דורין אטיאס בשיתוף פעולה ייחודי עם רשת נעלי TO GO

דרוג:

רשת נעלי TO GO, שהשיקה לקראת עונת הקיץ הנוכחית, מהלך לחיזוק אחיזתה כמובילת טרנדים אופנתיים בשוק ההנעלה המקומי, דרך השקת אתר אינטרנט חדש הכולל בתוכו מדריך סטיילינג אינטראקטיבי, במסגרתו כל אחת יכולה לדעת איזה נעל לנעול עם איזה אאוטפיט לאיזה אירוע, מחזקת את המהלך בימים אלו דרך חתימה על שיתוף פעולה ארוך טווח עם הסטייליסטית הטלוויזיונית הפופולארית - דורין אטיאס. במסגרת שיתוף הפעולה, אטיאס תעביר הדרכות לכל מנהלי החנויות של הרשת במקביל לייעוץ וסטיילינג ללקוחות הרשת בחניות בכל רחבי הארץ, בסדרת אירועים שיחלו במהלך החודש הקרוב, וכך יוכלו עובדי הרשת לקבל מידע מקצועי שימושי שישמש אותם אל מול הלקוחות האופנתיות, ובמקביל הלקוחות יוכלו לעשות שפוג יחד עם הסטייליסטית שהן הכי אוהבות ולקבל טיפים שימושיים למה הכי כדאי לקנות לקראת העונה החמה. הרשת תשקיע במהלך כולו כ – 500,000 ₪ מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת TO GO מוסר: "רשת TO GO מצליחה להוביל את השוק בעונות האחרונות, דרך קונספט ה-VALUE FOR MONEY, שהצליח לחנך את הלקוחות הישראליות שניתן לקנות הרבה נעליים במחירים נמוכים ולהתאים עצמן לכל הטרנדים האפשריים בעונה אחת נתונה, ממש בדומה לתפיסה המושרשת בנושא בגדים. העונה הנוכחית החלטנו לקחת את הקונספט שלנו צעד אחד קדימה דרך השקעה באתר חדש המהווה מדריך סטיילינג שימושי ללקוחות הרשת שלנו, שיוכלו לדעת מה כדאי לקנות ועם מה כדאי ללבוש ובמקביל בחרנו לחבור לסטייליסטית שהלקוחות שלנו הכי אוהבות דורין אטיאס, שגם תמקצע ברמה אופנתית את מנהלי הרשת שלנו ובמקביל תיתן ייעוץ סטיילייג ללקוחות. אנו צופים ששיתוף הפעולה ייתן לנו יריית פתיחה מוצלחת לעונת הקיץ הקרובה, במקביל להשקת קולקצייה מרהיבה ואופנתית במיוחד הכולל לא פחות מ-500 דגמים שונים לנשים וילדים
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

ביונסה וליווייס משיקות את The Denim Cowboy המותג Levi’s®, בשיתוף עם האייקון הגלובלית ביונסה,
U.S. Polo Assn.  חוגג שנה חמישית כשותף הלבשה רשמי לאליפות הפולו הפתוחה הבריטית לשנת 2025 עבור גביע הזהב של קאודריי, המשודר על ידי מותג הספורט ברחבי העולם ב-ESPN בפעם הראשונה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn השיק חנות קמעונאית ראשונה בברלין, גרמניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חוגגת שנה שביעית לתמיכה ב-Outsourcing Inc. Royal Charity Polo Cup ב-2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn מושק בברזיל עם Grupo Pasquini U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)