צרכנים ב- EMEA עדיין מבולבלים: שמירה על פרטיות או בטחון ציבורי?

דרוג:


עיקרי המחקר:

·         ל- 75% מהצרכנים אין אמון במותגי המדיה החברתית ובהגנת המידע שלהם על ידי חברות השיווק. יחד עם זאת, יותר צרכנים משתפים במידע במדיה החברתית לעומת בעבר.

·         88% מהצרכנים משוכנעים כי ארגונים צריכים לשפר את מדיניות האימות שלהם להשגת אבטחה טובה יותר.

·          כמעט שליש (31%) אינם רואים כל ערך בהעברת המידע הפרטי שלהם לחברות, אולם עדיין, יותר ממחציתם (53%) מוכנים לשתף תאריך לידה שלהם, מצב משפחתי (51%) ותחומי עניין אישיים (50%), בתמורה לשימוש בשרותי החברה ללא תשלום.

·         43%  מהצרכנים מסכימים כי ארגונים פרטיים צריכים לתת לסוכנויות ממשלתיות גישה למכשיר נעול – עם הבדל משמעותי בין מדינות אירופה והמזרח התיכון.

·         למעלה מחמישית מהצרכנים (21%) חושבים שאנשים צריכים להיות אחראיים להגנה שלהם מפני איומי טרור סייבר.

 

 

מחקר מקיף באזור ה- EMEA, אשר בוצע עבור F5 Networks חושף כי בעוד שיש לצרכנים אירופאיים ומזרח תיכוניים אמון במספר ארגונים בהגנה על המידע שלהם, רבים מוכנים לשתף במידע הפרטי שלהם בתמורה לשימוש בשירותים ללא תשלום. המחקר, אשר בוצע על ידי Opinion Research, סקר יותר מ- 7,000 צרכנים באזור וחקר את גישתם לגבי הגנה על מידע פרטי והשימוש בו.

 

פחד מהלא נודע

שיתוף מידע עם חברות פרטיות הוביל לכך שקרוב לשלושת-רבעי (70%) מהצרכנים מודאגים שהמידע שלהם יגיע לידיים הלא נכונות, וכן שהפרטיות שלהם תעמוד בסיכון (64%). מותגי מדיה חברתית וחברות שיווק קיבלו את ההתייחסות הגרועה ביותר – 75% מהצרכנים ציינו כי הם אינם סומכים עליהם עם המידע הפרטי שלהם בכלל, כאשר רק 21% היו בטוחים כי הם יגנו על המידע שלהם בצורה אפקטיבית מפני האקרים.

 

אבל ישנם צרכנים שמתעלמים מהפחדים הללו, אם משמעות הדבר היא שהם יכולים להשתמש בשרותי חברות בחינם. למעלה ממחציתם היו מוכנים לשתף בתאריך הלידה שלהם (53%), מצב משפחתי (51%) ותחומי עניין אישיים (50%); בפולין 58% ישתפו את הרגלי הקניה שלהם, ומחצית מהצרכנים בערב הסעודית יהיו מוכנים לשתף את מספר הסלולארי שלהם. יחד עם זאת, כמעט חמישית (18%) ציינו כי לא יספקו את המידע שלהם בכלל, עד 33% בבריטניה. למעשה, צרכנים בריטיים באופן עקבי היו פחות מוכנים לספק את המידע שלהם לעומת מדינות אחרות ב- EMEA.

 

עם מתן אמון מגיעות הציפיות

בעוד שצרכנים התייחסו לבנקים כגורמים האמינים ביותר (76%), והיה להם אמון רב יותר בהם בשמירה על המידע (73%) יחסית לסקטורים אחרים, ישנו עדיין חוסר שביעות רצון בכל הקשור לשיטות בהן משתמשים הארגונים הללו על מנת להגן על המידע. צרכנים מאמינים כי בנקים (77%), ולאחריהם מוסדות בריאות (71%) ומוסדות ציבוריים וממשלתיים (74%), צריכים להטמיע יכולות אימות טובות יותר על מנת להשיג אבטחה טובה יותר.88% מהצרכנים משוכנעים כי ארגונים צריכים לשפר את מדיניות האימות שלהם לאבטחה טובה יותר.

 

"ישנם הבדלים ברורים בסוג החברות שצרכנים סומכים עליהן עם המידע שלהם," אמר מייק קונברטינו, סגן נשיא לאבטחת מידע ו- CISO ב- F5 Networks. "חברות עם מיקוד מסורתי באבטחת מידע, דוגמת בנקים, נחשבות האמינות ביותר, אבל מעניין לגלות כי אנו משתפים את רוב המידע שלנו ברשתות החברתיות למרות שאנחנו הכי פחות סומכים על החברות הללו שישמרו על המידע שלנו. ללא קשר לתעשייה, כל ארגון שעובד ישירות עם צרכנים, צריך לוודא כי ההגנה שלו עומדת בקנה אחד עם הדרישות הגוברות של הצרכנים. ככל שאנחנו הופכים מודעים יותר לסיכונים, חשוב אפילו יותר להשיג תשתית הגנה ואבטחת מידע – טכנולוגיה, חינוך ותהליכים, אשר הינם מחמירים מספיק על מנת להגן מפני איומים, אבל אינם פוגעים בחוויית המשתמש".

 

הוויכוח: פרטיות או הגנה?

הרגולציות האירופאיות הכלליות להגנה על מידע (EU General Data Protection Regulation  - GDPR), אשר אושרו לאחרונה על ידי הפרלמנט האירופי, מספק לאזרחים את הזכות להתלונן ולקבל פיצוי אם נעשה שימוש לרעה במידע שלהם בתוך האיחוד האירופי.

כאשר נשאלו מהו לדעתם שימוש לרעה, יותר משני שליש (67%) מאמינים כי מדובר בשיתוף של המידע שלהם עם צד שלישי ללא הסכמה. באזור ה- EMEA, צרכנים בפולין (71%) ובבריטניה (75%) היו המשוכנעים ביותר כי השימוש לרעה במידע שלהם כולל שיתוף מידע ללא הסכמה.

 

עם התעוררות הדיון הציבורי של אפל וה- FBI בנוגע לפריצת סמארטפונים, 43% מהצרכנים מסכימים עם הקביעה כי ארגוני טכנולוגיה צריכים להעמיד את הביטחון הלאומי בעדיפות עליונה מעל פרטיות המשתמש (31%) ולתת לסוכנויות ממשלתיות גישה למכשירים נעולים. השיעורים היו גבוהים אפילו יותר בבריטניה (50%), אך נמוכים יותר בגרמניה (38%) וערב הסעודית (37%).

 

האחריות להגנה על צרכנים מפני טרור הסייבר עומדת גם היא לדיון. יותר מחמישית (21%) מהצרכנים מאמינים כי עלינו להיות אחראיים להגנה על עצמנו, בעוד ששיעור כפול מזה (43%) מרגישים כי זהו תפקידה של הממשלה במדינתם להגן על האזרחים. התגובה הראשונה מעוררת את השאלה האם יותר צרכנים מכירים בכך שהם משחקים תפקיד חשוב בהגנה מפני איומים חיצוניים, אבל יש עדיין דרך לעבור בכל הקשור להשתתפות באחריות.

 

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

פסיפיק גרין חתמה על הסכם התחייבות עם ZEN Energy לקליטת BESS באוסטרליה עבור 1.5GWh פסיפיק גרין שמחה להודיע כי עסקי אחסון אנרגיית הסול
Rust Mobile נחשף עם קדימון רשמי ודמו פעילות ראשון לקראת Gamescom 2025 Level Infinite נרגשת לחשוף את תכונות המשחקיות של R
Meltwater מציגה לראשונה את GenAI Lens הראשון בתעשייה, ופותחת תובנות מותג משופרות Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
הצלת ציפורים בחוות רוח עם בינה מלאכותית: Boulder Imaging ו-Oikon משיקות את IdentiFlight בקרואטיה Boulder Imaging שיתפה פעולה עם Oikon Ltd, חברת היי
Biolog נכנסת לשוק האבחון האירופי, ומביאה עמה 45 שנות מצוינות באורגניזם אנארובי Biolog, ספקית מובילה של כלים ושירותים לזיהוי מיקרו
נתוני המחקר הפיבוטלי DREAM של Nyxoah פורסמו בכתב העת לרפואת שינה קלינית Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
ONAR ממנה את מארק גזית לדירקטור בחברה ONAR ממנה את מארק גזית לדירקטור בחברה
פלטפורמת Application Delivery and Security של F5 מציגה יכולות חדשות לזיהוי ומניעת זליגת נתונים במערכות AI פלטפורמת Application Delivery and Security של F5 מ
Leil Storage מכריזה על תמיכה ב-SaunaFS HAMR, ומאפשרת קיבולת אחסון גדולה יותר עבור פריסות מקומיות Leil Storage מכריזה על התמיכה של SaunaFS 5.0 בטכנו
ExaGrid משחררת את גרסה 7.3.0 ExaGrid, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבוי
WeRide משתפת פעולה עם Lenovo בהשקת פלטפורמת HPC 3.0 מלאה ברמת הדרישות של תעשיית הרכב על בסיס על בסיסי שבבי DRIVE AGX Thor של NVIDIA WeRide (נאסד"ק: WRD), מובילה עולמית בטכנולוגיית נה
Spacely AI הבטיחה סבב גיוס ראשוני בהיקף מיליון דולר כדי להעצים את התכנון של בינה מלאכותית יוצרת עבור אדריכלים ברחבי העולם Spacely AI, חברת הסטארטאפ מבנגקוק שמביאה בינה מלאכ
פתרון EUDR של Source Intelligence מפשט בדיקת נאותות עבור בירוא יערות Source Intelligence השיקה את פתרון ה-EUDR שלה כדי
 מחקר חדש של F5 מגלה: מרבית הארגונים עדיין אינם מוכנים לעידן הAI ומתמודדים עם אתגרי אבטחה וממשל המעכבים את ההתרחבות מחקר חדש של F5 מגלה: מרבית הארגונים עדיין אינם מו
31 Concept נחשפת לראשונה, ותציג פלטפורמת בינת רשת פורצת דרך בתערוכת Iss Asia 2025 31 Concept (31C), חברת סטארטאפ טכנולוגית המתמחה בפ
ExaGrid מקבלת הכרה ומצטרפת לרשימת 2025 MES Midmarket 100 היוקרתית ExaGrid, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבוי
שותפות טרנס-אטלנטית חדשה עבור CCA אירופאי General Atomics נוקטת צעד נועז לקראת אספקה מהירה ש
Lantronix מחדשת את הקישוריות התעשייתית עם השקת סדרת הנתבים האלחוטיים תומכי 5G הזמיני ועטורי הפרסים שלה Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
צוות אווירי בלגי השלים אימון ב-MQ-9B צוות האוויר הבלגי הראשון השלים את ההכשרה להפעלת כל
ההדגמה האחרונה של המטוס האוטונומי של GA כללה יכולת קרב אוויר-אוויר בזמן אמת General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)