זום ו-ServiceNow מכריזות על אינטגרציה אסטרטגית כדי לשפר את חוויות הלקוחות והעובדים

דרוג:

זום ו-ServiceNow מכריזות על אינטגרציה אסטרטגית כדי לשפר את חוויות הלקוחות והעובדים

מעורבות מאוחדת מ-Zoom CX ו-ServiceNow משלבת ערוצים קוליים, וידאו ודיגיטליים ישירות בתוך פלטפורמת הבינה המלאכותית של ServiceNow לחוויית סוכן פשוטה יותר ומעורבות לקוחות מותאמת אישית יותר

לאס וגאס, 7 במאי 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom Communications Inc (נאסד"ק: ZM)  ו- ServiceNow (NYSE: NOW), פלטפורמת הבינה המלאכותית לטרנספורמציה עסקית, הודיעו היום על תוכניות לשלב את Zoom CX עם ServiceNow CRM וניהול שירותי IT (ITSM). האינטגרציה, שהוכרזה כחלק מ-Knowledge 2025, אירוע הלקוחות והשותפים השנתי של ServiceNow, תספק פתרון מוכן לשימוש בינה מלאכותית לשירות לקוחות ותמיכת IT במוקד השירות.

Zoom and ServiceNow Announce Strategic Integration to Elevate Customer and Employee Experiences

Unified Engagement from Zoom CX and ServiceNow integrates voice, video, and digital channels directly within the ServiceNow AI Platform for a simpler agent experience and more personalized customer engagements

LAS VEGAS, May 07, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom Communications Inc. (NASDAQ: ZM) and ServiceNow (NYSE: NOW), the AI platform for business transformation, today announced plans to integrate Zoom CX with ServiceNow CRM and IT Service Management (ITSM). The integration, announced as part of Knowledge 2025, ServiceNow’s annual customer and partner event, will deliver a turnkey, AI-first solution for customer service and IT support in the contact center.

“This integration unites the power of Zoom’s AI-first omnichannel contact center platform with ServiceNow’s CRM and Industry workflows, bringing voice, video, and digital interactions directly into the flow of work for service teams, making the experience more seamless and robust,” said Kentis Gopalla, head of product for Zoom CX. “This partnership underscores our commitment to providing solutions that drive business success and simplify customer and employee interactions.”

“Customer experiences should be easy, personalized, and fast — not stalled by disconnected systems or unhelpful bots,” said Michael Ramsey, GVP, Product Management, CRM and Industry Workflows at ServiceNow. “With ServiceNow CRM and Zoom CX coming together in one unified experience, we’re eliminating the need to swivel between tools and giving CX teams the context, data, and AI they need to resolve issues faster and create deeper customer connections.”

Key Benefits of the Zoom + ServiceNow Integration

  • A Unified Workspace That Puts Agents in Control

With Zoom CX embedded inside the ServiceNow Agent Workspace, agents manage every interaction, whether voice, video, or chat, without leaving the platform. Instead of toggling between systems, they can stay focused on the customer, supported by real-time access to CRM data, interaction history, entitlements, and open cases.

Combined with ServiceNow’s Industry workflows, agents can take action in context, triggering the right processes, resolving issues faster, and delivering a more tailored experience, whether it’s helping a patient reschedule an appointment, a banking client check on a loan application, or a retailer process a return.

  • Personalized, AI-First Experiences That Scale


Combining Zoom’s AI capabilities with ServiceNow’s automation and CRM intelligence enables organizations to scale support without sacrificing personalization. Zoom Virtual Agent can handle customer issues with context-aware responses. Agents benefit from AI Expert Assist to provide real-time sentiment analysis, smart note-taking, and automatic call dispositioning, keeping them focused on high-value interactions instead of repetitive tasks.

Additionally, Zoom’s AI-first quality management can automatically score every interaction and generate coaching opportunities to drive continuous optimization.

  • Accelerate Resolution Through Seamless Collaboration

Support doesn’t always end with the first agent. Sometimes it takes a team, from billing to field service to engineering. With Zoom’s collaboration tools accessible within ServiceNow, agents can bring in the right expert without switching tools or losing context, helping them resolve issues faster and with the right team.

Availability

Unified Engagement from Zoom CX and ServiceNow will be available later this year through the ServiceNow Store.

About Zoom

Zoom’s mission is to provide an AI-first work platform for human connection. Reimagine teamwork with Zoom Workplace — Zoom’s open collaboration platform with AI Companion empowers teams to be more productive. Together with Zoom Workplace, Zoom’s Business Services for sales, marketing, and customer experience teams, including Zoom Contact Center, strengthen customer relationships throughout the customer lifecycle. Founded in 2011, Zoom is publicly traded (NASDAQ:ZM) and headquartered in San Jose, California. Get more information at zoom.com.

About ServiceNow 

ServiceNow (NYSE: NOW) is putting AI to work for people. We move with the pace of innovation to help customers transform organizations across every industry while upholding a trustworthy, human centered approach to deploying our products and services at scale. Our AI platform for business transformation connects people, processes, data, and devices to increase productivity and maximize business outcomes. For more information, visit: www.servicenow.com.   

© 2025 ServiceNow, Inc. All rights reserved. ServiceNow, the ServiceNow logo, Now, and other ServiceNow marks are trademarks and/or registered trademarks of ServiceNow, Inc. in the United States and/or other countries. Other company names, product names, and logos may be trademarks of the respective companies with which they are associated.

Zoom Public Relations
Karen Modlin
[email protected]


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: Zoom Communications | ServiceNow |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

משתמשי Denodo משיגים החזר השקעה של 345%, זמן לתובנות מהיר פי 3-4 ויתרונות נוספים, כאשר הם נפרסים לצד אגמי נתונים Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה על הזמינ
AWS ו-SAP מרחיבות את שיתוף הפעולה לקידום הריבונות הדיגיטלית ברחבי אירופה ‏Amazon Web Services. (AWS), חברת Amazon.com ‏(נאס
זום זכתה בפרס Magic Quadrant של Gartner לשנת 2025 בתחום תקשורת מאוחדת כשירות זו השנה השישית ברציפות Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
VeriSilicon משיקה פלטפורמת IP אלחוטית (FD-SOI) עבור יישומי IoT מגוון ומוצרי חשמל VeriSilicon ‏(688521.SH) הציגה היום את פלטפורמת ה-
Founders Fund ו-Sequoia תומכות בסטארטאפ הבינה המלאכותית הברזילאי Enter בהיקף של 350 מיליון דולר בהימור על השוק המשפטי הקשה בעולם בברזיל יש כמעט 80 מיליון תביעות משפטיות פעילות - פ
NanoQT מודיעה על סגירה ראשונה בהיקף של 14 מיליון דולר במימון באמצעות סדרה A כדי להגדיר מחדש את המחשוב הקוונטי Nanofiber Quantum Technologies, Inc (NanoQT), חברת
Mavenir נבחרה בידי Iridium לספק באופן גלובלי ליבת רשת לשירותי NB-IoT ו-D2D מבוססי לוויין Mavenir, ספקית תשתית הרשתות מבוססת הענן שבונה את ע
Nyxoah מספקת עדכון על הנוכחות המורחבת במזרח התיכון Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
פסיפיק גרין קיבלה היתר תכנוני לפארק האנרגיה של פורטלנד שיציע הספק של 1 גיגה-וואט / 2.5 גיגה-וואט שעה פסיפיק גרין, חברה גלובלית לאחסון אנרגיה בסוללות, ה
מכון המחקר TII מאבו דאבי בשיתוף עם NVIDIA משיקים את מעבדת המחקר המשותפת הראשונה של NVAITC לבינה מלאכותית ורובוטיקה במזרח התיכון המכון לחדשנות טכנולוגית (TII), זרוע המחקר היישומי
ליין מערכות המטוסים ללא טייס של GA-ASI עובר את 9 מיליון שעות הטיסה פעילות הטיסה המתמשכת של מטוס הקרב השיתופי החדש YFQ
פתרונות ההגנה מפני הונאות מבוססי הבינה המלאכותית של Mavenir זכו בפרס של FutureNet Asia עבור חדשנות בחוויית לקוח חבילת ההונאה והאבטחה המשולבת ביותר של Mavenir מעצי
Zoom Cares מתחייבת להשקיע 10 מיליון בדמוקרטיזציה של חינוך לבינה מלאכותית ולהרחבת הזדמנויות Zoom Cares (נאסד"ק: ZM ) הכריזה על התחייבות בשיעור
זום חשפה את AI Companion 3.0 ב-Zoomtopia 2025 לשיפור השימוש בסוכני בינה מלאכותית ברחבי פלטפורמת Zoom Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה עידן
Denodo Platform 9.3 זמינה כעת עם תמיכה פורצת דרך בחדשנות בינה מלאכותית Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה על תמיכה
UBiqube משחררת לראשונה בתעשייה את SASE Map עם מבט מקיף על ארכיטקטורת הענן של SASE UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
אירוע Blue Magic Netherlands השני נקבע ל-18 בנובמבר General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
חברת Quest Software מכריזה על אסטרטגיית חברה חדשה ופלטפורמת ניהול נתונים מאוחדת להצלחה בתחום הבינה המלאכותית Quest Software, מובילה עולמית בניהול נתונים, אבטחת
Nedap מאפשרת פרטי כניסה לנייד ב-Google Wallet Nedap (AMS:NEDAP), מובילה עולמית בפתרונות אבטחה פי
Space42 ו-Viasat משיקות את Equatys Venture עם גישה לבלוק ספקטרום התדרים המתואם הגדול בעולם עבור שירותי תקשורת גלובליים ישירות למכשירים Space42 (ADX: SPACE42), חברת טכנולוגיית חלל מונעת
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)