זום ו-ServiceNow מכריזות על אינטגרציה אסטרטגית כדי לשפר את חוויות הלקוחות והעובדים

דרוג:

זום ו-ServiceNow מכריזות על אינטגרציה אסטרטגית כדי לשפר את חוויות הלקוחות והעובדים

מעורבות מאוחדת מ-Zoom CX ו-ServiceNow משלבת ערוצים קוליים, וידאו ודיגיטליים ישירות בתוך פלטפורמת הבינה המלאכותית של ServiceNow לחוויית סוכן פשוטה יותר ומעורבות לקוחות מותאמת אישית יותר

לאס וגאס, 7 במאי 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom Communications Inc (נאסד"ק: ZM)  ו- ServiceNow (NYSE: NOW), פלטפורמת הבינה המלאכותית לטרנספורמציה עסקית, הודיעו היום על תוכניות לשלב את Zoom CX עם ServiceNow CRM וניהול שירותי IT (ITSM). האינטגרציה, שהוכרזה כחלק מ-Knowledge 2025, אירוע הלקוחות והשותפים השנתי של ServiceNow, תספק פתרון מוכן לשימוש בינה מלאכותית לשירות לקוחות ותמיכת IT במוקד השירות.

Zoom and ServiceNow Announce Strategic Integration to Elevate Customer and Employee Experiences

Unified Engagement from Zoom CX and ServiceNow integrates voice, video, and digital channels directly within the ServiceNow AI Platform for a simpler agent experience and more personalized customer engagements

LAS VEGAS, May 07, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom Communications Inc. (NASDAQ: ZM) and ServiceNow (NYSE: NOW), the AI platform for business transformation, today announced plans to integrate Zoom CX with ServiceNow CRM and IT Service Management (ITSM). The integration, announced as part of Knowledge 2025, ServiceNow’s annual customer and partner event, will deliver a turnkey, AI-first solution for customer service and IT support in the contact center.

“This integration unites the power of Zoom’s AI-first omnichannel contact center platform with ServiceNow’s CRM and Industry workflows, bringing voice, video, and digital interactions directly into the flow of work for service teams, making the experience more seamless and robust,” said Kentis Gopalla, head of product for Zoom CX. “This partnership underscores our commitment to providing solutions that drive business success and simplify customer and employee interactions.”

“Customer experiences should be easy, personalized, and fast — not stalled by disconnected systems or unhelpful bots,” said Michael Ramsey, GVP, Product Management, CRM and Industry Workflows at ServiceNow. “With ServiceNow CRM and Zoom CX coming together in one unified experience, we’re eliminating the need to swivel between tools and giving CX teams the context, data, and AI they need to resolve issues faster and create deeper customer connections.”

Key Benefits of the Zoom + ServiceNow Integration

  • A Unified Workspace That Puts Agents in Control

With Zoom CX embedded inside the ServiceNow Agent Workspace, agents manage every interaction, whether voice, video, or chat, without leaving the platform. Instead of toggling between systems, they can stay focused on the customer, supported by real-time access to CRM data, interaction history, entitlements, and open cases.

Combined with ServiceNow’s Industry workflows, agents can take action in context, triggering the right processes, resolving issues faster, and delivering a more tailored experience, whether it’s helping a patient reschedule an appointment, a banking client check on a loan application, or a retailer process a return.

  • Personalized, AI-First Experiences That Scale


Combining Zoom’s AI capabilities with ServiceNow’s automation and CRM intelligence enables organizations to scale support without sacrificing personalization. Zoom Virtual Agent can handle customer issues with context-aware responses. Agents benefit from AI Expert Assist to provide real-time sentiment analysis, smart note-taking, and automatic call dispositioning, keeping them focused on high-value interactions instead of repetitive tasks.

Additionally, Zoom’s AI-first quality management can automatically score every interaction and generate coaching opportunities to drive continuous optimization.

  • Accelerate Resolution Through Seamless Collaboration

Support doesn’t always end with the first agent. Sometimes it takes a team, from billing to field service to engineering. With Zoom’s collaboration tools accessible within ServiceNow, agents can bring in the right expert without switching tools or losing context, helping them resolve issues faster and with the right team.

Availability

Unified Engagement from Zoom CX and ServiceNow will be available later this year through the ServiceNow Store.

About Zoom

Zoom’s mission is to provide an AI-first work platform for human connection. Reimagine teamwork with Zoom Workplace — Zoom’s open collaboration platform with AI Companion empowers teams to be more productive. Together with Zoom Workplace, Zoom’s Business Services for sales, marketing, and customer experience teams, including Zoom Contact Center, strengthen customer relationships throughout the customer lifecycle. Founded in 2011, Zoom is publicly traded (NASDAQ:ZM) and headquartered in San Jose, California. Get more information at zoom.com.

About ServiceNow 

ServiceNow (NYSE: NOW) is putting AI to work for people. We move with the pace of innovation to help customers transform organizations across every industry while upholding a trustworthy, human centered approach to deploying our products and services at scale. Our AI platform for business transformation connects people, processes, data, and devices to increase productivity and maximize business outcomes. For more information, visit: www.servicenow.com.   

© 2025 ServiceNow, Inc. All rights reserved. ServiceNow, the ServiceNow logo, Now, and other ServiceNow marks are trademarks and/or registered trademarks of ServiceNow, Inc. in the United States and/or other countries. Other company names, product names, and logos may be trademarks of the respective companies with which they are associated.

Zoom Public Relations
Karen Modlin
[email protected]


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: Zoom Communications | ServiceNow |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Ditchit פוצצה את הציפור האייקונית של Twitter כדי לסמל את השקת השוק המקומי במפגן ראוי שמתאים לפולקלור של עמק הסיליקון, Ditchi
CSG ו-AWS מאיצות את שיתוף הפעולה ביניהן לצורך האצת המעבר לענן בשירותי תקשורת ובשירותים פיננסיים בכלכלה גלובלית המתפתחת במהירות, חברות המספקות שירו
Ververica מכריזה על שותפות עם Aiven - מעצימה ארגונים מובילים ליצירת ערך מהנתונים שלהם בזמן אמת ‏Ververica, היוצרת המקורית של Apache Flink®‎ והמוב
פתרונות בינה מלאכותית בקצה מהדור הבא עבור העולם האמיתי: ניווט אוטונומי לרחפנים, למעקב ורובוטיקה Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
Gevers מתחילה עידן חדש של ניהול קניין רוחני של לקוחות עם השקתה של AQX Law Firm של Anaqua Anaqua, הספקית המובילה של פתרונות ושירותים טכנולוג
GA-ASI מוסיפה יכולת התרעה מוקדמת מוטסת של Saab ל-MQ-9B General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
Atos חושפת מרכז פעילות אבטחה מונע בינה מלאכותית בקטאר, המחזק את חוסן הסייבר האזורי Atos, מובילה עולמית בהמרה דיגיטלית ואבטחת סייבר, ח
eSIM Go ו- CSG Accelerateמפשטים את המסע של MVNO בעת שהשוק הגלובלי של מפעילי רשת וירטואלית ניידת (M
Hypernative מגייסת 40 מיליון דולר בסבב Series B להסרת מכשולי אבטחה למען אימוץ נרחב של Web3 ‏Hypernative, הספקית המובילה של פתרונות למניעת איו
DALI Alliance זוכה בגדול ב-LightFair 2025 עם שני פרסי חדשנות עבור +DALI DALI Alliance גאה להכריז כי +DALI, טכנולוגיית בקרת
VeriSilicon מציגה ביצועים גבוהים וניתנים להרחבה עםIPs  של מחשוב GPGPU-AI, המעצימים פתרונות AI לתעשיית הרכב ושרתי קצה VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על החידוש האחר
הבינה מלאת החיבה של LG מביאה מגע אנושי לבינה מלאכותית LG Electronics משיקה את הקמפיין החדש שלה, "בינה מל
Zoom חושפת את Virtual Agent 2.0 כדי להעצים תמיכה בלקוחות חכמה ואוטונומית באמצעות סוכני בינה מלאכותית מהדור הבא Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה היום
Denodo השיגה את ההסמכה Snowflake Financial Services Competency, מה שמחזק את התמיכה בחדשנות בתעשייה ובמשילות של נתונים Denodo, מובילה בתחום ניהול הנתונים, הודיעה כי השיג
ExaGrid זכתה ב-2 פרסי תעשייה חדשים בתחרות פרסי האחסון ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
פתרון השבב המותאם AI-ISP של VeriSilicon מאפשר ייצור המוני של סמארטפונים ללקוחות ‏VeriSilicon ‏(688521.SH) הכריזה לאחרונה כי פתרון
זום משלימה את ההשקה של Zoom Phone בשישה מעגלי טלקום, עם תוכניות להתרחבות נוספת בהודו Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
דו"ח המלחמה בהונאות של Bitget מראה כי הונאות הקשורות לבינה מלאכותית גרמו להפסדים של 4.6 מיליארד דולר בשוק הקריפטוגרפיה בשנת 2024 Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
Enlaps השיקה את המצלמה Tikee mini+ ‏Enlaps, החברה המובילה בפתרונות ניטור ארוכי טווח ל
ה-NPU של VeriSilicon עם צריכת אנרגיה נמוכה מפיק למעלה מ-40 TOPS עבור הסקת LLM במכשיר עצמו עבור יישומים לנייד VeriSilicon ‏(688521.SH) הכריזה כי יחידת עיבוד הרש
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)