Meltwater ו-NICE משתפות פעולה כדי להביא מודיעין רשתות חברתיות בזמן אמת לשירות הלקוחות

דרוג:

Meltwater ו-NICE משתפות פעולה כדי להביא מודיעין רשתות חברתיות בזמן אמת לשירות הלקוחות

סן פרנסיסקו, 12 במרץ 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Meltwater, ספקית עולמית מובילה בתחום המדיה, המודיעין החברתי והצרכני, היום על שיתוף פעולה חדש עם NICE, פלטפורמת הבינה המלאכותית המובילה בעולם לשירות לקוחות, המביאה לראשונה את תובנות Meltwater  לשוק ה-Contact Center as a Service (CCaaS). יחד, Meltwater ו-NICE יעצימו ארגונים ליצור קשר עם לקוחות בזמן אמת באמצעות ערוצי מדיה חברתית כדי לשפר את האינטראקציות עם הלקוחות, לייעל את התפעול, לקבל החלטות מגובות נתונים ולמטב אסטרטגיות המגבירות את שביעות רצון הלקוחות.

 

Meltwater and NICE partner to bring real-time social Intelligence to customer service

SAN FRANCISCO, March 12, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) – 

Meltwater, a global leader in media, social and consumer intelligence, today announces a new collaboration with NICE, the world’s leading AI platform for customer service, bringing Meltwater insights to the Contact Center as a Service (CCaaS) market for the first time. Together, Meltwater and NICE will empower enterprises to engage with customers in real time through social media channels to enhance customer interactions, streamline operations, make data-backed decisions and optimize strategies that boost customer satisfaction.

A leader in AI-powered customer service software, NICE supports enterprise organizations around the world with its CXone Mpower platform. With Meltwater social insights available in CXone Mpower, NICE customers can utilize social media as a customer care channel. Social media has long been a key channel for customer service, yet many contact centers lack the necessary tools to efficiently analyze social media interactions. The mountain of end-user data is growing and businesses need solutions to help them make sense of it all. 

This new integration unlocks the power of Meltwater’s social intelligence for customer service, processing more than 3 billion social engagements each day. Meltwater’s AI-powered solutions then transform this data into actionable insights allowing teams to respond to cases in real time, reach unserved demographics, meet service-level objectives, and enhance the customer experience.

Key benefits of the integration include: 

  • World class listening and filtering capabilities with the ability to search and analyze social content from Meltwater's industry-leading, comprehensive dataset.
  • Advanced keyword filtering to surface the most relevant and actionable social media conversations and analyze customer sentiment, engagement, trending themes, consumer behavior, response times, and more. 
  • A unified task queue, with messages in a single, centralized location, making it easier to manage multiple interactions simultaneously while improving resolution times. 
  • Ability to respond to customer issues in real time, either in social channels or direct messages.

“We’re excited to partner with NICE which signifies a pivotal moment for Meltwater as we enter the CCaaS market,” said Doug Balut, Senior Vice President of Global Alliances and Partnerships at Meltwater. “Many contact center support teams lack access to real-time social data, leaving customers’ questions and concerns unanswered. With this integration, we’re empowering brands with the insights they need to understand customer sentiment, anticipate issues, and respond with agility, ultimately enhancing the customer experience.”

“Social media is a critical customer service channel. By integrating Meltwater’s social intelligence into CXone Mpower, we’re enabling enterprises to turn social interactions into meaningful customer engagements while driving efficiency and business impact,” said Barry Cooper, President, CX Division, NICE. “This integration reinforces NICE’s commitment to our open platform and strategic partnerships, enabling organizations to leverage leading capabilities across the ecosystem to deliver proactive, personalized experiences powered by AI.”

For more information, please contact:

Stacy Slayden
[email protected]

Christopher Irwin-Dudek, +1 201 561 4442, [email protected], ET

About Meltwater 

Meltwater empowers companies with solutions that span media, social and consumer intelligence. By analyzing ~1 billion pieces of content daily and transforming them into vital insights, Meltwater unlocks the competitive edge to drive results. With 27,000 global customers, 50 offices across six continents, and 2,300 employees, Meltwater is the industry partner for global brands making an impact. Learn more at meltwater.com.

About NICE

With NICE (Nasdaq: NICE), it’s never been easier for organizations of all sizes around the globe to create extraordinary customer experiences while meeting key business metrics. Featuring the world’s #1 cloud native customer experience platform, CXone, NICE is a worldwide leader in AI-powered self-service and agent-assisted CX software for the contact center – and beyond. Over 25,000 organizations in more than 150 countries, including over 85 of the Fortune 100 companies, partner with NICE to transform - and elevate - every customer interaction. www.nice.com


 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: Meltwater | NICE |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

GA-ASI ו-AeroVironment השלימו את השיגור האווירי הראשון אי פעם של Switchblade 600 מהכטב"ם MQ-9A General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
זום הוכרה לראשונה ב- Magic Quadrant™  של Gartner®  לשנת 2025 בתחום שירות לקוחות כשירות Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
AI-Media תציג את ההרחבה של LEXI Suite עם LEXI Voice, LEXI Direct API ו-LEXI AD (Audio Description) במהלך IBC 2025 באמסטרדם AI-Media (ASX: AIM), מובילה עולמית בפתרונות שפה מב
Evonik Oxeno עולה לאוויר עם פלטפורמת תכנון ממוקדת החלטות משודרגת בענן OMP ו-Evonik Oxeno מכריזות על עלייה לאוויר מוצלחת
Elixir מקדמת טכנולוגיית בינה מלאכותית עם הפתרון Catalyst, שממתין לאישור כפטנט, כדי לחולל מהפכה בהגירת CCM Elixir הכריזה היום על התקדמות משמעותית בבקשת הפטנט
Xsight Labs מספקת פלטפורמת מיתוג אוניברסלית מסוג Top-of-Rack ‏ (TOR) ‏Xsight Labs, חברה מובילה למוליכים מחצה ללא ייצור
הדמיה ברמה גבוהה יותר והעצמת הזרימה - AGFA HealthCare ב-RSNA 2025 ב-RSNA 2025, חברת AGFA HealthCare תחשוף את חבילת ח
Bristol Bay Cellular ו-RINA משיקות את רשת הליבה מבוססות הענן של אלסקה בהפעלה של Mavenir Mavenir, ספקית תשתית הרשתות הפועלות בענן, הכריזה ה
Mavenir העלתה לאוויר מערכת טעינה מרובת דיירים מתכנסת עבור SETAR הפועלת בקריביים Mavenir, ספקית תשתית הרשתות הפועלות בענן, הודיעה ע
UBiqube מעצימה את האספקה של SASE עם השקת שוק האוטומציה של SASE OpsLab UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
זום זוכה בפרס Emmy® להנדסה, מדע וטכנולוגיה עבור חדשנות בתרומה לשידור האקדמיה לטלוויזיה העניקה ל-Zoom Communications, In
Merit רוכשת את Excela Merit רוכשת את Excela הרכישה תרחיב את סל שירותי
GA-ASI מציינת תקדים תעופתי נוסף עם ניסויי הטיסה של YFQ-42A CCA מטוס הקרב YFQ-42A Collaborative Combat Aircraft, ש
31Concept ו-Bestcomp Group הקימו שותפות אסטרטגית לקידום מודיעין רשת מונע בינה מלאכותית ברחבי אירופה ואסיה Bestcomp Group, מובילה בפתרונות טכנולוגיית מידע ות
Hyra Network זכתה בפרס היו"ר היוקרתי לשנת 2025 ב- WITSA Global AI Summit Hyra Network, כוח חלוצי בתחום הבינה המלאכותית המבו
F5 ו-Equinix מרחיבות את השותפות ביניהן להאצת תשתיות מוכנות ל-AI ולאספקת יישומים גלובלית ומאובטחת F5 ו-Equinix מרחיבות את השותפות ביניהן להאצת תשתיו
הבטא הסגורה הראשונה של Rust Mobile תתחיל בנובמבר בעקבות החשיפה הגלובלית ומעוררת הציפיות מוקדם יותר
Proggio משיקה אינטגרציה חדשה עם Monday.com, המאפשרת ניהול של צירי זמן ופורטפוליו בפלטפורמה ויזואלית ודינמית ‏Proggio, הפלטפורמה המובילה לניהול צירי זמן ופורט
עם הפנים לעתיד: Mary Kay AI Foundation Finder שובר את כללי היופי ‏Mary Kay Inc., חברה מובילה בעולם במכירה ישירה ובח
קונסיירז' 24/7: סוכן הבינה המלאכותית והסוכן הווירטואלי של Zoom מתרחבים כעת גם ל-Zoom Phone, ועוזרים לעסקים ללכוד יותר שיחות והזדמנויות Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הכריזה על תר
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)