תחרות המצוינות בשירות וחווית הלקוח של המי"ל 2016

דרוג:

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות המצוינות בשירות וחווית הלקוח, שהוא מקיים זאת השנה ה-15 ומיועדת לחברות וארגונים מהמגזר העסקי והציבורי בישראל, אשר ביצעו מהלכי שיפור שירות משמעותיים בעלי הישגים יוצאי דופן .

במסגרת התחרות מזמין המי"ל חברות וארגונים בישראל להגיש את מועמדותם על פרויקטים ומהלכים מוגדרים של שירות לקוחות בארגון שהם ביצעו בשנה האחרונה , המהווים שינוי וחידוש בתחום וניתן להתרשם ולמדוד את תוצאותיהם.

התחרות תתקיים השנה סביב 3 קטגוריות ובכל אחת מהן יוכרז זוכה בהתאם למספר קריטריונים שמוגדרים בכל קטגוריה.  הקטגוריות השנה הן :

השירות כשותף אסטרטגי  - במסגרתה יתמודדו מהלכי שירות מערכתיים ואסטרטגיים, הנותנים ביטוי לתפקידו של מערך שירות הלקוחות כשותף עסקי/אסטרטגי ויש להם השפעה ארגונית רחבה.

שירות בכל הערוצים  -  במסגרתה יתמודדו מהלכי שירות שעוסקים בפיתוח ערוצי שירות קיימים וביצירת ערוצי שירות חדשים. מהלכים המבטאים פיתוח והתחדשות בכלים, שיטות ותהליכים בכל אחת מהפונקציות המסורתיות של שירות לקוחות.

השירות מתחיל מבפנים -  במסגרתה יתמודדו מהלכים  שנעשו לפיתוח והעצמת השירות לעובד החברה ביניהם שיפור השירות הפנימי בתחום ה IT, בתחום הHR החל משלב הגיוס, תהליכי ההדרכה וההכשרה לעובד, פיתוח מנהלים, מדידת ביצועי משא"ב ועוד.

מועד סיום ההרשמה לתחרות והגשת העבודות הוא ב-24 לינואר  2016. ההכרזה על הזוכים תהיה במהלך חודש אפריל 2016 , במסגרת כנס המצוינות בשירות וחווית הלקוח השנתי של המי"ל,  בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול בישראל.

לדברי עידית משה, מנהלת המי"ל , "שירות וחווית לקוח הם מרכיבים קריטיים כיום להצלחה של כל ארגון באשר הוא. ארגון קטן כגדול, ארגון הפועל במגזר הפרטי או במגזר ציבורי – כל ארגון שבוחר לשים את הלקוח במרכז ולהתנהל מתוך חשיבה הממוקדת בראיית הלקוח – ירוויח.  בעידן הדיגיטל והרשתות החברתיות מרכיב השירות והשיח עם הלקוח הפך לחלון הראווה של הארגון ולפיכך ברור כי תהליכי שיפור שירות אינם הוצאה אלא השקעה ואת התוצאות ניתן לראות ברווחיות ובנאמנות הלקוחות. אנו קוראים לכל החברות והארגונים, מהגדולים ועד הקטנים בכל המגזרים, להגיש מועמדותם לתחרות ולהיות שותפים לעשייה שתקדם אותם בתחום, לרבות מול לקוחותיהם, ותביא כבוד וגאווה לארגון ולעובדיו".

לפרטים נוספים והרשמה לתחרות ניתן לפנות ל: http://www.cs-award.co.il/

אודות המרכז הישראלי לניהול ( המי"ל ) :

המי"ל מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, , שיווק, שירות ומכירות, פרויקטים, ורכש. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות הEffie Awards, והשניה היא תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח. בכל שנה עורך המי"ל שני כנסים -  ועידת המנהלים השנתית וכנס שירות . למידע ופרטים נוספים: http://www.hamil.co.il/


תגיות של המאמר: המי"ל |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Hyra Network זכתה בפרס היו"ר היוקרתי לשנת 2025 ב- WITSA Global AI Summit Hyra Network, כוח חלוצי בתחום הבינה המלאכותית המבו
F5 ו-Equinix מרחיבות את השותפות ביניהן להאצת תשתיות מוכנות ל-AI ולאספקת יישומים גלובלית ומאובטחת F5 ו-Equinix מרחיבות את השותפות ביניהן להאצת תשתיו
הבטא הסגורה הראשונה של Rust Mobile תתחיל בנובמבר בעקבות החשיפה הגלובלית ומעוררת הציפיות מוקדם יותר
Proggio משיקה אינטגרציה חדשה עם Monday.com, המאפשרת ניהול של צירי זמן ופורטפוליו בפלטפורמה ויזואלית ודינמית ‏Proggio, הפלטפורמה המובילה לניהול צירי זמן ופורט
עם הפנים לעתיד: Mary Kay AI Foundation Finder שובר את כללי היופי ‏Mary Kay Inc., חברה מובילה בעולם במכירה ישירה ובח
קונסיירז' 24/7: סוכן הבינה המלאכותית והסוכן הווירטואלי של Zoom מתרחבים כעת גם ל-Zoom Phone, ועוזרים לעסקים ללכוד יותר שיחות והזדמנויות Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הכריזה על תר
פתרון של Lantronix מניע את Teal Drones, של Red Cat Holdings, שאושרו על ידי צבא ארצות הברית, ופותח הזדמנות לצמיחה בתחום הבינה המלאכותית המאובטחת בקצה Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
Patton משיקה מחדש את מקודדי ומפענחי ה-AV של Dante עם מקודד Colibri במחיר מופחת Patoon - מובילה עולמית בתחום מוצרי התקשורת האחודה,
Udemy משיקה פלטפורמה מונעת בינה מלאכותית בערבית, לקידום כישורים במזרח התיכון ‏Udemy ‏(נאסד"ק: UDMY), פלטפורמה מובילה ומונעת AI
GN מציגה את ReSound Enzo IA: הבנת דיבור יוצאת דופן וחיי סוללה לאורך כל היום - במכשיר השמיעה הנטען הקטן ביותר בעולם Super Power GN, מובילה עולמית בטכנולוגיית שמיעה, הודיעה היום ע
ממצאים של Picus Security מעלים ש-46% מסיסמאות הארגוניות פגיעות לפריצה – גידול של פי שתיים משנת 2024 Picus Security, חברת אימות האבטחה המובילה, פרסמה א
ציוד מעבדה מדויק זה לא משחק ילדים חשיבות של מעגלים מודפסים מדויקים במכשור מדעי למעבד
31Concept תציג לראשונה טכנולוגיה הממתינה לרישום כפטנט ב- ISS Asia 2025 בסינגפור 31Concept (31C), חברה מובילה בחדשנות בתחום מודיעין
Nyxoah מקבלת אישור מה-FDA למערכת Genio® לטיפול בדום נשימה חסימתי בשינה Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
Graid Technology הכריזה על הזמינות הגלובלית של SupremeRAID™ HE (HPC Edition), וכן על הזכייה בפרס Best of Show ב-FMS 2025 Graid Technology, ממציאת מערך ה-RAID הראשון בעולם
חברת  F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות ברבעון השלישי שלה חברת F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות
Traveller Care משיקה פלטפורמת מוקד רפואי גלובלית שתעזור לחברות ביטוח נסיעות להפחית את תביעות חדר המיון ב-80% Traveler Care, פלטפורמת מוקד רפואי פורצת דרך המספק
פסיפיק גרין חתמה על הסכם התחייבות עם ZEN Energy לקליטת BESS באוסטרליה עבור 1.5GWh פסיפיק גרין שמחה להודיע כי עסקי אחסון אנרגיית הסול
Rust Mobile נחשף עם קדימון רשמי ודמו פעילות ראשון לקראת Gamescom 2025 Level Infinite נרגשת לחשוף את תכונות המשחקיות של R
Meltwater מציגה לראשונה את GenAI Lens הראשון בתעשייה, ופותחת תובנות מותג משופרות Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)