חברה חדשה תספק פתרונות דיגיטל למגזר הערבי

דרוג:

WEB3 וקבוצת מזאוי מקימים את Sharq-Media: חברת מדיה שתספק מעטפת פתרונות קידום דיגיטלי מתקדמים לשוק הערבי

לחברה יכולות טכנולוגיות חדישניות וייחודיות שיאפשרו לאתר את קהל היעד המגזרי

שחף בר גפן, מנכ"ל WEB3 ומבעלי החברה החדשה: "עד כה, לא היה קיים לשוק הערבי פתרון מדיה דיגיטאלית מותאם ומתקדם. זהו הצעד הראשון והשאיפה היא לצאת גם החוצה – אל השוק הערבי העולמי, ובכללו הרשות הפלסטינאית"

שותפות עסקית ראשונה מסוגה בתחום המדיה הדיגיטאלית נרשם עם הקמתה של חברת המדיה Sharq-Media (Sharq, شرق: מזרח) – חברה בבעלות ערבית-יהודית משותפת שתספק שורת פתרונות פרסום ורכש מדיה דיגיטאלית מתקדמת, המבוססות על יכולות טכנולוגיות חדשניות וייחודיות המאפשרות לאתר את קהל היעד המגזרי ברשת. בין השאר, תספק החברה החדשה פתרון לפלטפורמות ה-Facebook, יאהו, גוגל (SEO), You-Tube ואף המובייל – בכולן ישולבו יכולות פילוח מדויק, מיקוד וקראייטיב ייחודיים  מבוסס קהלים מפולחים.

מניות החברה יתחלקו בין WEB3, קבוצת מזאוי ואלון שמש – מיוזמי החברה החדשה, שניהל בעשור האחרון את השיווק במחלבת יטבתה, שטראוס קפה ישראל ורשת שופרסל וישמש בין השאר גם כיועץ מקצועי. את פעילות החברה יובילו במשותף מאיר מועלם מ-WEB3 וסוזאן מזאוי מנכ"לית SQM מקבוצת מזאוי.

החברה המשותפת החדשה תהווה, למעשה, חיבור ערכי ומעשי בין המובילות הטכנולוגית של WEB3 בתחום הפרסום הדיגיטלי לבין הנגישות וההיכרות העמוקה עם קהל היעד וצרכי המפרסמים שתביא לשולחן קבוצת מזאוי, על ידי יצירת מעטפת פתרונות מדיה דיגיטאלית מלאה וייחודית, תפעל-Sharq-Media ליצור שיתופי פעולה מסחריים הן עם אתרים מקומיים והן אתרים בינלאומיים בעולם הערבי. "החברה החדשה לא באה להתחרות בערוצי הפרסום הקיימים, אלא לספק למשווקים ערוץ נוסף ואפקטיבי, להביא את המותגים והמסרים השיווקיים לחיי היומיום של הצרכנים במגזר. אומר פדול מזאוי, מבעלי קבוצת מזאוי. המגזר הערבי עובר תהליך מטלטל בין ישראלזציה, מערביזציה וערביזציה. תהליך זה יוצר ראיה גלובאלית ופתיחות הרבה מעבר לכפר, לשכונה ולמשק הפטריארכלי המסורתי. הפתרון שאנו מציעים פוגש את הלקוחות שלנו והצרכנים שלנו בכפר הגלובאלי שבו הצעיר הערבי יכול לדבר על הכל בפתיחות וללא מעצורים חברתיים".

שחף בר גפן, מנכ"ל WEB3 ומבעלי החברה החדשה מציין כי "Sharq-Media מביאה עמה תפיסה חדשה: שילוב של ניתוח הפלטפורמה ברמה הגלובאלית והתאמתה הלוקאלית לדרישות ולצרכים הייחודיים שמייצגים את הלקוחות והמשווקים במגזר הערבי. אנו מאמינים ששילוב היכולות הטכנולוגיות של WEB3 וההיכרות של קבוצת מזאוי עם המגזר והשוק הערבי יצור מעטפת של פתרונות מתקדמים וייחודיים, מותאמים למפרסמים ולנמענים מהמגזר. השאיפה היא בהחלט לצאת אל מחוץ השוק הישראלי אל השוק הערבי העולמי – ובכללו הרשות הפלסטינאית".

מדובר בניסיון משמעותי ראשון ביצירת פלטפורמה מקדמת לפרסום בערוצים דיגיטאליים למגזר הערבי – מגזר שהשיווק אליו מתאפיין בכלים מסורתיים ולא מתקדמים. "מדובר בהערכת חסר של המגזר" אומר אלון שמש, מבעלי החברה החדשה, "משווקים מהמגזר הכללי מוציאים על פרסום במגזר הערבי רק כ-100 מיליון ש"ח מתוך עוגת פרסום כוללת של למעלה מ-4 מיליארד ש"ח בשנה. בעוד שהשוק במגזר הכללי מתאפיין בסטגנציה כמותית וכספית, צרכנים צינים וקצרי רוח למותגים, תחרות אגרסיבית ואינטנסיבית הרי שהמגזר הערבי עשוי להיות " אוקיינוס כחול " של ממש. השוק הערבי נמצא בצמיחה כלכלית מואצת, מלווה בפתיחות לקדמה ולמודרניזציה המובלת היום, על ידי צעירים המהווים את הרוב הדמוגרפי. בכל המדדים שאנחנו מכירים המעידים על בגרות הצרכנים והעולם הדיגיטאלי במגזר, הרי שהמגזר הערבי לא רק שלא מפגר אחרי האוכלוסייה היהודית, אלא שבמדדים של גלישה באינטרנט בכלל ובקרב צעירים בפרט, הוא עולה עליה".

משרדי Sharq-Media ימוקמו בקומפלקס המשרדים החדש של WEB3 במגדלי בסר ברמת גן. החברה צפויה לפתוח בפעילות רשמית בנובמבר 2013

אודות WEB 3

קבוצת WEB3 מתמחה במדיה חדשנית ומפתחת פתרונות פרסום מתקדמים בארץ ובעולם. הקבוצה מהווה שחקנית מרכזית בזירת המדיה הדיגיטלית – אינטרנט וסלולר. WEB3 היא חברה יזמית, הפועלת לפיתוח טכנולוגיות חדשניות וייחודיות, המאפשרות פרסום חכם, מדויק, ממוקד ואפקטיבי.

הקבוצה מציעה מגוון פתרונות פרסום דיגיטאליים כמוצרי מדף: Global Solutions, Audience Network, Premium, Social ו-Video  המספקים מענה לפטפורמות המובייל, האתרים, הוידאו והגלובל, ומציעים יכולות חכמות כגון פילוח דמוגרפי, על גבי פלטפורמות הפרסום הגדולות בישראל ובעולם כגון NRG, FXP ועוד. WEB3 משמשת כמייצגת הבלעדית של חברת Yahoo בישראל ובבעלותה שתי חברות בנות: Maple, המתמחה בפרסום מבוסס תוצאות ו-Positive Mobile, המתמחה בפרסום בסלולר.

WEB3 הוקמה ב-2006 ומעסיקה כ-80 עובדים. מניותיה מתחלקים בין שחף בר-גפן, פז דרור, שי ברס, חברת השיווק הדיגיטלי העולמית Ybrant Digital ותאגיד המדיה הדרום אפריקאי,Village Media

בין לקוחותיה של WEB3 נמנות החברות הגדולות בישראל  – מי עדן, נביעות, סלקום, אורנג', כללית, תנובה, AIG, אל על, 013 נטוויז'ן, בנק הפועלים, בנק לאומי, הוט, האוניברסיטה הפתוחה ועוד.

 


תגיות של המאמר: web 3 | sharq media | sharq |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

CMiC משיקה את NEXUS: ה-ERP הראשון לבנייה המופעל על ידי בינה מלאכותית המשלב עיבוד שפה טבעית, בינת בנייה ואוטומציה מונעת סוכנים CMiC, הספקית המובילה של הדור הבא של ERP לבנייה, הו
מטוס הקרב הלא מאויש GA-ASI Gambit 6 החדש מוסיף פעילות אוויר-קרקע עבור לטובת CCA בינלאומי הגרסה המעודכנת של סדרת Gambit החדשנית של כלי טיס ק
עתידם של מטוסי קרב אוטונומיים מגיע לרומא General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI
Bending Spoons רוכשת את AOL לאחר מימון חוב בסך 2.8 מיליארד דולר חברת הטכנולוגיה Bending Spoons הכריזה היום כי חתמה
Fortanix מביאה את הבינה המלאכותית העצמאית, המאובטחת והמהימנה אל המעבדים הגרפיים למחשוב חסוי ומתקדם של NVIDIA ‏Fortanix® Inc., גורם מוביל בתחום אבטחת הנתונים ב
SKYX חתמה על הסכם עם מפתחי הנדל"ן האמריקאים והבינלאומיים הבולטים Global Ventures Group לפריסת טכנולוגיות הבית החכם המתקדמות שלה בבניינים ובתי מלון בפרויקטים במזרח התיכון כולל ערב הסעודית ומצרים SKYX Platforms Corp (נאסד"ק: SKYX) (d/b/a "Sky Tec
Green Building Initiative ומועצת האלקטרוניקה העולמית משתפות פעולה לקידום יעילות אנרגטית של הבניין כולו Green Building Initiative (GBI) הודיעה כי התווית ה
טכנולוגיית הבינה המלאכותית בקצה של Lantronix מעצימה את מעבד הווידאו מבוסס הבינה המלאכותית החדש של Sightline עבור יישומים קריטיים של רחפנים Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
Ambiq חושפת את שבבי ה-Apollo510 Lite להעצמת מכשירי קצה פעילים תמידית עם קישוריות Bluetooth דו-מצבית Ambiq Micro, Inc. ("Ambiq"), ספקית מובילה של פתרונ
זום חלוצה בעידן הבא של בינה מלאכותית ארגונית מותאמת אישית עם NVIDIA Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) ו-NVIDIA ע
Cambridge Isotope Laboratories, Inc חושפת את ISOAPI-D - סטנדרט חדש של ריאגנטים דאוטריים לטובת חדשנות בתעשיית התרופות - בכנס CPhI בפרנקפורט 2025 רשת הייצור הגלובלית של CIL, הכוללת מתקנים בצפון אמ
DebitMyData מספקת פתרון למשבר איסור היצוא העולמי של H20, חושפת את התפקיד הקריטי של Human Energy Grid DebitMyData™, Inc פרסמה עדכון חשוב עבור בעלי עניין
השקת מוצר סוף שנת 2025 של  Meltwater מספק אינטליגנציה מדיה חכם יותר עם חידושים חדשים בתחום הבינה המלאכותית Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
HKSTP ו-HKTDC הובילו 22 חדשנים מהונג קונג למזרח התיכון ואפשרו למעלה מ-200 התאמות עסקיות כדי לפתוח הזדמנויות חגורה ודרך תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג (HKSTP),
ExaGrid הוכרזה כמועמדת סופית לזכייה בפרס ערוץ MSP לשנת 2025 ®ExaGrid, פתרון אחסון הגיבוי השכבתי היחיד בתעשייה
מלזיה מרחיבה את פריסת מערכות התקשורת המאובטחות של BlackBerry עבור אירועי ASEAN Summit ה-46 וה-47 BlackBerry Limited (NYSE:BB) (TSX:BB) הודיעה כי מל
 InterSystems ו-Google Cloud משלבות את InterSystems HealthShare עם Healthcare API של Google Cloud ‏InterSystems, ספקית יצירתית של טכנולוגיית נתונים
אחים, בני 19 ו-20, שנשרו מסטנפורד, גייסו 4.1 מיליון דולר בסבב גיוס עם רישום יתר לבניית Golpo AI שמדמיינת מחדש יצירת וידאו שמבוססת על בינה מלאכותית Golpo, פלטפורמת הבינה המלאכותית שהופכת מסמכים והנח
SINTX Technologies מקבלת אישור FDA לטכנולוגיית השתלת כף רגל וקרסול SINAPTIC® SINTX Technologies, Inc. (נאסד"ק: SINT) ("SINTX" א
QuickTopUps.com: פלטפורמת טעינה דיגיטלית גלובלית מושקת בפקיסטן כדי להרחיב את הגישה לבידור מקוון קראצ'י, 18 בספטמבר 2025. QuickTopUps.com הושקה באו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)