דרוג:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
U.S. Polo Assn נבחרה לחברה המעניקה רישיונות מספר 1 בתחום הספורט ונכללה בין 25 המובילות ברשימה היוקרתית Top Global Licensors של License Global
המותג, שנוצר ופועל תחת השראת הספורט, זכה להכרה על הגעה ל-2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות גלובליות בשנת 2024 ווסט פאלם ביץ', פלורידה, 7 באוגוסט 2025, ACCESS Newswire:
USPA Global הודיעה כי U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), דורג שוב בין 25 המותגים המובילים ברשימת Top Global Licensors של המגזין License Global לשנת 2025, ושהוא מדורג כעת כמותג הספורט מספר 1 ברשימה היוקרתית. U.S. Polo Assn, המוכרת כאחת החברות מעניקות הרישיונות הגדולים בעולם לספורט והלבשה, נותרה במקום ה-23 הכללי, לצד מותגי ספורט ידועים אחרים, כמו NFL Players Association, Formula 1 ו-PGA Tour. הקשר האותנטי של U.S. Polo Assn לספורט הפולו ממשיך להדהד בקרב צרכנים צעירים ואוהדי ספורט ברחבי העולם, ותורם לדירוג של החברה כמותג הספורט מספר 1 ולמיקום בין 25 החברות מעניקות הרישיונות המובילות בעולם מזה שלוש שנים ברציפות. הדירוג החזק של מותג הספורט לשנה זו התבסס על אספקת שיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות עולמיות בשנת 2024. טביעת הרגל העולמית של U.S. Polo Assn כוללת למעלה מ-190 מדינות ביותר מ-1,100 חנויות Polo Assn. בארה"ב, אלפי מיקומים קמעונאיים נוספים, יותר מ-12 מיליון עוקבים במדיה החברתית ולמעלה מ-50 אתרי מסחר אלקטרוני ב-20 שפות. "השגת הדירוג של מותג הספורט מספר 1 תוך הישארות במקום ה-23 ברשימת מעניקות הרישיונות המובילות של License Global היא אישור רב עוצמה לאסטרטגיית המותג הגלובלית שלנו ולעבודה הבלתי נלאית של USPA Global Team שלנו, כמו גם של שותפות אסטרטגיות ברחבי העולם", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה שמנהלת ומשווקת את המותג U.S. Polo Assn, ששוויו כמה מיליארדי דולרים. "להיות מדורג לצד כמה מהשמות האייקוניים ביותר בספורט ובאופנה מחזק את מעמדנו כמותג עולמי בעל ביצועים מובילים עם חיבור אותנטי לספורט, סגנון וצרכנים ברחבי העולם". רשימת Top Global Licensorsשל License Global היא רשימה של ענקיות הרישוי המבוססת על מחקר שנתי "המתייחס למכירות קמעונאיות של סחורות תחת רישוי בכל מגזרי העסקים העיקריים, החל מבידור ועד ספורט, מזון ומשקאות, מותגים תאגידיים, אופנה, אמנות ועיצוב ועוד". "ההכרה ב-U.S. Polo Assn. כמותג הספורט מספר 1 בדירוג השנה ברשימת מעניקות הרישיונות המובילות של License Global היא השתקפות ישירה של מערכות היחסים המהימנות שבנינו עם השותפים הגלובליים האסטרטגיים שלנו", אמרה מולי רובינס, סמנכ"לית רישוי גלובלי ופיתוח עסקי ב-USPA Global. "ההתמקדות האסטרטגית שלנו בצמיחה שיתופית, מצוינות במוצרים וסיפור עקבי של המותג ממשיכים להניע את המומנטום שלנו ולהניע הצלחה ארוכת טווח בשווקים מרכזיים ברחבי העולם". כדי להיחשב להכללה, כל מותג או ישות תאגידית חייבים להגיש נתונים קמעונאיים המבוססים על מכירות עולמיות של סחורה מורשית. בנוסף, העורכים של License Global מבצעים בדיקה ואימות עצמאיים משלהם על ידי התייעצות עם מקורות בתעשייה, דו,חות שנתיים ומסמכים פיננסיים. המותג הגדול בעולם נותר חברת וולט דיסני עם מכירות קמעונאיות של 62 מיליארד דולר, כאשר המותג הרביעי בגודלו, NBC Universal, עם 17 מיליארד דולר, ו-Warner Bros. Discovery, המותג השישי בגודלו, עם 15 מיליארד דולר. "במבט קדימה, אני מאוד אופטימי לגבי פוטנציאל הצמיחה הגלובלי של U.S. Polo Assn. אנו בדרך לעלות על מכירות של 3 מיליארד דולר בעתיד הקרוב ולהמשיך לפתוח מיקומי חנויות נוספים הן באזורים קיימים והן בשווקים חדשים ומרגשים", הוסיף פרינס. אודות U.S. Polo Assn. ו- USPA Global U.S. Polo Assn.הוא המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בצפון אמריקה, שנוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA. עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,100 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, U.S. Polo Assn. מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. עסקאות היסטוריות עם ESPN בארצות הברית ו- Star Sports בהודו משדרות כעת כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות U.S. Polo Assn. , מה שהופך את הספורט המרגש לנגיש למיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם בפעם הראשונה. U.S. Polo Assn. נבחר באופן עקבי לאחד מזכייני הספורט העולמיים המוביל בעולם לצד ה-NFL, ה-NBA וה-MLB, על פי License Global. בנוסף, המותג בהשראת הספורט זוכה להכרה בינלאומית עם פרסים על צמיחה גלובלית ודיגיטלית. בשל הצלחתו העצומה כמותג עולמי, U.S. Polo Assn. מסוקר בפורבס, Fortune, Modern Retail ו-GQ, כמו גם ב-Yahoo Finance ובלומברג, בין מקורות מדיה בולטים רבים אחרים ברחבי העולם. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת uspoloassnglobal.com ועקבו אחר @uspoloassn.
USPA Global היא חברת בת של USPA ומנהלת את המותג הגלובלי U.S. Polo Assn, המוערך במיליארדי דולרים. באמצעות חברת הבת שלה, Global Polo Entertainment (GPE), חברת USPA Global מנהלת גם את Global Polo TV, המספקת תכני ספורט ולייף סטייל. לקבלת תוכן ספורט נוסף, בקרו באתר globalpolo.com.
למידע נוסף
Kaela Drake
Stacey Kovalsky
מקור: U.S. Polo Assn
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESS Newswire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |
|