמויות מצוירות כטום וג'רי, גארפילד, סנופי ועוד, הלבשה תחתונה לגברים של המותג "לי קופר" ודמויות מצוירות, תחתונים וגופיות וגרבונים של המותג האיטלקי המוביל "Golden Lady". אמיר הברפלד, מנכ"ל ובעלים חברת "קורל", המחזיקה כיום ב-40% ממניות חברת "אקספוז", כאשר שאר המניות בבעלות חברת "קונספט שיווק" הנסגרת, מוסר: "אנו נמצאים במשא ומתן מתקדם להשלמת רכישתה של חברת "אקספוז" מידי "קונספט שיווק", ואני מאמין כי במהלך השבוע הקרוב נוציא הודעה מסודרת בנושא השלמת הרכישה. במקביל חשוב לי לציין כי החברה, על מצבת עובדיה, מתנהל כסדרה ואנחנו לא מתכננים שום שינויים פרסונליים בעתיד הקרוב".

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

SOUEAST נכנסת לאופנה: נותנת חסות בלעדית לרכב של שבוע האופנה בדובאי 2025-2026 SOUEAST הכריזה רשמית על שותפות משמעותית כשותפת הרכ
מותג הספורט הגלובלי U.S. Polo Assn יהיה הספונסר הראשי של מרתון פאלם ביץ' U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של United States Polo
ביונסה וליווייס משיקות את The Denim Cowboy המותג Levi’s®, בשיתוף עם האייקון הגלובלית ביונסה,
U.S. Polo Assn.  חוגג שנה חמישית כשותף הלבשה רשמי לאליפות הפולו הפתוחה הבריטית לשנת 2025 עבור גביע הזהב של קאודריי, המשודר על ידי מותג הספורט ברחבי העולם ב-ESPN בפעם הראשונה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn השיק חנות קמעונאית ראשונה בברלין, גרמניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חוגגת שנה שביעית לתמיכה ב-Outsourcing Inc. Royal Charity Polo Cup ב-2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn מושק בברזיל עם Grupo Pasquini U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)