דרוג:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
U.S. Polo Assn. מספקת אמריקנה עילית עם קולקציית סתיו-חורף גלובלית 2025 מדנבר, קולורדו
ההשקה העונתית של המותג בהשראת ספורט כוללת קולקציית יום השנה ה-135
ווסט פאלם ביץ', פלורידה, 30 בספטמבר 2025, ACCESS Newswire:
U.S. Polo Assn., מותג הספורט הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), השיק את קולקציית סתיו-חורף העולמית האייקונית שלו בהשראת הספורט לשנת 2025. מהדורת העונה לוכדת את סגנון האמריקנה הקלאסי של המותג ואת המורשת הספורטיבית, על רקע הרוח האנרגטית של דנבר, קולורדו, עיר הידועה בשילוב הדינמי שלה של תרבות מטרופולינית ויופי טבעי מחוספס.
קולקציית סתיו-חורף 2025 העולמית של U.S. Polo Assn.
מלב מרכז העיר דנבר ועד למרחבים השלווים של אספן ראנץ', הנופים הציוריים הללו מספקים את הרקע המושלם לקולקציית סתיו-חורף של U.S. Polo Assn לשנת 2025. הקמפיין העונתי, המשקף נושא חזרה לבית הספר בהשראת קולג'ים, מציג את הקשר העמוק של המותג לספורט, סגנון חיים ואופנה. בצילומים הגלובליים משתתפים גם שחקני הפולו המקצועיים קלואי קרבאסי וג'ייק קלנטנר כדוגמנים, מה שמעלה עוד יותר את הקשר האותנטי של המותג לספורט הפולו.
"קולקציית סתיו-חורף העולמית השנה מפיחה חיים במותג העולמי שלנו עם סגנון קלאסי, ספורטיבי ומשובח, הממוקם במיקום המשקף את האנרגיה הצעירה והתוססת של הצרכן שלנו", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה המנהלת ומשווקת את המותג הגלובלי של U.S. Polo Assn. "כל קולקציה עונתית ש-U.S. Polo Assn יוצרת היא חגיגה נצחית של ספורט וסגנון, והעונה הזו מודגשת עם האופי הייחודי של דנבר, קולורדו".
קולקציית סתיו-חורף 2025 של U.S. Polo Assn. , שצולמה על רקע הרי הרוקי המלכותיים, כוללת משלב עונתי עשיר של גווני אמריקנה עם טוויסט סתווי נועז ורענן, לצד גווני חג קפואים המושלמים לחודשים הקרירים יותר. הקולקציה מתמקדת בטקסטורות שכבות, צלליות מתחשבות ופריטים נצחיים המיועדים למעבר חלק מהכיתה לחגים, והכל בנוחות ובסטייל. הפריטים הבולטים כוללים את חולצות הפולו האייקוניות של U.S. Polo Assn, ג'ינס מחוספס, סוודרים סרוגים ומחוייטים, חולצות פלנל והלבשה עליונה בהשראת האוניברסיטה, עם שכבות נעימות מוכנות לחג ואפשרויות ידידותיות למתנות לכל המשפחה.
"הקולקציה הזו מספקת מלתחה רב-תכליתית של פריטים מלוטשים אך פרקטיים המשלבים לבוש יומיומי מוגבה עם רגישות קולגיאלית מונעת מורשת מ-U.S. Polo Assn", אמרה ג'סיקה רמסברגר, סמנכ"לית שיווק ועיצוב ב-USPA Global. "בין אם אתם מתלבשים לחזרה לבית הספר, לחופשת סוף שבוע או למפגש חג, קולקצית סתיו-חורף 2025 של U.S. Polo Assn. כוללת משהו מסוגנן, נוח ונגיש לכולם".
כחלק מיוזמת הקיימות המקיפה המתמשכת של USPA Life, המותג שילב את מוצרי USPA Life לאורך קולקציית סתיו-חורף גלובלית 2025. עם בדים מועדפים כמו כותנה אורגנית שזורים לאורך הקולקציה, U.S. Polo Assn מחויבת לנתיב של שיפור מתמיד, המבטיח השפעה חיובית על אנשים, מוצרים וכדור הארץ, ובכך לעצב עתיד טוב יותר עבור הדור הבא. USPA Life מניע שינוי בהתאם ליעדי הפיתוח בר-קיימא, ומשקף את המחויבות של U.S. Polo Assn להשפעה משמעותית.
קולקציית יום השנה ה-135: מהדורת סתיו-חורף
U.S. Polo Assn. ממשיך בחגיגות יום השנה ה- 135 שלו עם פריטים נבחרים בקולקציית סתיו-חורף העולמית לשנת 2025 המכבדים את מורשת המותג בספורט הפולו ושורשיו משנת 1890. הקפסולה המיוחדת הזו, השזורה בפרטים מעודנים ובפס האדום, הלבן והכחול הייחודי של המותג, מנציחה 135 שנים של השראה ספורטיבית ואופנה נצחית.
"האנרגיה והאופי של דנבר שיקפו את המהות של קולקציית סתיו-חורף העולמית של U.S. Polo Assn. לשנת 2025. מסגנון רחוב עירוני ועד תפאורות רכיבה כפריות, הצילום העולמי הזה לוכד את אורחות החיים המגוונים והדינמיים שהמותג שלנו חוגג", אמרה סטפני קורואלס, סמנכ"לית שיווק גלובלי של USPA Global. "הוויזואליה של העונה הזו מספרת סיפור של מעבר, מסורת וביחד, כל מה שסתיו וחורף צריכים להרגיש".
קולקציית סתיו-חורף גלובלית 2025 זמינה כעת בחנויות U.S. Polo Assn. ובאמצעות האתר הגלובלי ב-uspoloassnglobal.com.
אודות U.S. Polo Assn. ו- USPA Global
U.S. Polo Assn.הוא המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בארצות הברית, שנוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA. עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,100 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, U.S. Polo Assn. מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. המותג נותן חסות לאירועי פולו גדולים ברחבי העולם, בהם U.S. Open Polo Championship® (אליפות הפולו הפתוחה של ארצות הברית), המתקיימת מדי שנה ב- NPC בפאלם ביץ', טורניר הפולו המוביל בארצות הברית. עסקאות היסטוריות עם ESPN בארצות הברית ו- Star Sports בהודו משדרות כעת כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות U.S. Polo Assn. , מה שהופך את הספורט המרגש לנגיש למיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם בפעם הראשונה.
U.S. Polo Assn. נבחר באופן עקבי לאחד מזכייני הספורט העולמיים המוביל בעולם לצד ה-NFL, PGA Tour ו- Formula 1, על פי License Global. בנוסף, המותג בהשראת הספורט זוכה להכרה בינלאומית עם פרסים על צמיחה גלובלית ודיגיטלית. בשל הצלחתו העצומה כמותג עולמי, U.S. Polo Assn. מסוקר בפורבס, Fortune, Modern Retail ו-GQ, כמו גם ב-Yahoo Finance ובלומברג, בין מקורות מדיה בולטים רבים אחרים ברחבי העולם.
לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת uspoloassnglobal.com ועקבו אחר @uspoloassn.
USPA Global היא חברת בת של איגוד הפולו של ארצות הברית USPA ומנהלת את המותג הגלובלי U.S. Polo Assn, המוערך במיליארדי דולרים. USPA Global מנהלת גם את חברת הבת שלה, Global Polo, שהיא מובילה עולמית בתוכן ספורט הפולו. לקבלת מידע נוסף בקרו באתר globalpolo.com או ב- Global Polo ביוטיוב.
למידע נוסף
Kaela Drake
Stacey Kovalsky
מקור: U.S. Polo Assn
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESS Newswire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769
|
|