CSG חושפת את דו"ח מצב חוויית הלקוח לשנת 2024; רגעים קטנים וחסרי מאמץ כובשים את הקהל עם מסעות אפיים

דרוג:

CSG חושפת את דו"ח מצב חוויית הלקוח לשנת 2024; רגעים קטנים וחסרי מאמץ כובשים את הקהל עם מסעות אפיים

מחקר מכין את השטח לעידן החדש של חוויית לקוח (CX), שבו אספקה ומדידה של ערך תופסים את מרכז הבמה, והמודיעין הדיגיטלי משחק בתפקיד הראשי.

דנבר, 6 במרץ 2024,  --(BUSINESS WIRE)

CSG® )נאסד"ק: CSGS), חברת פלטפורמת SaaS מובילה המסייעת למותגים להפוך את החוויות הרגילות של הלקוחות והעובדים ליוצאות דופן, פרסמה היום את דו"ח מצב חוויית הלקוח לשנת 2024. הדו"ח, המגובה במחקרים בתעשייה, נתונים פנימיים, עדויות מומחים ויוזמות של לקוחות, מזהה תפניות מפתיעות בספר המהלכים המסורתי של ה-CX, ומציע אסטרטגיות מעשיות שבאמצעותן מותגים יכולים לפרוס את השטיח האדום עבור הלקוחות שלהם כדי לזכות בנאמנות ארוכת טווח. הוא מכוון את הזרקור על סטטוס קוו חדש: הלחץ על מובילי מותגים לנקוט בגישה מונעת נתונים וממוקדת עתיד למסע הלקוח ולהגיע להחזר מהיר יותר על ההשקעה (ROI) בפרויקטים שלהם.

אנו עדין לשינוי טרנספורמטיבי באופן שבו לקוחות מקיימים אינטראקציה עם עסקים, המונע על ידי הציפיות המוגברות שלהם ותפקיד הפריצה של טכנולוגיות חדשות ומתוחכמות", אמרה ליז באואר, סמנכ"לית ומנהלת חוויה ב-CSG. "כאשר חוויות לקוח מותאמות אישית, חסרות מאמץ ומרתקות הופכות לדרישות מינימליות, התסריט המסורתי שהנחה בעבר אסטרטגיות CX נכתב מחדש. מותגים חייבים לפנות מקום לגישות חדשניות, שבמרכזן אינטליגנציה דיגיטלית ותובנות שניתן לפעול על פיהן.”

דוח מצב חוויית הלקוח לשנת 2024 מדגיש חמישה שינויים מרכזיים בספר המהלכים של ה-CX:

  1. חוויות ללא מאמץ מנצחות בגדול. פחות זה יותר; לקוחות מעריכים אינטראקציות מהירות ופשוטות שעושות את העבודה, גם אם הן נטולות זוהר. למעשה, חוויה יוצאת דופן יכולה להיות כזו שהיא כל כך קלה, שהיא נשכחת.
  2. פלאשבקים חשובים באותה מידה כמו פלאשבקים. למותגים בעלי ידע ב-CX יש שפע של פרופילי לקוחות ב-360 מעלות שיכולים לספר להם מה הלקוחות עשו בעבר. אבל לא מספיק לדעת מה הלקוחות עשו. כעת, הם צריכים לחזות מה כל לקוח יעשה בהמשך - ולתכנן את הפעולות הנכונות כדי לעזור ללקוחות לעשות זאת ללא מאמץ.
  3. IT מצטרף לצוות השחקנים. ככל שמשווקים וצוותי CX מחפשים לאחד נתונים שנאספו על פני המערך הטכנולוגי שלהם, ה-IT יהפוך לדמות קבועה ויציע את מערך המיומנויות הטכניות הנדרשות כדי לעזור לאחד מערכות שונות, לתמוך בחיזוק אבטחת סייבר ולהגביר את קבלת ההחלטות המונעת באמצעות נתונים.
  4. לא כל ערוץ צריך המשך. המשמעות של אסטרטגיה מנצחת אינה לרדוף אחרי כל הערוצים שיש; רק אלה שחשובים ללקוחות שלך. מותגים צריכים להישאר חדשניים עם אימוץ הערוצים, אבל אלה שרודפים אחרי קווי עלילה רבים מדי עלולים לבלבל את הקהל שלהם.
  5. להרוויח קהלים - ולהצדיק תקציב - סצנה אחת בכל פעם. כיום קיים יותר לחץ מאי פעם להוכיח החזר ROI, ופרויקט ה-CX של השנה צריך לשלם עבור עצמו... בתוך שנת הכספים. כדי להשיג זאת, מותגים צריכים להתחיל בקטן ולהשקיע בניצחונות בתחום המיקרו-מסעות. יש לספק מסעות חסרי מאמץ ובעלי השפעה שמביאים לתוצאות מיידיות, ולא מסעות מקצה לקצה בקנה מידה מלא, שיכול לקחת להם חודשים או שנים להתחיל להיות משתלמים.

"הלקוחות של היום הם מבקרים קשוחים", אמר מארק סמית', סמנכ"ל חוויית הלקוח, CSG. "הם מצפים לחוויות חלקות ואינטואיטיביות שמבינות מי הם ומה הם רוצים הלאה - ומקבלים את זה מהניסיון הראשון. עבור מובילי CX, חשיבה פרגמטית המונעת באמצעות נתונים מוערכת כעת יותר מתמיד, כאשר צוותים מתמודדים עם הרים של נתונים מוצקים ומורכבות הולכת וגוברת ברחבי מערך הטכנולוגיה שלהם. דרך כל זה, כל השקעה ב-CX תצטרך להתחבר לערך מוחשי ללקוח ול-ROI לעסק."

קראו את הניתוח, הממצאים וההמלצות המלאים של CSG - כולל היכן הבינה המלאכותית משתלבת בקו העלילה - בדו"ח התעשייה העולמי: דו"ח מצב חוויית הלקוח לשנת 2024.

מתודולוגיה:

CSG עקבה אחרי למעלה מ-13 מיליארד אינטראקציות במסעות לקוח בשנת 2023 באמצעות פלטפורמת ניהול מסעות הלקוח שלה, CSG Xponent. CSG מגדירה אינטראקציה של מסע לקוח כמקרה שבו API (ממשק תכנות יישומים) מפעיל פעולה שיש לבצע בערוץ בתוך מסע הלקוח.

בנוסף, CSG שאבה נתונים מ:

*5.4 מיליארד תקשורת לקוחות

*740 מיליון הצהרות מודפסות

*504 טריליון עסקאות חיוב מעובדות מדי חודש

*393 מיליון תשלומים ועסקאות תשלום בשווי 218 מיליארד דולר

*95 מיליון הזמנות עבודה בשטח עובדו

אודות CSG

CSG מעצימה חברות לבנות חוויות בלתי נשכחות, מה שמקל על אנשים ועסקים להתחבר לשירותים שהם הכי מעריכים, להשתמש בהם ולשלם עליהם. פתרונות חוויית הלקוח, החיוב והתשלומים שלנו עוזרים לחברות בכל סדר גודל להרוויח כסף ולעשות את ההבדל. עם פתרונות ה-SaaS שלנו, מובילים של חברות יכולים לקבל שליטה על עתידם וליהנות מהדרכה לאורך הדרך מאנשי CSG שלנו המחויבים והחושבים קדימה ברחבי העולם.

רוצים להיות מוכנים לעתיד ולחולל שינויים כמו המותגים העולמיים שמסתמכים על CSG? בקרו בכתובת csgi.com למידע נוסף.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53905288/en

אנשי קשר

ג'וליה דקליה
יח"צ
+1 (402) 431-7376
[email protected]

ג'ון ראה
קשרי משקיעים
+1 (210) 687-4409
[email protected]

מקור: CSG

 

 

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: CSG |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

SKYX חתמה על הסכם עם מפתחי הנדל"ן האמריקאים והבינלאומיים הבולטים Global Ventures Group לפריסת טכנולוגיות הבית החכם המתקדמות שלה בבניינים ובתי מלון בפרויקטים במזרח התיכון כולל ערב הסעודית ומצרים SKYX Platforms Corp (נאסד"ק: SKYX) (d/b/a "Sky Tec
Green Building Initiative ומועצת האלקטרוניקה העולמית משתפות פעולה לקידום יעילות אנרגטית של הבניין כולו Green Building Initiative (GBI) הודיעה כי התווית ה
טכנולוגיית הבינה המלאכותית בקצה של Lantronix מעצימה את מעבד הווידאו מבוסס הבינה המלאכותית החדש של Sightline עבור יישומים קריטיים של רחפנים Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
Ambiq חושפת את שבבי ה-Apollo510 Lite להעצמת מכשירי קצה פעילים תמידית עם קישוריות Bluetooth דו-מצבית Ambiq Micro, Inc. ("Ambiq"), ספקית מובילה של פתרונ
זום חלוצה בעידן הבא של בינה מלאכותית ארגונית מותאמת אישית עם NVIDIA Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) ו-NVIDIA ע
Cambridge Isotope Laboratories, Inc חושפת את ISOAPI-D - סטנדרט חדש של ריאגנטים דאוטריים לטובת חדשנות בתעשיית התרופות - בכנס CPhI בפרנקפורט 2025 רשת הייצור הגלובלית של CIL, הכוללת מתקנים בצפון אמ
DebitMyData מספקת פתרון למשבר איסור היצוא העולמי של H20, חושפת את התפקיד הקריטי של Human Energy Grid DebitMyData™, Inc פרסמה עדכון חשוב עבור בעלי עניין
השקת מוצר סוף שנת 2025 של  Meltwater מספק אינטליגנציה מדיה חכם יותר עם חידושים חדשים בתחום הבינה המלאכותית Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
HKSTP ו-HKTDC הובילו 22 חדשנים מהונג קונג למזרח התיכון ואפשרו למעלה מ-200 התאמות עסקיות כדי לפתוח הזדמנויות חגורה ודרך תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג (HKSTP),
ExaGrid הוכרזה כמועמדת סופית לזכייה בפרס ערוץ MSP לשנת 2025 ®ExaGrid, פתרון אחסון הגיבוי השכבתי היחיד בתעשייה
מלזיה מרחיבה את פריסת מערכות התקשורת המאובטחות של BlackBerry עבור אירועי ASEAN Summit ה-46 וה-47 BlackBerry Limited (NYSE:BB) (TSX:BB) הודיעה כי מל
 InterSystems ו-Google Cloud משלבות את InterSystems HealthShare עם Healthcare API של Google Cloud ‏InterSystems, ספקית יצירתית של טכנולוגיית נתונים
אחים, בני 19 ו-20, שנשרו מסטנפורד, גייסו 4.1 מיליון דולר בסבב גיוס עם רישום יתר לבניית Golpo AI שמדמיינת מחדש יצירת וידאו שמבוססת על בינה מלאכותית Golpo, פלטפורמת הבינה המלאכותית שהופכת מסמכים והנח
SINTX Technologies מקבלת אישור FDA לטכנולוגיית השתלת כף רגל וקרסול SINAPTIC® SINTX Technologies, Inc. (נאסד"ק: SINT) ("SINTX" א
QuickTopUps.com: פלטפורמת טעינה דיגיטלית גלובלית מושקת בפקיסטן כדי להרחיב את הגישה לבידור מקוון קראצ'י, 18 בספטמבר 2025. QuickTopUps.com הושקה באו
סייביאיישן משתפת פעולה עם בואינג לשיפור אבטחת הסייבר והמוכנות הרגולטורית של מטוסים חברת סייביאיישן (CyViation), המתמחה באבטחת סייבר י
GITEX 2025: הצלחה של אבטחת בסייבר ברת אומדן על ידי Genians ו-RASInfotech באמצעות NAC, ‏EDR, ו-Universal ZTNA ‏Genians, הגוף המוביל בקוריאה בתחום בקרת גישה לרשת
Hammerspace בוחרת ב-Xsight Labs E1 800G DPU לפיתוח ארכיטקטורת רשת שטוחה ופתוחה עבור אחסון חם של AI ‏Xsight Labs הכריזה היום על שותפות עם Hammerspace
Xsight Labs ו-Cyber Forza חוברות לאספקה של פתרונות סייבר מהפכניים עבור AI ותשתית ענן ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה עם Cyber Forza
ExaGrid מכריזה על תכונות חדשות עבור MSPs בגרסה 7.4.0 ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)