סטייל IN דיזינגוף סנטר - ללא תשלום

דרוג:

בוטיק המעצבים, מתחם האופנה המוביל בדיזינגוף סנטר עורך אירוע השקה לרגל המתחם שעוצב מחדש ויכלול: הנחות שוות, פינוקים וחגיגות המתאימים לכל אוהבי הסטייל והאופנה: איפור מקצועי בהתאמה אישית, צביעת שיער (טרנד הגירים הצבעוניים) , חשיפה ראשונה של קולקציות חדשות של מעצבי אופנה מובילים וצילומים למזכרת.

 

ההשקה תתקיים ביום חמישי ה- 29.1.2015

בין השעות: 14:00-21:00

במתחם בוטיק המעצבים-דיזנגוף סנטר

קומה 1- בסמוך לסופר פארם

פתוח לקהל הרחב ללא תשלום!

 

לרגל השקת מתחם בוטיק המעצבים המחודש בדיזינגוף סנטר, שעוצב לאחרונה בסגנון אורבני תל אביבי, עורך הסנטר אירוע מכירה ייחודי וחגיגי עם שלל פינוקים לקהל הרחב ומעניק הצצה ראשונית לקולקציות חדשות ובלעדיות של מעצבי העתיד בעולם האופנה.

 

במסגרת האירוע יוצעו למכירה פריטי אופנה טרנדיים, אקססוריז ייחודיים כגון תיקים, תכשיטים במחירים משתלמים (עד 30% הנחה) ליום האירוע והכל תוצרת כחול לבן.

לצד דוכני המעצבים יוקמו מגוון עמדות פינוק של קוסמטיקה וסטייל ביניהם: מאפרים מקצועיים ומובילים, צביעת שיער בגירים צבעוניים שיוצרים מראה אופנתי וקליל

 

עמדת צילום של חברת WHITE SCREEN תעמוד לרשות המוזמנים ללא תשלום בין השעות 17:00-19:00 ותנפיק לכל אחד ואחת תמונת פרופיל אותנטית למזכרת מהאירוע.

 

בין  המעצבים והמותגים שישתפו בהשקה:

 

FEYGE, LITTLE NOODLE, K.O.A, SCELLE, SHANI JACOBI, DAVID COHEN, NONA, LA FLACA LOCA, O.R.D, COLLIER, SACKPACK

MONA RAY ,GUAPA, NADI, HOT CROWN, SHOESHU,PEACE OF MINE

חנוצ'קה, יפה לוי, עמי סנזורי, נועה רובין, איגור קזייב.

 

טווח מחירים: 50-800 ₪ ( לפני הנחה)

 

 

האירוע פתוח לקהל הרחב , ללא תשלום.


תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)