ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור " Affectionate Intelligence"

הבינה מלאת החיבה של LG מביאה מגע אנושי לבינה מלאכותית

הבינה מלאת החיבה של LG מביאה מגע אנושי לבינה מלאכותית

LG Electronics משיקה את הקמפיין החדש שלה, "בינה מלאת חיבה" (Affectionate Intelligence), ברחבי המזרח התיכון ואפריקה, ומציגה חזון רענן לעתיד הבינה המלאכותית - כזו שמעניקה עדיפות לאנשים, ולא רק לביצועים. בלב הקמפיין עומדת הופעת הבכורה של נור, משפיענית בינה מלאכותית מהמזרח התיכון, וזאלה, משפיענית בינה מלאכותית מאפריקה, שתיהן משמשות כשגרירות מותג של LG.
1