קמעונאים מקוונים מרגישים לכודים בין שמירה על לקוחות נאמנים לבין הרווחים שהולכים ופוחתים: 90% מפסידים כסף בגלל שימוש לרעה במדיניות

דרוג:

קמעונאים מקוונים מרגישים לכודים בין שמירה על לקוחות נאמנים לבין הרווחים שהולכים ופוחתים: 90% מפסידים כסף בגלל שימוש לרעה במדיניות

 

90% מהקמעונאים המקוונים אומרים ששימוש לרעה של צרכנים במדיניות החזרות, קופונים ותוכניות נאמנות, משפיע על השורה התחתונה שלהם, אבל 93% אומרים שהם חייבים לנהל מדיניות נדיבה כדי לשמור על לקוחות

ניו יורק, 14 בספטמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

חברת ריסקיפייד Riskified (NYSE:RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, פרסמה מסמך על שימוש לרעה במדיניות והשפעתה על סוחרים: מדדים גלובליים 2023", החושף כיצד שימוש לרעה של הצרכנים בהחזרים כספיים, החזרות ותוכניות קידום מכירות, לצד משווקים, מאלץ קמעונאים וסוחרים אחרים למצוא איזון קשה בין שמירה על לקוחות והסכמה להפסד בלתי נמנע ברווחים.

הדו"ח מצא כי ניצול לרעה של מדיניות - התנהגויות כגון החזרות מוגזמות, הונאות בהחזרים כמו טענה שפריט לא התקבל או החזרת קופסאות ריקות, שימוש לרעה במבצעים כמו קודי קופון או תגמולים של תוכניות נאמנות, או מכירה חוזרת של פריטים בעלי מלאי מוגבל - נוסק: 90% מהסוחרים המקוונים מאמינים שניצול לרעה של המדיניות הוא בעיה משמעותית עבור שורת הרווח שלהם.

הוול סטריט ג'ורנל דיווח שהעלות לטיפול ב- 100$ של סחורה שהוחזרה היא כ-$26.50. הסקר של Riskified חושף שסביר להניח שמספר זה גבוה אף יותר. שני שלישים מהקמעונאים (67%) אמרו שהם יכולים להחזיר פחות ממחצית מהערך הכולל של פריט שנשלח חזרה. נציג ממותג של בגדי כושר מוביל ש-Riskified ראיינה אף אמר כי בהתאם לעלות הפריט, החברה שלו עשויה להיות במצב טוב יותר מבחינה כלכלית אם הלקוח יפרוץ למחסן של החברה ויגנוב פריט, במקום לרכוש ואז להחזיר אותו.

מדיניות החזרה נוחה ותוכניות קידום מכירות, גורמות לאבדן רווחים, אך הסוחרים מרגישים שהם חייבים לשמור על הגישה שלהם: 93% מהקמעונאים אמרו ש"קצת חשוב" או "חשוב מאוד" לארגונים שלהם, להציע מדיניות החזר והחזרה נדיבה כדי לזכות בלקוחות חדשים ולשמור על אלה הנאמנים להם. 90% מהמשיבים אמרו שהם מסתמכים על קידום מכירות כדי להניע מכירות ולהישאר תחרותי.

ממצאים מרכזיים נוספים מדוח השוואת מדיניות הניצול לרעה של Riskified כוללים:

*9 מתוך 10 קמעונאי אונליין אמרו שהם עומדים בפני עלויות משמעותיות עקב שימוש לרעה במדיניות זו.

*שימוש לרעה במדיניות מגיעה לשיא בתקופות מסוימות של השנה. 70% מהסוחרים אונליין חוו עלייה בכל הצורות של ניצול לרעה של המדיניות, בתקופת הקניות בקיץ, ושני שלישים (67%) ראו יותר שימוש לרעה במדיניות במהלך עונת ההחזרות שלאחר החגים.

 

*ההפסדים כתוצאה משימוש לרעה במדיניות זו גדלו משנה לשנה (YoY). 57% מהסוחרים התמודדו עם עלויות גדולות יותר כתוצאה מניצול לרעה של INR (פריט שלא התקבל) בין 2021 ל-2022, בהשוואה לעלייה של 45% בשנה של שימוש לרעה במפיץ, עלייה של 38% בשנה של שימוש לרעה בקוד קידום מכירות ובתוכניות נאמנות, ו-37% בשנה. עליה בגין שימוש לרעה בהחזרות.

 

מרכוז הלקוחות בנקודת מפנה

בתוך האקלים הכלכלי המאתגר עבור יזמי מסחר אלקטרוני ברחבי העולם, הדו"ח מזהה את המגמות המרכזיות שתורמות לעלייה המהירה בשימוש לרעה במדיניות זו ב-2023.

לפי הנתונים של Riskified, המוטיבציה לביצוע ניצול לרעה של המדיניות,  מקורה בתמהיל של גורמים כלכליים (כגון אינפלציה או כניסה לתקופת חגים שבה הצרכנים מתחו הכנסה פנויה) וגורמים רגשיים (כגון חווית לקוח גרועה אצל קמעונאי). .

ניצול לרעה של מדיניות היא בעיה ייחודית שסוחרים מתמודדים עמה, מכיוון שבניגוד להונאה מסורתית, היא יכולה להתבצע על ידי אנשים שהם לקוחות טובים מכל היבט אחר, וברוב המקרים היא אינה דורשת כישורים מיוחדים או גישה לאישורים או חשבונות גנובים. ניתוח של נתוני לקוחות Riskified, למשל, מראה שבממוצע 20% מכל התביעות להחזר כספי הן שימוש לרעה. יצוין כי שימוש לרעה במדיניות עלול לעלות לחלק מהסוחרים אפילו יותר מהחזרי הונאה מסורתיים, וכתוצאה מכך הפסדים של להגיע עד למעלה מ-100 מיליארד דולר בשנה, עבור סוחרי מסחר אלקטרוני ברחבי העולם.

על סוחרים מוטלות גם ההשפעות התפעוליות של עיבוד החזרים והחזרות, שרובם מטופלים באורח ידני. 62% מהסוחרים אמרו שאין להם כרגע מערכות אוטומטיות (כולל למידת מחשב) לזיהוי מדויק ולטיפול בשימוש לרעה במדיניות, ו-65% מהמשיבים משתמשים בתהליך בדיקה ידני עבור רוב התביעות להחזר והחזרה. לרוב הקמעונאים (68%) נדרשים שלושה עד ארבעה ימים לעבד החזר או החזרה.

"בין ההחזרות המהירות והחינמיות של אמזון, לבין מכירות פלאש פופולריות עם הנחות עמוקות, זה היה מירוץ לתחתית עבור סוחרים שמרגישים כי הם חייבים להציע תכניות מקלות יותר ויותר כדי להישאר תחרותיים", אמר ג'ף אוטו, מנכ"ל השיווק ב-Riskified.  "למרות שההתנסות נפלאה עבור צרכנים טובים, קשת הולכת וגדלה של מנצלי מדיניות נסתרת זו לרעה, הטתה את הכף - ופגעה עמוקות ברווחיות הסוחרים. המפתח לפתרון האתגר הזה הוא פתרון הזהות האמיתית של הצרכן, הרחבת אמון וחוויות חסרות חיכוך ללקוחות טובים, תוך ריסון המשתמשים לרעה ובלימת הרמאים".

לחצו כאן להורדת "שימוש לרעה במדיניות והשפעתה על סוחרים של Riskified  מדדים גלובליים 2023".

מתודולוגיה

Riskified שכרה את WBR Insights, חטיבת המחקר המותאם אישית של Worldwide Business Research, לראיין יותר מ-300 מנהיגים ממגוון ארגוני סוחר מקוונים ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, אוסטרליה, סין, יפן, בריטניה, גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ברזיל ומקסיקו. החברות המיוצגות מדווחות על לפחות 500 מיליון דולר בהכנסות השנתיות הכוללות  בין היתר מגוון  של תעשיות כולל אופנה מהירה, מוצרי ספורט, משלוחי מזון, מוצרי אלקטרוניקה ונסיעות. המשיבים מורכבים מאנשי ניהול ברמת דירקטור ומעלה, שאחראים על מניעת הונאה וסיכונים, טיפול בלקוחות, מסחר אלקטרוני, דיגיטל, הגנה על נכסים והפסדים, IT, ופעולות תשלום ומימון.

אודות Riskified

Riskified (NYSE:RSKD) מעצימה עסקים להגדיל את ההכנסות והרווחים שלהם ממסחר אלקטרוני באמצעות הפחתת סיכונים. רשת שאין לה מתחרים של מותגי מסחר, ביניהם Wayfair, Booking.com ו-Prada, חברה ל-Riskified על מנת ליהנות מהגנה מובטחת מפני הכחשות עסקה, להיאבק בהונאות ובניצול לרעה של מדיניות בקנה מידה נרחב, ולשפר את שימור הלקוחות. פלטפורמת המודיעין של Riskified בנושא הונאות וסיכונים המופעלת באמצעות בינה מלאכותית, אשר פותחה ומנוהלת על ידי הצוות הגדול ביותר של מנתחי סיכוני מסחר אלקטרוני, מדעני נתונים וחוקרים, ומנתחת את הפרט מאחורי כל אינטראקציה על מנת לספק החלטות בזמן אמת ולחזק תובנות מבוססות-זהות. למידע נוסף, בקרו בכתובת  www.Riskified.com .

למידע נוסף

Aileen McNelis
PR for Riskified
[email protected]

Cristina Dinozo
Sr. Director of Communications
[email protected]

Chett Mandel
Head of Investor Relations
[email protected]

 

מקור: Riskified

 

 

 

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: ריסקיפייד | Riskified |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

ריסקיפייד מכריזה על Ascend 2026: "בינה בתנועה" לעידן הבא של המסחר האלקטרוני .Riskified Ltd ריסקיפייד (NYSE: RSKD), חברה מובילה
Nyxoah מודיעה על השקה מסחרית של Genio® Breakthrough Therapy בהולנד Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH), חברת טכנו
Datavault AI מכריזה על הצטרפותו של חבר היכל התהילה של ההוקי ג'רמי רוניק למוניטיזציה של נתוני ספורט ולהובלה של הבורסה הבינלאומית החלוצית NIL Datavault AI Inc (נאסד"ק: DVLT) ("Datavault" או "ה
זום משיקה את AI Companion 3.0 עם תזרימי עבודה מבוססי סוכנים, שהופכים שיחות לפעולה היום, Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) חשפה
Denodo נבחרה כמובילה ב-2025 Gartner® Magic Quadrant™ לכלי שילוב נתונים זו השנה השישית ברציפות Denodo, מובילה בתחום ניהול נתונים, הודיעה היום כי
גד מדיקל מקבלת אישור רגולטורי להתחיל מכירה של מכשיר מדידה זוויתי אינטראופרטיבי (RJB) של Ruthless Spine בישראל, בסימן התרחבות משמעותית לאחר NASS ‏Ruthless Spine הודיעה היום כי Gad Medical Ltd קיב
Audiencerate מקבלת סטטוס שותפת Google Customer Match, ומחזקת את מעמדה כספקית נתונים גלובלית ‏Audiencerate, חברת טכנולוגיה בינלאומית המתמחה בפת
Learning Tree International משיקה פתרונות כוח עבודה מבוססי בינה מלאכותית מקיפים כדי להעצים ארגונים וסוכנויות ממשלתיות לנצל את מלוא היתרונות של הבינה המלאכותית בעידן הדיגיטלי Learning Tree International, ספקית מובילה של פתרונ
‏מתג 2X של Xsight Labs מאפשר ללוויינים מהדור הבא של Starlink  לספק קישוריות במהירות ג'יגה-ביט Xsight Labs, חברה מובילה בתחום שבבי הקישוריות עתי
1X מודיעה על שותפות אסטרטגית שתספק עד 10,000 רובוטים הומנואידים לפורטפוליו הגלובלי של EQT 1X, חברת הבינה המלאכותית והרובוטיקה שמאחורי NEO, ה
Bodor Laser מספקת פתרון חיתוך פרופילים מוכלל לייצור פלדה מבנית הוצאות התשתית הפדרליות והוצאות ההון במגזר הפרטי מז
CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS), הודיעה היום כי פלטפורמת
Patton זכתה בפרס חדשנות ברמה זהב Patton - יצרנית אמריקאית בעלת שם עולמי של טכנולוגי
12BET חוגגת 18 שנים של כנות, יושרה ומשחקיות אחראית 12BET, שמעצבת את נוף המשחקים המקוונים מאז 2007, חו
 Atos ו- N3XT Sportsמשתפות פעולה להאצת טרנספורמציה וצמיחה דיגיטלית בספורט בערב הסעודית Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מאובטחת
LabelVie מקדמת מהפכה בקמעונאות מזון מבוססת בינה מלאכותית באמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח עם SymphonyAI במשך למעלה משני עשורים, LabelVie Group נסמכה על Sy
זום מובילה מהפכה במקום העבודה בשם עובדים בכל מקום, זום הכריזה על השקת קמפיין מות
ExaGrid זכתה ב‑3 פרסי תעשייה חדשים במסגרת פרסי MSP Channel Awards ExaGrid®, הפתרון היחיד בתעשייה לאחסון גיבוי רבR
Atos מקדמת את חזון סעודיה 2030 עם טכנולוגיות ספורט ודיגיטל מובילות במהדורה השנייה של כנס הכדורגל העולמי בריאד Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מונעת בי
Outpost24 רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Infinipoint ומרחיבה את פעילותה לשוק ה–Zero Trust Workforce Access Outpost24, אחת החברות המובילות באירופה בניהול חשיפ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)