ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור "INVNT GROUP"

מסע ה-NFT של למבורגיני ממשיך בספירה לאחור לתוכנית The Epic Road Trip שתמשך שמונה חודשים ותשחרר NFT חדשים של למבורגיני לאיסוף

מסע ה-NFT של למבורגיני ממשיך בספירה לאחור לתוכנית The Epic Road Trip שתמשך שמונה חודשים ותשחרר NFT חדשים של למבורגיני לאיסוף

בעקבות שני פרויקטי ה-NFT המוצלחים שלה שבוצעו עד היום, למבורגיני (Automobili Lamborghini), בשיתוף עם NFT PRO™ ו-INVNT.ATOM™, יצאה למסע וירטואלי שמתחיל בירח, חוצה את החלל וממשיך למקומות ידועים היטב ברחבי העולם.
[INVNT GROUP], Global BrandStory Project®, מניעה חדשנות Web3 בשיתוף פעולה עולמי ראשון עם למבורגיני, סטיב אאוקי, קריסטה קים ו-RM Sotheby's

[INVNT GROUP], Global BrandStory Project®, מניעה חדשנות Web3 בשיתוף פעולה עולמי ראשון עם למבורגיני, סטיב אאוקי, קריסטה קים ו-RM Sotheby's

[INVNT GROUP], ה-Global BrandStory Project, בשיתוף עם למבורגיני, אמנית המטאברס המובילה קריסטה קים, האמן המועמד פעמיים לגראמי, סטיב אאוקי, ובית המכירות הפומביות ההיסטורי RM Sotheby's, מכרו את מכונית העל ה-NFT 1:1 הראשונה בעולם שמקושרת למכונית העל האחרונה בייצור פיזי של Lamborghini Aventador Ultimae Coupé שאי פעם יוצרה. [INVNT GROUP] המובילה מותגים וארגונים לעתיד של Web3, אצרה את השותפות האסטרטגית ופיתחה, עיצבה והפיקה את מסע הפרסום Lamborghini Ultimate ברחבי העולם.
®[INVNT GROUP] מרחיבה את Global BrandStory Project® ומשיקה את INVNT.ATOM™ - חטיבת חדשנות דיגיטלית ממוקדת Web3

®[INVNT GROUP] מרחיבה את Global BrandStory Project® ומשיקה את INVNT.ATOM™ - חטיבת חדשנות דיגיטלית ממוקדת Web3

Global BrandStory Project™ של [INVNT GROUP] מרחיבה את הנוכחות והיכולות הגלובלית שלו, ומשיקה את חטיבת החדשנות הדיגיטלית הממוקדת Web3, INVNT.ATOM כדי לתמוך במותגים וארגונים בניווט, הפעלה ויצירת הזדמנויות חדשות לסיפורים בחזית הדיגיטלית. צוות האסטרטגים, היוצרים ומומחי בניית הקהילה, שבסיסם בסינגפור, מתמחה בקמפיינים שמושקים קודם כל בדיגיטל, בטכנולוגיות פורצות וחוויות מותג מרתקות המכוילות לעידן החדש של Web3.
מכירה של NFT 1:1 יחד עם מכונית ה-Aventador Coupé האחרונה שיוצרה אי פעם

מכירה של NFT 1:1 יחד עם מכונית ה-Aventador Coupé האחרונה שיוצרה אי פעם

בזמן שלמבורגיני (Automobili Lamborghini) מתעתדת להפוך את מלוא קו הייצור שלה לחשמלי ב-2023 ו-2024, מכונית הספורט הסופר אגדית Aventador מתקרבת לסוף הייצור שלה. בפרויקט חסר תקדים, המותג האיטלקי יעמיד למכירה פומבית את ה-Lamborghini Aventador LP 780-4 Ultimae Coupé האחרון שיוצר אי פעם ב-NFT 1:1 שלו. הפרויקט הוא בשיתוף שניים מהיוצרים הבולטטים ביותר בזמננו, האמנים העכשוויים קריסטה קים, סטיב אאוקי, והסוכנות לסיפורי מותגים הגלובלית ™[INVNT GROUP]. מכירת ה- Lamborghini ‘Ultimate’כ-NFT 1:1, הראשונה בע
גב' אופל לי, המועמדת לפרס נובל לשלום, והסבתא של יום השחרור מעבדות, חתמה ב-Creative Artists Agency

גב' אופל לי, המועמדת לפרס נובל לשלום, והסבתא של יום השחרור מעבדות, חתמה ב-Creative Artists Agency

הסבתא של יום השחרור מעבדות (Juneteenth) של Unity Unlimited, Inc., גב' אופל לי, חתמה ב-Creative Artists Agency (CAA), סוכנות הבידור והספורט המובילה בעולם, כדי להשיג ייצוג תוך בזמן שהיא עורכת קמפיין לאחדות וחופש סביב העולם.
צוות התמיכה של INVNT® Higher Ed מקבל בברכה את פניו של ג'וש ג'ונס כסגן נשיא לאסטרטגיית הקריאייטיב

צוות התמיכה של INVNT® Higher Ed מקבל בברכה את פניו של ג'וש ג'ונס כסגן נשיא לאסטרטגיית הקריאייטיב

INVNT® Higher Ed, חטיבת סיפורי ההשכלה הגבוהה הנושמת והחווייתית של INVNT וארגון המטרייה הגלובלי ®[INVNT GROUP], מכריזה על ג'וש ג'ונס כסגן נשיא חדש לאסטרטגיית קריאייטיב.
™[INVNT GROUP] מהמרת בגדול על שידור חי; משפרת את יכולות הסיפור של מותג השידורים החיים עם ITP LIVE, שהוקם לאחרונה, עם רכישות אסטרטגיות של שירותי ההפקה InSync, Thunder Audio ו-Morpheus Lights

™[INVNT GROUP] מהמרת בגדול על שידור חי; משפרת את יכולות הסיפור של מותג השידורים החיים עם ITP LIVE, שהוקם לאחרונה, עם רכישות אסטרטגיות של שירותי ההפקה InSync, Thunder Audio ו-Morpheus Lights

[INVNT GROUP] THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ מכריזה על רכישות אסטרטגיות של ארבע חברות הפקת אירועים חיים היסטוריים: ITP LIVE, InSync Production Services, Thunder Audio ו-Morpheus Lights.
INVNT GROUP® ופפסיקו מחדשות שת

INVNT GROUP® ופפסיקו מחדשות שת"פ באמצעות שותפות אסטרטגית ביריד העולמי בדובאי

[INVNT GROUP] ופפסיקו שיתפו פעולה אסטרטגית לתכנון ובניית שלושה ביתנים חד-משמעותיים, אינטראקטיביים וחינוכיים שנפתחים ב-1 באוקטובר 2021. כל ביתן מתוכנן סביב נושאי הליבה של ניידות, קיימות והזדמנות.
INVNT GROUP®  משיקה את bzar - Xperience Shopping™  מותג חיבור גלובלי, סוחף,

INVNT GROUP® משיקה את bzar - Xperience Shopping™ מותג חיבור גלובלי, סוחף, "תמיד על" 24/7/365 גלובלי, עם צרכנים, חוויות, תוכן, ויוצרים באמצעות משחק

השקת bzar בנובמבר הקרוב, היא פטנט תלוי ועומד, סוחף, מטא-יקום הממנף את המנוע הלא מציאותי של Epic Games’, כלי היצירה התלת-ממדי החזק ביותר בזמן אמת, ושותף לאירועים סוריאליים, מפתח מוביל של חוויות וירטואליות מרובות משתתפים ב- Unreal. עם יכולות מרובות משתתפים ואלמנטים משופרים המשולבים עם חוויות קמעונאיות וירטואליות או "עולמות מותג", bzar מציעה סביבות בטוחות למותג, מטפחת אהבת מותג ויוצרת תוצאות עסקה מיידיות.
INVNT GROUP וליגת האוויר העולמית יוצרות שת

INVNT GROUP וליגת האוויר העולמית יוצרות שת"פ ראשון מסוגו בעולם

THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™, התקשרה בשותפות אסטרטגית עם ליגת האוויר העולמית כדי לשגר את מרוץ השמים העולמי, מרוץ בינ"ל הראשון מסוגו בעולם.
INVNT מושקת עם שירותים ב-4 תחומים כדי לעזור למותגים ליצור קשרים ברחבי העולם

INVNT מושקת עם שירותים ב-4 תחומים כדי לעזור למותגים ליצור קשרים ברחבי העולם

[INVNT GROUP]™ מושקת גלובלית עם שירותים בארבעה תחומים כדי לעזור למותגים ליצור קשרים עמוקים יותר עם קהלים ברחבי העולם - לחצו כאן לפרטים המלאים.
1