רשת נעלי 'TOGO' עולה בקמפיין חדש בהשקעה של 6 מליון

דרוג:

רשת נעליTO GO עולה בקמפיין חדש הכולל טלוויזיה, קירות באיילון ואוטובוסים בכיכובה של מירי בוהדנה הפרזנטורית של הרשת לעונת אביב-קיץ 2010! הקמפיין החדש ילווה במהלך אינטראקטיבי מושקע הכולל מדריך סטיילינג ייחודי ושימושי ללקוחות הרשת באתר המכירתי החדש של TO GO! קמפיין הקיץ החדש של רשת נעלי TO GO מוערך בהשקעה כוללת של כ-6,000,000 ₪ !!! רשת נעליTO GO , עולה בקמפיין משולב לעונת אביב-קיץ 2011, בכיכובה של הפרזנטורית מירי בוהדנה, בהשקעה כוללת של כ-6,000,000 ₪, המושק באמצעות משרד הפרסום FREDERICK. קמפיין האופנה של רשת נעלי TO GO, אותו תוביל מירי בוהדנה, פרזנטורית החברה זאת העונה הרביעית, יכלול טלוויזיה, קירות בנתיבי איילון, אוטובוסים, קטלוג אינטרנטי מושקע בו בוהדנה תציג עשר מערכות לבוש שונות המייצגות "יומן אופנה", לצד מדריך סטיילינג אינטראקטיבי ייחודי המציג 3 דוגמניות, 36 לוקים ו-102 זוגות נעליים באתר המכירתי החדש של הרשת שכתובתו www.togoshoes.co.il. ה-"Look Book", מדריך הסטיילינג האינטראקטיבי של הרשת, כולל למעלה מ-700 דגמים של נעלים לצד אביזרי אופנה של הרשת הכוללים: תיקים, ארנקים, חגורות ומשקפי שמש. בנוסף יכלול טרנדים, קולקציות ביגוד מכל רשתות האופנה המובילות בארץ, המסייע ללקוחה לבניית הלוק המתאים לה עם הנעליים הנכונות להשגת המראה הרצוי במהלך כל שעות היום. מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעליTO GO מוסר: "בעונה הנוכחית, לצד הקמפיין המסורתי עם הפרזנטורית האהובה שלנו מירי בוהדנה, הממשיכה איתנו לעונה הרביעית במספר, החלטנו להעניק לקהל הלקוחות שלנו חוויה אינטראקטיבית ראשונה מסוגה בישראל, דרך מדריך שימושי וייחודי שהעלינו באתר הרשת המחודש שלנו. המדריך החדש יאפשר לגולשות לבחור דגמי נעליים לפי אירועים וסגנונות שונים ולתת להן טיפים אין ניתן לשחק עם דגמי הנעליים שלנו לאורך כל השנה בכל יום, שעה וסגנון לבוש בו הן בוחרות. אציין כי בשנה האחרונה חידשנו האתר ואפשרנו ללקוחות לרכוש את מאות דגמי הרשת העונתיים דרך האתר, מה שהוביל להצלחה אדירה ולהגדלת קהל הלקוחות שלנו, כאשר אנו צופים שהפעילות הקיצית החדשה תיתן ערך מוסף נוסף לקהל הלקוחות ולקהל היעד הפוטנציאלי, דרך חיבור שלנו למגמות האינטראקטיביות הבינלאומיות אותן אנו מביאים לראשונה לישראל". רשת נעלי TOGO מונה כיום 65 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות – תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-600 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה מוחלטת פעמיים בשנה (חורף, קיץ) אך תוך כדי השנה מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה ע"פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.
תגיות של המאמר: TOGO |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

לא כל צבע מתאים: כשרוצים חליפה שתשדר יוקרה מראה עיניים משפיע כמעט מיידית על כל דבר שנעשה, גם
טומי הילפיגר מציינת סביבת אופנה יותר כלילתית במהדורה השנייה של אתגר סְפָר האופנה שני זוכים נבחרו על ידי חבר שופטים של מומחים שכלל א
טומי הילפיגר מודיעה על היזמים החברתיים שעלו לגמר אתגר סְפָר האופנה חברת טומי הילפיגר מודיעה על ששת העולים לגמר של אתג
ממאסטר CHEF למאסטר SHOES! מיכל אנסקי מציגה בימים אלה את קולקציית חורף 2019/2
Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show של ריהאנה Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show השנ
טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להתמודד באתגר סְפָר האופנה מטרת התוכנית הגלובלית היא לתמוך בהזנקים יזמיים ועס
נטע ריבקין חוגגת סילבסטר בנעלי "לאפייט" נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית, עולה על נעלי הערב ש
להעניק ליולדת מתנה במשלוח עד הבית הימים בהם היה עליכם להגיע פיזית אל בית היולדות או
אופנת ילדים 2018 - כי גם להם מגיע האביב מביא עמו בשורות אופנתיות רבות לילדים, הן לבנ
תכשיטים - טרנדים לקיץ 2018 העונה החמה בדרך ועמה בשורות אופנתיות שעומדות לכבוש
רד ווינג מציגה את פטרוקינג: נעלי עבודות גמישות וקלות משקל שמציידות את עובדי האנרגיה בהגנה על כל הרגל רד ווינג הודיעה על קו נעלי העבודה שלה פטרוקינג, שמ
טומי הילפיגר מודיע שאלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר  המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר טומי הילפיגר מודיע שנהג מרוצי הפורמולה 1 הבריטי וא
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש לאביב/קיץ 2018 החברה הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הגלובלי ה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש של קלווין קליין ג'ינס קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטי-מדיה ה
השוואת מחירים יכולה לסייע לכם במציאת טבעת אירוסין חנויות תכשיטים רבות כבר לא מציעות אך ורק דגמי פרימ
קלווין קליין מודיעה על חוויית הקמעונאות לחגים עם "אמזון פשן" קלווין קליין ואמזון פשן הודיעו על חוויית הקמעונאות
קניית נעלים באינטרנט - היתרונות והחוויות רכישת נעלים באינטרנט מאפשרת חוויית משתמש מכל הבחינ
קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף קלווין קליין בע"מ הודיעה על הפתיחה של חנויות לייף
עד כמה יש לכם השפעה על מחיר טבעת האירוסין? האהבה הגדולה שלכם היא הדבר היקר לך ביותר. עם כוונת
נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edition נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edit
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)