המותג Levi’s®, בשיתוף עם האייקון הגלובלית ביונסה, השיקו את The Denim Cowboy, החלק האחרון בקמפיין Levi’s® REIIMAGINE בן השנה. הסרט אורג יחדיו את שלושת הפרקים הקודמים, וחופש קמפיין שהוא יותר מפרשנות מחודשת לפרסומות האייקוניות של Levi's® - זו יצירה של נרטיב חדש המתרכז סביב העצמה ושכתוב הכללים. לאורך הקמפיין The Denim Cowboy מוצגים הסמלים של Levi’s® וכן החלקים המוכרים מקולקציית הדנים החדשה של BEYONCÉ x LEVI’S® המשמשת כמדים של הסרט וכאבן הפינה החדשה בשותפות עם ביונסה, תוך מתן דגש על סגנון החיים
Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת Web3, הציגה את תכונת הרכישה החוזרת החדשה שלה המאפשרת תוכנית השקעה שיטתית, ומעניקה למשתמשים את ההזדמנות לתזמן רכישות קריפטוגרפיות אוטומטיות באמצעות ויזה ומאסטרקארד. התכונה נועדה לעזור למשתמשים לבנות פורטפוליו קריפטוגרפי לטווח אורך במאמץ מינימלי, תוך יישום אסטרטגיה מוכחת המכונה מיצוע עלות דולר (DCA) - שיטה שהניבה, באופן היסטורי, תשואות של עד 30% או יותר במחזורי שוק עולים.
Ambiq Micro, Inc. ("Ambiq"), מפתחת מובילה של מוליכים למחצה עם צריכת הספק נמוך במיוחד ופתרונות המאפשרים בינה מלאכותית במכשירי קצה, הודיעה היום על תמחור ההנפקה הראשונית הגדולה שלה לציבור של 4,000,000 מניות רגילות במחיר הנפקה לציבור של 24.00 דולר למניה. ההכנסות ברוטו ל- Ambiq מההנפקה, לפני ניכוי הנחות חיתום ועמלות והוצאות הנפקה אחרות שישולמו על ידי Ambiq, צפויות לעמוד על 96.0 מיליון דולר. בנוסף, Ambiq העניקה לחתמים אופציה ל-30 יום לרכוש עד 600,000 מניות נוספות (אך ורק כדי לכסות הקצאות יתר, אם ישנן)
DebitMyData™, Inc - העוצמתית סגרה סבב גיוס ראשוני בסכום כפול מהיעד המקורי שלה. גל אמון זה מצד המשקיעים סולל את הדרך לפריסה עולמית נועזת, בהיקף 1 מיליארד דולר, של Human Energy Grid מבית DebitMyData™, עם קביעת סטנדרט חדש לבעלות על נתונים אישיים, מוניטיזציה אתית וחדשנות בתחום הבינה המלאכותית שממוקדת באדם.
Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת Web3, השתתפה בשבוע הבלוקצ'יין של מלזיה 2025, כדי לחזק את קשריה עם הכלכלה הדיגיטלית הצומחת במהירות של דרום מזרח אסיה. האירוע, שהתארח במרכז הסחר העולמי של קואלה לומפור, משך יותר מ- 3,300 משתתפים מ-20 מדינות, בתמיכת סוכנויות מלזיות כמו MDEC, משרד הדיגיטל ותיירות מלזיה.
Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), חברה מובילה לייעוץ ולשירותי טכנולוגיה מונעי AI, הכריזה היום כי חתמה על הסכם אסטרטגי רב שנתי עם חברת החשמל הסעודית - National Grid SA. Wipro תטמיע את מערכת Smart Meter Data Management (MDM) עבור רשת התשדורת במטרה להטמיע מודרניזציה בפלטפורמת קריאות הנתונים של הלקוח, לשפר את היעילות התפעולית ואת ניהול הסיכונים.
Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת Web3, שיתפה פעולה עם מוביל הדעות בשוק הקריפטוגרפיה ההודי פושפנדרה סינג (Pushpendra Singh ) כדי לתמוך בכנס Blockchain & AI Summit פורץ הדרך בדרום מזרח אסיה - ובכך לחזק עוד יותר את תפקידה כמאפשרת עולמית של האקו סיסטם של הטכנולוגיה המבוזרת.
שוק גלובלי – Synervest Group, חברת אחזקות פינטק המספקת תשתית ברמה מוסדית בתחומי המסחר, התשלומים והטכנולוגיה הפיננסית, הודיעה היום כי גייסה 4 מיליון דולר בסבב A. את הסבב הובילה Jura Investment Group, בהשתתפות מתמשכת של CMT Digital, והעריכה את שווי החברה ב-60 מיליון דולר - כפול מהערכת השווי שלה מ-12 חודשים בלבד קודם לכן.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), שימש כשותף ההלבשה הרשמי של אליפות הפולו הפתוחה הבריטית לשנת 2025 עבור גביע הזהב של קאודריי (Cowdray Gold Cup), כעת בשנה החמישית ברציפות של שותפות עם מועדון הפולו קאודריי פארק (Cowdray Park Polo Club). בפעם הראשונה, USPA Global, החברה שמנהלת את המותג U.S. Polo Assn. המוערך בשווי מיליארדי דולרים, וחברת הבת שלה למדיה, Global Polo Entertainment (GPE), ישדרו את גביע הזהב של Cowdray ב-ESPN, ויביאו את ה
WeRide (נאסד"ק: WRD), מובילה עולמית בטכנולוגיית נהיגה אוטונומית, השיקה את פלטפורמת המחשוב עתירת הביצועים HPC 3.0, שפותחה במשותף עם לנובו (HKSE:0992) ומבוססת על שבבי DRIVE AGX Thor המעודכנים ביותר של NVIDIA (נאסד"ק: NVDA). פלטפורמת HPC 3.0 החדשה עושה את הופעת הבכורה שלה בדור האחרון של Robotaxi GXR של WeRide - מה שהופך אותו לרכב האוטונומי הראשון בעולם ברמה 4 (L4), ומיוצר בייצור המוני, המבוסס על DRIVE AGX Thor של NVIDIA. HPC 3.0, ברמת דרישות שוק הרכב, מפחיתה את עלות חבילת הנהיגה האוטונומית ב-50%, ו
Spacely AI, חברת הסטארטאפ מבנגקוק שמביאה בינה מלאכותית יוצרת (GenAI) לתחום האדריכלות ועיצוב הפנים, גייסה מיליון דולר בסבב המימון הראשוני שלה בהובלת PropTech Farm Fund III, עם השתתפות של וואנאפורן פורנפרפה (מנכ"לית, P Landscape Co., Ltd), טד פושקרישנה טירפאטנה (מייסד UTC Holdings Co., Ltd) ומק סרוניו סטיטרי (לשעבר סמנכ"ל הנדסה, GitLab). סבב הגיוס מגיע לאחר השקעת טרום-סיד של Spacely AI מ- SCB 10X . ההון החדש יאיץ את פיתוח המוצר וירחיב את טביעת הרגל של החברה בשווקים גלובליים מרכזיים.
General Atomics נוקטת צעד נועז לקראת אספקה מהירה של מטוס קרב שיתופי (CCA) אירופאי - שיהיה מבוסס על פלטפורמה אמריקאית בוגרת, שיורכב באירופה, ויגיע עם מערכות משימה אירופאיות - על ידי איחוד חברות התעופה האמריקאית והגרמנית העצמאיות והמסונפות שלה תחת קבוצת פעילות משותפת.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה להכריז על החנות הקמעונאית הראשונה שלו בגרמניה לצד שותפי המותג Incom S.p.a. ו- Modevertrieb Sarnacchiaro GmbH (MVS). מיקומה של חנות U.S. Polo Assn. בלב ברלין נמצא בקניון אלקסה המוביל באלכסנדרפלאץ ומסמן את תחילתה של פריסה קמעונאית אסטרטגית ברחבי המדינה, המחזקת את הנוכחות הגלובלית של המותג המוערך בשווי מיליארדי דולרים בגרמניה. החנות החדשה בברלין מציעה מבחר מרהיב של קולקציות גברים, נשים, הלבשה תחת
Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת Web3, האיצה את נוכחותה הגלובלית כשהשתתפה ב-MotoGP של גרמניה, שנערך ב- Sachsenring Track והתקיים בין ה-11 ל-13 ביולי. החברה השיקה אירוע ממותג ואנרגטי ששילב את ההתרגשות של מסלולי המרוצים עם חדשנות חכמה במסחר. האירוע סימן את ההופעה המשמעותית השנייה של Bitget במסגרת שותפותה עם MotoGP, וזה חלק מהאסטרטגיה שלה למיזוג חדשנות Web3 עם תרבות המיינסטרים עבור בסיס קהל שגודלו מ-50 מיליון איש.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), בשיתוף פעולה עם Brand Machine Group (BMG), השותפה הרשמית שלה בבריטניה, שימשה שוב בגאווה כנותנת החסות הרשמית למדים ולקבוצות ב-Outsourcing Inc. Royal Charity Polo Cup ב-2025. האירוע היוקרתי התקיים ב-11 ביולי ב-Windsor Great Park המפורסם, במועדון הפולו Flemish Farms' Guards.