הקץ להלם חשבונות של צרכנים הודות ל-CSG Bill Explainer

דרוג:

הקץ להלם חשבונות של צרכנים הודות ל-CSG Bill Explainer

הפתרון מחולל מהפכה בחוויות החיוב והלקוח, באמצעות יכולות בינה מלאכותית גנרטיבית אשר מאפשרות התאמה אישית של חוויית הלקוח בקנה מידה רחב

דנוור, 19 באוקטובר 2023, (BUSINESS WIRE):

CSG® (נאסד"ק: CSGS) מעצימה את החברות ליצור חוויות דיגיטליות בלתי נשכחות מול צרכנים ועסקים כאחד. כדי לסייע לעסקים בהשגת רמה חסרת תקדים של אמון לקוחות, CSG השיקה היום את CSG Bill Explainer, פתרון מונע בינה מלאכותית, אשר משפר את הבנת החשבונות על ידי הצרכן באמצעות הסברים אינטואיטיביים של החשבון. Bill Explainer, שמיועד ספציפית לחזות ולמנוע הלם נוכח החשבונות, רותם את עוצמתה של הבינה המלאכותית הגנרטיבית על ידי מינוף Microsoft Azure OpenAI Service לטובת התאמה אישית של תובנות הצרכנים בנוגע לחשבונות, לרוחב אלפי תרחישי חיוב מורכבים. באמצעות יכולות השפה המקוריות והקונטקסטואליות של Azure OpenAI,Bill Explainer מספק תקשורת פרואקטיבית כדי לסייע ללקוחות להבין בקלות את השינויים שחלו בחיובים שלהם, במטרה למנוע הפתעות. בשיתוף עם Microsoft, CSG מסייעת לחברות להציג באופן נרחב את המהות והסיבה שמאחורי שינויים שחלו בחשבונות וליצור חוויות מותאמות אישית, אשר מצמצמות את הבלבול בצד הלקוחות ומגבירות את הנאמנות ארוכת הטווח.

"היקפי השיחות למוקדי הפניות מרקיעים שחקים כאשר הצרכנים נתקלים בשינויים בלתי צפויים בחשבונותיהם, והדבר יכול להציב אתגרים משמעותיים בפני העסקים", אומר אריק קרסקיה, נשיא, מעורבות לקוחות, CSG. "הלם החשבונות מוביל לעלויות מוגדלות ולאי שביעות רצון של הלקוחות, וכך גורם לסיכון מוגבר של איבוד לקוחות. Bill Explainer של CSG מתמודד עם האתגר על ידי שימוש ביכולות המובילות של בינה מלאכותית גנרטיבית מבית Microsoft, לצורך חיזוי שאלות הלקוחות עוד לפני שהם הוגים אותן, ונותן מענה לחששות אלה, כדי למנוע את הצורך בפנייה לתמיכת הלקוחות".

Bill Explainer של CSG מעצים את העסקים:

*צמצום היקפי ההתקשרות למוקדי הפניות באמצעות חוויות דיגיטליות משופרות – מניעה של שיחות הקשורות בחשבונות באמצעות הודעות המועברות במועד ותובנות מונעות בינה מלאכותית ומותאמות אישית בנוגע לשינויים שחלו בחשבון הלקוח ובסיבות לשינויים אלה – ובעצם כך סיוע להעצמת הרגשות החיוביים מצד הלקוחות וצמצום העלויות של מרכזי הפניות. זמינות לרוחב כל המכשירים – מחשבים, מכשירים ניידים וטאבלטים – כך שהצרכנים נהנים מחוויה דיגיטלית חלקה, שמונעת הלם נוכח החשבונות.

*הפיכת הפעילות הקשורה בחשבונות לאוטומטית – שיפור האינטראקציות עם הלקוחות על ידי הפיכה של קליטת הנתונים וזיהוי השינויים החלים בחשבונות לאוטומטיים, לטובת תקשורת מותאמת אישית ומונעת בינה מלאכותית, אשר מגבירה את יכולת השימור ואת התשלומים המוצלחים דרך הסברים שקופים של החיוב.

*שילוב ומדרגיות בצורה מאובטחת – חיבור חלק של מערך החיוב הקיים והאחדה של ערוצי התקשורת לצורך הפחתת עלויות, תוך גיבוי על ידי יכולות פרטיות הנתונים והאבטחה שלAzure OpenAI Service.

"שילוב זה בין Microsoft לבין CSG הוא המשך טבעי של הקשרים העמוקים הקיימים בינינו, שמיועדים להמשיך ולספק פתרונות חדשניים", אומר ג'ון מונטגומרי, CVP, פלטפורמת AI, Microsoft. "על ידי מינוף היכולות של Microsoft Azure OpenAI Service, אנחנו מעצימים את החברות לספק חוויות מותאמות אישית, אשר בונות חיבורים עמוקים וארוכי טווח יותר. Microsoft ו-CSG מסייעות יחד לעסקים לספק חוויות לקוח שלא רק עומדות בדרישות האבטחה והפרטיות של הנתונים הקיימות כיום, אלא גם בדרישות של מחר".

" Bill Explainerשל CSG עושה שימוש בבינה מלאכותית לקידום יעדים עסקיים מוגדרים לעילא, במקרה זה – מתן סיוע ללקוחות על מנת למנוע אינטראקציות יקרות עם נציגים באמצעות שירות עצמי", אומר קית' דוסון, סמנכ"ל ומנהל מחקר CX ב-Ventana Research. "הדבר פותח בפני החברות הזדמנות לבניית אמון וליצירת שקיפות בתהליך החיוב, וכך מאפשר להגביר את נאמנות הלקוחות, להנחות את חוויית הנציג והלקוח ובסופו של דבר לגלות נתיבים חדשים שיובילו לצמיחת ההכנסות".

CSG Bill Explainer מספק גישה מהפכנית להבנת חיובי הלקוחות ומאפשר לחברות בתחומי תקשורת הנתונים, השירותים הפיננסיים ושירותי הבריאות להפחית את עלויות מוקדי הפניות, לשפר את חוויות הלקוחות ולחזק את נאמנותם. באמצעות טכנולוגיה חכמה וגנרטיבית של בינה מלאכותית ומערך יכולות מלא, Bill Explainer צפוי לשנות את האופן שבו העסקים פועלים מול לקוחותיהם וליצור חוויות דיגיטליות חלקות יותר".

למידע נוסף אודות CSG Bill Explainer ויכולותיו, בקרו בכתובת www.csgi.com/products/bill-explainer-PR.

אודות CSG

CSG מעצימה את החברות ליצור חוויות בלתי נשכחות, וכך להקל על אנשים ועל עסקים להתחבר לשירותים המשמעותיים ביותר עבורם, להשתמש בהם ולשלם תמורתם. חוויית הלקוח שלנו, לצד פתרונות החיוב והתשלומים שלנו, מסייעת לחברות בכל הגדלים לייצר הכנסות ולעשות את ההבדל. באמצעות פתרונות ה-SaaS שאנו מספקים, ראשי החברות יכולים לשלוט בעתידם ולאורך הדרך לרתום את ההכוונה מצד אנשי CSG המסורים בכל רחבי העולם, שמתאפיינים בחשיבה קדימה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות ההפיכה למחוללי שינוי ולמעצבי תעשייה, כמו יותר מ-1,000 הלקוחות שלנו? בקרו בכתובת csgi.com למידע נוסף.

למידע נוסף:

קריסטין אסטרגרד
יחסי ציבור
+44 (0)79 2047 7204
[email protected]

ג'ון ריאה
קשרי משקיעים
+1 (210) 687-4409
[email protected]

 

מקור: CSG

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: CSG Systems International | CSG |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

העדשות הכפולות של C30 Dual מעניקות להורים יד מסייעת IMILAB, מובילה בטכנולוגיית בית חכם, תשיק את IMILAB
BlinkOps משיקה את הפלטפורמה הראשונה ללא קוד לבניית סוכני אבטחה עבור צוותים ארגוניים BlinkOps, הפלטפורמה המובילה בתחום האוטומציה של האב
Imricor מתחילה בניסוי VISABL-VT ‏ Imricor Medical Systems, Inc. ("החברה" או Imrico
HYCU® חושפת את R-Shield™ כדי לספק כיסוי חוסן סייבר מוחלט עבור סביבות תוכנה כשירות, מחשוב ענן וגם סביבות IT מקומיות HYCU, Inc, מובילה בתחום ההגנה על נתונים מודרניים ע
81% מצוותי אבטחת הסייבר רואים באוטומציית אבטחה מבוססת בינה מלאכותית עדיפות אסטרטגית – חשיפה של סקר שנערך על ידי BlinkOps BlinkOps, פלטפורמת אוטומציית האבטחה המובילה בשוק,
חברת הסטרטאפ Axibo AI מווטרלו הבטיחה 12 מיליון דולר כדי להיות חלוצה בפיתוח רובוטים דמוי אדם ש-'מיוצרים בקנדה' Axibo Inc, חברה חדשנית בתחום הרובוטיקה שפועלת מווט
ניצחונות לבינה המלאכותית בתחרות הנחשבת ביותר לרחפנים אוטונומיים באבו דאבי ליגת המרוצים לרחפנים אוטונומיים של אבו דאבי (A2RL)
OMP ממוקמת גבוה מכולן בקטגוריית יכולת הביצוע ב-Gartner® Magic Quadrant™ לשנת 2025 עבור פתרונות תכנון שרשרת אספקה OMP, מובילה עולמית בפתרונות תכנון שרשרת אספקה, הוכ
AI-Media חושפת את LEXI Voice בתערוכת NAB 2025 - זמין גלובלית עם תרגום קולי מועצם בינה מלאכותית AI-Media (ASX: AIM), מובילה עולמית בטכנולוגיית כתו
Zoom Workplace for Frontline זמין כעת כדי לשפר את התקשורת במשמרת ואת ניהול העבודה לעובדים בשטח Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הכריזה היום
GA-ASI מכריזה על השקעות טכנולוגיות מאירוע Blue Magic Netherlands General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
VeriSilicon משיקה מעבד גרפי OpenGL ES עם צריכת הספק נמוכה ביותר וביצועי 3D/2.5D היברידיים להתקנים לבישים VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על השקת GCNano
VeriSilicon חושפת את VC9000D_LCEVC: מפענח וידאו LCEVC יעיל במיוחד התומך ב-8K Ultra HD ‏VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על השקת VC900
Gradiant זוכה בפרס הזהב בטקס פרסי Edison לשנת 2025 עבור ForeverGone PFAS Removal and Destruction ‏Gradiant, חברה מובילה בעולם בתחום הטיפול המתקדם ב
SolarWinds מציגה באירועים הגלובליים של GITEX 2025 ‏SolarWinds (NYSE:SWI), ספקית מובילה של תוכנה פשוט
ExaGrid מרעננת את משפחת המוצרים שלה בדגמים חדשים ומוציאה את גרסה 7.2.0 ExaGrid®, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבוי
GA-ASI חתמה על עסקת שיתוף פעולה עם Hanwha מדרום קוריאה General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI
Bitget משיקה את Bitget Onchain כדי להעניק למשתמשי CEX גישה מוקדמת לנכסי בלוקצ'יין מבטיחים Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
DPI מקבלת את אישור ISO 27001 היוקרתי על ניהול אבטחת מידע ‏Datalec Precision Installations (DPI), ספקית מובי
GA-ASI מרחיבה את יכולת הכיוון למטה עבור MQ-9B SeaGuardian® General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)