ביונסה וליווייס משיקות את The Denim Cowboy

דרוג:

ביונסה וליווייס משיקות את The Denim Cowboy

 מציינים את פסגת הקמפיין Levi’s® REIIMAGINE,  בחלק האחרון שכולל פריטים מקולקציית הדנים של BEYONCÉ X LEVI’S ®  החדשה.

סן פרנציסקו, 4 באוגוסט 2025, (BUSINESS WIRE):

המותג Levi’s®, בשיתוף עם האייקון הגלובלית ביונסה, השיקו את The Denim Cowboy, החלק האחרון בקמפיין Levi’s® REIIMAGINE בן השנה. הסרט אורג יחדיו את שלושת הפרקים הקודמים, וחופש קמפיין שהוא יותר מפרשנות מחודשת לפרסומות האייקוניות של Levi's® - זו יצירה של נרטיב חדש המתרכז סביב העצמה ושכתוב הכללים. לאורך הקמפיין The Denim Cowboy מוצגים הסמלים של Levi’s® וכן החלקים המוכרים מקולקציית הדנים החדשה של BEYONCÉ x LEVI’S® המשמשת כמדים של הסרט וכאבן הפינה החדשה בשותפות עם ביונסה, תוך מתן דגש על סגנון החיים המוביל של הדנים במותג.

Cowboy Carter, אשר נבחר עבור פס הקול של "Levii's Jeans" מתוך האלבום זוכה הגראמי, משלב בסרט בן 90 השניות סצנות חדשות וכן הקלטות מורחבות מהסרטים Launderette , Pool Hall ו-Refrigerator אשר התפרסמו לפניו - כאשר כולם מקבלים השראה מהפרסומות הקלאסיות של Levi’s® משנות ה-80 וה-90. המותג Levi’s® חובר פעם נוספת לבמאית זוכת הגראמי מלינה מטסוקס וגורם לחזון זה לקרום עור וגידים.

The Denim Cowboy נותן משנה תוקף לקונטקסט של הפרקים הקודמים וכן חושף פרטים חדשים, ובו מתגלה כי הפרס בו זכתה ביונסה במשחק הסנוקר אינו אלא גינס 501® של האלוף המקומי, אותו מגלם השחקן הידוע טימותי אוליפנט ( Justified , Deadwood ). ביונסה מהממת את הקהל בג'ינס "טראקר" מצומצם עם קימורי 501®, צללית 501® מהפכנית אשר מחמיאה ומתאימה לקימורים מבלי להתפשר על מראה הרגל הישרה האותנטי שהופך את 501® לחסר זמן. , ואילו Western Crystal ’90s Shrunken Trucker ו-Western Crystal 501® Curve, עם הזוהר הנוצץ אשר נחשף לראשונה ב-Pool Hall, בולטים באמירה נועזת של קולקציית הדנים של BEYONCÉ X LEVI’S®.

" The Denim Cowboy מהווה את פסגת הקמפיין המהפכני של Levi’s® REIIMAGINE, והוא הסממן הסופי לשותפות שחקרה את ההמצאה מחדש ואת הפרשנות המחודשת בכל שלב", אמר קני מיטשל, מנהל שיווק גלובלי של מותג Levi’s ®  ב-Levi Strauss & Co . “ הקמפיין מהווה רמה חדשה וקביעת קנה מידה חדש לשיתוף פעולה אשר שם את הנשים במרכז נרטיב ומשיק פרק אייקוני בהיסטוריה של Levi’s® אשר ממשיכה לחזק את מיצובו של המותג במרכז התרבות.”

השותפות רשמה שיא מרשים במהלך ההופעות האחרונות של ביונסה במסגרת COWBOY CARTER TOUR בלאס וגאס, שם להקת הרקדנים המלאה של הכוכבת האירה את הבמה בפריטים זוהרים וחדשים מקולקציית הדנים של BEYONCÉ X LEVI’S® - במראה שקיבל השראה מהרוח הנועזת של קמפיין REIIMAGINE המתמשך.

קולקציית הדנים BEYONCÉ X LEVI’S® - כולל Western Crystal ‘90s Shrunken Trucker ($250) וכן Western Crystal 501® Curve ($150)יחד עם שני סטים נוספים של אוברולי דנים, יהיו זמינים החל מה-4 באוגוסט באתר Beyonce.com וברחבי העולם החל מ-7 באוגוסט באתר Levi.com ובמבחר חנויות Levi’s®.

The Denim Cowboy הושק עם קמפיין גלובלי בשילוב מלא, כולל בטלוויזיה, בדיגיטל, במדיה החברתית ובפרסום מחוץ לבית. הקמפיין משמר את המסורת של Levi’s®, של עבודה עם הכשרונות היצירתיים והמוכרים ביותר של התקופה. מטסוקס שיתפה פעולה עם מרסל רב, זוכה פרס אמי, ועם הצלם היודע מייסון פולה, במטרה לשמר את החיוניות הויזואלית של קמפיין REIIMAGINE, תוך הוספת שכבה למארג העשיר של קמפייני Levi’s® האייקוניים.

לפרטים נוספים אודות קמפיין REIIMAGINE, בקרו בכתובת levi.com ועקבו אחר @levis באינסטגרם וב-TikTok.

הקמפיין הוא פרי היצירה של שותפות עם TBWA\Chiat\Day LA ו-Parkwood Entertainment והופק על ידי de la revolućion/PRETTYBIRD.

אודות המותג Levi’s ®  

הקמפיין של מותג Levi’s® מתמקד בסגנון האמריקאי ובקוליות חסרת המאמץ. מאז המצאתם על ידי Levi Strauss & Co. בשנת 1873, הגינסים של Levi’s® הפכו לאחד מפריטי הלבוש המוכרים ביותר בעולם - כשהם מושכים את דמיונם ואת נאמנותם של בני האדם במשך דורות שלמים. כיום, סדרת המוצרים של מותג Levi’s® ממשיכה להתפתח בעזרת רוח חלוצית ויצירתית חסרת לאות שלא נראו כמוה בענף ההלבשה. סדרת מוצרי הדנים והאביזרים זמינה בלמעלה מ-120 ארצות, והיא מאפשרת לבני אדם ברחבי העולם להביע את הסגנון האישי שלהם. לפרטים נוספים אודות המותג Levi’s®, המוצרים והחנויות, בקרו בכתובת levi.com.

אודות Levi Strauss & Co.

Levi Strauss & Co היא אחת מהחברות בעלות מותג ההלבשה המוכר ביותר בעולם וכן יצרנית מובילה של פריטי דנים. החברה מעצבת ומשווקת בגדי גינס ואביזרי לבוש כמו גם אביזרים נלווים עבור גברים, נשים וילדים במסגרת מותגי Levi's® , Dockers® , Levi Strauss Signature™ ו-Beyond Yoga®. מוצרי החברה נמכרים בלמעלה מ-120 ארצות ברחבי העולם, באמצעות שילוב של רשתות קמעונאיות, חנויות כלבו, אתרים מקוונים וכן שרשרת גלובלית של קרוב ל-3,400 חנויות ייעודיות למותג וכן חנויות בתוך חנויות. ההכנסות הנקיות של Levi Strauss & Co בשנת 2024 עמדו על 6.4 מיליארד דולר. לפרטים נוספים, בקרו בכתובת http://levistrauss.com. להתעדכנות בחדשות ובהכרזות של החברה, בקרו בכתובת http://investors.levistrauss.com.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –
https://www.businesswire.com/news/home/20250803727795/en

אנשי קשר

אשת קשר לאמצעי התקשורת:
אליזבתאוון
Levi Strauss & Co.
(415) 501-7777
[email protected]

מקור: Levi Strauss & Co.

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: Levi Strauss & Co | Levi’s |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

U.S. Polo Assn חוגגת ספורט וסגנון כנותנת החסות הרשמית של הביגוד ב-Engel & Völkers Berlin Maifeld Polo Cup לשנת 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn. חוגג את החסות ההיסטורית על Pacific Coast Open לשנת 2025 במועדון הפולו והמחבט של סנטה ברברה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Pol
SOUEAST נכנסת לאופנה: נותנת חסות בלעדית לרכב של שבוע האופנה בדובאי 2025-2026 SOUEAST הכריזה רשמית על שותפות משמעותית כשותפת הרכ
מותג הספורט הגלובלי U.S. Polo Assn יהיה הספונסר הראשי של מרתון פאלם ביץ' U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג שנה חמישית כשותף הלבשה רשמי לאליפות הפולו הפתוחה הבריטית לשנת 2025 עבור גביע הזהב של קאודריי, המשודר על ידי מותג הספורט ברחבי העולם ב-ESPN בפעם הראשונה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn השיק חנות קמעונאית ראשונה בברלין, גרמניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חוגגת שנה שביעית לתמיכה ב-Outsourcing Inc. Royal Charity Polo Cup ב-2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn מושק בברזיל עם Grupo Pasquini U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)