Luxottica רוכשת את רשת אירוקה המונה 60 סניפים

דרוג:

הרשת תמותג מחדש למותג Sunglass Hut הרשת הגדולה והמובילה בעולם המתמחה במשקפי שמש שיווי העסקה עומד על 20 מיליון יורו מילאנו, איטליה, 5 באוגוסט 2011 קבוצת Luxottica (סימול MTA: LUX; סימול NYSE: LUX), חברה בינלאומית המובילה בעיצוב, ייצור, הפצה ומכירה של משקפי אופנה, יוקרה וספורט, הודיעה היום כי היא חתמה על הסכם לרכישת אירוקה, הרשת הקמעונאית למשקפי שמש החשובה והגדולה ביותר בישראל, המונה למעלה מ-60 סניפים. רכישה זו מסמנת את כניסתה של Luxottica לתחום הקמעונאי של משקפי שמש בישראל, מדינה המאופיינת בפוטנציאל צמיחה אדיר ובה כבר יש לקבוצה נוכחות באמצעות החטיבה הסיטונאית שלה. עם הזמן, ימותגו סניפי הרשת מחדש למותג Sunglass Hut, הרשת הגדולה בעולם המתמחה במשקפי שמש. "רכישה זו חשובה ל-Luxottica מבחינה אסטרטגית, מכיוון שהיא מאפשרת לנו לבסס נוכחות קמעונאית משמעותית בישראל, שוק דינמי מאוד הגדל במהירות", אמר פאביו ד'אנג'לנטוניו, סגן נשיא חטיבת Sun & Luxury Retail בקבוצה. "המיצוב של אירוקה בשוק הישראלי מתאים בהחלט למותג Sunglass Hut על מורשתו וערכיו. אנו אכן מאמינים כי הודות למהלך זה, נוכל לחזק את נוכחות המותגים שלנו בישראל ולעורר את כלל הקטגוריה של משקפי שמש איכותיים".

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)