זום ו-ServiceNow מכריזות על אינטגרציה אסטרטגית כדי לשפר את חוויות הלקוחות והעובדים

דרוג:

זום ו-ServiceNow מכריזות על אינטגרציה אסטרטגית כדי לשפר את חוויות הלקוחות והעובדים

מעורבות מאוחדת מ-Zoom CX ו-ServiceNow משלבת ערוצים קוליים, וידאו ודיגיטליים ישירות בתוך פלטפורמת הבינה המלאכותית של ServiceNow לחוויית סוכן פשוטה יותר ומעורבות לקוחות מותאמת אישית יותר

לאס וגאס, 7 במאי 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom Communications Inc (נאסד"ק: ZM)  ו- ServiceNow (NYSE: NOW), פלטפורמת הבינה המלאכותית לטרנספורמציה עסקית, הודיעו היום על תוכניות לשלב את Zoom CX עם ServiceNow CRM וניהול שירותי IT (ITSM). האינטגרציה, שהוכרזה כחלק מ-Knowledge 2025, אירוע הלקוחות והשותפים השנתי של ServiceNow, תספק פתרון מוכן לשימוש בינה מלאכותית לשירות לקוחות ותמיכת IT במוקד השירות.

Zoom and ServiceNow Announce Strategic Integration to Elevate Customer and Employee Experiences

Unified Engagement from Zoom CX and ServiceNow integrates voice, video, and digital channels directly within the ServiceNow AI Platform for a simpler agent experience and more personalized customer engagements

LAS VEGAS, May 07, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom Communications Inc. (NASDAQ: ZM) and ServiceNow (NYSE: NOW), the AI platform for business transformation, today announced plans to integrate Zoom CX with ServiceNow CRM and IT Service Management (ITSM). The integration, announced as part of Knowledge 2025, ServiceNow’s annual customer and partner event, will deliver a turnkey, AI-first solution for customer service and IT support in the contact center.

“This integration unites the power of Zoom’s AI-first omnichannel contact center platform with ServiceNow’s CRM and Industry workflows, bringing voice, video, and digital interactions directly into the flow of work for service teams, making the experience more seamless and robust,” said Kentis Gopalla, head of product for Zoom CX. “This partnership underscores our commitment to providing solutions that drive business success and simplify customer and employee interactions.”

“Customer experiences should be easy, personalized, and fast — not stalled by disconnected systems or unhelpful bots,” said Michael Ramsey, GVP, Product Management, CRM and Industry Workflows at ServiceNow. “With ServiceNow CRM and Zoom CX coming together in one unified experience, we’re eliminating the need to swivel between tools and giving CX teams the context, data, and AI they need to resolve issues faster and create deeper customer connections.”

Key Benefits of the Zoom + ServiceNow Integration

  • A Unified Workspace That Puts Agents in Control

With Zoom CX embedded inside the ServiceNow Agent Workspace, agents manage every interaction, whether voice, video, or chat, without leaving the platform. Instead of toggling between systems, they can stay focused on the customer, supported by real-time access to CRM data, interaction history, entitlements, and open cases.

Combined with ServiceNow’s Industry workflows, agents can take action in context, triggering the right processes, resolving issues faster, and delivering a more tailored experience, whether it’s helping a patient reschedule an appointment, a banking client check on a loan application, or a retailer process a return.

  • Personalized, AI-First Experiences That Scale


Combining Zoom’s AI capabilities with ServiceNow’s automation and CRM intelligence enables organizations to scale support without sacrificing personalization. Zoom Virtual Agent can handle customer issues with context-aware responses. Agents benefit from AI Expert Assist to provide real-time sentiment analysis, smart note-taking, and automatic call dispositioning, keeping them focused on high-value interactions instead of repetitive tasks.

Additionally, Zoom’s AI-first quality management can automatically score every interaction and generate coaching opportunities to drive continuous optimization.

  • Accelerate Resolution Through Seamless Collaboration

Support doesn’t always end with the first agent. Sometimes it takes a team, from billing to field service to engineering. With Zoom’s collaboration tools accessible within ServiceNow, agents can bring in the right expert without switching tools or losing context, helping them resolve issues faster and with the right team.

Availability

Unified Engagement from Zoom CX and ServiceNow will be available later this year through the ServiceNow Store.

About Zoom

Zoom’s mission is to provide an AI-first work platform for human connection. Reimagine teamwork with Zoom Workplace — Zoom’s open collaboration platform with AI Companion empowers teams to be more productive. Together with Zoom Workplace, Zoom’s Business Services for sales, marketing, and customer experience teams, including Zoom Contact Center, strengthen customer relationships throughout the customer lifecycle. Founded in 2011, Zoom is publicly traded (NASDAQ:ZM) and headquartered in San Jose, California. Get more information at zoom.com.

About ServiceNow 

ServiceNow (NYSE: NOW) is putting AI to work for people. We move with the pace of innovation to help customers transform organizations across every industry while upholding a trustworthy, human centered approach to deploying our products and services at scale. Our AI platform for business transformation connects people, processes, data, and devices to increase productivity and maximize business outcomes. For more information, visit: www.servicenow.com.   

© 2025 ServiceNow, Inc. All rights reserved. ServiceNow, the ServiceNow logo, Now, and other ServiceNow marks are trademarks and/or registered trademarks of ServiceNow, Inc. in the United States and/or other countries. Other company names, product names, and logos may be trademarks of the respective companies with which they are associated.

Zoom Public Relations
Karen Modlin
[email protected]


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: Zoom Communications | ServiceNow |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Insight משיקה את Insight AI, דרך חדשה להשגת תוצאות בתחום הבינה המלאכותית ‏Insight Enterprises ‏(נאסד"ק NSIT:) הכריזה על השק
InterSystems משיקה את HealthShare AI Assistant למיטוב אחזור נתונים ומעורבות קלינית בעזרת בינה שיחתית InterSystems, ספקית טכנולוגיית נתונים יצירתית המפע
Denodo השיגה מעמד של שותפה ברת תוקף של Databricks בזכות האינטגרציה החלקה שלה בתמיכה עבור בינה מלאכותית ואנליטיקה Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי השיגה
John Crane משיקה את Performance Plus™ - עידן חדש של מצוינות בשירות עבור ציוד מסתובב John Crane, מובילה עולמית בפתרונות ציוד מסתובב וחב
SASE OpsLab משתפת פעולה עם Netskope כדי לחולל מהפכה בפריסות בקנה מידה גדול של SASE, וכדי להבטיח חוויית לקוח חלקה UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
חברות פארק המדע והטכנולוגיה HKSTP הצטרפו למשלחת הונג קונג המבקרת בערב הסעודית לחיזוק קשרי החדשנות וההשקעות ביוזמת ההשקעות העתידית התשיעית (FII9) תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג - Hong K
mimik מחוללת מהפכת בינה מלאכותית בהתקני קצה באבו דאבי - יוזמה משותפת חדשה יוצרת טביעת רגל גלובלית עבור AI עצמאי בהתקני קצה ‏mimik, חלוצה גלובלית בתחום Continuum AI בהתקנים
מפתחי משחקים יכולים כעת ללכוד יותר ביקוש בחגים עם תיק התשלומים המורחב של Xsolla Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפת
מפתחי משחקים יכולים כעת לחזק את נאמנותם ואבטחתם של השחקנים בעזרת מערכת הפינטק המורחבת של Xsolla בעונת החגים הזו Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפת
מפתחים לנייד נכנסים לעידן חדש של חופש בפלטפורמה עם העדכונים האחרונים של Xsolla Web Shop ו-Buy Button ‏Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
Denodo הוכרה כספקית מובילה בדו"ח Dresner Advisory Active Data Architecture™, בפעם השנייה ברציפות Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי דורגה
DDPAI השיקה את סדרת Z90 בריאד: "נולדה להוביל" מגדירה סטנדרט חדש במצלמות דשבורד חכמות DDPAI השיקה רשמית את סדרת הדגל שלה Z90 והציגה את ה
ZincFive חושפת את BC 2 AI אשר יפעיל את מרכזי הנתונים מונעי בינה מלאכותית בעידן הבא ‏ZincFive ®, חברה עולמית מובילה לפתרונות המבוססים
Blackline Safety מרחיבה את טביעת הרגל הגלובלית שלה עם משרדים חדשים בגרמניה ובאיחוד האמירויות הערביות ‏חברת Blackline Safety Corp ‏(TSX: BLN), חברה מובי
Space42 מכריזה על זמינות גלובלית של Thuraya-4, מערכת לווייני התקשורת של הדור הבא שלה Space42 (ADX: SPACE42), חברת טכנולוגיית חלל מונעת
Quantexa הופכת את פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות שלה ל-'מוכנה לסוכנים' כדי לפתור את הבעיות הקשות ביותר בבינה מלאכותית: פיצול נתונים והקשר בקפיצת מדרגה משמעותית עבור בינה מלאכותית ארגונית,
CMiC משיקה את NEXUS: ה-ERP הראשון לבנייה המופעל על ידי בינה מלאכותית המשלב עיבוד שפה טבעית, בינת בנייה ואוטומציה מונעת סוכנים CMiC, הספקית המובילה של הדור הבא של ERP לבנייה, הו
מטוס הקרב הלא מאויש GA-ASI Gambit 6 החדש מוסיף פעילות אוויר-קרקע עבור לטובת CCA בינלאומי הגרסה המעודכנת של סדרת Gambit החדשנית של כלי טיס ק
עתידם של מטוסי קרב אוטונומיים מגיע לרומא General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI
Bending Spoons רוכשת את AOL לאחר מימון חוב בסך 2.8 מיליארד דולר חברת הטכנולוגיה Bending Spoons הכריזה היום כי חתמה
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)