מה לובשים היום?

דרוג:

שיתוף פעולה של אפסון עם חברות תוכנה וחומרה להפקת וייצור פריטי לבוש משלב התכנון, הצביעה ועד ההדפסה

חברת אפסון, המובילה העולמית במוצרי הדמיה ומדפסות, תשתף פעולה עם כמה מהחברות הבולטות כיום בתחום התוכנה והחומרה לעיצוב מוצרי הלבשה. את המהלך מובילים המכון הגרמני למחקר טקסטיל (DITF) והחברות ErgoSoft ו-Assyst, כשהמטרה: הפקת בגד, משלב התכנון הראשוני, דרך צביעתו, בחינת מודל תלת-מימד שלו והתאמתו לקהלי היעד ועד לשלב ההדפסה והייצור.

 

מדפסות הפורמט הרחב של אפסון משחקות שני תפקידים מרכזיים בתהליך כולו: בשלב ההגהות של צבעי הבדים, נכנסת לפעולה מדפסת ה-11 צבעים, ה- Stylus Pro 4900 המצויידת בתוכנת EFI Fiery XF RIP, לטובת בחינת הצבעים המודפסים על הבדים והתאמתם לדרישות המעצבים. המוצר המעוצב הסופי מודפס באמצעות מדפסת ה- 64 אינץ' - ה- SureColor SC-F7100 המיועדת להדפסות הסובלימציה והעושה שימוש בדיו החדש של החברה, ה-Epson UltraChrome DS, מבוסס המים, שמשיג הדפסות חיות במיוחד. קצב ההדפסה: 58 מ"ר בשעה.

 

"גייסנו את מיטב הכוחות בחומרה ובתוכנה, כדי להראות כיצד חידושי הטכנולוגיה יכולים לפתוח שלל הזדמנויות במחיר השווה לכל כיס, עבור מעצבים ויצרנים בתחומי ההלבשה", אומר דניאל בן מויאל מנהל תחום LFP /ProFocus אפסון ישראל. "אפסון משקיעה שני מיליון דולר ביום (!) על מחקר ופיתוח בשנתיים האחרונות, והשיקה 10 מוצרים מאוד מוצלחים לשוק ההדפסה המקצועי, המספקים ערך מוסף גבוה ויתרון תחרותי למשתמשים".

 

אודות אפסון ישראל

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.

 

אודות אפסון

אפסון היא מובילה עולמית בהדמיה ובחדשנות, המקדישה את עצמה להגשמת החזון של לקוחותיה באמצעות הטכנולוגיות הקומפקטיות, החסכוניות והמדויקות ומבחר המוצרים שלה, החל ממדפסות ומקרני 3LCD לבית ולמשרד, וכלה בהתקנים אלקטרוניים, חיישנים  ובהתקני גבישים. החברה מונהגת על ידי Seiko Epson Corporation שבסיסה ביפן ומעסיקה כ- 68,000 עובדים ב- 96 חברות ברחבי העולם. החברה גאה בתרומתה ההולכת וגדלה לאיכות הסביבה ולקהילות שהיא פועלת בהן. http://global.epson.com/

 

אודות אפסון אירופה

Epson Europe B.V., הממוקמת באמסטרדם, היא המטה האזורי של הקבוצה באירופה, במזרח התיכון, ברוסיה ובאפריקה.Epson Europe מעסיקה 1800 עובדים וב-2012 היקף עסקיה עמד על מיליארד וחמש מאות וארבעים מיליון אירו.   http://www.epson-europe.com

 HYPERLINK "http://eco.epson.com/"Environmental Vision 2050  

 HYPERLINK "http://eco.epson.com/"http://eco.epson.com/

 

 

למידע נוסף:

ענבר עיני

מנהלת שיווק אפסון ישראל

[email protected]

טל:03-5751833

 

 

נחום דוניצה/קרן כהן

דוניצה תקשורת

[email protected]

טל: 03-5167336


דוניצה תקשורת -- www.donitza.co.il --- [email protected] -- 03-5167336
תגיות של המאמר: טכנולוגיה | אופנה | הדפסה |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn מושק בברזיל עם Grupo Pasquini U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)