רשת נעלי "TOGO" נפרדת מהפרזנטורית מירי בוהדנה

דרוג:

רשת נעלי "TO GO" נפרדת מהפרזנטורית הצמודה בשנתיים האחרונות, השחקנית והדוגמנית מירי בוהדנה, שליוותה את החברה 4 עונות, החל מעונת סתיו-חורף 2009-2010, ומובילה את קמפיין החברה הנוכחי לעונת אביב-קיץ 2011. במסגרת הקמפיין הראשון של מירי לרשת TO GO, לעונת סתיו-חורף 2009-2010, היא צולמה בקונספט מוזיקלי בדמותה של הזמרת האהובה עליה ביונסה, בקמפיין שצולם בשחור-לבן. עונה אחרי, אביב-קיץ 2010, מירי צולמה במראה בינלאומי לקטלוג שעשה מחווה לבירות האופנה בעולם, כמדריך אופנה עולמי בשיתוף time out . בעונת סתיו-חורף 2011, כשמירי הייתה בחודש השביעי להריונה, היא צולמה בלוק חורפי נוסטלגי, שלצידה הדוגמנית הצעירה מורן נימני, המסומנת בסוכנות ADD כממשיכה הטבעית שלה ונבחרה על ידה לכבב לצידה, ובקמפיין האחרון והנוכחי לעונת אביב-קיץ 2011 מירי צולמה בקונספט מולטי סטיילינג הלוקח השראתו מטרנד הקולור-בלוק בצבעוניות חזקה. מאיר נג'יבי, מנכ"ל ובעלים רשת נעלי "TO GO", מוסר: "ראשית, אנו מודים למירי על שליוותה את הרשת שלנו בשנתיים האחרונות לאורך 4 עונות, ועל תרומתה הרבה למותג TO GO.לאחר תקופה ממושכת לצידה של מירי, החלטנו להיפרד ממנה, בהרבה אהבה והוקרה לתרומתה, מתוך רצון לקחת את המותג קדימה לכיוון מעט שונה של שפה תקשורתית, וזאת במטרה לצמוח ולהגיע לקהלי יעד נוספים. בימים אלו אנו בוחנים פרזנטוריות פוטנציאליות חדשות, ואין ספק שהן יצטרכו להיכנס לנעליים גדולות מאוד שמירי משאירה אחריה. אנו מאחלים למירי הצלחה בהמשך דרכה ורואים בה חלק ממשפחת TO GO" .

אודות רשת נעלי TOGO 
רשת נעלי TOGO מונה כיום 65 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות – תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-600 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה מוחלטת פעמיים בשנה (חורף, קיץ) אך תוך כדי השנה מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה ע"פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

ביונסה וליווייס משיקות את The Denim Cowboy המותג Levi’s®, בשיתוף עם האייקון הגלובלית ביונסה,
U.S. Polo Assn.  חוגג שנה חמישית כשותף הלבשה רשמי לאליפות הפולו הפתוחה הבריטית לשנת 2025 עבור גביע הזהב של קאודריי, המשודר על ידי מותג הספורט ברחבי העולם ב-ESPN בפעם הראשונה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn השיק חנות קמעונאית ראשונה בברלין, גרמניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חוגגת שנה שביעית לתמיכה ב-Outsourcing Inc. Royal Charity Polo Cup ב-2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn מושק בברזיל עם Grupo Pasquini U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)