Zoom חושפת את Virtual Agent 2.0 כדי להעצים תמיכה בלקוחות חכמה ואוטונומית באמצעות סוכני בינה מלאכותית מהדור הבא

דרוג:

Zoom חושפת את Virtual Agent 2.0 כדי להעצים תמיכה בלקוחות חכמה ואוטונומית באמצעות סוכני בינה מלאכותית מהדור הבא

סן חוזה, קליפורניה, 12 ביוני 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

 Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה היום את Zoom Virtual Agent 2.0 , ההתפתחות הבאה של הסוכן הווירטואלי לשירות עצמי של החברה. כעת, כשהוא מועצם באמצעות סוכני בינה מלאכותית, Zoom Virtual Agent מספק חוויות שירות עצמי חכמות ואוטונומיות יותר בערוצי שיחה טקסטואלית וקול.

Zoom unveils Virtual Agent 2.0 to power smarter, autonomous customer support via next-gen agentic AI

SAN JOSE, Calif., June 12, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

 Zoom Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) today introduced Zoom Virtual Agent 2.0, the next evolution of the company’s self-service virtual agent. Now powered by agentic AI, Zoom Virtual Agent delivers smarter, autonomous self-service experiences across chat and voice channels.

“With the next generation of Zoom Virtual Agent, we’re ushering in a new era of intelligent, proactive customer support, taking customers from frustration to building true connections with brands,” said Chris Morrissey, General Manager of Zoom CX. “Through the agentic AI skills built into its core, Zoom Virtual Agent doesn’t just respond — it takes action on behalf of customers, managing complex inquiries with HD-quality neural voices, significantly minimizing the need for agent escalation. These advanced capabilities transform routine support interactions into exceptional customer experiences.”

Unlike traditional chatbots, the upgraded Zoom Virtual Agent can now autonomously complete complex tasks like processing returns, updating accounts, or booking appointments. With advanced reasoning, memory, and context-aware conversations, it delivers seamless, brand-aligned interactions without requiring human intervention.

The upgraded Zoom Virtual Agent is built to meet the rising demand for fast, accurate, and seamless self-service across channels. In 2025, 85% of customer service leaders plan to explore or pilot customer-facing conversational generative AI solutions, driving the acceleration of intelligent automation adoption.

Self-service benefits both customers and businesses

The new Zoom Virtual Agent can help deliver premium customer service experiences while driving efficiency in CX organizations by combining natural, fluid, and highly scalable automation with proactive reasoning to autonomously solve complex, end-to-end customer scenarios.

  • Reduce costs and drive revenue: Increase self-service containment with autonomous resolution of complex end-to-end tasks; reduce abandonment with a virtual agent that can understand context across interactions to deliver accurate, personalized support; and repurpose agent staffing to focus on growth.
  • Improve CX efficiencies: Drive self-service efficiency with customers by delivering accurate resolutions, even for complex requests, and increase the customer lifetime value.
  • Deliver exceptional customer experiences: Improve ESAT and CSAT scores with reduced resolution times and reduced escalations; boost brand voice with customized tone and language capabilities; and free human agents to focus on deeper engagement and higher-value customer interactions.

Built to meet rising customer expectations and the demand for scalable, intelligent automation, Zoom Virtual Agent integrates natively with Zoom Contact Center and leading platforms like Salesforce, ServiceNow, Zendesk, Microsoft Dynamics, and Genesys Cloud.

The next gen Zoom Virtual Agent with agentic AI is now available. For more details on how Zoom Virtual Agent can unlock more meaningful customer engagement with agentic AI self-service, read the Zoom blog and visit the Zoom website to learn more.

About Zoom

Zoom’s mission is to provide an AI-first work platform for human connection. Reimagine teamwork with Zoom Workplace — Zoom’s open collaboration platform with AI Companion that empowers teams to be more productive. Together with Zoom Workplace, Zoom’s Business Services for sales, marketing, and customer experience teams, including Zoom Contact Center, strengthen customer relationships throughout the customer lifecycle. Founded in 2011, Zoom is publicly traded (NASDAQ:ZM) and headquartered in San Jose, California. Get more information at zoom.com.

Contact:
Lacretia Nichols
[email protected]


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: Zoom Communications | zoom | זום | Virtual Agent 2.0 |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

גד מדיקל מקבלת אישור רגולטורי להתחיל מכירה של מכשיר מדידה זוויתי אינטראופרטיבי (RJB) של Ruthless Spine בישראל, בסימן התרחבות משמעותית לאחר NASS ‏Ruthless Spine הודיעה היום כי Gad Medical Ltd קיב
Audiencerate מקבלת סטטוס שותפת Google Customer Match, ומחזקת את מעמדה כספקית נתונים גלובלית ‏Audiencerate, חברת טכנולוגיה בינלאומית המתמחה בפת
Learning Tree International משיקה פתרונות כוח עבודה מבוססי בינה מלאכותית מקיפים כדי להעצים ארגונים וסוכנויות ממשלתיות לנצל את מלוא היתרונות של הבינה המלאכותית בעידן הדיגיטלי Learning Tree International, ספקית מובילה של פתרונ
‏מתג 2X של Xsight Labs מאפשר ללוויינים מהדור הבא של Starlink  לספק קישוריות במהירות ג'יגה-ביט Xsight Labs, חברה מובילה בתחום שבבי הקישוריות עתי
1X מודיעה על שותפות אסטרטגית שתספק עד 10,000 רובוטים הומנואידים לפורטפוליו הגלובלי של EQT 1X, חברת הבינה המלאכותית והרובוטיקה שמאחורי NEO, ה
Bodor Laser מספקת פתרון חיתוך פרופילים מוכלל לייצור פלדה מבנית הוצאות התשתית הפדרליות והוצאות ההון במגזר הפרטי מז
CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS), הודיעה היום כי פלטפורמת
Patton זכתה בפרס חדשנות ברמה זהב Patton - יצרנית אמריקאית בעלת שם עולמי של טכנולוגי
12BET חוגגת 18 שנים של כנות, יושרה ומשחקיות אחראית 12BET, שמעצבת את נוף המשחקים המקוונים מאז 2007, חו
 Atos ו- N3XT Sportsמשתפות פעולה להאצת טרנספורמציה וצמיחה דיגיטלית בספורט בערב הסעודית Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מאובטחת
LabelVie מקדמת מהפכה בקמעונאות מזון מבוססת בינה מלאכותית באמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח עם SymphonyAI במשך למעלה משני עשורים, LabelVie Group נסמכה על Sy
זום מובילה מהפכה במקום העבודה בשם עובדים בכל מקום, זום הכריזה על השקת קמפיין מות
ExaGrid זכתה ב‑3 פרסי תעשייה חדשים במסגרת פרסי MSP Channel Awards ExaGrid®, הפתרון היחיד בתעשייה לאחסון גיבוי רבR
Atos מקדמת את חזון סעודיה 2030 עם טכנולוגיות ספורט ודיגיטל מובילות במהדורה השנייה של כנס הכדורגל העולמי בריאד Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מונעת בי
Outpost24 רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Infinipoint ומרחיבה את פעילותה לשוק ה–Zero Trust Workforce Access Outpost24, אחת החברות המובילות באירופה בניהול חשיפ
10X Health ו-REVIV Global מכריזות על שותפות אסטרטגית עם M42 להשקת 10XREVIV באבו דאבי 10X Health (ארה"ב) ו-REVIV Global (בריטניה) הכריזו
Acuity Knowledge Partners ממותגת מחדש ל-Acuity Analytics ומשיקה אתר אינטרנט חדש Acuity Knowledge Partners הודיעה היום על שינוי המי
Moonup Technology משתפת פעולה עם Shelly, מובילת הבית החכם האירופית, כדי להציג אקוסיסטם מלא של מבנים חכמים בתערוכת הבנייה בטאיפיי 2025 חברת Moonup Technology Co., Ltd, שותפה תפעולית בטי
Pace נבחרה על ידי Prudential Financial כדי לסייע באוטומציה של פעולות הביטוח שלה באמצעות בינה מלאכותית סוכנית חברת ‏Pace, כוח העבודה הסוכני לביטוח, נבחרה על ידי
Saviynt פותחת מטה בדובאי לחיזוק אבטחת זהויות, בד בבד עם האצת השימוש בבינה מלאכותית במזרח התיכון Saviynt, חברה מובילה בתחום אבטחת זהויות מונעת בינ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)