צרכנים ב- EMEA עדיין מבולבלים: שמירה על פרטיות או בטחון ציבורי?

דרוג:


עיקרי המחקר:

·         ל- 75% מהצרכנים אין אמון במותגי המדיה החברתית ובהגנת המידע שלהם על ידי חברות השיווק. יחד עם זאת, יותר צרכנים משתפים במידע במדיה החברתית לעומת בעבר.

·         88% מהצרכנים משוכנעים כי ארגונים צריכים לשפר את מדיניות האימות שלהם להשגת אבטחה טובה יותר.

·          כמעט שליש (31%) אינם רואים כל ערך בהעברת המידע הפרטי שלהם לחברות, אולם עדיין, יותר ממחציתם (53%) מוכנים לשתף תאריך לידה שלהם, מצב משפחתי (51%) ותחומי עניין אישיים (50%), בתמורה לשימוש בשרותי החברה ללא תשלום.

·         43%  מהצרכנים מסכימים כי ארגונים פרטיים צריכים לתת לסוכנויות ממשלתיות גישה למכשיר נעול – עם הבדל משמעותי בין מדינות אירופה והמזרח התיכון.

·         למעלה מחמישית מהצרכנים (21%) חושבים שאנשים צריכים להיות אחראיים להגנה שלהם מפני איומי טרור סייבר.

 

 

מחקר מקיף באזור ה- EMEA, אשר בוצע עבור F5 Networks חושף כי בעוד שיש לצרכנים אירופאיים ומזרח תיכוניים אמון במספר ארגונים בהגנה על המידע שלהם, רבים מוכנים לשתף במידע הפרטי שלהם בתמורה לשימוש בשירותים ללא תשלום. המחקר, אשר בוצע על ידי Opinion Research, סקר יותר מ- 7,000 צרכנים באזור וחקר את גישתם לגבי הגנה על מידע פרטי והשימוש בו.

 

פחד מהלא נודע

שיתוף מידע עם חברות פרטיות הוביל לכך שקרוב לשלושת-רבעי (70%) מהצרכנים מודאגים שהמידע שלהם יגיע לידיים הלא נכונות, וכן שהפרטיות שלהם תעמוד בסיכון (64%). מותגי מדיה חברתית וחברות שיווק קיבלו את ההתייחסות הגרועה ביותר – 75% מהצרכנים ציינו כי הם אינם סומכים עליהם עם המידע הפרטי שלהם בכלל, כאשר רק 21% היו בטוחים כי הם יגנו על המידע שלהם בצורה אפקטיבית מפני האקרים.

 

אבל ישנם צרכנים שמתעלמים מהפחדים הללו, אם משמעות הדבר היא שהם יכולים להשתמש בשרותי חברות בחינם. למעלה ממחציתם היו מוכנים לשתף בתאריך הלידה שלהם (53%), מצב משפחתי (51%) ותחומי עניין אישיים (50%); בפולין 58% ישתפו את הרגלי הקניה שלהם, ומחצית מהצרכנים בערב הסעודית יהיו מוכנים לשתף את מספר הסלולארי שלהם. יחד עם זאת, כמעט חמישית (18%) ציינו כי לא יספקו את המידע שלהם בכלל, עד 33% בבריטניה. למעשה, צרכנים בריטיים באופן עקבי היו פחות מוכנים לספק את המידע שלהם לעומת מדינות אחרות ב- EMEA.

 

עם מתן אמון מגיעות הציפיות

בעוד שצרכנים התייחסו לבנקים כגורמים האמינים ביותר (76%), והיה להם אמון רב יותר בהם בשמירה על המידע (73%) יחסית לסקטורים אחרים, ישנו עדיין חוסר שביעות רצון בכל הקשור לשיטות בהן משתמשים הארגונים הללו על מנת להגן על המידע. צרכנים מאמינים כי בנקים (77%), ולאחריהם מוסדות בריאות (71%) ומוסדות ציבוריים וממשלתיים (74%), צריכים להטמיע יכולות אימות טובות יותר על מנת להשיג אבטחה טובה יותר.88% מהצרכנים משוכנעים כי ארגונים צריכים לשפר את מדיניות האימות שלהם לאבטחה טובה יותר.

 

"ישנם הבדלים ברורים בסוג החברות שצרכנים סומכים עליהן עם המידע שלהם," אמר מייק קונברטינו, סגן נשיא לאבטחת מידע ו- CISO ב- F5 Networks. "חברות עם מיקוד מסורתי באבטחת מידע, דוגמת בנקים, נחשבות האמינות ביותר, אבל מעניין לגלות כי אנו משתפים את רוב המידע שלנו ברשתות החברתיות למרות שאנחנו הכי פחות סומכים על החברות הללו שישמרו על המידע שלנו. ללא קשר לתעשייה, כל ארגון שעובד ישירות עם צרכנים, צריך לוודא כי ההגנה שלו עומדת בקנה אחד עם הדרישות הגוברות של הצרכנים. ככל שאנחנו הופכים מודעים יותר לסיכונים, חשוב אפילו יותר להשיג תשתית הגנה ואבטחת מידע – טכנולוגיה, חינוך ותהליכים, אשר הינם מחמירים מספיק על מנת להגן מפני איומים, אבל אינם פוגעים בחוויית המשתמש".

 

הוויכוח: פרטיות או הגנה?

הרגולציות האירופאיות הכלליות להגנה על מידע (EU General Data Protection Regulation  - GDPR), אשר אושרו לאחרונה על ידי הפרלמנט האירופי, מספק לאזרחים את הזכות להתלונן ולקבל פיצוי אם נעשה שימוש לרעה במידע שלהם בתוך האיחוד האירופי.

כאשר נשאלו מהו לדעתם שימוש לרעה, יותר משני שליש (67%) מאמינים כי מדובר בשיתוף של המידע שלהם עם צד שלישי ללא הסכמה. באזור ה- EMEA, צרכנים בפולין (71%) ובבריטניה (75%) היו המשוכנעים ביותר כי השימוש לרעה במידע שלהם כולל שיתוף מידע ללא הסכמה.

 

עם התעוררות הדיון הציבורי של אפל וה- FBI בנוגע לפריצת סמארטפונים, 43% מהצרכנים מסכימים עם הקביעה כי ארגוני טכנולוגיה צריכים להעמיד את הביטחון הלאומי בעדיפות עליונה מעל פרטיות המשתמש (31%) ולתת לסוכנויות ממשלתיות גישה למכשירים נעולים. השיעורים היו גבוהים אפילו יותר בבריטניה (50%), אך נמוכים יותר בגרמניה (38%) וערב הסעודית (37%).

 

האחריות להגנה על צרכנים מפני טרור הסייבר עומדת גם היא לדיון. יותר מחמישית (21%) מהצרכנים מאמינים כי עלינו להיות אחראיים להגנה על עצמנו, בעוד ששיעור כפול מזה (43%) מרגישים כי זהו תפקידה של הממשלה במדינתם להגן על האזרחים. התגובה הראשונה מעוררת את השאלה האם יותר צרכנים מכירים בכך שהם משחקים תפקיד חשוב בהגנה מפני איומים חיצוניים, אבל יש עדיין דרך לעבור בכל הקשור להשתתפות באחריות.

 

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

העדשות הכפולות של C30 Dual מעניקות להורים יד מסייעת IMILAB, מובילה בטכנולוגיית בית חכם, תשיק את IMILAB
BlinkOps משיקה את הפלטפורמה הראשונה ללא קוד לבניית סוכני אבטחה עבור צוותים ארגוניים BlinkOps, הפלטפורמה המובילה בתחום האוטומציה של האב
Imricor מתחילה בניסוי VISABL-VT ‏ Imricor Medical Systems, Inc. ("החברה" או Imrico
HYCU® חושפת את R-Shield™ כדי לספק כיסוי חוסן סייבר מוחלט עבור סביבות תוכנה כשירות, מחשוב ענן וגם סביבות IT מקומיות HYCU, Inc, מובילה בתחום ההגנה על נתונים מודרניים ע
81% מצוותי אבטחת הסייבר רואים באוטומציית אבטחה מבוססת בינה מלאכותית עדיפות אסטרטגית – חשיפה של סקר שנערך על ידי BlinkOps BlinkOps, פלטפורמת אוטומציית האבטחה המובילה בשוק,
חברת הסטרטאפ Axibo AI מווטרלו הבטיחה 12 מיליון דולר כדי להיות חלוצה בפיתוח רובוטים דמוי אדם ש-'מיוצרים בקנדה' Axibo Inc, חברה חדשנית בתחום הרובוטיקה שפועלת מווט
ניצחונות לבינה המלאכותית בתחרות הנחשבת ביותר לרחפנים אוטונומיים באבו דאבי ליגת המרוצים לרחפנים אוטונומיים של אבו דאבי (A2RL)
OMP ממוקמת גבוה מכולן בקטגוריית יכולת הביצוע ב-Gartner® Magic Quadrant™ לשנת 2025 עבור פתרונות תכנון שרשרת אספקה OMP, מובילה עולמית בפתרונות תכנון שרשרת אספקה, הוכ
AI-Media חושפת את LEXI Voice בתערוכת NAB 2025 - זמין גלובלית עם תרגום קולי מועצם בינה מלאכותית AI-Media (ASX: AIM), מובילה עולמית בטכנולוגיית כתו
Zoom Workplace for Frontline זמין כעת כדי לשפר את התקשורת במשמרת ואת ניהול העבודה לעובדים בשטח Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הכריזה היום
GA-ASI מכריזה על השקעות טכנולוגיות מאירוע Blue Magic Netherlands General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
VeriSilicon משיקה מעבד גרפי OpenGL ES עם צריכת הספק נמוכה ביותר וביצועי 3D/2.5D היברידיים להתקנים לבישים VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על השקת GCNano
VeriSilicon חושפת את VC9000D_LCEVC: מפענח וידאו LCEVC יעיל במיוחד התומך ב-8K Ultra HD ‏VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על השקת VC900
Gradiant זוכה בפרס הזהב בטקס פרסי Edison לשנת 2025 עבור ForeverGone PFAS Removal and Destruction ‏Gradiant, חברה מובילה בעולם בתחום הטיפול המתקדם ב
SolarWinds מציגה באירועים הגלובליים של GITEX 2025 ‏SolarWinds (NYSE:SWI), ספקית מובילה של תוכנה פשוט
ExaGrid מרעננת את משפחת המוצרים שלה בדגמים חדשים ומוציאה את גרסה 7.2.0 ExaGrid®, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבוי
GA-ASI חתמה על עסקת שיתוף פעולה עם Hanwha מדרום קוריאה General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI
Bitget משיקה את Bitget Onchain כדי להעניק למשתמשי CEX גישה מוקדמת לנכסי בלוקצ'יין מבטיחים Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
DPI מקבלת את אישור ISO 27001 היוקרתי על ניהול אבטחת מידע ‏Datalec Precision Installations (DPI), ספקית מובי
GA-ASI מרחיבה את יכולת הכיוון למטה עבור MQ-9B SeaGuardian® General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)