U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), חזר זו השנה השנייה ברציפות כנותן החסות הרשמי של גביע הזהב של סוטוגרנדה 2025 (2025 Sotogrande Gold Cup ), טורניר הפולו היוקרתי ביותר בספרד ויהלום הכתר של טורניר הפולו הבינלאומי ה-54 במועדון הפולו איילה (Ayala Polo Club) בסוטוגרנדה, ספרד.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), ציין בגאווה ציון דרך משמעותי בסוף השבוע האחרון כנותן החסות הראשי של 2025 U.S. Polo Assn. Pacific Coast Open, שנערכה בין ה-15 ל-31 באוגוסט במועדון הפולו והמחבט האייקוני של סנטה ברברה. הטורניר היוקרתי הזה, הידוע כיהלום שבכתר של הפולו בחוף המערבי, הפגיש כישרונות מהשורה הראשונה וקהל שובר שיאים לאחד האירועים המפורסמים ביותר של הספורט.
U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), הסכימה לשותפות רב שנתית כנותנת החסות הראשית החדשה של מרתון פאלם ביץ'. תחת השם החדש, U.S. Polo Assn. Palm Beaches Marathon, מרוץ בבעלות ובניהול של K2 Sports Ventures השייכת לקן קנרלי, יתקיים במרכז של ווסט פאלם ביץ', פלורידה, ב-13-14 בדצמבר 2025.
USPA Global הודיעה כי U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), דורג שוב בין 25 המותגים המובילים ברשימת Top Global Licensors של המגזין License Global לשנת 2025, ושהוא מדורג כעת כמותג הספורט מספר 1 ברשימה היוקרתית. U.S. Polo Assn, המוכרת כאחת החברות מעניקות הרישיונות הגדולים בעולם לספורט והלבשה, נותרה במקום ה-23 הכללי, לצד מותגי ספורט ידועים אחרים, כמו NFL Players Association, Formula 1 ו-PGA Tour.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), שימש כשותף ההלבשה הרשמי של אליפות הפולו הפתוחה הבריטית לשנת 2025 עבור גביע הזהב של קאודריי (Cowdray Gold Cup), כעת בשנה החמישית ברציפות של שותפות עם מועדון הפולו קאודריי פארק (Cowdray Park Polo Club). בפעם הראשונה, USPA Global, החברה שמנהלת את המותג U.S. Polo Assn. המוערך בשווי מיליארדי דולרים, וחברת הבת שלה למדיה, Global Polo Entertainment (GPE), ישדרו את גביע הזהב של Cowdray ב-ESPN, ויביאו את ה
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה להכריז על החנות הקמעונאית הראשונה שלו בגרמניה לצד שותפי המותג Incom S.p.a. ו- Modevertrieb Sarnacchiaro GmbH (MVS). מיקומה של חנות U.S. Polo Assn. בלב ברלין נמצא בקניון אלקסה המוביל באלכסנדרפלאץ ומסמן את תחילתה של פריסה קמעונאית אסטרטגית ברחבי המדינה, המחזקת את הנוכחות הגלובלית של המותג המוערך בשווי מיליארדי דולרים בגרמניה. החנות החדשה בברלין מציעה מבחר מרהיב של קולקציות גברים, נשים, הלבשה תחת
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), בשיתוף פעולה עם Brand Machine Group (BMG), השותפה הרשמית שלה בבריטניה, שימשה שוב בגאווה כנותנת החסות הרשמית למדים ולקבוצות ב-Outsourcing Inc. Royal Charity Polo Cup ב-2025. האירוע היוקרתי התקיים ב-11 ביולי ב-Windsor Great Park המפורסם, במועדון הפולו Flemish Farms' Guards.
U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה להכריז על השקתו בשוק הברזילאי בשותפות עם Grupo Pasquini, שחקנית מובילה בתעשיית האופנה במדינה., התרחבות זו מחזקת את הנוכחות של המותג העולמי בהשראת הספורט באמריקה הלטינית ותומכת עוד יותר בתוכנית הצמיחה האסטרטגית של U.S. Polo Assn. להגיע לצרכנים חדשים ברחבי העולם.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), חגג את המורשת המדהימה שלו בת 135 שנה ב- Pitti Uomo 108 עם שבוע בלתי נשכח של סגנון, ספורט, אמנות ומוזיקה. מהופעת הבכורה של קולקציית אביב-קיץ 2026 התוססת ועד לחגיגת יום השנה עטור כוכבים בסנטה מריה נובלה האייקונית בפירנצה, המותג הביא לחיים את מורשת ספורט הפולו והאנרגיה המודרנית על אחת מבמות האופנה היוקרתיות בעולם.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), חוזר לפירנצה ל-Pitti Uomo 108 עם השקת קולקציית אביב-קיץ 2026 שלו הכוללת ביגוד, נעליים, תיקים ואביזרים קלאסיים בהשראת ספורט, וחגיגת יום השנה ה-135 של פעם בחיים. הקיץ, התערוכה של U.S. Polo Assn ב- Pitti Uomo מתקיימת בין ה-17 ל-20 ביוני, בביתן 32 Cavaniglia עם אורחים מיוחדים מאוד, דגמים ספורטיביים ותצוגה סוחפת של המותג והקולקציה שלו. הנושא האנרגטי של התוכנית, "PITTI BIKES" יהפוך את פורטזה דה באסו ה
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה הייתה לשמש שוב כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק ב-Chestertons Polo in the Park, אחד מפסטיבלי סגנון חיים הגדולים והמוכרים בעולם בתחום הפולו. הפסטיבל, שהתקיים בין ה-6 ל-8 ביוני 2025, בפארק ההיסטורי הרלינגהאם בלב לונדון, אירח השנה למעלה מ- 30,000משתתפים בשלושה ימים מרתקים של פולו בינלאומי, אופנה בהשראת הספורט ובידור לכל המשפחה.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה להכריז על השקתו בשוק הארגנטינאי לצד שותפי המותג Incom S.p.a.ו- Sur Pacifico S.A.. כניסה זו משפרת עוד יותר את הנוכחות הגלובלית של המותג ששוויו עומד על מיליארדי דולרים ומרחיבה את טווח ההגעה של U.S. Polo Assn. לשוק חדש ומרגש נוסף.
USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association - איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), הודיעה כי מותג הספורט סיפק שיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות עולמיות בשנת 2024 עם יעד של 3 מיליארד דולר במכירות ו-1,500 חנויותU.S. Polo Assn. בעתיד הקרוב.
אליפות הפולו הפתוחה של ארצות הברית (U.S. Open Polo Championship®) לשנת 2025, שנערכה במרכז הפולו הלאומי (NPC) של ה-USPA, בפאלם ביץ' קאונטי, הציגה פעילות פולו מהשורה הראשונה מה-26 במרץ ועד ה-20 באפריל, והסתיימה ביום ראשון האחרון עם ניצחון מותח בגמר של לה דולפינה טאמרה (La Dolfina Tamera) על לה דולפינה קטמאונט (La Dolfina Catamount ) בתוצאה של 8-12 במשחק שהתנהל מול קהל שיא.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), בשותפות עם 4ocean, חברה שפועלת מפלורידה ומשימתה לשים קץ למשבר הפלסטיק באוקיינוס, שמחה להכריז על המשך פינוי האשפה מהאוקיינוסים בעולם כשותפת ניקוי מוסמכת. עם התחייבות לפנות עוד 125,000 פאונד של פסולת, שני הארגונים מגדירים כעת כמטרה שלהם לנקות כ-350,000 פאונד מנהרות, אוקיינוסים וחופים ברחבי העולם.