דו"ח מצב חוויית הלקוח של CSG לשנת 2023 חושף מגמות באסטרטגיית חוויית לקוח מן המעלה הראשונה

דרוג:

דו"ח מצב חוויית הלקוח של CSG לשנת 2023 חושף מגמות באסטרטגיית חוויית לקוח מן המעלה הראשונה

 

דו"ח שנתי הכולל נתונים שנאספו מתוך למעלה מ-12 מיליארד אינטראקציות במסגרת מסע הלקוח מספק תובנות מעשיות לניווט במסע הדיגיטלי לעבר חוויית לקוח יוצאת דופן

 

דנוור, 20 במרץ 2023, (BUSINESS WIRE):

 

®CSG (נסדא"ק: CSGS), החברה המובילה בפתרונות חדשניים בתחומי חוויית הלקוח, ניהול ההכנסות והתשלומים ההופכים את חוויית הלקוח הרגילה ליוצאת דופן, פרסמה היום את דו"ח מצב חוויית הלקוח לשנת 2023. CSG השתמשה בנתונים אשר התקבלו מיותר מ-12 מיליון אינטראקציות במסגרת חוויית הלקוח ומ-710 מיליון לקוחות קצה נתמכים בכל העולם כדי לגלות כי מנהיגים עסקיים חשים את הצורך במהירות על מנת להאיץ את חוויית הלקוח הדיגיטלית (CX), אך זקוקים לעזרה בהתנעת מסע חוויית הלקוח שלהם.

"הממצאים של השנה מסמנים מסלול המראה ברור לעבר עתידה של חוויית הלקוח", אמר מארק סמית', סגן נשיא בכיר לחוויית לקוח ב-CSG. "מובילי מותג להוטים יותר מאי פעם לעלות על המטוס של חוויית הלקוח, אולם הם מבינים כי הם זקוקים תחילה לנתיב טיסה ברור כדי להגיע ליעדם. הכל מתחיל בדברים הבסיסיים - הבנת הלקוח, רכישת אמונו באמצעות שילוב של אבטחה, ושמירה על איכותן של חוויית שאינן דיגיטליות עבור לקוחות שאינם מוכנים לזינוק. לאחר שהנחנו יסוד מוצק זה, האופק עבור חידושים דיגיטליים בחוויית לקוח, כגון ארנקים דיגיטליים, מציאות מדומה וחוויית לקוח 'פיגיטלית' הוא בלתי מוגבל".

דו"ח מצב חוויית הלקוח של CSG לשנת 2023 מתמקד בשיפורים ובאסטרטגיות החשובים ביותר, אשר יאפשרו למותגים לנצח בתחום חוויית הלקוח בעידן הדיגיטלי. להלן ארבע המגמות העיקריות בחוויית הלקוח:

  1. עסקים עוברים ארגון מחדש מלמעלה למטה על מנת להמריץ מחדש ולאחד את המאמצים בתחום חוויית הלקוח. כדי לנסוק לשמיים, מותגים שואפים ליצור תמהיל של שינויים מעצבים, כגון יצירת תפקידי הובלה רבים יותר של מנהלי חוויית לקוח ושיפורים הדרגתיים על מנת להבין את הלקוחות בצורה טובה יותר. שינוי זה מתחיל עם אימוצם של פתרונות מתוחכמים של AI (בינה מלאכותית) במטרה להפוך תהליכים מסוימים לאוטומטיים, לצד טכנולוגיה של חוויית לקוח, דוגמת תזמור מסע התומך בפילוח לקוחות בזמן אמת באמצעות קבלת החלטות חכמה וכלי ניתוח נתונים.
  2. בעולם של דיגיטליזציה מהירה, עסקים אינם יכולים להרשות לעצמם להזניח את התהליכים הלא-דיגיטליים המסורתיים. תמיד תהיה קבוצה של לקוחות המעדיפים לקבל כרטיס עלייה למטוס מודפס, אשר יימסר להם ע"י עובדי חברת התעופה או יועלה לטלפון שלהם. בדיוק כשם שתמיד תהיה קבוצה של לקוחות המעדיפים תהליכים ידניים, לשלם המחאות באופן פיזי, לקבל תדפיסים מנייר ותמיכה אישית מנציג שירות. המעבר לקראת חוויות דיגיטליות חייב ליצור איזון עם חוויות לא-דיגיטליות איכותיות ולהציע גישות היברידיות יצירתיות הנותנות מענה לצרכים של כל הלקוחות.
  3. בה בעת, עסקים המוכנים לעתיד אורזים את המזוודות שלהם עבור חוויות דיגיטליות סוחפות באמצעות מציאות מדומה/רבודה וייתכן גם לעבר המטאברס. פירושו של דבר עיצוב של נוכחות דיגיטלית אשר חוויית הלקוח ניצבת בליבה. חברות חייבות להביא בחשבון את המוכנות של תשתית ה-IT לתמוך בעסקאות בעולם וירטואלי מבוזר ואת פונקציות הרשת של שוק דיגיטלי המסוגלות לפעול באופן הדדי. עסקים חייבים להניח כעת את היסודות למטאברס באמצעות פיתוח מערכות אסטרטגיות לתמיכה עסקית המאפשרות קישוריות 5G, לעצב אינטראקציות תוך מחשבה על חוויית הלקוח ולמנף שירותי "תשלומים מוטמעים" (embedded payments) בכל מקום על מנת לממש את ההבטחה של המטאברס.
  4. בדיוק כמו בתהליך העלייה לטיסה מסחרית, בדיקות ביטחון הן בעלות חשיבות עליונה לצורך מימוש חוויית לקוח יוצאת דופן. אבטחה היא גורם שלא ניתן להתפשר עליו במסגרת חוויית הלקוח, בייחוד לאור המודעות הגבוהה במיוחד של הצרכנים לנתונים שהם מפקידים בידיהם של מותגים. אבטחה, שקיפות ופרטיות יוצרים אמון, שהוא אחד המרכיבים הקריטיים ביותר בחוויית הלקוח של היום והסיבה לכך שאנו יכולים לצפות להופעתו של תפקיד ה-CTrO (מנהל אמון ראשי).

 

מגמות אלה בתחום חוויית הלקוח ממחישות מדוע מותגים זקוקים לשותף ומומחה טכנולוגי אמין שיעזור להם: יעריך את מידת הבשלות של יכולות חוויית הלקוח, הנתונים והאסטרטגיה שלהם; יגדיר יעד חווית לקוח ולמדוד את התשואה על ההשקעה; ינהל מסעות צרכן מקצה לקצה בזמן אמת; יחבר ויאפשר תשלומים דיגיטליים באופן מאובטח; ויאפשר קישוריות חלקה והפיכתן של חוויות אלה לכסף. עם למעלה מ-40 שנות ניסיון בעזרה למותגים ביצירת חוויית לקוח מובחנת, CSG היא בעלת המומחיות ופתרונות ה"שירות כתוכנה" (SaaS) שמותגים צריכים על מנת ליצור חוויות בלתי נשכחות המניעות הכנסה, מחזקות את היעילות ומגייסות לקוחות.

מתודולוגיה

בשנת 2022 עקבה CSG אחר 12.3 אינטראקציות של חוויית לקוח באמצעות פלטפורמת ניהול מסע הלקוח שלה, CSG Xponent. CSG מגדירה אינטראקציה של חוויית לקוח כאירוע בו ממשק תכנות יישומים גורם לביצוע פעולה בערוץ במסגרת מסע הלקוח. CSG גם אספה נתונים מ-710 מיליון מנויים מקוונים בהם היא תומכת באמצעות פתרונות Configure-Price-Quote ו-CSG Encompass.

בנוסף התקבלו נתונים מ:

·         3 מיליארד הודעות לעידוד מעורבות צרכנים

·         790 מיליון מסמכים מודפסים ומסמכים שנשלחו בדואר

·         110,000 אתרי תשלום

·         1,000+ לקוחות מיותר מ-120 מדינות

 

קראו את הניתוח המלא, הממצאים וההמלצות של CSG ב"דו"ח מצב חוויית הלקוח הגלובלי לשנת 2023 והיכנסו לאתר האינטרנט של CSG כדי ללמוד יותר על האופן בו CSG "מזיזה את המחט" עבור מותגים מובילים בתחומי הטלקומוניקציה, הקמעונאות, הבריאות והשירותים הפיננסיים.

אודות CSG

CSG מסייעת לחברות ליצור חוויות בלתי נשכחות המקלות על אנשים ועסקים להתחבר אל השירותים המשמעותיים ביותר עבורם, להשתמש בהם ולשלם תמורתם. פתרונות חוויית הלקוח, החיוב והתשלומים שלנו עוזרים לחברות בכל גודל להרוויח כסף וליצור שינוי. פתרונות חוויית הלקוח, החיוב והתשלומים שלנו מסייעים לחברות בכל גודל להרוויח ולעשות את ההבדל. פתרונות ה-SaaS שלנו מאפשרים לראשי החברות לשלוט בעתידן, תוך מינוף ההכוונה שמעניק צוות השירותים הגלובלי עתיר הניסיון של CSG, המונה יותר מחמשת אלפים מומחים.

רוצים ללמוד יותר כיצד להפוך למחוללי שינוי ומעצבי תעשייה, כמו יותר מ-1,000 הלקוחות שלנו? היכנסו ל-csgi.com כדי לגלות עוד.

אנשי קשר

קריסטין אויסטרגאארד
יחסי ציבור
7204 2047 79(0) 44+
[email protected]

ג׳ון ריאה
יחסי משקיעים

+1 (210) 687-4409

[email protected]

מקור: CSG

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: CSG Systems International | CSG |

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

 Bitgetמכריזה על פרסי Smart Awards 2025 לכבוד כישרונות המסחר המובילים Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
מועד אחרון לתביעה נגד FLYW: רוזן, חברה לאומית מובילה, מעודדת את משקיעי Flywire Corporation  להשיג ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב של 23 בספטמבר בתביעה ייצוגית בניירות ערך - FLYW משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
Polygon Labs ו-Cypher Capital מרחיבות את הגישה המוסדית ל-POL ברחבי המזרח התיכון Polygon Labs, צוות הפיתוח המרכזי מאחורי האקו סיסטם
Via מכריזה על תמחור הנפקה ראשונית לציבור ‏Via Transportation, Inc. ‏("Via"), ספקית מובילה ש
סקר בקרב אחיות מהגרות מראה שיעורי שביעות רצון גבוהים עבור אלה שמשתמשים במגייס מוסמך בסקר חדש, אחיות/אחים בעלות/בעלי השכלה זרה ואנשי מק
Andersen Consulting מרחיבה את יכולותיה באסיה פסיפיק עם VDB Loi ‏Andersen Consulting מרחיבה את יכולותיה בקמבודיה,
Parking Guidance Systems מכריזה על מיזוג גלובלי עם INDECT ו-ParkZen ‏Parking Guidance Systems, LLC ‏(PGS), החברה המובי
ClickUp מגיעה במהירות להכנסות חוזרות שנתיות בסך 300 מיליון דולר, צמיחה של 400% במכירות AI ClickUp, סביבת העבודה הראשונה של בינה מלאכותית מתכ
תחום החוזים העתידיים של Bitget מדורג במקום השלישי עבור ETH בין ATH חדשים, מדגיש הדו"ח החודשי Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
קרן הביוטק Sarat Ventures Y Innovations תשקיע בחברות בשלבים מוקדמים עם דגש על ערב הסעודית ואזור המזרח התיכון וצפון אפריקה בצעד היסטורי לקראת מיצוב ערב הסעודית כמרכז עולמי ל
Veritas Capital סוגרת את קרן הדגל התשיעית שלה בגיוס מלא של 14.4 מיליארד דולר ‏Veritas Capital ‏("Veritas"), משקיעה מובילה במפגש
מנהל התפעול של Bitget, ווגאר אוסי זאדה, נתן הרצאה על חינוך בלוקצ'יין ב-TEDx מנילה Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
Axi תשתתף בתערוכת פורקס דובאי 2025 ברוקרית המט"ח וה-CFD המובילה בתעשייה Axi הודיעה על
Andersen Consulting מוסיפה ליכולות ההון האנושי שלה באמצעות HAGER Executive Consulting Andersen Consulting משפרת את הצעות ההון האנושי שלה
Bitget Wallet משתפת פעולה עם Aave להשקת Stablecoin Earn Plus, מוצר גמיש לטווח ארוך עם תשואה של 10% Bitget Wallet, חברת הארנק הקריפטוגרפי ללא במשמורת,
AGFA HealthCare מחזקת את מעמדה בשוק בדו"ח KLAS Enterprise Imaging לשנת 2025 AGFA HealthCare זכתה להכרה מטעם KLAS Research על ע
Pacific Avenue Capital Partners מקדמת את האסטרטגיה האירופית עם הרחבת צוות וישות צדדית ייעודית Pacific Avenue Capital Partners ("Pacific Avenue")
Bitget Launchpool רושמת למסחר את Switchboard (SWTCH) עם 5.5 מיליון אסימונים כתגמול Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
Vimeo נכנסת להסכם סופי לרכישה על ידי Bending Spoons תמורת 1.38 מיליארד דולר Vimeo, Inc. (נאסד"ק: VMEO), פלטפורמת וידאו מובילה
Balsam Hill מכריזה בגאווה על התחייבות לעץ חג המולד אשר שומר על הקיימות ‏Balsam Hill ®, החברה המובילה לקישוטי ועצי חג המול
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)