Xsolla, חברה גלובלית למסחר אשר מסייעת למפתחים להשיק, להגדיל וליצור רווח מהמשחקים שלהם, הכריזה היום על אינטגרציית שרת לשרת (S2S) חדשה וממוקדת ניידים עם Airbridge, פלטפורמה מאוחדת ומובילה לאומדן עבור משווקים לנייד. שותפות אסטרטגית זו מעצימה את מפתחי המשחקים לנייד באמצעות יכולות מעקב מדויקות וחוצות פלטפורמות אחר הביצועים ועל ידי גישור על הפער בין מאמצי השיווק לנייד לרכישות שמתבצעות דרך Xsolla Web Shop.
Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפתחים להשיק, לפתח ולהפיק רווחים ממשחקיהם, הכריזה היום על שיטות תשלום מקומיות חדשות בשווקים מרכזיים באירופה, אסיה, אפריקה ואמריקה הלטינית. הרחבה זו, המתוזמנת לעונת החגים השיא, מסייעת למפתחים להפחית חיכוכים בקופה ולהמיר ביקוש עונתי למעורבות ארוכת טווח.
Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפתחים להשיק, לפתח ולהפיק רווחים ממשחקיהם, הכריזה היום על הרחבת האקוסיסטם של הפינטק שלה עם חבילה חדשה של אמצעי תשלום בבעלות Xsolla בדיוק בזמן לעונת מכירות החגים העמוסה, כאשר עסקאות עולות. פתרונות תשלום אמינים הם חיוניים להצלחה. פתרונות אלה נועדו לסייע למפתחים לחזק את נאמנות השחקנים, להפחית חיכוך עסקאות ולשמור על חוויות תשלום מאובטחות ואמינות בשווקים הגלובליים.
Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי וידאו שעוזרת למפתחים להשיק, להצמיח ולהרוויח מהמשחקים שלהם, הכריזה על תכונות ויכולות חדשות לפתרון חנות האינטרנט המוביל בתעשייה. השיפורים החדשים של Xsolla Web Shop ו-Buy Button מגיעים לשוק האמריקאי ופותחים עידן חדש של תשלומים חיצוניים. הם מציעים למפתחים כלים שיאפשרו להם להגדיל את מתח הרווחים ולשפר את מעורבות השחקנים ב-iOS ובאנדרואיד.
Xsolla, חברה גלובלית ומובילה למסחור של משחקי וידאו, שמחה להכריז על רכישת Ludo, פלטפורמה לעידוד המעורבות בקהילה באמצעות הרפתקאות חברתיות ללא קוד. רכישה אסטרטגית זו מצרפת את הטכנולוגיה החדשנית של Ludo לסדרת מוצרי Xsolla, ומשלבת את כלי התשאול שלה ב-Xsolla Web Shop ובפתרונות תגמול נוספים של Xsolla במטרה לעזור למפתחים ברחבי העולם לשפר את מעורבות השחקנים, לעודד שימור לקוחות ולתת דרור להזדמנויות חדשות להפקת הכנסות מעבר למודל המוכר של חנות האפליקציות. Xsolla, הספקית המובילה של חנויות אינטרנטיות בענף משח
Xsolla, חברה גלובלית ומובילה למסחור של משחקי וידאו, הכריזה היום על השקת Xsolla Buy Button למשחקים בנייד, פתרון תשלום ישיר לצרכן אשר עוזר למפתחים בפלטפורמת הנייד להגדיל את רווחיהם על ידי הימנעות מהעמלות הקיימות בפלטפורמות מהסוג הישן. השקה זו באה בעקבות פסיקה משמעותית של בית הדין האמריקאי מה-30 באפריל 2025, האוסרת על Apple מלחסום קישורים חיצוניים לתשלום או חיוב על עמלות בחזית חנויות חיצוניות בארה"ב, ואשר נותנת למפתחים הזדמנויות חדשות להתחבר לשחקנים ולהגדיל את ההכנסות.
Xsolla, מובילה עולמית העוסקת בסחר במשחקי וידאו, גאה להכריז על השקת התוכנית Journey of Indies (JOIN), המתופעלת באמצעותה. יוזמה זו המתמקדת באמריקה הלטינית מיועדת לעזור למפתחי משחקים עצמאיים ובינוניים להרחיב את העסק שלהם באמצעות כלי מסחור, חונכות ושותפויות בתעשייה. בעזרת שילוב מפתחים באקו סיסטמה של כלי המסחור של Xsolla, מטרת התוכנית היא להניע חדשנות, להרחיב הזדמנויות ולייצר אפיקי הכנסה חדשים.
Xsolla, חברה מסחר עולמית מובילה במשחקי וידאו, הודיעה על השתתפותה בוועידת מפתחי המשחקים (GDC) לשנת 2025, אשר תתקיים בין התאריכים ה-17 ל-21 במרץ ב-Moscone Center שבסן פרנציסקו, קליפורניה. Xsolla תציג פתרונות חדשים ומשופרים המסייעים למפתחים לממן, לשווק, להשיק ולהפיק רווחים מהמשחקים שלהם ביעילות כחלק מיוזמת We Bring Opportunities Together (אנו מביאים הזדמנויות יחד) שלה.
Xsolla, חברה מסחר עולמית מובילה במשחקי וידאו, הכריזה היום בגאווה על פרסום מהדורת הרבעון הראשון לשנת 2025 של "דו"ח Xsolla: מצב המשחק". דו"ח מפורט זה כולל תובנות, מגמות והזדמנויות חיוניות המעצבות את זירת המשחקים ומעצימה את אנשי המקצוע בתחום לאמץ ולשגשג בשוק הנוכחי שמשתנה במהירות.
Xsolla, חברה מובילה למסחר במשחקי וידאו, השיקה עדכונים משמעותיים ל-Xsolla Partner Network, מנוע שיווק מתקדם לשותפים המקשר בין מפתחי המשחקים ליוצרי התוכן. העדכונים הללו משפרים את החוויה עבור המפתחים והיוצרים, על ידי השקת כלי אינטראקציה חדשים, הרחבת נגישות הנתונים והעמקת השילוב בפלטפורמה Xsolla Rainmaker.
Xsolla, חברה מובילה למסחר במשחקי וידאו, הכריזה על השקת Xsolla Ecosystem, פלטפורמה ליצירת רשת מקושרת של שותפים וספקים מהימנים עבור מפתחי משחקים. Ecosystem Marketplace, הזמין דרך Publisher Account, מאפשר לשחקנים גישה אל מאגר נבחר של ספקים, תוך מינוף האינטגרציות והתעריפים הבלעדיים של Xsolla אשר נקבעו מראש. אקוסיסטמה זו, בעלת קישורים פנימיים, מפשטת את תהליך הבחירה של ספקים, מטפחת שיתוף פעולה ומאפשרת למפתחים לקבל החלטות עסקיות מיודעות יותר תוך צמצום משאבי הפיתוח ועלויות התפעול.
Xsolla, חברה מובילה וגלובלית למסחר במשחקי וידאו, הכריזה על השקת פתרון חדשני ומותאם של נאמנות לקוחות כשירות (Loyalty as a service), אשר עוזר למפתחים לשלב בצורה חלקה את התגמולים בתהליכי רכישת המשחקים שלהם. פתרון זה מעצים את המפתחים ומאפשר להם להגדיל את ה-LTV ואת ההמרה של שחקנים שאינם משלמים כאשר הם מרוויחים ופודים נקודות. התכונה משפרת את המעורבות, את השימור ואת ההכנסות החוזרות תוך דרישה של הגדרות מינימליות. ניתן להגדיר את תוכניות הנאמנות של המפתחים בחנויות בהן ישנה מכירה ישירה לצרכן, בחנויות אינטר
Xsolla, חברה מובילה בעולם למסחר במשחקי וידאו, השיקה 11 אמצעי תשלום חדשים ומקומיים באזור המזרח התיכון וצפון אסיה (MENA). אמצעי התשלום הללו כוללים את Fawry Cash, Aman, Masary, Momken, Vodafone Wallet, Orange Cash Wallet וכן Mobile & Banking Wallets במצרים; Sadad בערב הסעודית; eFAWATEERcom בירדן; ו-STC Direct Carrier Billing (DCB) בבחריין. התוספות האסטרטגיות הללו משקפות את מחויבותה של Xsolla לספק למפתחים ולמו"לים של משחקים את הכלים הדרושים להם כדי להתנהל ולשגשג בשוק מאתגר וייחודי זה בעל שיעור
Xsolla, חברה מובילה למסחור משחקי וידאו, הכריזה על השקת Xsolla Gold Gift Card, פתרון תשלום גמיש אשר משפר את הדרך בה שחקנים רוכשים, פודים ומעניקים סחורות וירטואליות במתנה. Xsolla Gold Gift Card זמין בפורמט פיזי ודיגיטלי, ומציע לשחקנים דרך נגישה וקלה להמשך המעורבות במשחקים החביבים עליהם בפלטפורמות שונות.
Xsolla, חברה גלובלית מובילה למסחר במשחקי וידאו, הכריזה על השקת Xsolla Publishing Suite, פתרון כולל למכירה ישירות לצרכן (D2C) שעוזר למפתחים למכור ולהפיץ את המשחקים שלהם. כל משחק, ללא תלות בסוג, במודל הפקת הרווח או בשלב מחזור החיים שלו, יוכל להפיק תועלת מניהול תוכן, מתשלומים, מ-LiveOps, מיכולות אנליטיות ומכלי שיווק משולבים מראש אשר יקצרו את זמן ההגעה אל השוק.