תחרות המצוינות בשירות וחווית הלקוח של המי"ל 2016

דרוג:

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות המצוינות בשירות וחווית הלקוח, שהוא מקיים זאת השנה ה-15 ומיועדת לחברות וארגונים מהמגזר העסקי והציבורי בישראל, אשר ביצעו מהלכי שיפור שירות משמעותיים בעלי הישגים יוצאי דופן .

במסגרת התחרות מזמין המי"ל חברות וארגונים בישראל להגיש את מועמדותם על פרויקטים ומהלכים מוגדרים של שירות לקוחות בארגון שהם ביצעו בשנה האחרונה , המהווים שינוי וחידוש בתחום וניתן להתרשם ולמדוד את תוצאותיהם.

התחרות תתקיים השנה סביב 3 קטגוריות ובכל אחת מהן יוכרז זוכה בהתאם למספר קריטריונים שמוגדרים בכל קטגוריה.  הקטגוריות השנה הן :

השירות כשותף אסטרטגי  - במסגרתה יתמודדו מהלכי שירות מערכתיים ואסטרטגיים, הנותנים ביטוי לתפקידו של מערך שירות הלקוחות כשותף עסקי/אסטרטגי ויש להם השפעה ארגונית רחבה.

שירות בכל הערוצים  -  במסגרתה יתמודדו מהלכי שירות שעוסקים בפיתוח ערוצי שירות קיימים וביצירת ערוצי שירות חדשים. מהלכים המבטאים פיתוח והתחדשות בכלים, שיטות ותהליכים בכל אחת מהפונקציות המסורתיות של שירות לקוחות.

השירות מתחיל מבפנים -  במסגרתה יתמודדו מהלכים  שנעשו לפיתוח והעצמת השירות לעובד החברה ביניהם שיפור השירות הפנימי בתחום ה IT, בתחום הHR החל משלב הגיוס, תהליכי ההדרכה וההכשרה לעובד, פיתוח מנהלים, מדידת ביצועי משא"ב ועוד.

מועד סיום ההרשמה לתחרות והגשת העבודות הוא ב-24 לינואר  2016. ההכרזה על הזוכים תהיה במהלך חודש אפריל 2016 , במסגרת כנס המצוינות בשירות וחווית הלקוח השנתי של המי"ל,  בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול בישראל.

לדברי עידית משה, מנהלת המי"ל , "שירות וחווית לקוח הם מרכיבים קריטיים כיום להצלחה של כל ארגון באשר הוא. ארגון קטן כגדול, ארגון הפועל במגזר הפרטי או במגזר ציבורי – כל ארגון שבוחר לשים את הלקוח במרכז ולהתנהל מתוך חשיבה הממוקדת בראיית הלקוח – ירוויח.  בעידן הדיגיטל והרשתות החברתיות מרכיב השירות והשיח עם הלקוח הפך לחלון הראווה של הארגון ולפיכך ברור כי תהליכי שיפור שירות אינם הוצאה אלא השקעה ואת התוצאות ניתן לראות ברווחיות ובנאמנות הלקוחות. אנו קוראים לכל החברות והארגונים, מהגדולים ועד הקטנים בכל המגזרים, להגיש מועמדותם לתחרות ולהיות שותפים לעשייה שתקדם אותם בתחום, לרבות מול לקוחותיהם, ותביא כבוד וגאווה לארגון ולעובדיו".

לפרטים נוספים והרשמה לתחרות ניתן לפנות ל: http://www.cs-award.co.il/

אודות המרכז הישראלי לניהול ( המי"ל ) :

המי"ל מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, , שיווק, שירות ומכירות, פרויקטים, ורכש. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות הEffie Awards, והשניה היא תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח. בכל שנה עורך המי"ל שני כנסים -  ועידת המנהלים השנתית וכנס שירות . למידע ופרטים נוספים: http://www.hamil.co.il/


תגיות של המאמר: המי"ל |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Bitget מצטרפת לפורטל Sahyog של I4C בהודו כדי לתמוך באכיפת החוק המקומית Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
הופעת הבכורה של Global Electronics Association הגיעה: שם חדש שנושא לגבהים את מורשתה בת 70 השנים של IPC כקול המוביל של תעשיית האלקטרוניקה עם נפח שוק של 6 טריליון דולר פרק חדש מתחיל עבור IPC עם הפיכתה הרשמית ל-Global E
ZeptoMetrix משיקה בקרת H5N1 עם טכנולוגיית חלקיקים דמויי נגיפי חיידקים (PLP) ZeptoMetrix® שמחה להכריז על השקת NATtrol™ Influenz
Ditchit פוצצה את הציפור האייקונית של Twitter כדי לסמל את השקת השוק המקומי במפגן ראוי שמתאים לפולקלור של עמק הסיליקון, Ditchi
CSG ו-AWS מאיצות את שיתוף הפעולה ביניהן לצורך האצת המעבר לענן בשירותי תקשורת ובשירותים פיננסיים בכלכלה גלובלית המתפתחת במהירות, חברות המספקות שירו
Ververica מכריזה על שותפות עם Aiven - מעצימה ארגונים מובילים ליצירת ערך מהנתונים שלהם בזמן אמת ‏Ververica, היוצרת המקורית של Apache Flink®‎ והמוב
פתרונות בינה מלאכותית בקצה מהדור הבא עבור העולם האמיתי: ניווט אוטונומי לרחפנים, למעקב ורובוטיקה Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
Gevers מתחילה עידן חדש של ניהול קניין רוחני של לקוחות עם השקתה של AQX Law Firm של Anaqua Anaqua, הספקית המובילה של פתרונות ושירותים טכנולוג
GA-ASI מוסיפה יכולת התרעה מוקדמת מוטסת של Saab ל-MQ-9B General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
Atos חושפת מרכז פעילות אבטחה מונע בינה מלאכותית בקטאר, המחזק את חוסן הסייבר האזורי Atos, מובילה עולמית בהמרה דיגיטלית ואבטחת סייבר, ח
eSIM Go ו- CSG Accelerateמפשטים את המסע של MVNO בעת שהשוק הגלובלי של מפעילי רשת וירטואלית ניידת (M
Hypernative מגייסת 40 מיליון דולר בסבב Series B להסרת מכשולי אבטחה למען אימוץ נרחב של Web3 ‏Hypernative, הספקית המובילה של פתרונות למניעת איו
DALI Alliance זוכה בגדול ב-LightFair 2025 עם שני פרסי חדשנות עבור +DALI DALI Alliance גאה להכריז כי +DALI, טכנולוגיית בקרת
VeriSilicon מציגה ביצועים גבוהים וניתנים להרחבה עםIPs  של מחשוב GPGPU-AI, המעצימים פתרונות AI לתעשיית הרכב ושרתי קצה VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על החידוש האחר
הבינה מלאת החיבה של LG מביאה מגע אנושי לבינה מלאכותית LG Electronics משיקה את הקמפיין החדש שלה, "בינה מל
Zoom חושפת את Virtual Agent 2.0 כדי להעצים תמיכה בלקוחות חכמה ואוטונומית באמצעות סוכני בינה מלאכותית מהדור הבא Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה היום
Denodo השיגה את ההסמכה Snowflake Financial Services Competency, מה שמחזק את התמיכה בחדשנות בתעשייה ובמשילות של נתונים Denodo, מובילה בתחום ניהול הנתונים, הודיעה כי השיג
ExaGrid זכתה ב-2 פרסי תעשייה חדשים בתחרות פרסי האחסון ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
פתרון השבב המותאם AI-ISP של VeriSilicon מאפשר ייצור המוני של סמארטפונים ללקוחות ‏VeriSilicon ‏(688521.SH) הכריזה לאחרונה כי פתרון
זום משלימה את ההשקה של Zoom Phone בשישה מעגלי טלקום, עם תוכניות להתרחבות נוספת בהודו Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)