לוטן תדמיות תוביל את האסטרטגיה של מנגו עיצובים

דרוג:

יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה של מנגו עיצובים, ויטפלו בתקציב יחסי הציבור.

יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה של מנגו עיצובים, ויטפלו בתקציב יחסי הציבור. מנגו עיצובים הינה חברה לייצור נעליים הנמצאת ביפו העתיקה בחלל של 600 מטר אשר עוצב ע"י הבעלים ניסים יפה הכוללת חנות למכירת נעליים, היצע של תיקים, חגורות ובגדי מעצבים של 30 מעצבי־על ישראלים. עידוד העיצוב הישראלי חשוב לנסים, במיוחד לאור היותו חלק מאותה גלריה מרשימה של ישראלים שיצרו כאן מעצמת אופנה מיוחדת, שאף מייצאת את תוצרתה לחו"ל. בין המעצבים שמוכרים במקום שלו: רונן חן, נפרטטיטי, פוש, סמדר גרושקא, unusual, לאה טורן, הדשרה, מוטי וענת, חגית טסה, אופרה, נקסט, הלמביקה. השילוב בין ייצור ועיצוב הנעליים לבין בגדי המעצבים, האביזרים הנלווים והחלל המיוחד מספקים ללקוחות חווית קנייה מיוחדת, איכות ואת האפשרות להתלבש מכף רגל ועד ראש. בנוסף למכירה במרכז המעוצב ביפו, נעלי "מנגו עיצובים" נמכרים בבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ ומיוצאים לארה"ב. ההיצע המקורי והמרהיב, בתוספת החלל המיוחד, מעניקים לכל אישה שנכנסת ל"מנגו עיצובים" חווית קניה קסומה – ממש כמו נסיכה שמצאה את הנעל שמתאימה בדיוק לרגלה. חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. 'לוטן תדמיות' מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת. מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, האמנית מיכל רובנר, מפעל הפיס, גלריה ליטבק, אורבאך הלוי-מהנדסים אדריכלים בע"מ, מתחם ביאליק, להקת המחול הקיבוצית, מוזיאון לאמנות ישראלית,רמת גן, פסטיבל 'צלילים במדבר' ועוד.

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

SOUEAST נכנסת לאופנה: נותנת חסות בלעדית לרכב של שבוע האופנה בדובאי 2025-2026 SOUEAST הכריזה רשמית על שותפות משמעותית כשותפת הרכ
מותג הספורט הגלובלי U.S. Polo Assn יהיה הספונסר הראשי של מרתון פאלם ביץ' U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של United States Polo
ביונסה וליווייס משיקות את The Denim Cowboy המותג Levi’s®, בשיתוף עם האייקון הגלובלית ביונסה,
U.S. Polo Assn.  חוגג שנה חמישית כשותף הלבשה רשמי לאליפות הפולו הפתוחה הבריטית לשנת 2025 עבור גביע הזהב של קאודריי, המשודר על ידי מותג הספורט ברחבי העולם ב-ESPN בפעם הראשונה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn השיק חנות קמעונאית ראשונה בברלין, גרמניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חוגגת שנה שביעית לתמיכה ב-Outsourcing Inc. Royal Charity Polo Cup ב-2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn מושק בברזיל עם Grupo Pasquini U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)