Native, מותג יופי וטיפוח אישי נקי, P&G Studios, חטיבה של פרוקטר אנד גמבל, ו- dentsu Entertainment, חטיבה של dentsu, הכריזו על מיקרו אופרת סבון באורך מלא הראשונה שהמותג מפיק באופן משותף בארצות הברית. הסדרה שתורכב מפרקים קצרים, The Golden Pear Affair, מיועדת קודם כל למדיה החברתית, מתמקדת במדיה חברתית. היא מופקת על ידי Pixie USA , והיא מדמיינת מחדש את אופרת הסבון הקלאסית לעידן האנכי ואלך שוק הטלפונים הניידים. הפורמט מיקרו-אופרת-סבון החדש, שנועד לקהל המשתמשים של ימינו שעובר במהירות למסך אחר, מספק ס
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.
Dentsu (מותג: dentsu; משרד ראשי: Dentsu Group Inc; מיקום: טוקיו; נציג: הנשיא והמנכ"ל הגלובלי הירושי איגראשי) הודיעה על מינויה של שירלי זלסר לתפקיד מנהלת נתונים וטכנולוגיה ראשית (CDTO), והיא תשתלב קבוצת ההנהלה של Dentsu . בתפקיד זה, זלסר תהיה אחראית לכל המוצרים והפלטפורמות מונעי הנתונים, האנליטיקה ומאופשרים טכנולוגית המוצעים ללקוחות כדי לקדם חדשנות וצמיחה ברת קיימא.
1