ריסקיפייד ו-Appriss Retail מכריזות על פתרון למניעת הונאות בהחזרות בכל הערוצים

דרוג:

ריסקיפייד ו-Appriss Retail מכריזות על פתרון למניעת הונאות בהחזרות בכל הערוצים

שותפות חדשה מעניקה לסוחרים את היכולת להילחם בהונאות בתשלומים ובהחזרות ובניצול לרעה לכל אורך המסע של הלקוח

ניו יורק, 7 בינואר 2025, (BUSINESS WIRE):

Riskified ריסקיפייד ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, ו-Appriss Retail, ספקית מובילה של פתרונות החזרה ואישור תביעות, שמחות להכריז על שותפות פורצת דרך אשר נועדה לחולל תמורה בנוף הקמעונאי. מטרתו של שיתוף פעולה חדשני זה היא לתת מענה לאתגרים ההולכים וגדלים הכרוכים בהונאה וניצול לרעה בכל הערוצים באמצעות שילוב של נתונים מקיפים אודות דפוסי הקנייה לכל אורך המסע של הלקוח - בחנויות פיזיות ומקוונות כאחד. יוזמה זו תעניק לקמעונאים הגנה בזמן אמת בכל הערוצים, משלב המעבר בקופה ועד לאחר האספקה, ותבטיח ללקוחותיהם חוויית קנייה מאובטחת וחלקה.

עידן חדש במניעת הונאות בכל הערוצים

בנוף הקמעונאי המתפתח במהירות של ימינו קיימת חשיבות עליונה להבטחת חוויית לקוח חלקה בחנות ובאינטרנט תוך הגנה מפני הונאה בהחזרות. שותפות זו מאפשרת ל-Riskified ול-Appriss Retail למנף את הנתונים והניסיון המשולבים שלהן על מנת לספק פתרון המשפר במידה משמעותית את יכולתם של סוחרים למנוע הונאה וניצול לרעה של מדיניות באופן עקבי בכל הערוצים, בחנויות מקוונות ופיזיות כאחד, משלב הרכישה ועד ההחזרה. שילוב כוחות זה מעניק לשתי החברות את אחת מנקודות המבט המקיפות ביותר על התנהגות צרכנים העומדות לרשות התעשייה הקמעונאית ומספקת משאב שאין שני לו לצורך מאבק בהונאות ובניצול לרעה בתחום הקמעונאי.

Riskified ו-Appriss Retail מחויבות להוביל את הפתרונות החכמים באמצעות מתן מענה לאתגרים המתפתחים של הקמעונאות המודרנית. חברות מובילות אלה מגדירות תקן חדש במניעת הונאות באמצעות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובתובנות מבוססות נתונים.

"סביבת ההחזרות והתביעות מתפתחת במהירות, והונאות וניצול לרעה ממשיכים להוות אתגרים משמעותיים עבור סוחרים, הגורמים לקמעונאים להפסדים בסך של למעלה מ-100 מיליארד דולר, כפי שמדגיש דו"ח ההחזרות השנתי של Deloitte", אמר מייקל אוסבורן, מנכ"ל Appriss Retail. "האתגר הניצב בפני הסוחרים הביא ליצירתה של נקודת מבט כלל-ערוצית מקיפה, אשר לא התקיימה עד שיצרנו את הברית עם Riskified. ביחד, אנו מציידים סוחרים בכלים הדרושים לצורך מאבק בהונאות בהחזרות ובתביעות על גבי כל הערוצים תוך הענקת החוויה הטובה ביותר האפשרית ללקוחות. באמצעות השילוב בין החוזקות של כל אחת מהן, Appriss Retail ו-Riskified יצרו פתרון כלל-ערוצי שאין לו מתחרים עבור סוחרים".

"ככל שהניצול לרעה של החזרות והחזרים ממשיך להסלים, הסוחרים מתמודדים כיום עם האתגר הכפול של שיפור שביעות רצון הלקוחות תוך ניהול סיכון משמעותי זה. השותפות החדשה שלנו עם Appriss Retail מטפלת בסוגיה זו באופן ישיר באמצעות הענקת ההגנה האמיתית הראשונה אי פעם מפני הונאות וניצול לרעה של מדיניות בכל הערוצים. מוצר מקיף זה משלב ביעילות בין נתונים מערוצים מקוונים ובלתי מקוונים, מייעל זרימות עבודה, מפחית עלויות תקורה, מונע הפסדים ומעניק מבט ייחודי ואחיד על האינטראקציות עם לקוחות. אנו נרגשים למנף שותפות זו על מנת להעניק ערך וחדשנות רבים יותר ללקוחותינו", אמר עידו גל, מנכ"ל Riskified.

היתרונות העיקריים של השותפות:

*הגנה כלל-ערוצית: השילוב בין היכולות של Riskified ו-Appriss Retail מאפשר לסוחרים למנוע בבטחה החזרות ותביעות כוזבות, בין אם הן נובעות מרכישות בחנויות או באינטרנט.

*מבט של 360 מעלות: פתרון משותף זה יעניק הבנה ייחודית והוליסטית של הזהות ודפוסי הקנייה של הלקוח ויתפור יחד החלטות לכל אורך המסע של הלקוח ובכל הערוצים.

*חווית לקוח משופרת: מבט כלל-ערוצי על זהותו האמיתית של הלקוח מאפשר לקמעונאים להעניק חוויות עילאיות ומדיניות איתנה בביטחון, ובסופו של דבר מגדיל את המכירות וממקסם את הרווחים.

לפי מחקר חדש של Opinium ו-Cebr, אשר נערך בהזמנתה של Riskified, החזרות, החזרים והחלפות גורמים לקמעונאים להוצאה מדהימה של 394 מיליארד דולר בשווקים עיקריים של מסחר אלקטרוני, ורק 3 מכל 10 סוחרים יישמו אסטרטגיה למניעת החזרות והחזרים כוזבים. למידע נוסף על האופן בו ניצול לרעה של מדיניות פוגע בקמעונאים ובלקוחותיהם, הורידו את Returns, refunds, exchanges: Global insights and policy playbook ("החזרות, החזרים, החלפות: תובנות גלובליות וספר הוראות בנושא מדיניות").

ניתן למצוא פרטים נוספים אודות השותפות בכתובת www.riskified.com/lp/partner/appriss-retail/

אודות Riskified

Riskified ‏(NYSE: RSKD) מעצימה עסקים להגדיל את ההכנסות והרווחים שלהם ממסחר אלקטרוני באמצעות הפחתת סיכונים. רבים מהמותגים הגדולים בעולם וחברות הנסחרות בבורסה המוכרות באינטרנט מסתמכים על Riskified לצורך הגנה מובטחת מפני הכחשות עסקה, להיאבק בהונאות ובניצול לרעה של מדיניות בקנה מידה נרחב, ולשפר את שימור הלקוחות. פלטפורמת המודיעין של Riskified בנושא הונאות וסיכונים המופעלת באמצעות בינה מלאכותית, מנתחת את הפרט מאחורי כל אינטראקציה על מנת לספק החלטות בזמן אמת ולחזק תובנות מבוססות-זהות. Riskified נכללה ברשימת חברות הפינטק המובילות של CNBC לשנת 2024. למידע נוסף, בקרו בכתובת  riskified.com .

אודות Appriss Retail

Appriss Retail מעניקה לקמעונאים הגנה מפני הונאה וניצול לרעה עבור כל עסקה, לא משנה היכן היא מתרחשת. עם למעלה מ-20 שנות ניסיון של מומחיות וניסיון במדע הנתונים הקמעונאיים, בנינו פלטפורמת מודיעין כלל-ערוצית הזוכה לאמונם של 60 מתוך 100 הקמעונאים המובילים בארה"ב, האחראים לשליש מכלל המכירות בכל הערוצים בכ-150,000 אתרים בארה"ב. Appriss Retail פועלת ב-45 מדינות בשש יבשות. החברה מספקת מודיעין שיתופי רלוונטי, מעשי ורווחי לצוותי פעילות קמעונאית, פיננסים, שיווק ומניעת הפסדים. פתרונות שיפור הביצועים של Appriss Retail מעניקים תוצאות ניתנות למדידה עם החזר משמעותי על ההשקעה. למידע נוסף אודות Appriss Retail, היכנסו ל-apprissretail.com או לדף ה-LinkedIn שלנו.

למידע נוסף – מדיה

מתיו בונקוסקי
Ketner Group Communications עבור Appriss Retail
[email protected]

קיילה פרקינס
5W Public Relations עבור Riskified
[email protected]

מקור: Riskified

 

 

.

.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: Riskified | ריסקיפייד | Appriss Retail |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

זכייה משולשת מדהימה בפרסי KLAS עבור AGFA HealthCare! AGFA HealthCare חוגגת בגאווה זכייה משולשת יוצאת דו
סאם אלבק מ-ExaGrid נכנס לרשימת Channel Chiefs היוקרתית של CRN® לשנת 2025 ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
Hudl מרחיבה את התמקדותה בכדורעף באמצעות רכישת Balltime אשר משנה את כללי המשחק ‏Hudl, הגוף המוביל בעולם אשר מספק טכנולוגיה מבוססת
חידושי הבינה המלאכותית היוצרת של סלברייט מספקים סיוע משמעותי לזירוז חקירות חברת סלברייטCellebrite (נאסד"ק: CLBT), מובילה עול
Blackbox ערכה מסיבת עיתונאים ואירוע ושולחן עגול לממשל אזורי Blackbox ערכה את אירוע המדיה הראשון שלה ב-29 בינוא
משפרים ביחד: SolarWinds חושפת תכונות חדשות בתוכנית השותפים לשנת 2025 SolarWinds ‏(NYSE:SWI), ספקית מובילה של תוכנה פשוט
Yandex פיתחה קוד פתוח Perforator, כלי קוד פתוח שיכול לחסוך לעסקים מיליארדי דולרים בשנה על תשתית שרתים Yandex, חברת טכנולוגיה גלובלית, פיתחה קוד פתוח בשם
דיגיטל 2025: הבינה המלאכותית מאיצה את קצב ההאצה, יוטיוב מככבת בראש טבלאות המשתמשים, ההוצאה על מודעות ברשתות החברתיות נוסקת ועוד Meltwater, ספקית עולמית מובילה בתחום המדיה, המודיע
Lantronix תציג לראשונה את פלטפורמת הניהול מחוץ לרשת החדשה LM4 מונעת הבינה המלאכותית ב-Cisco Live Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
Joan Workplace מציגה את Joan 13 Pro: תוכנת התזמון הרב-תכליתית הראשונה לחדרי ישיבות Joan Workplace חושפת את Joan 13 Pro, תוכנת התזמון
דאק קריק טכנולוגיות משיקה את שוק תשלומים מקצה לקצה ושילוב חדש עם Paymentus Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספק
Gamma בוחרת ב-CSG כדי להניע את החדשנות ולהמריץ את הצמיחה העסקית של החברה וערוצי ההפצה שלה בשוק המתאפיין בתחרות עזה, ספקים של שירותי תקשורת (
Beltone משיקה לראשונה את חידושי השמיעה האחרונים עם מכשירי השמיעה Beltone Envision(TM) - הטכנולוגיה הטובה ביותר בעולם לשמיעה ברעש ועוזר Auracast החדש Beltone מציגה בגאווה את החידוש האחרון שלה: מכשירי
GN מציגה את ערכת השמיעה החכמה ביותר שלה עד כה, בהם את ReSound Vivia - מכשיר השמיעה הקטן ביותר בעולם המופעל באמצעות בינה מלאכותית GN, המובילה העולמית בחדשנות בתחום מכשירי השמיעה, מ
Bitget Wallet חושפת את חזון ה-PayFi שלה: גישור בין תשלומים בעולם האמיתי וכלכלה ברשת הבלו'צקיין Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
DEXIS משקפת שנה של חדשנות וחושפת תוכניות מלהיבות לשנת 2025 DEXIS, מובילה בינלאומית בטכנולוגיות הדמיה דנטלית,
Arctic Wolf ו-BlackBerry מכריזות על סיום הרכישה של Cylance Arctic Wolf®ו-BlackBerry Limited (NYSE:BB)(TSX:BB)
בתי ספר לעסקים מתכוננים לעידן GenAI: איגוד AACSB משתף בממצאי סקר עולמי AACSB International (AACSB) פרסם דו"ח חדש, GenAI A
Relo Metrics ו- Meltwater משתפות פעולה כדי להגדיר מחדש את מדידת החסויות בספורט ובבידור Relo Metrics, פלטפורמת מדידת הספורט המובילה, ו-Mel
Meltwater מכריזה על אינטגרציה חדשה עם סנאפצ'ט (Snapchat) להאזנה ברשתות החברתיות Meltwater, מובילה עולמית בתחום המדיה, המודיעין החב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)