מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn. משיק בגדי גברים בארגנטינה

דרוג:

מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה

ווסט פאלם ביץ', פלורידה / בואנוס איירס, ארגנטינה , 15 במאי 2025,  ACCESS Newswire: 

U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה להכריז על השקתו בשוק הארגנטינאי לצד שותפי המותג  Incom S.p.a.ו- Sur Pacifico S.A.. כניסה זו משפרת עוד יותר את הנוכחות הגלובלית של המותג ששוויו עומד על מיליארדי דולרים ומרחיבה את טווח ההגעה של U.S. Polo Assn. לשוק חדש ומרגש נוסף.

הנוכחות של מותג הספורט העולמי בארגנטינה תתמקד בטריטוריה ספוגה בהיסטוריה, שבה ספורט הפולו לא רק נחגג באופן נרחב אלא גם מושרש עמוק בתרבות המקומית. U.S. Polo Assn.  תתחיל עם השקת קולקציית הגברים ביוני 2025, הכוללת סגנונות נצחיים כמו חולצות פולו, חולצות ארוגות, חולצות טריקו, מכנסיים, ג'ינס, סריגים וז'קטים.

"השותפות עםIncom S.p.a.  ו- Sur Pacifico S.A. כדי להביא את המותג U.S. Polo Assn. לארגנטינה בפעם הראשונה - מדינה עם מורשת פולו עמוקה וצרכנים מדהימים - היא ציון דרך משמעותי", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה שמנהלת ומפקחת על המותג העולמי של U.S. Polo Assn.  "להזדמנות זו יש פוטנציאל עבור U.S. Polo Assn.  להיות אחד המותגים המשפיעים ביותר בהשראת הספורט בשוק כולו".

Sur Pacifico S.A.  היא חברה ארגנטינאית שנוסדה בשנת 1985. עם רקע עסקי ומותגי מוצק, היא ביססה את עצמה בשוק בגדי הטקסטיל, בתחילה התמקדה בבגדי גברים וילדים ולאחרונה התרחבה לאופנת נשים. מאז 1992, Sur Pacifico S.A.  היא בעלת הרישיון הבלעדי של המותג Mistral, מותג הולנדי המקושר במקור לספורט ימי, במיוחד גלישה. החברה מנהלת גם שני מותגים בינלאומיים, Brooksfield ו-Royal Einfield Apparel.

"אנו נרגשים שמצאנו שותף אסטרטגי בארגנטינה, כמו Sur Pacifico S.A., שמיישר קו עם הערכים שלנו, ומאפשר לנו להביא את המותג U.S. Polo Assn.  לשוק הקשור היסטורית לספורט הפולו", אומר לורנצו ננסיני, מנכ"ל Incom. "שיתוף הפעולה הייחודי הזה יאפשר לנו להגיע לצרכנים חדשים ונלהבים ולחזק את הקשר האותנטי של U.S. Polo Assn.  בתוך עולם הספורט, וליצור סינרגיה מושלמת בין מורשת המותג למצוינות של תחום זה בארגנטינה".

אודות U.S. Polo Assn.

 

 U.S. Polo Assn.הוא המותג הרשמי של  United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בצפון אמריקה, שנוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA. עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,100 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, U.S. Polo Assn. מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. עסקאות היסטוריות עם  ESPN בארצות הברית ו- Star Sports  בהודו משדרות כעת כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות U.S. Polo Assn. , מה שהופך את הספורט המרגש לנגיש למיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם בפעם הראשונה.

 

U.S. Polo Assn. נבחר באופן עקבי לאחד מזכייני הספורט העולמיים המוביל בעולם לצד ה-NFL, ה-NBA וה-MLB, על פי License Global. בנוסף, המותג בהשראת הספורט זוכה להכרה בינלאומית עם פרסים על צמיחה גלובלית ודיגיטלית. בשל הצלחתו העצומה כמותג עולמי, U.S. Polo Assn. מסוקר בפורבס,  Fortune, Modern Retail ו-GQ, כמו גם ב-Yahoo Finance  ובלומברג, בין מקורות מדיה בולטים רבים אחרים ברחבי העולם.

 

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת uspoloassnglobal.com ועקבו אחר @uspoloassn.

אודות INCOM S.P.A.

Incom S.p.a., שנוסדה במונטקטיני טרמה (PT) בשנת 1951, פועלת ברישיון כחטיבת הביגוד של המותג U.S. Polo Assn.  וגם מייצרת ומפיצה מותגי ביגוד חשובים ברחבי העולם. בנוסף, Incom S.p.a. היא אחת הספקיות העיקריות של ביגוד צבאי וצבאי למחצה עבור המדינה האיטלקית, ומספקת מדים וביגוד טכני המיוצרים עם הפטנט הקנייני המיוחד "Float" לבגדים צפים ושאינם שוקעים במים. מאז ינואר 2008, Incom S.p.a. מייצרת ומפיצה בגדי גברים, נשים, ילדים, הלבשה תחתונה ובגדי ים תחת המותג U.S. Polo Assn.  באירופה, עם תוצאות מכירות הולכות וגדלות בעקביות. למידע נוסף, בקרו באתר www.incomitaly.com.

למידע נוסף - מדיה

Paola Varani 
HUB PRESS OFFICE
[email protected]

Laura Varani 
HUB PRESS OFFICE
[email protected]

Stacey Kovalsky 
VP, Global PR and Communications, USPA Global
[email protected]
+001.561.790.8036 

Alesia Lana 
Marketing & Communications, Incom S.p.a.
[email protected]

Camilla Donati 
HUB PRESS OFFICE
[email protected]

מקור: U.S. Polo Assn.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESS Newswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: U.S. Polo Assn. | פולו |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)