JCDecaux עולה בקמפיין ייחודי בשימוש בתאורת LED לסרט טרון - המורשת

דרוג:

חברת הפרסום העולמית JCDecaux ממשיכה לחדש ועולה בקמפיין חדשני ברחבי תל אביב לרגל הסרט החדש Tron Legacy שיעלה בסוף השבוע בבתי הקולנוע ברחבי הארץ. בקמפיין החדש בחרה JCDecaux לעשות שימוש באפקטים מיוחדים בתאורה לצורך הדגשת גרפיקת הסרט שיוצג בתלת מימד. בגב הפוסטרים של תחנות האוטובוס ישולבו נורות LED על מנת למשוך את תשומת הלב של העוברים ושבים. הקמפיין החדש יעלה ב75 פוסטרים, מתוכם 10 מיקומים נבחרו לחדשנות.

הרעיון הייחודי לקמפיין גובש בעזרת צוות מחלקת JCDecaux Innovate במטרה להמחיש את הרעיון העומד מאחורי הסרט החדש - מדע בדיוני. פליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "אנו דואגים בחברה שלנו לשמור על מקוריות וליצור חדשנות ללקוחותינו. מצאנו לנכון להציג את הסרט החדש, עם אפקטים מיוחדים בתאורה - לראשונה בארץ - שיגבירו את האימפקט החזותי של הפוסטר ויעוררו סקרנות אצל הצופה הפוטנציאלי".
 
JCDecaux Innovate היא מחלקה מוקדשת לפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינמיים ואינטרקטיביים. היא חלק מהחידושים ש JCDecaux הביאה עמה בעקבות החוזה שנחתם עם עירית תל אביב-יפו ל 15 שנה. הזכיין התחיל בשינוי הכולל בין היתר עיצוב ובנית תחנות אוטובוס חדשות, יפות ומוארות, נכרת איכות שמביאה עמה חברת JCDecaux אשר מציגה סטנדרטים חדשים בינלאומים. אודות JCDECAUX : נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-55 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון- בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום.

כתבות נוספות בקטגוריה בידור, תרבות ופנאי

HOFA הכריזה על פרסי אומנות דיגיטלית חדשים, בשיתוף פעולה עם השותפה לתערוכה PhillipsX גלריית HOFA מכריזה על השקת פרסי אמנות דיגיטלית, יו
גמר אליפות הפולו הפתוחה של ארצות הברית לשנת 2025 מביא לידי סיכום עונה אמריקאית עשירה בשערים, עם תמיכה מצד U.S. Polo Assn אליפות הפולו הפתוחה של ארצות הברית (U.S. Open Polo
ציון שורס הוכרזה Alaia Development ו-Desert Lakes LLC נרגשות להכריז
הבנייה של PerfectSwell® Zion עומדת להתחיל American Wave Machines, המובילה העולמית בתחום היעד
התערוכה Essence & Expression התערוכה Essence & Expression שתיפתח בבית ציוני אמר
U.S. Polo Assn חוגגת את השקת הגיליון השני של Field X Fashion , המגזין הדיגיטלי הגלובלי ועטור הפרסים שחוגג ספורט ואופנה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
עדי גביסון חותם את החורף עם סינגל חדש בסגנון פופ עדי כותב: "כמה שאנחנו זקוקים למעט אור ותקווה בתקופ
הראפר החרדי שניאור-זלמן הסופר חוזר עם להיט חדש הוא נולד למשפחה חב"דניקית, יצא בשאלה, וחזר בתשובה.
תחרות הצילום הבטון בחיינו של GCCA לשנת 2024/25 חושפת תמונות מרהיבות מרחבי העולם - הכרזה על הזוכים בתחרות הצילום הגלובלית תמונה מרהיבה של רוכב סקטבורד בחוף ונציה, קליפורניה
שבוע האמנות הראשון בריאד ייפתח לראשונה ויכלול יותר מ- 45 גלריות, אוספים מוזמנים, תוכנית ציבורית של הרצאות ותערוכה משתתפת ברחבי העיר הוועדה לאמנות חזותית של ערב הסעודית חושפת את התוכנ
הביתן הלאומי הסעודי בביאנלה לעיצוב בלונדון 2025: "מים טובים" מזמינים אותנו לחשוב מחדש על מערכת היחסים שלנו עם מים ערב הסעודית חוזרת לביאנלה לעיצוב בלונדון 2025 עם ת
ההצגה על ד"ר מנגלה בישראל! אחרי ההצלחה בארצות הברית ולפני הבכורה בגרמניה: ההצ
ספרות השביעי באוקטובר מזוויות חדשות שבעה - היום שבו הזמן עצר מלכת. כתב העת הכיוון מזרח
    USPA Global ו-Global Polo Entertainment מרחיבות את מערכת היחסים ההיסטורית עם ESPN   Global Polo Entertainment - גלובל פולו אנטרטיינמנט
שותפות אסטרטגית בין ילדי הקומדיה ופורטל סטנדאפיסט פורטל הסטנדאפ המוביל "סטנדאפיסט" ואתר התוכן הוותיק
אחת ההבטחות של הזמר הנשי בישראל חוזרת עם סינגל חדש שגית לב ארי. זמרת ויוצרת, שסומנה כאחת ההבטחות של ה
"ולרגע חטוף – לא נשכח שום חטוף" 🎗 הפרויקט של בת חן אהרונוב ואסף נגל - "הותר לשחרור"
"ממזרח ומערב, מהצפון עד הדרום אתה תמיד שומר עלינו" "ממזרח ומערב, מהצפון עד הדרום אתה תמיד שומר עלינו
אחרי עשרים שנה: שרון אבילחק ואודי דוד בדואט חדש עשרים שנה חלפו מאז ששרון אבילחק ואודי דוד כבשו את
ישראל גברא מפתיע בדואט חדש עם דייויד טויב קם ונופל קם ונופל" – שיתוף פעולה ייחודי של מפגש בין עולמות
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)