Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי וידאו שעוזרת למפתחים להשיק, להצמיח ולהרוויח מהמשחקים שלהם, הכריזה על תכונות ויכולות חדשות לפתרון חנות האינטרנט המוביל בתעשייה. השיפורים החדשים של Xsolla Web Shop ו-Buy Button מגיעים לשוק האמריקאי ופותחים עידן חדש של תשלומים חיצוניים. הם מציעים למפתחים כלים שיאפשרו להם להגדיל את מתח הרווחים ולשפר את מעורבות השחקנים ב-iOS ובאנדרואיד.
Xsolla, חברה מובילה למשחקי וידאו מסחריים, הוסיפה עדכונים משמעותיים לפתרון Web Shop שלה. Xsolla Web Shop נמצאת בחזית הענף מזה למעלה מארבע שנים, והיא מניעה יותר מ-500 חנויות אינטרנטיות ברחבי העולם במגוון גדלים וסוגים של משחקים. הפתרון תוכנן לעמוד בדרישות המשתנות של מפתחים ומוציאים לאור של משחקים לנייד, והשיפורים המתקדמים הללו מתמקדים בהגדלת ה-LTV ובגיבוש נאמנות עמוקה של השחקן. התאמה אישית משופרת, אינטגרציה מפושטת, תמחור אזורי אוטומטי וערכת כלי נאמנות עוזרים לפתח קשרים ארוכי טווח עם משתמשים תוך הגד
1