זום ו-ServiceNow מכריזות על אינטגרציה אסטרטגית כדי לשפר את חוויות הלקוחות והעובדים

דרוג:

זום ו-ServiceNow מכריזות על אינטגרציה אסטרטגית כדי לשפר את חוויות הלקוחות והעובדים

מעורבות מאוחדת מ-Zoom CX ו-ServiceNow משלבת ערוצים קוליים, וידאו ודיגיטליים ישירות בתוך פלטפורמת הבינה המלאכותית של ServiceNow לחוויית סוכן פשוטה יותר ומעורבות לקוחות מותאמת אישית יותר

לאס וגאס, 7 במאי 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom Communications Inc (נאסד"ק: ZM)  ו- ServiceNow (NYSE: NOW), פלטפורמת הבינה המלאכותית לטרנספורמציה עסקית, הודיעו היום על תוכניות לשלב את Zoom CX עם ServiceNow CRM וניהול שירותי IT (ITSM). האינטגרציה, שהוכרזה כחלק מ-Knowledge 2025, אירוע הלקוחות והשותפים השנתי של ServiceNow, תספק פתרון מוכן לשימוש בינה מלאכותית לשירות לקוחות ותמיכת IT במוקד השירות.

Zoom and ServiceNow Announce Strategic Integration to Elevate Customer and Employee Experiences

Unified Engagement from Zoom CX and ServiceNow integrates voice, video, and digital channels directly within the ServiceNow AI Platform for a simpler agent experience and more personalized customer engagements

LAS VEGAS, May 07, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom Communications Inc. (NASDAQ: ZM) and ServiceNow (NYSE: NOW), the AI platform for business transformation, today announced plans to integrate Zoom CX with ServiceNow CRM and IT Service Management (ITSM). The integration, announced as part of Knowledge 2025, ServiceNow’s annual customer and partner event, will deliver a turnkey, AI-first solution for customer service and IT support in the contact center.

“This integration unites the power of Zoom’s AI-first omnichannel contact center platform with ServiceNow’s CRM and Industry workflows, bringing voice, video, and digital interactions directly into the flow of work for service teams, making the experience more seamless and robust,” said Kentis Gopalla, head of product for Zoom CX. “This partnership underscores our commitment to providing solutions that drive business success and simplify customer and employee interactions.”

“Customer experiences should be easy, personalized, and fast — not stalled by disconnected systems or unhelpful bots,” said Michael Ramsey, GVP, Product Management, CRM and Industry Workflows at ServiceNow. “With ServiceNow CRM and Zoom CX coming together in one unified experience, we’re eliminating the need to swivel between tools and giving CX teams the context, data, and AI they need to resolve issues faster and create deeper customer connections.”

Key Benefits of the Zoom + ServiceNow Integration

  • A Unified Workspace That Puts Agents in Control

With Zoom CX embedded inside the ServiceNow Agent Workspace, agents manage every interaction, whether voice, video, or chat, without leaving the platform. Instead of toggling between systems, they can stay focused on the customer, supported by real-time access to CRM data, interaction history, entitlements, and open cases.

Combined with ServiceNow’s Industry workflows, agents can take action in context, triggering the right processes, resolving issues faster, and delivering a more tailored experience, whether it’s helping a patient reschedule an appointment, a banking client check on a loan application, or a retailer process a return.

  • Personalized, AI-First Experiences That Scale


Combining Zoom’s AI capabilities with ServiceNow’s automation and CRM intelligence enables organizations to scale support without sacrificing personalization. Zoom Virtual Agent can handle customer issues with context-aware responses. Agents benefit from AI Expert Assist to provide real-time sentiment analysis, smart note-taking, and automatic call dispositioning, keeping them focused on high-value interactions instead of repetitive tasks.

Additionally, Zoom’s AI-first quality management can automatically score every interaction and generate coaching opportunities to drive continuous optimization.

  • Accelerate Resolution Through Seamless Collaboration

Support doesn’t always end with the first agent. Sometimes it takes a team, from billing to field service to engineering. With Zoom’s collaboration tools accessible within ServiceNow, agents can bring in the right expert without switching tools or losing context, helping them resolve issues faster and with the right team.

Availability

Unified Engagement from Zoom CX and ServiceNow will be available later this year through the ServiceNow Store.

About Zoom

Zoom’s mission is to provide an AI-first work platform for human connection. Reimagine teamwork with Zoom Workplace — Zoom’s open collaboration platform with AI Companion empowers teams to be more productive. Together with Zoom Workplace, Zoom’s Business Services for sales, marketing, and customer experience teams, including Zoom Contact Center, strengthen customer relationships throughout the customer lifecycle. Founded in 2011, Zoom is publicly traded (NASDAQ:ZM) and headquartered in San Jose, California. Get more information at zoom.com.

About ServiceNow 

ServiceNow (NYSE: NOW) is putting AI to work for people. We move with the pace of innovation to help customers transform organizations across every industry while upholding a trustworthy, human centered approach to deploying our products and services at scale. Our AI platform for business transformation connects people, processes, data, and devices to increase productivity and maximize business outcomes. For more information, visit: www.servicenow.com.   

© 2025 ServiceNow, Inc. All rights reserved. ServiceNow, the ServiceNow logo, Now, and other ServiceNow marks are trademarks and/or registered trademarks of ServiceNow, Inc. in the United States and/or other countries. Other company names, product names, and logos may be trademarks of the respective companies with which they are associated.

Zoom Public Relations
Karen Modlin
[email protected]


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: Zoom Communications | ServiceNow |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Graid Technology הכריזה על הזמינות הגלובלית של SupremeRAID™ HE (HPC Edition), וכן על הזכייה בפרס Best of Show ב-FMS 2025 Graid Technology, ממציאת מערך ה-RAID הראשון בעולם
חברת  F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות ברבעון השלישי שלה חברת F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות
Traveller Care משיקה פלטפורמת מוקד רפואי גלובלית שתעזור לחברות ביטוח נסיעות להפחית את תביעות חדר המיון ב-80% Traveler Care, פלטפורמת מוקד רפואי פורצת דרך המספק
פסיפיק גרין חתמה על הסכם התחייבות עם ZEN Energy לקליטת BESS באוסטרליה עבור 1.5GWh פסיפיק גרין שמחה להודיע כי עסקי אחסון אנרגיית הסול
Rust Mobile נחשף עם קדימון רשמי ודמו פעילות ראשון לקראת Gamescom 2025 Level Infinite נרגשת לחשוף את תכונות המשחקיות של R
Meltwater מציגה לראשונה את GenAI Lens הראשון בתעשייה, ופותחת תובנות מותג משופרות Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
הצלת ציפורים בחוות רוח עם בינה מלאכותית: Boulder Imaging ו-Oikon משיקות את IdentiFlight בקרואטיה Boulder Imaging שיתפה פעולה עם Oikon Ltd, חברת היי
Biolog נכנסת לשוק האבחון האירופי, ומביאה עמה 45 שנות מצוינות באורגניזם אנארובי Biolog, ספקית מובילה של כלים ושירותים לזיהוי מיקרו
נתוני המחקר הפיבוטלי DREAM של Nyxoah פורסמו בכתב העת לרפואת שינה קלינית Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
ONAR ממנה את מארק גזית לדירקטור בחברה ONAR ממנה את מארק גזית לדירקטור בחברה
פלטפורמת Application Delivery and Security של F5 מציגה יכולות חדשות לזיהוי ומניעת זליגת נתונים במערכות AI פלטפורמת Application Delivery and Security של F5 מ
Leil Storage מכריזה על תמיכה ב-SaunaFS HAMR, ומאפשרת קיבולת אחסון גדולה יותר עבור פריסות מקומיות Leil Storage מכריזה על התמיכה של SaunaFS 5.0 בטכנו
ExaGrid משחררת את גרסה 7.3.0 ExaGrid, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבוי
WeRide משתפת פעולה עם Lenovo בהשקת פלטפורמת HPC 3.0 מלאה ברמת הדרישות של תעשיית הרכב על בסיס על בסיסי שבבי DRIVE AGX Thor של NVIDIA WeRide (נאסד"ק: WRD), מובילה עולמית בטכנולוגיית נה
Spacely AI הבטיחה סבב גיוס ראשוני בהיקף מיליון דולר כדי להעצים את התכנון של בינה מלאכותית יוצרת עבור אדריכלים ברחבי העולם Spacely AI, חברת הסטארטאפ מבנגקוק שמביאה בינה מלאכ
פתרון EUDR של Source Intelligence מפשט בדיקת נאותות עבור בירוא יערות Source Intelligence השיקה את פתרון ה-EUDR שלה כדי
 מחקר חדש של F5 מגלה: מרבית הארגונים עדיין אינם מוכנים לעידן הAI ומתמודדים עם אתגרי אבטחה וממשל המעכבים את ההתרחבות מחקר חדש של F5 מגלה: מרבית הארגונים עדיין אינם מו
31 Concept נחשפת לראשונה, ותציג פלטפורמת בינת רשת פורצת דרך בתערוכת Iss Asia 2025 31 Concept (31C), חברת סטארטאפ טכנולוגית המתמחה בפ
ExaGrid מקבלת הכרה ומצטרפת לרשימת 2025 MES Midmarket 100 היוקרתית ExaGrid, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבוי
שותפות טרנס-אטלנטית חדשה עבור CCA אירופאי General Atomics נוקטת צעד נועז לקראת אספקה מהירה ש
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)