מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn. אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה

דרוג:

מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה

 

די ג'יי בני בנאסי, האמן פייטרו טרזיני, השחקנית קלרה ויותר מ-1,500 אורחים חוגגים 135 שנים

 

פירנצה, איטליה ו-ווסט פאלם ביץ', פלורידה / לונדון, בריטניה , 19 ביוני 2025,  ACCESS Newswire: 

U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), חגג את המורשת המדהימה שלו בת 135 שנה ב- Pitti Uomo 108  עם שבוע בלתי נשכח של סגנון, ספורט, אמנות ומוזיקה. מהופעת הבכורה של קולקציית אביב-קיץ 2026 התוססת  ועד לחגיגת יום השנה עטור כוכבים בסנטה מריה נובלה האייקונית בפירנצה, המותג הביא לחיים את מורשת ספורט הפולו והאנרגיה המודרנית על אחת מבמות האופנה היוקרתיות בעולם.

 

תמונה קשורה

U.S. Polo Assn. X Pitti Uomo 108


בני בנאסי הרעיד את הבית של
U.S. Polo Assn.  בצ'יוסטרו גרנדה האייקוני של הקומפלסו די סנטה מריה נובלה ההיסטורי בפירנצה, איטליה, כדי לחגוג 135 שנות השראה ספורטיבית – לשחק בשביל הרגע, לחיות בשביל המורשת".

 

לילה בלתי נשכח: "לשחק בשביל הרגע, לחיות בשביל המורשת"

 

בערב ה-18 ביוני, יותר מ-1,500 אורחים בינלאומיים התכנסו בצ'יוסטרו גרנדה עוצר הנשימה של הקומפלסו די סנטה מריה נובלה ההיסטורית לחגיגת יום השנה למוזמנים בלבד שתיזכר זמן רב. האירוע, בהנחיית השחקן האיטלקי המוערך רוברטו צ'ופולי, היה מסע חושי דרך הספורט והסיפור האותנטי בן 135 השנים של המותג.

 

כוכבת המוזיקה האיטלקית קלרה כבשה את הקהל במהרה עם הופעה ווקאלית חיה מדהימה, וסיפקה סט מלא ביופי, סגנון ורגש. הנוכחות הבימתית שלה תאמה את האלגנטיות של הערב ונתנה את הטון לגמר הגדול. כשאגדת הדי.ג'יי העולמי בני בנאסי עלה על הפטיפונים, הקלויסטר הפך לרחבת ריקודים פועמת באוויר הפתוח, עם אפטר פארטי של למעלה מ-1,000 אורחים שחגגו תחת כיפת השמיים אל תוך הלילה.

 

אמנות, מורשת וחזון סוחפים

 

האווירה הועצמה על ידי ציר זמן עצום ומונומנטלי של העבר וההווה של מותג U.S. Polo Assn., המוקרן לאורך הקירות בני מאות השנים של סנטה מריה נובלה. בין השנים 1890 ל-2025, התיאור החזותי סיפר על ההתפתחות של ספורט הפולו וצמיחת המותג למעצמת אופנה עולמית של מיליארדי דולרים.

 

הלב היצירתי של האירוע הגיע משני אמנים בעלי חזון. לוקה אגניאני הביא אפקטים של מיפוי סוחף לארכיטקטורה של המנזר, ואילו פייטרו טרזיני - הידוע בפרשנותו הפואטית לתרבות הפופ וזהות המותג - הציג לראשונה מיצב ויזואלי מותאם אישית ששילב את מורשת הספורט של U.S. Polo Assn עם הסגנון הטקסטואלי הייחודי שלו. הביטויים החכמים והמינימליסטיים שלו על מורשת, אופנה וזמן הותירו רושם מתמשך והדגישו את המסר של הערב: ניתן לכבד את המורשת ולדמיין אותה מחדש.

 

חוגגים את הרגע, בונים את העתיד

 

"זו הייתה יותר מתערוכת סחר - זו הייתה חגיגה עולמית של המורשת, התרבות והעתיד של U.S. Polo Assn.", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה שמנהלת ומשווקת את המותג העולמי של U.S. Polo Assn. "להיות חלק מאירוע כה חוויתי ומרגש המתרחש בתוך האנרגיה היצירתית של פירנצה - עם השותפים והצוות המדהימים שלנו - היה פשוט יוצא דופן".

 

"זו השתקפות עוצמתית של מורשת בהשראת הספורט והעתיד המזהיר של המותג העולמי שלנו", הוסיף.

 

לורנצו ננסיני, נשיא Incom S.p.A וחבר במועצת המנהלים של Pitti Immagine, הסביר: "להחיות את יום השנה ה-135 שלנו כאן בפירנצה היה כבוד מעבר למילים. ההצלחה של ההופעה שלנו ב- Pitti Uomo לצד החגיגה שלנו בהשתתפות פייטרו טרזיני, קלרה ובני בנאסי הפכו את זה לרגע תרבותי, ולחוויה בלתי נשכחת עבור אלה שתומכים ב- U.S. Polo Assn.".

 

חווית דוכן שגנבה את ההצגה

 

הייתה ממוקמת בדוכן 32 בביתן Cavaniglia, הנוכחות של U.S. Polo Assn ב- Pitti Uomo בין ה-17 ל-20 ביוני הייתה לא פחות מאייקונית. החלל כלל מסך וידאו ענק באורך 30 רגל המציג את היסטוריית המותג ונקודות השיא של הקמפיין, קיר קולאז' מוצרים שנאסף, בר שמפניה אלגנטי, דוגמניות לבושות בקולקציה האחרונה, ראוייה לסלבריטאים, וספרות תלת מימד "135" מרשימות בגודל טבעי לציון יום השנה. העיצוב הסוחף יצר אווירה אנרגטית שהזמינה מבקרים מסחריים, משפיענים ומדיה לעסוק בעבר, בהווה ובעתיד של המותג. אורחים מפתיעים בדוכן כללו את פייטרו טרזיני, קלרה, רוברטו צ'ופולי, כמו גם ספורטאי השחייה האולימפי לוקה דוטו, שמשך מאות אנשי תקשורת, אורחים, מעריצים ומשפיענים "להיפגש ולברך" עם U.S. Polo Assn.

 

כל אחד מבעלי הרישיונות האיטלקיים של U.S. Polo Assn היה זמין כדי להציג את הקולקציות האחרונות שלהם ולחזק את חוזק השותפות האסטרטגית הזו:

 

Incom S.p.A. הציגה את קולקציות הלבוש המלאות לגברים ולנשים, כולל חייטות מעודנות, פלטות צבעים נועזות ועיצובים קלאסיים בהשראת ספורט לאביב-קיץ 2026.

 

Bonis S.p.A. הציגה נעליים אלגנטיות, ספורטיביות-קז'ואל המשלבות פונקציית ביצועים עם אסתטיקה של סגנון חיים, אידיאליות לצרכן העולמי המודרני.

 

EastLab S.r.l. הרשימה בקו אביזרים עכשווי, כולל תיקים ומוצרי עור העשויים מחומרים מובחרים ופרטים בהשראת פולו.

 

EuroTrade S.r.l. הציגה את החידושים ביותר בשעונים ותכשיטים, המשלב רגישויות אמריקניות קלאסיות עם אומנות וחדשנות איטלקית.

 

שבוע שיזכר

 

"יום השנה ה-135 של U.S. Polo Assn.  מייצג יותר מציון דרך - זו חגיגה של מורשת, זהות וסגנון מתמשך", אמר אנטוניו דה מאטיס, נשיא Pitti Immagine."לציין רגע כה יוקרתי כאן בפירנצה - היכן שמסורת וחדשנות נפגשות - הוא משמעותי במיוחד. הערב בסנטה מריה נובלה היה לא רק מחווה למורשת הסיפורית של המותג בספורט הפולו, אלא גם ביטוי חי של האנרגיה הגלובלית והחזון העתידי שלו. היה לנו הכבוד לקבל את פניו של U.S. Polo Assn.  בחזרה ל- Pitti Uomo, שם אופנה, תרבות, אמנות ומוזיקה נפגשים על במה בינלאומית".

 

הנוכחות של המותג ב-Pitti Uomo הדהדה חזק בקרב מעריצים, צרכנים ומשפיענים בינלאומיים, ואישרה מחדש את מעמדו הייחודי של U.S. Polo Assn. כמותג אופנה עולמי המחובר באופן אותנטי לספורט. חגיגת יום השנה ה-135 בפירנצה לא רק כיבדה את ההיסטוריה הספורטיבית המפוארת של המותג, אלא גם נתנה השראה לעתיד ולזכות המולדת של Born to Play (נולד לשחק)

.

"מחוויית הדוכן הסוחפת שלנו ועד לחגיגה המדהימה שלנו בסנטה מריה נובלה, השבוע הזה היה מחווה למורשת של U.S. Polo Assn.  - מושרש בספורט הפולו ונבנה עבור הדור הבא", הוסיף פרינס.

 

כיתובי תמונות:

 

1.                  בני בנאסי מרעיד את הבית של U.S. Polo Assn.  בצ'יוסטרו גרנדה האייקוני של הקומפלסו די סנטה מריה נובלה ההיסטורית בפירנצה, איטליה, כדי לחגוג 135 שנות השראה ספורטיבית - " לשחק בשביל הרגע, לחיות בשביל המורשת".

2.                  הדוגמנית, השחקנית והזמרת האיטלקייה קלרה מעניקה הופעה פרטית לאורחי VIP באירוע " לשחק בשביל הרגע, לחיות בשביל המורשת" בחגיגת יום השנה ה-135 של U.S. Polo Assn.  ב-Pitti Uomo 108 בפירנצה, איטליה.

3.                  השחקן האיטלקי רוברטו צ'ופולי מציג את "לשחק בשביל הרגע, לחיות בשביל המורשת" במסגרת חגיגת יום השנה ה-135 של U.S. Polo Assn.  ב-Pitti Uomo 108 בפירנצה, איטליה.

4.                  כוכב הקולנוע ג'ף גולדבלום ומשפחתו באירוע " לשחק בשביל הרגע, לחיות בשביל המורשת" בחגיגת יום השנה ה-135 של U.S. Polo Assn.  ב-Pitti Uomo 108 בפירנצה, איטליה.

5.                  אורחות VIP יפהפיות חוגגות באירוע " לשחק בשביל הרגע, לחיות בשביל המורשת" בחגיגת יום השנה ה-135 של U.S. Polo Assn.  ב-Pitti Uomo 108 בפירנצה, איטליה.

6.                  אורחי U.S. Polo Assn.  חוגגים בצ'יוסטרו גרנדה האייקוני של קומפלסו די סנטה מריה נובלה ההיסטורית בפירנצה, איטליה ומאזינים למקצבים של כוכב העל העולמי די ג'יי בני

7.                  (משמאל לימין) לורנצו ננסיני, Incom S.p.A; פרנקו זוקון, EuroTrade; האמן פייטרו טרזיני, הפרפורמרית קלרה; נשיא ומנכ"ל גלובלי   U.S. Polo Assn. ג'יי מייקל פרינס; אוגוסטו בונטו, Bonis S.p.A; ואנדריאה זיני, EastLab S.r.l. בביתן USPA

8.                  דוגמני U.S. Polo Assn. עם הספורטאי האולימפי האיטלקי לוקה דוטו בביתן the U.S. Polo Assn.  ב-Pitti Uomo 108 בפירנצה, איטליה.

9.                  דוכן חגיגות יום השנה ה-135 של U.S. Polo Assn. Assn.  ב-Pitti Uomo 108 בפירנצה, איטליה – "נולד לשחק"

קרדיט צילומים: Matteo Lippera

 

אודות U.S. Polo Assn.  ו- USPA Global

 

 U.S. Polo Assn.הוא המותג הרשמי של  United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בצפון אמריקה, שנוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA. עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,100 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, U.S. Polo Assn. מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. עסקאות היסטוריות עם  ESPN בארצות הברית ו- Star Sports  בהודו משדרות כעת כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות U.S. Polo Assn. , מה שהופך את הספורט המרגש לנגיש למיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם בפעם הראשונה.

 

U.S. Polo Assn. נבחר באופן עקבי לאחד מזכייני הספורט העולמיים המוביל בעולם לצד ה-NFL, ה-NBA וה-MLB, על פי License Global. בנוסף, המותג בהשראת הספורט זוכה להכרה בינלאומית עם פרסים על צמיחה גלובלית ודיגיטלית. בשל הצלחתו העצומה כמותג עולמי, U.S. Polo Assn. מסוקר בפורבס,  Fortune, Modern Retail ו-GQ, כמו גם ב-Yahoo Finance  ובלומברג, בין מקורות מדיה בולטים רבים אחרים ברחבי העולם.

 

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת uspoloassnglobal.com ועקבו אחר @uspoloassn.

 

USPA Global היא חברת בת של USPA ומנהלת את המותג הגלובלי U.S. Polo Assn, המוערך במיליארדי דולרים. באמצעות חברת הבת שלה, Global Polo Entertainment (GPE), חברת USPA Global מנהלת גם את Global Polo TV, המספקת תכני ספורט ולייף סטייל. לקבלת תוכן ספורט נוסף, בקרו באתר globalpolo.com.

 

אודות Incom S.p.A

Incom S.p.A, שנוסדה במונטקטיני טרמה (PT) ב-1951, מנהלת, כבעלת רישיון, את ההלבשה של ה- U.S. Polo Assn. במערב אירופה, המייצר ומפיץ מותגי ביגוד איקוניים בכל רחבי העולם. בנוסף, Incom היא אחת הספקיות העיקריות של ביגוד צבאי וצבאי למחצה במדינה האיטלקית הן למדים והן לביגוד טכני. מאז ינואר 2008, היא מייצרת ומפיצה בגדי גברים, נשים וילדים במערב אירופה תחת המותג U.S. Polo Assn., עם תוצאות שיא במכירות וצמיחה. למידע נוסף בקרו www.incomitaly.com.

אודות Bonis S.P.A.

Bonis היא בעלת רישיון ההנעלה הבלעדי של U.S. Polo Assn במערב אירופה. Bonis, שנוסדה בשנת 1970, היא חברה מובילה בעסקי ההנעלה והיא שותפה שנבחרה על ידי כמה מהמותגים הבינלאומיים המשפיעים ביותר. ממוקמת בלב רובע ההנעלה אסולו ומונטבלונה, ביתם של מותגי מערכות הספורט החשובים ביותר. Bonis   עובדת עם מותגים פרטיים, קבלנות ורישוי. למידע נוסף בקרו בכתובת   http://www.bonis-spa.com/.

אודות Eastlab S.r.l.

Eastlab Srl היא בעלת הרישיון הבלעדי לתיקים ואביזרים של U.S. Polo Assn באירופה. Eastlab Srl, שנוסדה בשנת 2015, היא כיום אחת החברות האיטלקיות המובילות בייצור והפצה של תיקים, אביזרים ומזוודות. התגובה הממוקדת שלה לצרכי השוק והתשוקה לעבודתה זיכו במהירות את Eastlab באמינות חזקה בתעשייה ובאמון של שותפים בינלאומיים גדולים. בקרו http://www.eastlab.it/

אודות EuroTrade s.r.l.

EuroTrade היא בעלת הרישיון של U.S. Polo Assn במערב אירופה לשעונים ואביזרים. EuroTrade, שבסיסה באיטליה, נוסדה בשנת 1987 ומתמחה ביצירה והפצה של שעונים ואביזרים איכותיים המאופיינים בעיצוב מקורי וטכנולוגיה חדשנית. EuroTrade מציעה לשוק אביזרים מקוריים וטרנדיים ללבישה בכל אירוע. בקרו www.incomitaly.com/en/euro-trade-s-r-l/

למידע נוסף וליצירת קשר

Paola Varani
HUB PRESS OFFICE (INCOM in Italy)
[email protected]

Laura Varani
HUB PRESS OFFICE (INCOM in Italy)
[email protected]

Laura Manfrin
TWINS PRESS OFFICE (BONIS & EASTLAB in Italy)
[email protected]

Maura Busatto
TWINS PRESS OFFICE (BONIS & EASTLAB in Italy)
[email protected]

Stacey Kovalsky
U.S. POLO ASSN. GLOBAL HQ
[email protected]
+1-954-673-1331 (WhatsApp)

Gaia Grassi
HUB PRESS OFFICE (INCOM in Italy)
[email protected]

 

 

תמונה קשורה
U.S. Polo Assn. X Pitti Uomo 108

הדוגמנית, השחקנית והזמרת האיטלקייה קלרה מעניקה הופעה פרטית לאורחי VIP באירוע " לשחק בשביל הרגע, לחיות בשביל המורשת" בחגיגת יום השנה ה-135 של U.S. Polo Assn.  ב-Pitti Uomo 108 בפירנצה, איטליה.

 

תמונה קשורה
U.S. Polo Assn. X Pitti Uomo 108

הדוגמנית, השחקנית והזמרת האיטלקייה קלרה מעניקה הופעה פרטית לאורחי VIP באירוע " לשחק בשביל הרגע, לחיות בשביל המורשת" בחגיגת יום השנה ה-135 של U.S. Polo Assn.  ב-Pitti Uomo 108 בפירנצה, איטליה.

 

תמונה קשורה
U.S. Polo Assn. X Pitti Uomo 108
השחקן האיטלקי רוברטו צ'ופולי מציג את " לשחק בשביל הרגע, לחיות בשביל המורשת" במסגרת חגיגת יום השנה ה-135 של U.S. Polo Assn.  ב-Pitti Uomo 108 בפירנצה, איטליה.

 

תמונה קשורה
U.S. Polo Assn. X Pitti Uomo 108

כוכב הקולנוע ג'ף גולדבלום ומשפחתו באירוע " לשחק בשביל הרגע, לחיות בשביל המורשת" בחגיגת יום השנה ה-135 של U.S. Polo Assn.  ב-Pitti Uomo 108 בפירנצה, איטליה.

 

תמונה קשורה
U.S. Polo Assn. X Pitti Uomo 108

אורחות VIP יפהפיות חוגגות באירוע " לשחק בשביל הרגע, לחיות בשביל המורשת" בחגיגת יום השנה ה-135 של U.S. Polo Assn.  ב-Pitti Uomo 108 בפירנצה, איטליה.

.

תמונה קשורה
U.S. Polo Pitti X Uomo 108

אורחי U.S. Polo Assn.  חוגגים בצ'יוסטרו גרנדה האייקוני של קומפלסו די סנטה מריה נובלה ההיסטורית בפירנצה, איטליה ומאזינים למקצבים של כוכב העל העולמי די ג'יי בני

 

תמונה קשורה

 (משמאל לימין) לורנצו ננסיני, Incom S.p.A; פרנקו זוקון, EuroTrade; האמן פייטרו טרזיני, הפרפורמרית קלרה; נשיא ומנכ"ל גלובלי   U.S. Polo Assn. ג'יי מייקל פרינס; אוגוסטו בונטו, Bonis S.p.A; ואנדריאה זיני, EastLab S.r.l. בביתן USPA

 

תמונה קשורה

 

תמונה קשורה

 

מקור: U.S. Polo Assn

 

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESS Newswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 

 

 


תגיות של המאמר: U.S. Polo Assn | USPA | איגוד הפולו | polo |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)