|
דרוג:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
U.S. Polo Assn מקבלת כמה פרסי גלובליים כהכרה במצוינות המותג, התוכן והצמיחה הדיגיטלית
ווסט פאלם ביץ', פלורידה, 20 בנובמבר 2025, ACCESS Newswire:
USPA Global הודיעה היום כי U.S. Polo Assn, החברה שמאחורי מותג הספורט הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), זכה במספר פרסים בינלאומיים יוקרתיים כהכרה במצוינות המותג בקטגוריות ספורט, אופנה, קמעונאות, מדיה ודיגיטל.
החברה, שמפורסמת בכל העולם ומקבלת את השראתה מעולם הספורט, צוינה כפיינליסטית כפולה ב-2025 Drapers Awards, מפרסי תעשיית האופנה המכובדים ביותר בבריטניה. U.S. Polo Assn זכתה בפרס 'מצוינות בינלאומית' ונבחרה לגמר בקטגוריית 'מותג בגדי הגברים של השנה', בחירה סיפקה הכרה בצמיחה המרשימה שלה ובביצועי הקמעונאות הגלובליים שלה ביותר מ-190 מדינות. Drapers Awards שם את הזרקור על מותגים, קמעונאים ומעצבים שמעצבים את עתיד תעשיית האופנה, והוא נחגג באירוע גאלה אלגנטי ב-HAC בלונדון, אנגליה, ב-12 בנובמבר, בהשתתפות Brand Machine, השותפה האסטרטגית של U.S. Polo Assn באזור. U.S. Polo Assn צוינה לצד זוכות ידועות היטב אחרות באותו ערב, ביניהן Barbour, Primark ומרקס & ספנסר, אם למנות כמה.
בנוסף, גיליון 2 של המגזין הגלובלי של U.S. Polo Assn, Field X Fashion, נבחר להיות להיכלל ברשימה הקצרה של המועמדים ל-"שימוש הטוב ביותר בדפוס" בטקס פרסי התוכן השיווק הבינלאומי (ICMA), כשזכה להכרה בזכות הסיפורים היצירתיים והמצוינות העיצובית שלו. הפרסום השנתי והגלובלי, המוגש בידי U.S. Polo Assn, מציג את הצומת שמחבר ספורט, אופנה, פילנתרופיה ואירועי משפיענים באמצעות צילומים משכנעים, כתבות ראשיות וקטעים נבחרים מהקמפיין העולמי של 2025, אשר לוכד את מהות המורשת בת 135 השנים של U.S. Polo Assn. הזוכים ב-ICMA יוכרזו בינואר 2026.
U.S. Polo Assn, כעוד דוגמה להשפעתה הדיגיטלית הגוברת, זכתה גם בפרס Gold Creator הנחשק של יוטיוב אחרי שמספר המנויים לערוץ הרשמי שלה חצה את קו המיליון. ציון דרך מראה את מחויבותה של U.S. Polo Assn לעורר עניין באוהדי ספורט וצרכנים ברחבי העולם באמצעות תוכן וידאו באיכות גבוהה, סיקור מקיף של אירועי ספורט גלובליים וסיפור מותג משכנע.
מוקדם יותר ב-2025, U.S. Polo Assn זכתה גם לכבוד במספר פלטפורמות פרסים גלובליות ואזוריות בזכות יצירתיותה, חדשנותה ומומנטום בניית המותג שלה. המותג זכה בשני פרסי Stevie® International Business Awards, וכן בזהב עבור 'הישגים בהתרחבות בינלאומית' ובכסף עבור 'אירוע חגיגי' עבור אתגר הפולו במשחקי פריז 2024. בהודו, אחד השווקים הגלובליים המובילים של המותג, U.S. Polo Assn זכתה בפרסי הצטיינות רבים בתוכניות מובילות בתעשייה, כולל 'מצוינות בקמפיין שיווקי' ב-ET Now Business Conclave Awards, ושני פרסי IReC, 'מומחים בשיווק וידאו' ו'קמעונאית אלקטרונית לילדים של השנה'. המותג קיבל בנוסף הכרה מ-Images Group עבור 'קמפיין השיווק הנערץ ביותר של השנה: המלצת סלבריטאים' עבור שיתוף הפעולה של U.S. Polo Assn עם פאלאק טיווארי בתחום בגדי הנשים.
"ההכרה בפלטפורמות פרסים גלובליות מגוונות כאלה, מאופנה וקמעונאות ועד ספורט ומעורבות דיגיטלית, מחזקת את הקשר האותנטי של U.S. Polo Assn לספורט, אופנה וסיפור," אמר ג'יי. מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה המנהלת את מותג ה-U.S. Polo Assn המוערך בשווי מיליארדי דולרים. "ההוקרות הללו הן עדות לצוות הגלובלי שלנו ולשותפים האסטרטגיים שממשיכים להרים את המותג שלנו באמצעות יצירתיות, חדשנות וצמיחה מונעת מטרה".
"אנו גאים מאוד בפרסים ובהכרה הרבים ש-USPA Global ו-U.S. Polo Assn זכו בשנת 2025 ומצפים לשנה מלאת פרסים גם ב-2026," הוסיף פרינס.
עם יותר מ-1,200 חנויות קמעונאיות, יותר מ-60 אתרי מסחר אלקטרוני ב-20 שפות, והפצה בלמעלה מ-190 מדינות, U.S. Polo Assn. ממשיך להרחיב את הצמיחה הגלובלית שלו תוך שמירה על הקשר האותנטי שלה לספורט הפולו. יחד, כל ההוקרות מדגישות את חוזקו המתמשך בעולם של המותג ואת יכולתו להדהד בקרב הצרכנים באמצעות סיפור סיפורים מרתק, שיווק אסטרטגי והתרחבות קמעונאית עקבית, מה שהופך אותו לאחד ממותגי הספורט הדינמיים והנגישים ביותר בעולם.
כתוביות לתמונות:
1.קבוצת U.S. Polo Assn/Brand Machine בבריטניה, דניאל ווינדרוס (משמאל), מת'יו גינצ'רד (במרכז), בו גא'ליל (מימין), מקבלים את פרס Drapers עבור 'מצוינות בינלאומית' בטקס הענקת הפרסים ב-HAC בלונדון, אנגליה
2. U.S. Polo Assn. זכתה ב'מצוינות בינלאומית' בטקס פרסי Drapers לשנת 2025
אודות U.S. Polo Assn. ו- USPA Global
U.S. Polo Assn.הוא מותג הספורט הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בארצות הברית, שנוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA. עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,200 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, U.S. Polo Assn. מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. המותג נותן חסות לאירועי פולו גדולים ברחבי העולם, בהם U.S. Open Polo Championship® (אליפות הפולו הפתוחה של ארצות הברית), המתקיימת מדי שנה ב- NPC בפאלם ביץ', טורניר הפולו המוביל בארצות הברית. עסקאות היסטוריות עם ESPN בארצות הברית ו- Star Sports בהודו משדרות כעת כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות U.S. Polo Assn. , מה שהופך את הספורט המרגש לנגיש למיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם בפעם הראשונה.
U.S. Polo Assn. נבחר באופן עקבי לאחד מזכייני הספורט העולמיים המוביל בעולם לצד ה-NFL, PGA Tour ו- Formula 1, על פי License Global. בנוסף, המותג בהשראת הספורט זוכה להכרה בינלאומית עם פרסים על צמיחה גלובלית ודיגיטלית. בשל הצלחתו העצומה כמותג עולמי, U.S. Polo Assn. מסוקר בפורבס, Fortune, Modern Retail ו-GQ, כמו גם ב-Yahoo Finance ובלומברג, בין מקורות מדיה בולטים רבים אחרים ברחבי העולם.
לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת uspoloassnglobal.com ועקבו אחר @uspoloassn.
USPA Global היא חברת בת של איגוד הפולו של ארצות הברית USPA ומנהלת את המותג הגלובלי U.S. Polo Assn, המוערך במיליארדי דולרים. USPA Global מנהלת גם את חברת הבת שלה, Global Polo, שהיא מובילה עולמית בתוכן ספורט הפולו. לקבלת מידע נוסף בקרו באתר globalpolo.com או ב- Global Polo ביוטיוב.
למידע נוסף - מדיה
Kaela Drake
Stacey Kovalsky
מקור: U.S. Polo Assn
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESS Newswire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769
|
|
|