טבע ישראל ו-Ahava משיקות מותג דרמו-קוסמטי

דרוג:

"טבע ישראל " נכנסת לתחום הדרמו קוסמטיקה ומשיקה בשיתוף עם חברת Ahava את Clineral סדרת מוצרי טיפול וטיפוח לעור, הכוללת בשלב הראשון שמונה מוצרים. סדרת המוצרים מעניקה מענה ספציפי וייחודי, המסייע בשיקום העור במקרים של בעיות עור שונות: אטופיק דרמטיטיס, סבוריאה, פסוריאזיס, אקזמה וכף רגל סוכרתית.

קו המוצרים הייחודי שהינו פרי המפגש החדשני בין טבע ישראל לבין Ahava נקרא Clineral . השם מגלם בתוכו את אפיונה של הסדרה: סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים שנבדקו קלינית על חולים במגוון מחלות עור ומבוססים על תמצית מינרלים ייחודית ובוץ מים המלח, בשילוב תמציות צמחים.

כמו כן מעיד השם על השילוב שבין טבע - חברת התרופות המובילה בישראל ובין המובילות בעולם, אשר מחקר קליני הוא אבן היסוד לפיתוח מוצרים בתחומה לבין Ahava - החברה המביאה את סגולות ים המלח; המינרלים והבוץ שלו, לסדרות מוצרים איכותיים בעלי שם עולמי .

דן דניאלי מנהל חטיבת הפארמה בטבע ישראל: " כניסתה של טבע ישראל לתחום המוצרים הדרמו- קוסמטיים היא במסגרת מהלך אסטרטגי שנועד לספק ללקוח קשת רחבה של מוצרי צריכה המאפשרים פיתרון משלים ואיכותי לטיפול הרפואי הספציפי שקיבל. טבע ישראל, אשר מוכרת לרוב כחברה המשווקת ומוכרת תרופות מרשם ו- OTC. פועלת מזה שנים גם בתחום מוצרי הצריכה הרפואיים, כגון התחום הדנטלי, תחום בעיות עור ונשירת שיער. אנו מתעתדים ליטול נתח מהשוק הקיים ולפעול להרחבה של השוק כולו, באמצעות שיתופי פעולה משמעותיים עם השותפים שלנו ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים. אני צופה כי סדרת Clineral תהיה בין המובילות את שוק הדרמו קוסמטיקה בישראל"."
השקת סדרת Clineral נועדה לתת מענה לצורך של כ-20 אחוזים מאוכלוסיית ישראל- תינוקות, ילדים ומבוגרים הסובלים מבעיות עור, למצוא על המדף מותג דרמטולוגי, אשר יעניק להם פתרונות ייעודיים ואיכותיים למגוון בעיות עור.
על פי המחקרים, מספר הסובלים מפסוריאזיס עומד על כ-100 אלף, מאטופיק דרמטטיס סובלים כ-200 אלף, רובם ילדים, לכחצי מליון איש בישראל יש אקזמה ולכ- 300 אלף איש יש סבוריאה. על פי המחקרים בישראל חיים כ-400 אלף איש חולים בסכרת.

במהלך פיתוח הסדרה, הושם דגש על הצד החושי, ליצירת מרקם נעים, ספיגה טובה, העדר בישום, (בניחוח שמנים ארומטיים) ובמקביל נבדקה אפקטיביות המוצרים הקוסמטיים. השימוש במוצרי הסדרה נותן מענה כטיפול משלים לתחזוקת העור על ידי ליחוח ושימון, חלק חשוב בשגרת הטיפול הנדרש לצורך הרגעת העור, שיכוך הסימפטומים ושיפור מראה העור.

יעקב אליס- מנכ"ל חברת Ahava: "מזה שנים רבות נצבר ידע נרחב בחברת Ahava בתחום השפעות המינרלים על העור. עבודה של למעלה מחמש שנים, שכללה מחקרים בתוכניות משותפות עם האיחוד האירופאי ובשילוב אוניברסיטאות בארץ ובעולם, הובילה את החברה לפיתוח מוצרים על בסיס מינרלים מים המלח עם יתרונות משמעותיים גם בתחום הדרמו-קוסמטיקה.
נראה כי התחום בישראל עדין בתחילת דרכו, אך פוטנציאל הצמיחה בו גבוה מאוד.
בעולם הסיפור אחר לגמרי וכל צרכן נבון מחפש פתרון לבעיות עור שונות דווקא בכיוונים לא קונבנציונאליים.
חיפשנו שותף ובאופן טבעי חברת טבע על כל האיכויות הגלומות בה , הייתה השותף המתבקש מאליו. שיתוף פעולה זה בין Ahava לטבע יביא לצרכן הסופי בארץ ובעולם את המותג- Clineral, המיטב של החיבור בין החברות".

סדרת המוצרים משתייכת לפעילות ה-OTC ומוצרי הצריכה של טבע ישראל, הכוללת ארבעה תחומי פעילות –האנלגטיקה (שיכוך כאבים) וצינון, התחום הדנטאלי, תוספי תזונה וגסטרו ותחום העור והשיער.

הדר מרחב נאמן מנהלת יחידת שיווק תרופות ללא מרשם (OTC) ומוצרי צריכה ב'טבע ישראל': "למרות פוטנציאל הצמיחה של תחום הדרמו-קוסמטיקה בישראל, שוק זה עדיין קטן יחסית והמוצרים הקיימים בו אינם מובחנים דיים מבחינת הצרכנים. החדשנות של המיזם היא בזיהוי צורך אמיתי למוצרים שיהוו פיתרונות ספציפיים ואיכותיים לבעיותיהם. השילוב בין טבע ישראל ו Ahava, יוכל לתת ערך מוסף לצרכנים עם בעיות עור, תוך מינוף המשאבים הטבעיים האיכותיים של ים-המלח והמובילות והמצוינות הפרמצבטית של טבע ישראל. כל זאת, על מנת ליצור מוצרים עם בידול מובהק שיאפשר הובלה בנישה - שזוהתה כצורך".

קטגוריית הדרמו-קוסמטיקה מוגדרת כתחום הצומח ביותר בתעשיית הקוסמטיקה העולמית והיא צומחת מידי שנה בקצב כפול, מצמיחת הקוסמטיקה הקונבנציונאלית.

גידול סך שוק ה-Health& Beauty העולמי ב 8 השנים האחרונות (2001-2009) עומד על 40 אחוזים, לעומת גידול קטגורית הדרמו-קוסמטיקה העולמית ב- 8 השנים האחרונות העומד על 81 אחוזים.
מחזור שוק הדרמו-קוסמטיקה העולמי מוערך ב 10.7 מיליארד יורו (במחירים לצרכן ללא מע"מ) לשנת 2009 , המהווים כ-6 אחוזים מסך שוק ה-Health& Beauty העולמי ומצביעים על פוטנציאל גידול גבוה מאוד.

בעולם מהווה סגנמנט הדרמו קוסמטיקה כ-6 אחוזים משוק הקוסמטיקה. בישראל מהווה שוק הדרמו קוסמטיקה כ-3 אחוזים משוק הקוסמטיקה.
שוק הדרמו-קוסמטיקה בישראל מוערך בכ- 50 מיליון ₪ (במחירים לצרכן ללא מע"מ) לשנת 2010, בהשוואה למכירות סך שוק הקוסמטיקה בישראל המוערכות בכ- 1.5 מיליון ₪ לשנת 2010. בישראל, ב-4 השנים האחרונות (2007-2010), שוק זה גדל בקצב של כ-36 אחוזים.
כניסת טבע ישראל לשוק דרך שיתוף הפעולה עם Ahava בהשקת סדרת Clineral תאיץ את גידול השוק לכיוון קצבי גידול של 20 אחוזים שנה לאחר שנה. טבע ישראל מתעתדת לתפוס נתח שוק של כ-20 אחוזים בתוך השנה השלישית מההשקה.

תגיות של המאמר: מוצרי טיפוח | טבע | אהבה | קוסמטיקה |

כתבות נוספות בקטגוריה טיפוח, בריאות וספורט

iHerb מציגה את California Gold Nutrition® BEAUTY iHerb, יעד עולמי מוביל לבריאות ואיכות חיים, מכריזה
דיקור סיני לאין אונות מספר מחקרים מצאו כי דיקור סיני יכול לשפר את התפקוד
בית הספר לאלרגיה EAACI הונג קונג 2025: ציון דרך בטיפול החדשני העולמי באלרגיה האקדמיה האירופית לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית (EAAC
פרס האחיות והאחים העולמי של Aster Guardians חושף את 10 המועמדים הסופיים המובילים לשנת 2025 מתוך למעלה מ- 100,000 נרשמים Aster DM Healthcare הכריזה היום על 10 המועמדים הסו
ד"ר פאלק פארמה מודיעה על תוצאות חיוביות מניסוי שלב 3 הפיבוטלי שלה בחומצה נורוכולית בדלקת כולנגיטיס טרשתית ראשונית ד"ר פאלק פארמה (Dr. Falk Pharma), חברת תרופות מבוס
DEBRICHEM® זכה בפרס ההישגיות של IIWCG לשנת 2025 עבור חדשנות בטיפול בפצעים DEBRICHEM®, מוצר הדגל של DEBx Medical, זכה בפרס הה
מרפאת D&I המומחים בשיקום וטיפול בשיער
ATED Therapeutics, Ltd.: פיתוח של בדיקת דם חדשה, מהירה ופשוטה לחולי פרקינסון .‏ATED Therapeutics Ltd הכריזה על בדיקה אבחונית חד
Nyxoah מספקת עדכון על אישור ה- FDA למערכת Genio Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
Minovia Therapeutics מודיעה על אישור ה-FDA לבקשת IND שנייה, לניסוי קליני שלב II של המוצר המוביל MNV-201 בתסמונת פירסון Minovia Therapeutics Ltd, חברת ביו-פרמצבטיקה בשלב
כתמים לבנים בשיניים - סיבות ופתרונות כתמים לבנים על השיניים נגרמים בעיקר מדמינרליזציה ש
ה-FDA מנפיק ל-Nyxoah אישור למערכת Genio® שלה Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
שוודיה קובעת ציון דרך חדש עם מדיניות שיכולה לשחרר את העולם מעישון שוודיה מיישמת מדיניות לשמירה על בריאות הציבור באמצ
קונגרס EAACI 2025 - פריצת גבולות באלרגיה, אסטמה ואימונולוגיה קלינית: שילוב בריאות פלנטרית לעתיד בר קיימא האקדמיה האירופית לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית (EAAC
OPKO Health ו-Entera Bio מתקשרות בהסכם שיתוף פעולה לקידום טבליות GLP-1/גלוקגון פומיות לטיפול בהשמנת יתר והפרעות מטבוליות OPKO Health, Inc (נאסד"ק: OPK) ו- אנטרה ביו Entera
פרוקטלגיה פוגקס - הקלה ומניעה באמצעות דיקור סיני פרוקטלגיה פוגקס - התקבצות שרירים באזור פי הטבעת. ד
Fortis Healthcare יחד עם האגודה למלחמה בסרטן בעומאן אירחו סימפוזיון בנושא ‘התפתחויות באונקולוגיה - גישה רב תחומית‘ Fortis Healthcare Limited תחת השם מכון פורטיס לסרט
מצוינות ברכיבה על אופניים תופסת את מרכז הבמה בפרסי פדרציית האופניים של קפריסין 2024 פדרציית האופניים של קפריסין אירחה את טקס הפרסים הש
Micreos Pharmaceuticals משתפת פעולה עם יצרנית הביוטק לפי חוזה Northway Biotech עבור תוכנית הייצור שלה לטיפולי אנדוליזין מהונדסים Micreos Pharmaceuticals AG (Micreos""), חברת ביו-פ
CareDx מכריזה על מחקר המצביע על דיוק גבוה של AlloSeq cfDNA בזיהוי דחיית איברים אצל מושתלים ‏CareDx, Inc ‏(נאסד"ק: CDNA) – ‏The Transplant Com
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)