זום הוכרה לראשונה ב- Magic Quadrant™ של Gartner® לשנת 2025 בתחום שירות לקוחות כשירות

דרוג:

זום הוכרה לראשונה ב- Magic Quadrant™  של Gartner®  לשנת 2025 בתחום שירות לקוחות כשירות

סן חוזה, קליפורניה, 10 בספטמבר 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום כי זכתה בהכרה ברביע הקסם של גרטנר לשנת 2025 עבור שירות לקוחות כשירות (CCaaS). זוהי ההכללה הראשונה של זום ברביע הקסם עבור CCaaS, שלוש שנים בלבד לאחר השקת מרכז שירות הלקוחות של זום בשנת 2022.

Zoom recognized in the 2025 Gartner® Magic Quadrant™ for Contact Center as a Service for the first time

SAN JOSE, Calif., Sept. 10, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) today announced it has been recognized in the 2025 Gartner® Magic Quadrant™ for Contact Center as a Service (CCaaS). This is Zoom’s first inclusion in the Magic Quadrant for CCaaS, just three years after launching Zoom Contact Center in 2022.

Zoom believes this recognition highlights the strength of Zoom’s AI-first approach to customer experience, where AI is embedded in the platform from the ground up to support both self-service automation and live agent assistance.

“To us, being recognized in the Gartner Magic Quadrant™ for CCaaS so soon after launching Zoom Contact Center is an incredible milestone,” said Chris Morrissey, general manager of Zoom CX. “We believe this validates our AI-first platform strategy and underscores our commitment to helping organizations move faster, operate smarter, and transform customer experience in a meaningful, differentiated way.”

Zoom’s recognition in the CCaaS Magic Quadrant follows its presence in the Gartner Magic Quadrant for UCaaS. Zoom believes this reflects the strength of Zoom’s unified platform strategy, delivering both communication and contact center capabilities within a single, easy-to-use experience.

Download a complimentary copy of the Gartner Magic Quadrant for CCaaS here to read the full report.

To learn more about Zoom Contact Center, visit the Zoom website.

Gartner Disclaimer

Gartner, Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Drew Kraus, Jason Bridge, Megan Marek Fernandez, Pri Rathnayake, Pankil Sheth, September 10th, 2025.

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

GARTNER is a registered trademark and service mark, and MAGIC QUADRANT is a registered trademark of Gartner, Inc. and/or its affiliates, and are used herein with permission. All rights reserved.

About Zoom


Zoom’s mission is to provide an AI-first work platform for human connection. Reimagine teamwork with Zoom Workplace — Zoom’s open collaboration platform with AI Companion that empowers teams to be more productive. Together with Zoom Workplace, Zoom’s Business Services for sales, marketing, and customer experience teams, including Zoom Contact Center, strengthen customer relationships throughout the customer lifecycle. Founded in 2011, Zoom is publicly traded (NASDAQ:ZM) and headquartered in San Jose, California. Get more information at zoom.com.

Zoom Public Relations
Travis Isaman
[email protected]


 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Zoom Communications | zoom | זום |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

DebitMyData מספקת פתרון למשבר איסור היצוא העולמי של H20, חושפת את התפקיד הקריטי של Human Energy Grid DebitMyData™, Inc פרסמה עדכון חשוב עבור בעלי עניין
השקת מוצר סוף שנת 2025 של  Meltwater מספק אינטליגנציה מדיה חכם יותר עם חידושים חדשים בתחום הבינה המלאכותית Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
HKSTP ו-HKTDC הובילו 22 חדשנים מהונג קונג למזרח התיכון ואפשרו למעלה מ-200 התאמות עסקיות כדי לפתוח הזדמנויות חגורה ודרך תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג (HKSTP),
ExaGrid הוכרזה כמועמדת סופית לזכייה בפרס ערוץ MSP לשנת 2025 ®ExaGrid, פתרון אחסון הגיבוי השכבתי היחיד בתעשייה
מלזיה מרחיבה את פריסת מערכות התקשורת המאובטחות של BlackBerry עבור אירועי ASEAN Summit ה-46 וה-47 BlackBerry Limited (NYSE:BB) (TSX:BB) הודיעה כי מל
 InterSystems ו-Google Cloud משלבות את InterSystems HealthShare עם Healthcare API של Google Cloud ‏InterSystems, ספקית יצירתית של טכנולוגיית נתונים
אחים, בני 19 ו-20, שנשרו מסטנפורד, גייסו 4.1 מיליון דולר בסבב גיוס עם רישום יתר לבניית Golpo AI שמדמיינת מחדש יצירת וידאו שמבוססת על בינה מלאכותית Golpo, פלטפורמת הבינה המלאכותית שהופכת מסמכים והנח
SINTX Technologies מקבלת אישור FDA לטכנולוגיית השתלת כף רגל וקרסול SINAPTIC® SINTX Technologies, Inc. (נאסד"ק: SINT) ("SINTX" א
QuickTopUps.com: פלטפורמת טעינה דיגיטלית גלובלית מושקת בפקיסטן כדי להרחיב את הגישה לבידור מקוון קראצ'י, 18 בספטמבר 2025. QuickTopUps.com הושקה באו
סייביאיישן משתפת פעולה עם בואינג לשיפור אבטחת הסייבר והמוכנות הרגולטורית של מטוסים חברת סייביאיישן (CyViation), המתמחה באבטחת סייבר י
GITEX 2025: הצלחה של אבטחת בסייבר ברת אומדן על ידי Genians ו-RASInfotech באמצעות NAC, ‏EDR, ו-Universal ZTNA ‏Genians, הגוף המוביל בקוריאה בתחום בקרת גישה לרשת
Hammerspace בוחרת ב-Xsight Labs E1 800G DPU לפיתוח ארכיטקטורת רשת שטוחה ופתוחה עבור אחסון חם של AI ‏Xsight Labs הכריזה היום על שותפות עם Hammerspace
Xsight Labs ו-Cyber Forza חוברות לאספקה של פתרונות סייבר מהפכניים עבור AI ותשתית ענן ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה עם Cyber Forza
ExaGrid מכריזה על תכונות חדשות עבור MSPs בגרסה 7.4.0 ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
Owkin משיקה את K Pro: כלי עזר ראשון עבור בינה מלכותית מבוססת סוכנים לטובת תעשיית הביו-פארמה המועצם בידי מודלי הייטק ביולוגיים Owkin הכריזה על השקת K Pro, כלי עזר שמביא בינה מלא
Xsight Labs ו-Interface Masters חוברות ומייצרות את התקן המיתוג המשופר (EXA) עם הביצועים הטובים בעולם ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Inte
VoltaGrid משתפת פעולה עם אורקל כדי להעצים דאטה סנטרים מבוססי בינה מלאכותית מהדור הבא VoltaGrid LLC תפרוס 2,300 מגה-וואט של תשתית מתקדמת
O’Reilly מפרסמת ספר מעמיק על ניהול נתונים לוגי Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי O’Rei
דיגיטל 2026: משתמשי האינטרנט עוברים את ה-6 מיליארד, משתמשי המדיה החברתית הופכים ל'רוב על', והשימוש בבינה מלאכותית עולה על מיליארד Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
e& ו-Mavenir חושפות שיתוף פעולה בתחום אבטחת שירותים קוליים ולמניעת הונאות המונעים בידי בינה מלאכותית e& UAE, זרוע הטלקום של קבוצת הטכנולוגיה העולמית e&
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)