U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון

דרוג:

 

U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון

 

פסטיבל פולו בן שלושה ימים קיבל בברכה למעלה מ-30,000 משתתפים מרחבי העולם בפארק הרלינגהאם

 

ווסט פאלם ביץ', פלורידה / לונדון, בריטניה , 10 ביוני 2025,  ACCESS Newswire: 

U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה הייתה לשמש שוב כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק ב-Chestertons Polo in the Park, אחד מפסטיבלי סגנון חיים הגדולים והמוכרים בעולם בתחום הפולו. הפסטיבל, שהתקיים בין ה-6 ל-8 ביוני 2025, בפארק ההיסטורי הרלינגהאם בלב לונדון, אירח השנה למעלה מ-   30,000משתתפים בשלושה ימים מרתקים של פולו בינלאומי, אופנה בהשראת הספורט ובידור לכל המשפחה.

 

U.S. Polo Assn.  בצ'סטרטונס פולו בפארק

 

סזאר קרספו, השחקן המצטיין בטורניר, מ-Team Riyadh, וטומי סוורן מ-Arkham Team Punta Cana, נאבקו על הכדור ב-Chestertons Polo בפארק, כשהם לובשים את הלוגו האייקוני Double Horsement של U.S. Polo Assn, נותנת החסות לביגוד ואפודות המשחק.

 

כשותפה הרשמית לביגוד ואפודות משחק, U.S. Polo Assn ציידה את כל הקבוצות שהשתתפו בסוף השבוע, כמו גם את המדים של הצוות. המותג גם סיפק במקום חוויית אירוח סוחפת למשתתפי האירוע, שכללה אוהל מוצרים תוסס של U.S. Polo Assn שהציג את הביגוד הממותג הרשמי יחד, קיר צילום בהשראת הפולו, ודוגמניות מותג אינטראקטיביות, יחד עם תחרויות וחלוקת כובעים.

 

האירוע Chestertons Polo in the Park, בשנתו ה-15, הוא אירוע הפולו היחיד המתקיים במרכז לונדון וממשיך לצבור יוקרה ופופולריות כאירוע הפולו וסגנון החיים בן שלושה ימים הגדול ביותר באירופה, עם משחקי פולו עמוסי פעילות, פסטיבלי אוכל, קניות יוקרה, בידור ועוד. סוף השבוע המיוחל החל עם International Day on Friday, כאשר אנגליה התמודדה מול ארגנטינה, לצד שש קבוצות פולו ברמה עולמית המייצגות ערים שונות ברחבי העולם, ולאחר מכן, בשבת, יום הנשים, והאירוע שהסתיים ביום ראשון עם משחקי הגמר ויום המשפחה. הפסטיבל משך אליו קהל חובבי פולו מבריטניה ומכל רחבי העולם. Team Riyadh ניצחה בטורניר סוף השבוע את Arkham Team Punta Cana בתוצאה 10-5, וסזאר קרספו מ-Team Riyadh זכה בתואר השחקן המצטיין של הטורניר.

 

"Chestertons Polo in the Park הוא אירוע ייחודי המשלב את רוח הפולו, את המותג שלנו, U.S. Polo Assn, ואת האנרגיה של לונדון בצורה מהנה, מסוגננת ונגישה", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה שמנהלת ומשווקת את המותג U.S. Polo Assn. "החסות שלנו מחזקת את הקשר האותנטי בין המותג שלנו לספורט הפולו תוך כדי שהיא עוזרת לנו להמשיך וליצור מעורבות בקרב הצרכנים בבריטניה באחד, השווקים החשובים והצומחים ביותר שלנו".

 

המותג הגלובלי U.S. Polo Assn, המוערך בשווי של מיליארדי דולרים, ממשיך להתרחב ברחבי בריטניה עם פתיחת חנויות ב-McArthurGlen's East Midlands וב-Cheshire Oaks, ועם חנויות פיזיות נוספות המתוכננות להיפתח בשנים הקרובות. צרכנים בבריטניה יכולים בנוסף לחקור את הסגנונות האחרונים של המותג בהשראת ספורט לגברים, נשים וילדים באתר www.uspoloassn.co.uk.

 

"כשותפה האסטרטגית של U.S. Polo Assn. בבריטניה, Chestertons Polo in the Park היא פלטפורמה אידיאלית להציג את הקשר של המותג בהשראת הספורט שלנו לפולו אנגלי היסטורי", אמר בו ג'אליל, מנכ"ל Brand Machine Group, שותפת הרישוי הבריטית של U.S. Polo Assn. "החגיגה השנתית הזו לא רק בונה את נראות המותג בצורה משמעותית, אלא גם מדגישה את הרוח המהנה, האופנתית והנגישה של U.S. Polo Assn"

 

על רקע אחד המקומות ההיסטוריים ביותר בפולו - הרלינגהאם פארק, שבו שוחק הספורט לראשונה ב-1874, האירוע משקף עשרות שנים של מסורת, כולל אירוח גמר הפולו האולימפי ב-1908 ומספר משחקי גביע ווסטצ'סטר בין ארצות הברית לאנגליה.

 

"U.S. Polo Assn. הוא ההתאמה המושלמת ל- Chestertons Polo in the Park, ואנחנו מעריכים את התמיכה המתמשכת", אמר רורי הרון, מנכ"ל Sportgate International, המארגן המייסד של האירוע. "החיבור המשמעותי של המותג למשחק ולסגנון המוכר בעולם מביא אותנטיות, נגישות והפעלות חדשניות לחגיגה השנתית המרהיבה שלנו של ספורט וסגנון חיים בלונדון".

 

כיתובי תמונות:

1.      סזאר קרספו, השחקן המצטיין בטורניר, מ-Team Riyadh, וטומי סוורן מ-Arkham Team Punta Cana, נאבקו על הכדור ב-Chestertons Polo בפארק, כשהם לובשים את הלוגו האייקוני Double Horsement של U.S. Polo Assn, נותנת החסות לביגוד ואפודות המשחק.

2.      פופ-אפ של מוצרי U.S. Polo Assn ב-Chestertons Polo in the Park

3.      משתתפי האירוע מצטלמים עם דוגמניות של נותנת החסות הרשמית לביגוד U.S. Polo Assn.

4.      שחקן הפולו של Chestertons Polo in the Park נור חאדרה חותם על כובעי U.S. Polo Assn., שחולקו באירוע הלייף סטייל המרהיב בן שלושת הימים

1.      אורחות יפהפיות של Chestertons Polo in the Park מצטלמות בכובעי U.S. Polo Assn., שחולקו באירוע הלייף סטייל המרהיב בן שלושה ימים

קרדיט תמונות: Jen Deberigny

 

אודות U.S. Polo Assn.

 

 U.S. Polo Assn.הוא המותג הרשמי של  United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בצפון אמריקה, שנוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA. עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,100 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, U.S. Polo Assn. מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. עסקאות היסטוריות עם  ESPN בארצות הברית ו- Star Sports  בהודו משדרות כעת כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות U.S. Polo Assn. , מה שהופך את הספורט המרגש לנגיש למיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם בפעם הראשונה.

 

U.S. Polo Assn. נבחר באופן עקבי לאחד מזכייני הספורט העולמיים המוביל בעולם לצד ה-NFL, ה-NBA וה-MLB, על פי  License Global. בנוסף, המותג בהשראת הספורט זוכה להכרה בינלאומית עם פרסים על צמיחה גלובלית ודיגיטלית. בשל הצלחתו העצומה כמותג עולמי, U.S. Polo Assn. מסוקר בפורבס,  Fortune, Modern Retail ו-GQ, כמו גם ב-Yahoo Finance  ובלומברג, בין מקורות מדיה בולטים רבים אחרים ברחבי העולם.

 

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת uspoloassnglobal.com ועקבו אחר @uspoloassn.

 

אודות Brand Machine Group (BMG)

 

BMG היא מובילה בינלאומית בחדשנות אופנה שביססה את עצמה כיצרנית ורטיקלית ומומחית רישוי גלובלית עם למעלה מארבעה עשורים של ניסיון בתעשייה. בשיתוף פעולה עם מובילי שוק מוכרים, BMG מנהלת תהליך חלק ושיתופי של עיצוב, ייצור ואספקה של מוצרים איכותיים תוך תמיכה ב-DNA של פורטפוליו מגוון של מותגים, המשתרע על פני אופנה, ספורט, חוץ וכלי בית כולל אופנה למבוגרים, בגדי ילדים ואביזרים.

 

פורטפוליו המותגים של BMG כולל את U.S. Polo Assn. Penfield, New Balance Kids, Duchamp, Jack Wills, Flyers American Born, Peckham Rye, Wrangler Kids, Juicy Couture, Franklin & Marshall, Elle Junior ו- Ben Sherman

 

בקרו בכתובת brandmachinegroup.com ועקבו אחר @brandmachinegroup. לתיאום פגישות, צרו קשר עם [email protected].

 

אודות Sportgate International

 

Sportgate International היא סוכנות בינלאומית לניהול אירועים ושיווק ספורט. Sportgate International, שהוקמה בשנת 2015, מחזיקה כעת באירועים ומייעצת לחברות, מותגי יוקרה, מקומות ברמה עולמית, מועצות תיירות ובעלי זכויות הדורשים חסות ומומחיות באירועים. ספורטגייט אינטרנשיונל מחזיקה בפורטפוליו של אירועי יוקרה המעודד ומאפשר למותגים הטובים בעולם, חברות מובילות ואנשים פרטיים לקדם את מטרותיהם התאגידיות או האישיות. החברה גם עובדת עם כמה מהמקומות הבולטים בעולם, ומציעה תוכן מקורי המאפשר נטוורקינג ושיווק לקהלים ספציפיים.

 

למידע נוסף, בקרו באתר sportgateint.com.

 

למידע נוסף – מדיה

 

Shannon Stilson
VP, Sports Marketing and Media
[email protected]
+001.561.227.6994

Stacey Kovalsky
VP, Global PR and Communications
[email protected]
+001.561.790.8036

מקור: U.S. Polo Assn

 

תמונות קשורות

U.S. Polo Assn.  בצ'סטרטונס פולו בפארק


פופ-אפ של מוצרי U.S. Polo Assn ב-Chestertons Polo in the Park

 

U.S. Polo Assn.  בצ'סטרטונס פולו בפארק


משתתפי האירוע מצטלמים עם דוגמניות של נותנת החסות הרשמית לביגוד U.S. Polo Assn.

 

 

U.S. Polo Assn.  בצ'סטרטונס פולו בפארק

 

שחקן הפולו של Chestertons Polo in the Park  נור חאדרה חותם על כובעי U.S. Polo Assn.  שחולק באירוע הלייף סטייל המרהיב בן שלושת הימים

 

 

U.S. Polo Assn.  בצ'סטרטונס פולו בפארק


אורחות יפהפיות של צ'סטרטונס פולו בפארק מצטלמות בכובעי
U.S. Polo Assn., שחולקו באירוע הלייף סטייל המרהיב בן שלושה ימים

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESS Newswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: U.S. Polo Assn | USPA | איגוד הפולו | polo |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)