עם הפנים לעתיד: Mary Kay AI Foundation Finder שובר את כללי היופי

דרוג:

עם הפנים לעתיד: Mary Kay AI Foundation Finder שובר את כללי היופי

דאלאס, 17 באוגוסט 2025, (BUSINESS WIRE):

‏Mary Kay Inc., חברה מובילה בעולם במכירה ישירה ובחידושים בתחום העור, הכריזה על השקת AI Foundation Finder המתקדם – טכנולוגיה אינטואיטיבית אשר עוזרת לצרכנים למצוא את המוצר המתאים להם ללא מאמץ, תוך העצמת יועצי ויועצות היופי העצמאיים של Mary Kay באמצעות אספקת הנחיות ללקוחותיהם לצורך מציאת ההתאמה הנכונה - ישירות ממכשירי הטלפון שלהם.

פתרון ראשון בתחום המכירה הישירה, AI Foundation Finder משתמש בבינה מלאכותית כדי לסרוק את פני הלקוחות מהמכשיר הנייד שלהם, ומספק המלצות מותאמות להצללה תוך מספר שניות. הדבר שעושה את ההבדל בכלי מונע AI זה הוא שהוא מבוסס על קנה מידה מדעי עם הבנה מכלילה וניואנסית של גווני העור האנושי. הטכנולוגיה מצלמת את גוון העור של המשתמשים באמצעות המצלמה ולאחר מכן מתאימה אותו להצללה המדוייקת ביותר של Mary Kay foundation באמצעות ניתוח גוון העור של המשתמש וערכי ה-RGB המתאימים של מוצרי Mary Kay foundation1 . Mary Kay מחזיקה בזכויות הבלעדיות על הכלי, מה שהופך אותו למוצר אמיתי של מכירה ישירה בתחום2 .

"AI Foundation Finder מניע את החזון שלנו, להיות גורם משפיע בתחום היופי במרחב המכירה הישירה ומעבר לכך", אמרה ד"ר לוסי גילדיאה, מנהלת מותג ומדע ב-Mary Kay. "אנו פורצי דרך ברחבי העולם בתחום התאמת ההצללות באמצעות בינה מלאכותית, ואנו עוזרים ללקוחותינו להתאים את צבעי היסוד שלהם למגוון הרחב של צבעי יסוד מוגמרים בסדרת Mary Kay® Flawless Face. האימוץ של טכנולוגיית היופי מהווה הזדמנות ייחודית למינוף הקטגוריה ולטיפוח הדור הבא של קהילת היופי".

AI Foundation Finder תואם לדרישות ההולכות וגבורות להתאמה אישית במיוחד ומאופשרת הטכנולוגיה של פתרונות יופי לנוכח שינויי מגמה טכנולוגיים ותרבותיים נרחבים יותר. מדובר במותג המכירה הישירה המוביל של מוצרים לטיפוח עור וקוסמטיקת צבעים בעולם על פי Euromonitor International, מזה שלוש שנים ברציפות 3 ב-2023, 2024, ושוב ב-2025. והשקה זו מחזקת את מחויבותה של Mary Kay לחדשנות דיגיטלית, להכללה ולהעצמת יזמי היופי שלנו ברחבי העולם.

"ההשקה של Foundation Finder מבוסס הבינה המלאכותית משקפת מחויבות מתמשכת לחדשנות בתחום היופי האישי", אמר ג’יימס וואטלי, מנהל תחום מידע ב-Mary Kay. "המינוף של טכנולוגיית בינה מלאכותית בלעדית בערוץ המכירה הישירה מאפשר לנו לספק המלצות להצללה תוך שניות, כשבמקביל אנו הופכים את חווית הצרכן לאינטואיטיבית, מכלילה ומהנה. יועצי היופי העצמאיים של Mary Kay נהנים כעת משותף דיגיטלי רב עוצמה אשר ממנף את העסק שלהם, משפר את אמון הלקוח ומעצב מחדש את אופן האספקה של שירותי יופי בעולם טכני".

הכלי זמין כעת בשווקים נבחרים ויושק ברחבי העולם בחודשים הקרובים. לפרטים נוספים, ניתן לבקר כאן.

הדגשי AI Foundation Finder:

*טכנולוגיית יופי: מצלמת המשתמש עוקבת בזמן אמת אחר הוידאו או התמונות אותן המשתמש מצלם ומבצעת זיהוי מדויק של 151 נקודות מיוחדות בפנים.
*הכללה: Mary Kay AI Foundation Finder מבוסס על סולם קנייני בן 10 הצללות אשר תוכנן לייצג במדויק מגוון רחב של גווני עור אנושי תוך לקיחה בחשבון את נושא ההכללה והדיוק.
*ביצועים: בבדיקות הצרכניות שערכנו, 83% מכלל הצרכנים ציינו כי ככל הנראה הם ירכשו את ההתאמה שהומלצה להם. בבדיקות Mary Kay Independent Beauty Consultant (IBC), 100% מ-Mary Kay IBCs ציינו כי ככל הנראה הם ישתמשו בכלי בעסק שלהם.
*גישה: AI Foundation Finder משולב בחוויית הקנייה המקוונת, וניתן לגשת אליו מ-www.marykay.com או דרך ה-iCatalog שמאפשר לצרכנים לסרוק בקלות ולאתר את התאמת היסוד שלהם.
*פרטיות: AI Foundation Finder אינו שומר או מעבד נתונים ביומטריים.

אודות Mary Kay

כאחת מפורצות הדרך המקוריות, מרי קיי אש הקימה את מותג היופי החלומי שלה בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חייהן של נשים. חלום זה פרח והפך לחברה גלובלית המעסיקה מיליוני נציגי מכירות עצמאיים ביותר מ-40 שווקים. במשך 60 שנה, ההזדמנות שמרי קיי העניקה הובילה להעצמתן של נשים באמצעות חינוך, חונכות, הסברה וחדשנות ועזרה להן להגדיר את עתידן. Mary Kay משקיעה במדע שמאחורי היופי ובייצור של מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים מן השורה הראשונה. מרי קיי מאמינה בחשיבות שימור כדור הארץ לדורות הבאים, בהגנה על נשים שחלו בסרטן ובנשים שחוו או חוות התעללות במשפחה, ובצורך לעודד נשים צעירות לממש את החלום שלהן. למידע נוסף בקרו באתר www.marykayglobal.com. מצאו אותנו בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין או עקבו אחרינו ב-X.

1הקוד RGB הוא קיצור של אדום, ירוק וכחול. מדובר במודל צבעים הנמצא בשימוש בהדמיה דיגיטלית ובגרפיקה ממוחשבת לצורך ייצוג של צבעים. כל צבע מיוצג על ידי שילוב של ערכי אדום, ירוק וכחול, ולרוב הערכים נעים בין 0 ל-255.
2 Mary Kay Incמחזיקה בזכויות הבלעדיות על הכלי ב-12 החודשים הראשונים ממועד ההשקה.
3 מקור: יורומוניטור אינטרנשיונל בע"מ; יופי וטיפוח אישי מהדורת 2025, מכירות ערך ב-RSP, נתוני 2024

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –
https://www.businesswire.com/news/home/20250814569267/en

אנשי קשר
Mary Kay Inc תקשורת ארגונית
marykay.com/newsroom
972.687.5332 או [email protected]

מקור: Mary Kay Inc

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Mary Kay | מרי קיי |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

ExaGrid זכתה ב‑3 פרסי תעשייה חדשים במסגרת פרסי MSP Channel Awards ExaGrid®, הפתרון היחיד בתעשייה לאחסון גיבוי רבR
Atos מקדמת את חזון סעודיה 2030 עם טכנולוגיות ספורט ודיגיטל מובילות במהדורה השנייה של כנס הכדורגל העולמי בריאד Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מונעת בי
Outpost24 רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Infinipoint ומרחיבה את פעילותה לשוק ה–Zero Trust Workforce Access Outpost24, אחת החברות המובילות באירופה בניהול חשיפ
10X Health ו-REVIV Global מכריזות על שותפות אסטרטגית עם M42 להשקת 10XREVIV באבו דאבי 10X Health (ארה"ב) ו-REVIV Global (בריטניה) הכריזו
Acuity Knowledge Partners ממותגת מחדש ל-Acuity Analytics ומשיקה אתר אינטרנט חדש Acuity Knowledge Partners הודיעה היום על שינוי המי
Moonup Technology משתפת פעולה עם Shelly, מובילת הבית החכם האירופית, כדי להציג אקוסיסטם מלא של מבנים חכמים בתערוכת הבנייה בטאיפיי 2025 חברת Moonup Technology Co., Ltd, שותפה תפעולית בטי
Pace נבחרה על ידי Prudential Financial כדי לסייע באוטומציה של פעולות הביטוח שלה באמצעות בינה מלאכותית סוכנית חברת ‏Pace, כוח העבודה הסוכני לביטוח, נבחרה על ידי
Saviynt פותחת מטה בדובאי לחיזוק אבטחת זהויות, בד בבד עם האצת השימוש בבינה מלאכותית במזרח התיכון Saviynt, חברה מובילה בתחום אבטחת זהויות מונעת בינ
NPU IP VIP9000NanoOi-FS של VeriSilicon מקבל אישור ISO 26262 ASIL B ‏VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום כי ה-NPU IP V
פלטפורמת התכנון Unison Planning™ של OMP, מונעת הבינה המלאכותית, משפרת את הזריזות בשרשרת האספקה ​​עבור McCormick & Co OMP מסייעת ל-McCormick & Co, המובילה העולמית בשוק
Nedap ו-iLOQ מכריזות על שותפות טכנולוגית אסטרטגית לפתרונות גישה שמוכנים לעתיד Nedap (AMS:NEDAP), חברה מובילה עולמית לפתרונות אבט
EZVIZ זכתה בפרסInternational Innovation  עבור חלוציות בזיהוי חיות בר, וקידום הדור הבא של מצלמות חוץ חכמות, בעלות יכולות גבוהות יותר שמתאימות את עצמן לסביבה EZVIZ חוגגת ציון דרך משמעותי עם זכייתה הראשונה אי
AI-Media משיקה את יוזמת התאימות ADA Title II לתמיכה בגופים ציבוריים שצריכים לעמוד בלוחות הזמנים של WCAG 2.1 AA AI-Media, מובילה עולמית בטכנולוגיית יצירת כתוביות
OpenAI מצטרפת לברית העולמית נגד הונאות כחברה מייסדת לחיזוק התגובה הגלובלית נגד הונאות מבוססות בינה מלאכותית בעת שנוכלים מאמצים שיטות מתוחכמות יותר ויותר המונע
SINTX Technologies חותמת על הסכם אספקה ​​עם EVONIK לייצור תרכובת סיליקון ניטריד עם PEEK עבור שתלים ייעודיים למטופלים המודפסים בתלת ממד בסיוע בינה מלאכותית SINTX Technologies, Inc. (נאסד"ק: SINT) ("SINTX" א
Datavault AI חותמת על הסכם עם מועצת האגרוף העולמית, ומאפשרת מונטיזציה גלובלית מונעת אירועים בקנה מידה גדול Datavault AI Inc (נאסד"ק: DVLT) ("Datavault" או "ה
Denodo צוינה כמובילה ב-IDC MarketScape עבור פלטפורמות תוכנה לשילוב נתונים Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה כי הוכרה
AWS ו-HUMAIN מרחיבות את השותפות בעסקה הכוללת תשתית AI של NVIDIA ושבב AWS AI לקידום חדשנות גלובלית בבינה מלאכותית ‏Amazon Web Services, Inc. (AWS), חברת Amazon.com,
Luma AI מגייסת 900 מיליון דולר בסדרה C ובהובלת HUMAIN ושותפים בצביר על של AI בהספק 2 ג'יגה-וואט בערב הסעודית ‏Luma AI, החברה המובילה לבינה מלאכותית הבונה AGI
כנס OMP מיאמי 2025: המרת חזון שרשרת האספקה ​​להשפעה אמיתית עם סינרגיה בין אדם לבינה מלאכותית OMP, מובילה עולמית בפתרונות תכנון שרשרת אספקה, קיב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)