גיום קאלו, ג'נסיס: "יצירת חווית לקוח"

דרוג:

"ערוצי הקשר עם הלקוחות משתנים. מיקוד בתהליכים ולא בערוצים הוא המפתח ליצירת חווית לקוח ושירות אישי"

גיום קאלו, דירקטור עסקים אסטרטגיים בג'נסיס: "גם בעידן הדיגיטלי לא ניתן לוותר על הסניפים על מנת לספק חווית לקוח חיובית.

 

"אם ארגונים יימנעו מיצירת קשרי לקוחות באמצעות הסושיאל מדיה, הלקוחות הצעירים יימנעו מהם והם יאבדו אותם", אמר מנהל מכירות בכיר, דרום מזרח אירופה וישראל בחברת ג'נסיס (Genesys), יצרנית בינלאומית של פתרונות למוקדי שירות לקוחות. קמוס אמר את הדברים במהלך ביקורו בישראל שנערך לרגל כנס שערכה החברה בנושא שירות פרסונלי וחווית לקוח בהשתתפות מומחי בינלאומיים של החברה.

"הארגונים צריכים לנטר את מה שקורה ברשתות החברתיות, בפייסבוק, טוויטר, לינקדין, ולדעת מה הלקוח אומר עליהם. אחר כך, עליהם לדעת לתת עדיפות - האם זה לקוח חשוב, האם הוא מדבר הרבה, האם יש לו הרבה חברים. לאחר מכן יש לדעת לנתב את הבקשה לאדם הנכון – לא תמיד זה נציג תמיכה, לפעמים זה איש שיווק או מכירות. אי אפשר להימנע מהסושיאל בתחום קשרי הלקוחות, המדיה הזו כאן כדי להישאר. חייבים להיות מוכנים לקבל בקשות מהגולשים שם".

קמוס אמר: "אנו רואים שינויים רבים בתחום שירות הלקוחות. קיימות נקודות מגע רבות עם הלקוחות ובכל נקודת מגע קיים סיכון לשירות לקוי. לקוחות לא מרוצים בדרך כלל כאשר הם מתקשרים לקול סנטר. פעמים רבות הם מקבלים שירות לא עקבי. כך לדוגמא, הם מטופלים על ידי אנשים שונים, אשר אינם יודעים על פניות קודמות בערוצים השונים. לכן, הערוצים עצמם אינם חשובים. הערוצים משתנים. היום זה פייסבוק ואינטרנט ומחר יהיו אלו ערוצים חדשים. המרכיב החשוב ליצירת חווית לקוח ושירות אישי הם התהליכים. ארגון צריך לשלוט בכל התהליך עם הלקוח, החל מתהליך ההתעניינות, הרכישה ועד השירות לאחר מכן. אם נשלוט בתהליכים ניתן להגדיל את שביעות הרצון ב- 10% ולהקטין עלויות. פלטפורמת חווית הלקוח של ג'נסיס תומכת בניהול כל התהליכים בשירות הלקוחות.

לדברי קמוס: "מסקר שערכה ג'נסיס בשיתוף עם חברת מחקר מובילה עולה כי 50% מן הלקוחות מעדיפים מענה אנושי במוקד לפניות בנושאים מורכבים, 70% מצפים שיהיה להם צ'אט כאשר הם גולשים באתר, 75% פונים גם דרך ערוצי דיגיטל כמו פייסבוק ואתר האינטרנט וכי 22% משתמשים ב- 4 ערוצים או יותר על מנת ליצור קשר עם הארגון"

"ההבנה כי כל חברה נדרשת לספק מענה גם בסושיאל היא חלק מהשינוי האסטרטגי שמתחולל בג'נסיס בשנים האחרונות", הסביר מרטין וסלקה, סגן נשיא אזור מזרח אירופה והמזרח התיכון: "אנו משקיעים רבות בשינוי התפיסה של השוק כי שירות לקוחות וחווית לקוח אינם נוגעים רק במוקד שירות. אנו לא ממוקדים רק במוקד השירות, אלא גם בפתרונות שיסייעו לתמוך בחוויית הלקוח מחוץ למוקד באמצעות כלים כמו ניו מדיה, פעילויות שיווקיות פרסונליות, שימוש בביג דאטה על מנת לספק שירות פרסונלי וכדומה" 

קמוס: "ג'נסיס מסייעת לחברות לחבר מידע  ממערכות שונות, כגון מערכת בילינג או CRM,  כולל את ההיסטוריה של הלקוח - והשיחות עם הלקוח בפעמים הקודמות. באמצעות שילוב של כל המידע הזה אנו נעים אל מעבר לשימוש בפרופילים מוגדרים מראש, ועוברים לחוויה אישית יותר. פרוסנליזציה טובה כשיש לנו מידע רב, אבל גם כשיש לנו מידע מועט אפשר ליצור אותה – לדוגמא, כשאני מתקשר למרכז השירות אני רוצה לדבר עם אותו הסוכן, זו פרסונליזציה. גם אם אני מחייג למספר של 4 ספרות, יענה לי סוכן אישי, זה שיודע הכל עליי, לא רק על הפרופיל שאני משתייך אליו, אלא אודותיי כאדם, הוא יענה ויטפל בי. הפרסונליזציה מתאפשרת באמצעות הפלטפורמה הפתוחה של ג'נסיס המשתמשת במידע מכל מערכות המשרד האחורי, וההיסטוריה של הלקוח, כדי לקבל החלטות עסקיות"

גיום קאלו, דירקטור עסקים אסטרטגיים בג'נסיס, אמר: "גם בעידן הדיגיטלי לא ניתן לוותר על הסניפים על מנת לספק חווית לקוח חיובית. הסניף עדיין צריך לשמש ערוץ חשוב בקשר עם הלקוח משום שכאשר מדובר במכירות אין תחליף למגע האנושי. אמנם הסניפים הוחלפו באמצעים דיגיטליים

 

 

 

לביצוע טרנזקציות פשוטות ולמכירת מוצרים פשוטים, אך בנושאים מורכבים יותר הם מעדיפים את הסניף. גם הארגונים מעדיפים להשאיר את הסניפים על מנת לא לאבד את המגע האישי עם הלקוח.

 

 

 

 


תגיות של המאמר: ג'נסיס | Genesys |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Nyxoah מקבלת אישור מה-FDA למערכת Genio® לטיפול בדום נשימה חסימתי בשינה Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
Graid Technology הכריזה על הזמינות הגלובלית של SupremeRAID™ HE (HPC Edition), וכן על הזכייה בפרס Best of Show ב-FMS 2025 Graid Technology, ממציאת מערך ה-RAID הראשון בעולם
חברת  F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות ברבעון השלישי שלה חברת F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות
Traveller Care משיקה פלטפורמת מוקד רפואי גלובלית שתעזור לחברות ביטוח נסיעות להפחית את תביעות חדר המיון ב-80% Traveler Care, פלטפורמת מוקד רפואי פורצת דרך המספק
פסיפיק גרין חתמה על הסכם התחייבות עם ZEN Energy לקליטת BESS באוסטרליה עבור 1.5GWh פסיפיק גרין שמחה להודיע כי עסקי אחסון אנרגיית הסול
Rust Mobile נחשף עם קדימון רשמי ודמו פעילות ראשון לקראת Gamescom 2025 Level Infinite נרגשת לחשוף את תכונות המשחקיות של R
Meltwater מציגה לראשונה את GenAI Lens הראשון בתעשייה, ופותחת תובנות מותג משופרות Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
הצלת ציפורים בחוות רוח עם בינה מלאכותית: Boulder Imaging ו-Oikon משיקות את IdentiFlight בקרואטיה Boulder Imaging שיתפה פעולה עם Oikon Ltd, חברת היי
Biolog נכנסת לשוק האבחון האירופי, ומביאה עמה 45 שנות מצוינות באורגניזם אנארובי Biolog, ספקית מובילה של כלים ושירותים לזיהוי מיקרו
נתוני המחקר הפיבוטלי DREAM של Nyxoah פורסמו בכתב העת לרפואת שינה קלינית Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
ONAR ממנה את מארק גזית לדירקטור בחברה ONAR ממנה את מארק גזית לדירקטור בחברה
פלטפורמת Application Delivery and Security של F5 מציגה יכולות חדשות לזיהוי ומניעת זליגת נתונים במערכות AI פלטפורמת Application Delivery and Security של F5 מ
Leil Storage מכריזה על תמיכה ב-SaunaFS HAMR, ומאפשרת קיבולת אחסון גדולה יותר עבור פריסות מקומיות Leil Storage מכריזה על התמיכה של SaunaFS 5.0 בטכנו
ExaGrid משחררת את גרסה 7.3.0 ExaGrid, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבוי
WeRide משתפת פעולה עם Lenovo בהשקת פלטפורמת HPC 3.0 מלאה ברמת הדרישות של תעשיית הרכב על בסיס על בסיסי שבבי DRIVE AGX Thor של NVIDIA WeRide (נאסד"ק: WRD), מובילה עולמית בטכנולוגיית נה
Spacely AI הבטיחה סבב גיוס ראשוני בהיקף מיליון דולר כדי להעצים את התכנון של בינה מלאכותית יוצרת עבור אדריכלים ברחבי העולם Spacely AI, חברת הסטארטאפ מבנגקוק שמביאה בינה מלאכ
פתרון EUDR של Source Intelligence מפשט בדיקת נאותות עבור בירוא יערות Source Intelligence השיקה את פתרון ה-EUDR שלה כדי
 מחקר חדש של F5 מגלה: מרבית הארגונים עדיין אינם מוכנים לעידן הAI ומתמודדים עם אתגרי אבטחה וממשל המעכבים את ההתרחבות מחקר חדש של F5 מגלה: מרבית הארגונים עדיין אינם מו
31 Concept נחשפת לראשונה, ותציג פלטפורמת בינת רשת פורצת דרך בתערוכת Iss Asia 2025 31 Concept (31C), חברת סטארטאפ טכנולוגית המתמחה בפ
ExaGrid מקבלת הכרה ומצטרפת לרשימת 2025 MES Midmarket 100 היוקרתית ExaGrid, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבוי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)