דרוג:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
U.S. Polo Assn. חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה
פירנצה, איטליה ו-ווסט פאלם ביץ', פלורידה / לונדון, בריטניה , 17 ביוני 2025, ACCESS Newswire:
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), חוזר לפירנצה ל-Pitti Uomo 108 עם השקת קולקציית אביב-קיץ 2026 שלו הכוללת ביגוד, נעליים, תיקים ואביזרים קלאסיים בהשראת ספורט, וחגיגת יום השנה ה-135 של פעם בחיים. הקיץ, התערוכה של U.S. Polo Assn ב- Pitti Uomo מתקיימת בין ה-17 ל-20 ביוני, בביתן 32 Cavaniglia עם אורחים מיוחדים מאוד, דגמים ספורטיביים ותצוגה סוחפת של המותג והקולקציה שלו. הנושא האנרגטי של התוכנית, "PITTI BIKES" יהפוך את פורטזה דה באסו האגדי למעגל תוסס של אופנה וסגנון חיים, וייצור את הבמה המושלמת ל-U.S. Polo Assn., מותג המושרש בספורט, אותנטיות וסגנון אמריקאי נצחי.
התערוכה: חוויה סוחפת
Pitti Uomo 108 מסמן גם רגע מפתח עבור U.S. Polo Assn., חגיגה של 135 שנים של השראה ספורטיבית וציון דרך שנותן כבוד למסורת, לספורט ולרוח הייחודית של הפולו עבור אלה ש"נולדו לשחק". לאורך תערוכת בגדי הגברים החשובה בעולם, U.S. Polo Assn תחשוף חלל תצוגה מחודש, שנועד להציע חוויה סוחפת המספרת את האותנטיות והמורשת של המותג באמצעות חוויה ויזואלית שנוצרה כדי לחגוג 135 שנה.
כדי לחגוג את יום השנה, הדוכן יארח מצגת ואירוע תקשורתי קצר ביום רביעי, 18 ביוני, עם ג'יי מייקל פרינס, מנכ"ל U.S. Polo Assn (USPA Global) ולורנצו ננסיני, מנכ"ל INCOM S.p.A וחבר במועצת המנהלים של Pitti Immagine. לצד פרינס וננסיני, בעלי הרישיון האיטלקי של U.S. Polo Assn. אוגוסטו בונטו, המייצג את Bonis, אנדראה זיני, המייצג את EastLab, ופרנקו זוקון, המייצג את EuroTrade, יציגו בגאווה את המוצרים שלהם וידברו עם שותפים, ספקים ונציגי מותגים אחרים.
ערב בלתי נשכח: "לשחק בשביל הרגע, לחיות בשביל המורשת"
בערב ה-18 ביוני, U.S. Polo Assn. תארח את חגיגת יום השנה ה-135 שלה למוזמנים בלבד בצ'יוסטרו גרנדה המדהים בקומפלסו די סנטה מריה נובלה ההיסטורית. אורחים מרחבי העולם יתאספו לאירוע האקסקלוסיבי הזה כדי להרים כוסית לעבר, להווה ולעתיד של מותג שנולד מספורט הפולו שראשיתו בשנת 1890.
הערב, בהנחיית השחקן והסופר האיטלקי הנודע רוברטו צ'ופולי, מתחיל בארוחת ערב למוזמנים בלבד, ולאחריה הופעה חיה של כוכבת המוזיקה האיטלקית קלרה, ומסתיימת עם דיג'יי מחשמל של בני בנאסי האגדי. האורחים יחוו גם מופע אמנותי סוחף שאצרו האמנים בעלי החזון לוקה אניאני ופייטרו טרזיני, מה שהופך את החגיגה הזו למחווה רב-חושית ל-U.S. Polo Assn. המכבדת את מורשת המותג, תוך הסתכלות בטוחה לעבר העתיד.
היינות שיסופקו לערב יהיו Marchesi Frescobaldi, חברה בעלת שם עולמי המגלמת את המהות של טוסקנה ואת כישרונה יוצא הדופן לגידול גפנים.
"אני נרגש לחזור לפירנצה, עיר נרדפת לאמנות, אומנות וסגנון נצחי, כדי לייצג את U.S. Polo Assn. לצד השותפים האירופיים שלנו ב-Pitti Uomo 108 - תערוכת בגדי הגברים האייקונית ביותר בעולם", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה המנהלת ומשווקת את המותג U.S. Polo Assn. בשווי של מיליארדי דולרים. "השנה, הנוכחות שלנו בפירנצה מקבלת משמעות גדולה עוד יותר כאשר אנו חוגגים את יום השנה ה-135 של U.S. Polo Assn. עם תערוכה דינמית ומסיבה בלתי נשכחת, בהשתתפות כמה מהשמות המרגשים ביותר של איטליה במוזיקה ובאמנות במיקום כה אייקוני".
"זה רגע יוצא דופן עבור המותג העולמי שלנו לכבד את המורשת שלנו בהשראת הספורט תוך חגיגת המומנטום הממוקד בעתיד של U.S. Polo Assn. באחת הבמות המשפיעות ביותר של האופנה", הוסיף פרינס.
קולקציית לייף סטייל מלאה לאביב/קיץ 2026
הוצג על ידי Incom, בעלת הרישיון בדרום-מערב ומרכז אירופה, U.S. Polo Assn. . אביב-קיץ 2026 ApparelCollection מביאה מלתחת לייף סטייל עכשווית בהשראת מורשת עכשווית לגברים ולנשים. בנויה סביב מוצגים ראשוניים, קולקציית הלבשה המשלבת חומרים איכותיים, צלליות מודרניות ופלטות עונתיות תוססות.
"להציג את קולקציית אביב-קיץ 2026 של איגוד הפולו האמריקאי כאן בפירנצה - העיר שלי, והלב הפועם של האופנה - זה רגש מעבר למילים", אמר לורנצו ננסיני, נשיא Incom S.p.A. "כחבר גאה במועצת המנהלים של Pitti Immagine ושותף ההלבשה הבלעדי של המותג העולמי המדהים הזה, אני גאה לתרום ליום השנה ה-135 של U.S. Polo Assn. ולחגיגה שלו על במה כה מפוארת ומשמעותית".
"Incom מביאה לא רק מוצר, אלא גם תשוקה, לפורטזה דה באסו. ואנחנו עושים זאת בידיים איטלקיות ובחזון גלובלי. הרגע הזה הוא מחווה לכל מה שהתאחדות הפולו האמריקאית בנתה - ולכל מה שעתיד לבוא", הוסיף.
קולקציית ביגוד
קולקציית בגדי הגברים והנשים החדשה לעונה בנויה סביב קפסולות ייחודיות המשקפות את ערכי הליבה של U.S. Polo Assn. של אותנטיות, פונקציונליות וסגנון נצחי.
*מורשת: מחווה נמרצת לספורט הפולו, הכוללת פסים נועזים, הדפסי חתימה, הדגשים סרוגים, חרוזים וסמלי לוגו רקומים בעבודת יד בגווני קיץ תוססים.
*פרימיום: סיכות מתוחכמות מפשתן, כותנה Supima וג'רזי קנבוס, בגימור צבעים טבעיים למראה קיצי מעודן.
*מחויט: צלליות רכות בתערובות כותנה-פשתן וצבעים ניטרליים אלגנטיים. חליפות מודרניות, סריגים קלים וחולצה רעננה מגדירים אלגנטיות רגועה חדשה.
*תצוגה עונתית: חשבו על גווני ג'ינס שטופים קלאסיים באדום, לבן וכחול, מוגבהים עם נגיעות של הדרים, אלמוגים, כחול שמיים וליים - מביאים את אמריקנה לעידן חדש.
אוסף תיקים
קולקציית התיקים לאביב-קיץ 2026 של Eastlab משלבת שימושיות בהשראת ספורט עם קסם מוכן לקיץ לנשים וגברים כאחד.
*קו נשים: מסגנונות ניילון מלוטשים וקלים במיוחד ועד תיקים להמרה 2 ב-1 וצורות אוכף בהשראת רכיבה על סוסים, הקולקציה מציעה אפשרויות הן לתפקוד יומיומי והן ללבוש מעודן לאירועים. הבולטים כוללים את קו הסאטן הטקסי וסגנונות החוף הרקומים בבד טרי ורשת.
*קו גברים: השקת תיק גב טניס, עיצוב מסוגנן ועמיד במים עם כיסים פונקציונליים לחיים בתנועה. כניסות חדשות אחרות כוללות תיקי עסקים וקז'ואל מוגבהים, עם דגש על צדדיות ופרטים.
*אקו פוקוס: תיקים במהדורה מיוחדת המציינים את חגיגות 135 שנים זמינים באדום, לבן וכחול, עם פרטים ידידותיים לסביבה כמו כיסי בקבוקי מים.
קולקציית הנעלה
Bonis מגדירה מחדש את השיק הספורטיבי עם קולקציית הנעלה המשלבת מורשת אמריקאית קלאסית עם מראה בגדי הרחוב המבוקשים ביותר כיום.
*בשבילה: נעלי אספדריל של איביזה וסמואה חוזרות עם אבני חן מעודכנות ורקמה נועזת, בעוד שסנדלי ג'אדה ומילי גונבים את ההצגה עם קווים נקיים ופלטפורמות מודרניות.
*בשבילו: סליפ-און קלאסי משולב עם גרסאות שרוכים חדשות, וצלליות רעננות כמו נעל הריצה של סוויפט ונעלי ספורט של Seneka מביאות קצה תוסס וצעיר.
*טרנדים: מרצי רטרו ועד סנדלים עירוניים, ההרכב מאמץ צדדיות קיצית מבלי לוותר על נוחות או ביצועים.
קולקציית שעונים ותכשיטים
EuroTrade מציגה לראשונה קולקציית שעונים ותכשיטים מעודנת הלוכדת את מהות התחכום הקיצי עם סגנון בולט וצבע שובב.
*שעונים: חומרי פרימיום כמו סאטן ועור רך פוגשים פרטים המושכים את העין, כולל לוחות מחוגים צבעוניים בקו ג'יידן ורצועות יוקרתיות בקולקציית ויויאן.
*תכשיטים: מבחר נועז ואקספרסיבי הכולל גימורים מתכתיים וגוונים שמחים. מהכחול הקריר של מייזי ועד הגוונים התוססים של נעמי, כל פריט נועד לשדרג את הסגנון היומיומי.
*חוויה בחנות: EuroTrade משיקה גם את USPA Watch Collection Case - תצוגה מאובטחת נגד גניבה הזמינה כעת בחנויות U.S. Polo Assn., ומעניקה ללקוחות חווית קנייה מישוש ומזמינה.
הנוכחות של U.S. Polo Assn ב-Pitti Uomo 108 היא יותר מסתם חלון ראווה - היא ציון דרך. עם קולקציה נועזת ומודרנית וחגיגה מרהיבה בפירנצה, המותג ממשיך לכבד את שורשיו בספורט הפולו תוך רכיבה בביטחון אל עתיד האופנה.
אודות U.S. Polo Assn. ו- USPA Global
U.S. Polo Assn.הוא המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בצפון אמריקה, שנוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA. עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,100 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, U.S. Polo Assn. מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. עסקאות היסטוריות עם ESPN בארצות הברית ו- Star Sports בהודו משדרות כעת כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות U.S. Polo Assn. , מה שהופך את הספורט המרגש לנגיש למיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם בפעם הראשונה.
U.S. Polo Assn. נבחר באופן עקבי לאחד מזכייני הספורט העולמיים המוביל בעולם לצד ה-NFL, ה-NBA וה-MLB, על פי License Global. בנוסף, המותג בהשראת הספורט זוכה להכרה בינלאומית עם פרסים על צמיחה גלובלית ודיגיטלית. בשל הצלחתו העצומה כמותג עולמי, U.S. Polo Assn. מסוקר בפורבס, Fortune, Modern Retail ו-GQ, כמו גם ב-Yahoo Finance ובלומברג, בין מקורות מדיה בולטים רבים אחרים ברחבי העולם.
לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת uspoloassnglobal.com ועקבו אחר @uspoloassn.
אודות Incom S.p.A
Incom S.p.A, שנוסדה במונטקטיני טרמה (PT) ב-1951, מנהלת, כבעלת רישיון, את ההלבשה של ה- U.S. Polo Assn. במערב אירופה, המייצר ומפיץ מותגי ביגוד איקוניים בכל רחבי העולם. בנוסף, Incom היא אחת הספקיות העיקריות של ביגוד צבאי וצבאי למחצה במדינה האיטלקית הן למדים והן לביגוד טכני. מאז ינואר 2008, היא מייצרת ומפיצה בגדי גברים, נשים וילדים במערב אירופה תחת המותג U.S. Polo Assn., עם תוצאות שיא במכירות וצמיחה. למידע נוסף בקרו www.incomitaly.com.
אודות Bonis S.P.A.
Bonis היא בעלת רישיון ההנעלה הבלעדי של U.S. Polo Assn במערב אירופה. Bonis, שנוסדה בשנת 1970, היא חברה מובילה בעסקי ההנעלה והיא שותפה שנבחרה על ידי כמה מהמותגים הבינלאומיים המשפיעים ביותר. ממוקמת בלב רובע ההנעלה אסולו ומונטבלונה, ביתם של מותגי מערכות הספורט החשובים ביותר. Bonis עובדת עם מותגים פרטיים, קבלנות ורישוי. בקרו www.bonis-spa.com
אודות Eastlab S.r.l.
Eastlab Srl היא בעלת הרישיון הבלעדי לתיקים ואביזרים של U.S. Polo Assn באירופה. Eastlab Srl, שנוסדה בשנת 2015, היא כיום אחת החברות האיטלקיות המובילות בייצור והפצה של תיקים, אביזרים ומזוודות. התגובה הממוקדת שלה לצרכי השוק והתשוקה לעבודתה זיכו במהירות את Eastlab באמינות חזקה בתעשייה ובאמון של שותפים בינלאומיים גדולים. בקרו www.eastlab.it
אודות EuroTrade s.r.l.
EuroTrade היא בעלת הרישיון של U.S. Polo Assn במערב אירופה לשעונים ואביזרים. EuroTrade, שבסיסה באיטליה, נוסדה בשנת 1987 ומתמחה ביצירה והפצה של שעונים ואביזרים איכותיים המאופיינים בעיצוב מקורי וטכנולוגיה חדשנית. EuroTrade מציעה לשוק אביזרים מקוריים וטרנדיים ללבישה בכל אירוע. בקרו www.incomitaly.com/en/euro-trade-s-r-l/
למידע נוסף – מדיה:
Stacey Kovalsky
Paola Varani
Laura Varani
Laura Manfrin
Maura Busatto
Gaia Grassi
תמונות קשורות:
מקור: U.S. Polo Assn
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESS Newswire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769
|
|