U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה הייתה לשמש שוב כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק ב-Chestertons Polo in the Park, אחד מפסטיבלי סגנון חיים הגדולים והמוכרים בעולם בתחום הפולו. הפסטיבל, שהתקיים בין ה-6 ל-8 ביוני 2025, בפארק ההיסטורי הרלינגהאם בלב לונדון, אירח השנה למעלה מ- 30,000משתתפים בשלושה ימים מרתקים של פולו בינלאומי, אופנה בהשראת הספורט ובידור לכל המשפחה.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה להכריז על השקתו בשוק הארגנטינאי לצד שותפי המותג Incom S.p.a.ו- Sur Pacifico S.A.. כניסה זו משפרת עוד יותר את הנוכחות הגלובלית של המותג ששוויו עומד על מיליארדי דולרים ומרחיבה את טווח ההגעה של U.S. Polo Assn. לשוק חדש ומרגש נוסף.
USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), הודיעה כי מותג הספורט סיפק שיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות עולמיות בשנת 2024 עם יעד של 3 מיליארד דולר במכירות ו-1,500 חנויותU.S. Polo Assn. בעתיד הקרוב.
אליפות הפולו הפתוחה של ארצות הברית (U.S. Open Polo Championship®) לשנת 2025, שנערכה במרכז הפולו הלאומי (NPC) של ה-USPA, בפאלם ביץ' קאונטי, הציגה פעילות פולו מהשורה הראשונה מה-26 במרץ ועד ה-20 באפריל, והסתיימה ביום ראשון האחרון עם ניצחון מותח בגמר של לה דולפינה טאמרה (La Dolfina Tamera) על לה דולפינה קטמאונט (La Dolfina Catamount ) בתוצאה של 8-12 במשחק שהתנהל מול קהל שיא.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), בשותפות עם 4ocean, חברה שפועלת מפלורידה ומשימתה לשים קץ למשבר הפלסטיק באוקיינוס, שמחה להכריז על המשך פינוי האשפה מהאוקיינוסים בעולם כשותפת ניקוי מוסמכת. עם התחייבות לפנות עוד 125,000 פאונד של פסולת, שני הארגונים מגדירים כעת כמטרה שלהם לנקות כ-350,000 פאונד מנהרות, אוקיינוסים וחופים ברחבי העולם.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), מכריזה בגאווה על השקת הגיליון השני של Field X Fashion , המגזין הדיגיטלי השנתי של המותג הגלובלי. מגזין עטור פרסים זה, שזמין באינטרנט וגם במהדורה מודפסת, משותף ברחבי העולם, ומציע למיליוני לקוחות נאמנים, אוהדי ספורט, משפיענים ושותפים הצצה סוחפת לעולם הספורט והאופנה של U.S. Polo Assn.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), השיקה את קולקציית האביב-קיץ האייקונית שלה בהשראת ספורט הפולו לשנת 2025. הקולקציה העונתית הזו לוכדת את הסגנון האמריקאי המודרני של המותג על רקע הנופים הציוריים של החופים והפארקים היפים בסן דייגו שטופת השמש בקליפורניה.
U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה להכריז על השקתו בשוק האוסטרלי לצד המותג השותף Brand Machine Group (BMG). כניסה זו לשוק משפרת עוד יותר את הנוכחות הגלובלית של מותג מיליארדי הדולרים ומרחיבה את טווח ההגעה של U.S. Polo Assn לעוד שוק חדש ומרגש.
Global Polo Entertainment - גלובל פולו אנטרטיינמנט (GPE), חברת הבת הבידורית של USPA Global, האריכה את מערכת היחסים ההיסטורית שלה עם ESPN עד 2026. USPA Global מנהלת את U.S. Polo Assn., מותג הספורט העולמי המגלגל מיליארדי דולרים והמותג הרשמי של התאחדות הפולו של ארצות הברית (USPA).
U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כמותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA) עם משחק ראווה ותצוגת אופנה מרהיבה בלב בירת הפולו של הודו, דלהי. יותר מ-300 אח"מים השתתפו באירוע ציון דרך זה המכבד את מורשתו המתמשכת של הספורט עם משחק ראווה מותח ב- Polo Groundsהאייקוני בג'איפור, שלאחריו נערכה תצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 אקסקלוסיבית של U.S. Polo Assn במועדון החברים היוקרתי D'Monde.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), שימש בגאווה כספונסר ההלבשה הרשמי של גביע הזהב פולו דובאי 2025 (2025 Dubai Polo Gold Cup ) זו השנה השנייה ברציפות. הטורניר היוקרתי נערך במועדון הפולו האייקוני Al Habtoor בדובאי, איחוד האמירויות הערביות, בין התאריכים 5-22 בפברואר 2025.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), שימש בגאווה כספונסר ההלבשה הרשמי של גביע הזהב פולו דובאי 2025 (2025 Dubai Polo Gold Cup ) זו השנה השנייה ברציפות. הטורניר היוקרתי נערך במועדון הפולו האייקוני Al Habtoor בדובאי, איחוד האמירויות הערביות, בין התאריכים 5-22 בפברואר 2025.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בצפון אמריקה נרגש להכריז על חגיגת יום השנה ה-135 שלו, ציון דרך המנציח למעלה ממאה שנה של מנהיגות בספורט הפולו.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), חוגג את עונת חורף 2025 של הפולו בארצות הברית ואת יום השנה ה-135 של USPA, כספונסר הרשמי של מרכז הפולו הלאומי (NPC) של USPA. הייחוד הזה מקנה בנוסף את הזכות הבלעדית לכנות את Field One מעתה בשם U.S. Polo Assn. Stadium Field, שם שיופיע גם על לוח התוצאות של Field One ובשילוט של Field Two. ה-NPC, שנחשב לאחד המתקנים המובילים בעולם לספורט הפולו, מציג עדכוני מותגים חדשים ומרגשים עוד יותר עבור אלפי המעריצים שיבקרו במהלך 2025 ביעד הזה שמציע
Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובילה עולמית, שברה שיא נוסף במסע הצמיחה המוצלח שלה על ידי פתיחת למעלה מ-100 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון ואסיה במחצית הראשונה של 2024. Apparel Group, המייצגת מותגים מוכרים ברחבי העולם כמו סטיב מאדן, Dune London, Athlete's Co, Beverly Hills Polo Club, אלדו, Skechers, טים הורטונס, אסיקס, Hackett London, לוי'ס, New Yorker, Ardene ו-Allo Beirut, הטביעה טביעת רגל חזקה יותר בשווקים מרכזיים כולל הודו, בחריין, איחוד האמירויות הערביות, עומאן וערב הסעודית.