השחקנית ג'נוארי ג'ונס נבחרה להוביל את קמפיין משקפי השמש של וארסצ'ה

דרוג:

השחקנית ג'נוארי ג'ונס, כוכבת הסדרה "MADMAN", נבחרה להוביל זאת העונה הראשונה את קמפיין משקפי השמש והראייה העולמי של בית האופנה "VERSACE" עליו השתכרה כ-2 מיליון דולר! השחקנית הפופולארית ג'נוארי ג'ונס, כוכבת סדרת הטלוויזיה "MADMAN", נבחרה להוביל זאת העונה הראשונה את קמפיין משקפי השמש והראייה של בית האופנה הבינלאומי האיטלקי "VERSACE", עליו השתכרה כ-2 מיליון דולר. זאת העונה הראשונה שג'ונס תוביל את בית האופנה האיטלקי, המונהג על ידי המעצבת דונטלה ורסאצ'ה, כאשר בעונה הקודמת הובילה אותו ג'ורג'יה מיי ג'אגר, בתם בת ה-17 של מיק ג'אגר וג'רי הול. ג'נוארי ג'ונס נחשבת כיום לאחת השחקניות היפות והמבטיחות בתעשייה העולמית, וקנתה את תהילתה דרך ארבעת העונות של הסדרה המצליחה "MADMAN", בו שיחקה את בטי דרייפר, הדמות הנשית המובילה הנשואה לדון דרייפר, הלא הוא השחקן ג'ון האם, כוכב הסדרה. בעקבות יופייה עוצר הנשימה, המזכיר באופן מפתיע את גרייס קלי המנוחה, הפכה ג'נוארי לאייקון אופנה במקביל, ומופיעה תדיר על שערי מגזיני אופנה וכתבות אופנה נרחבות ברחבי העולם, כאשר היה זה צפוי כי בית אופנה מוביל יחטוף אותה בסופו של דבר לייצג אותו ברמה רשמית. במסגרת הקמפיין הפרובוקטיבי ל" VERSACE", מצולמת ג'ונס בשחור-לבן, שהיא עונדת אך ורק את משקפי המותג מקולקציית אביב-קיץ 2011 הנוכחית, מציגה מגוון רחב של מודלים אופנתיים וגדולים, בגוונים שולטים של שחור, לבן וחום קלאסיים לצד צבעים עזים יותר כסגול, אדום, זהב וכסף. על מותג האופנה " VERSACE" מותג משקפי השמש "VERSACE" שייך לבית האופנה "VERSACE" הקיים מאז 1978. באותה שנה פתחו האחים לבית ורסאצ'ה - ג'יאני וסנטו, יחד עם המשקיע שלהם - ג'יג'י מונטי, את החנות הראשונה תחת המותג "VERSACE" ברחוב האופנה היוקרתי במילאנו. סגנון בית האופנה VERSACE הינו סגנון מוחצן ויוקרתי, המועדף על אוכלוסיה עשירה במיוחד, וניכר בבגדים שהוא משווק, ובליין התיקים, משקפי השמש, החגורות, נעליים, ארנקים, בשמים, רהיטים ועוד. אודות "לוקסאוטיקה ישראל" "לוקסאוטיקה ישראל" היא נציגתה הרשמית של "לוקסאוטיקה" העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים בהם ריי באן, שאנל, דולצ'ה וגבאנה, בולגרי, ורסאצ'ה, פראדה, פרסול, ווג ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. אודות "לוקסאוטיקה" העולמית "לוקסאוטיקה" העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-120 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. לפרטים נוספים: שרון - יפה אפרתי תקשורת – 6129010-03
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

טומי הילפיגר מציינת סביבת אופנה יותר כלילתית במהדורה השנייה של אתגר סְפָר האופנה שני זוכים נבחרו על ידי חבר שופטים של מומחים שכלל א
טומי הילפיגר מודיעה על היזמים החברתיים שעלו לגמר אתגר סְפָר האופנה חברת טומי הילפיגר מודיעה על ששת העולים לגמר של אתג
ממאסטר CHEF למאסטר SHOES! מיכל אנסקי מציגה בימים אלה את קולקציית חורף 2019/2
Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show של ריהאנה Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show השנ
טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להתמודד באתגר סְפָר האופנה מטרת התוכנית הגלובלית היא לתמוך בהזנקים יזמיים ועס
נטע ריבקין חוגגת סילבסטר בנעלי "לאפייט" נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית, עולה על נעלי הערב ש
להעניק ליולדת מתנה במשלוח עד הבית הימים בהם היה עליכם להגיע פיזית אל בית היולדות או
אופנת ילדים 2018 - כי גם להם מגיע האביב מביא עמו בשורות אופנתיות רבות לילדים, הן לבנ
תכשיטים - טרנדים לקיץ 2018 העונה החמה בדרך ועמה בשורות אופנתיות שעומדות לכבוש
רד ווינג מציגה את פטרוקינג: נעלי עבודות גמישות וקלות משקל שמציידות את עובדי האנרגיה בהגנה על כל הרגל רד ווינג הודיעה על קו נעלי העבודה שלה פטרוקינג, שמ
טומי הילפיגר מודיע שאלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר  המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר טומי הילפיגר מודיע שנהג מרוצי הפורמולה 1 הבריטי וא
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש לאביב/קיץ 2018 החברה הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הגלובלי ה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש של קלווין קליין ג'ינס קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטי-מדיה ה
השוואת מחירים יכולה לסייע לכם במציאת טבעת אירוסין חנויות תכשיטים רבות כבר לא מציעות אך ורק דגמי פרימ
קלווין קליין מודיעה על חוויית הקמעונאות לחגים עם "אמזון פשן" קלווין קליין ואמזון פשן הודיעו על חוויית הקמעונאות
קניית נעלים באינטרנט - היתרונות והחוויות רכישת נעלים באינטרנט מאפשרת חוויית משתמש מכל הבחינ
קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף קלווין קליין בע"מ הודיעה על הפתיחה של חנויות לייף
עד כמה יש לכם השפעה על מחיר טבעת האירוסין? האהבה הגדולה שלכם היא הדבר היקר לך ביותר. עם כוונת
נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edition נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edit
Tmall של קבוצת עליבאבא תומכת בשבוע האופנה של ניו יורק Tmallהודיעה שהיא הפכה לשותפה רשמית של שבוע האופנה
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)