Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום על הכרתה כ"מובילה" עם משוב לקוחות מעל הממוצע בקרב פלטפורמות UCaaS על ידי Forrester, חברת מחקר גלובלית מובילה והדרכה מתמשכת, בדו"ח The Forrester Wave(™) : פלטפורמות תקשורת כשירות, רבעון 3 לשנת 2025.
Zoom Communications, Inc. זום (נאסד"ק: ZM) הציגה היום יכולות סוכני בינה מלאכותית חדשות כדי לעזור למשתמשים להשלים משימות לאורך פלטפורמות שונות ולחסוך זמן במהלך יום העבודה. בעזרת התוסף Custom AI Companion, הפתרון Zoom AI Companion יכול כעת להתחבר ל-16 אפליקציות צד שלישי כדי לסייע בניהול משימות מבלי לצאת מ-Zoom. בנוסף, התוסף Custom AI Companion זמין כעת לרכישה מקוונת, ומאפשר לבעלי עסקים קטנים למנף את AI Companion בפלטפורמות שיחות וידאו מצד שלישי כמו Google Meet ואחרות, להתאים תבניות לסיכום פגישות,
Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה היום את Zoom Virtual Agent 2.0 , ההתפתחות הבאה של הסוכן הווירטואלי לשירות עצמי של החברה. כעת, כשהוא מועצם באמצעות סוכני בינה מלאכותית, Zoom Virtual Agent מספק חוויות שירות עצמי חכמות ואוטונומיות יותר בערוצי שיחה טקסטואלית וקול.
Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום על הרחבה נוספת של שירות Zoom Phone המוביל בתעשייה לארבעה מעגלי טלקום מטרו מרכזיים בהודו - מומבאי, דלהי NCR, קרנטקה (בנגלור) ואנדרה פראדש וטלנגאנה (היידראבאד). מעגל הטלקום של דלהי NCR כולל את טריטוריית האיחוד של דלהי, גאזיאבאד, פארידבאד, NOIDA וגורגאון. ברישיון משרד הטלקומוניקציה (DoT) הודו, Zoom Phone זמין כעת בשישה מעגלי טלקום בהודו, כולל מהרשטרה (אוקטובר 2024) ומעגלי טלקום של טאמיל נאדו (צ'נאי) (פברואר 2025), ובכך מכסה מרכזים עסקיים וטכנולוגיי
Zoom Communications Inc (נאסד"ק: ZM) ו- ServiceNow (NYSE: NOW), פלטפורמת הבינה המלאכותית לטרנספורמציה עסקית, הודיעו היום על תוכניות לשלב את Zoom CX עם ServiceNow CRM וניהול שירותי IT (ITSM). האינטגרציה, שהוכרזה כחלק מ-Knowledge 2025, אירוע הלקוחות והשותפים השנתי של ServiceNow, תספק פתרון מוכן לשימוש בינה מלאכותית לשירות לקוחות ותמיכת IT במוקד השירות.
Zoom Communications, Inc זום (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום כי תפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת הכספים 2026 ביום רביעי, 21 במאי 2025, לאחר סגירת השוק.
Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הכריזה היום על השקת Zoom Workplace for Frontline, פתרון שפותח באופן ייעודי קודם כל למכשירים ניידים שפותח את השימוש ביכולות של סוכני Zoom AI Companion עבור כל העובדים בשטח ועבור המנהלים עם מנויים בתשלום ל-Zoom. Zoom Workplace for Frontline נועד לייעל כלי תקשורת וניהול עבודה במשמרת כדי לעזור לעובדים בשטח, החל בקמעונאות וייצור ועד שירותי בריאות וכוחות מענה ראשוני, להספיק יותר, לעשות עבודה טובה יותר ולחזק מערכות יחסים.
Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM), נבחרה לרשימה היוקרתית של Fast Company של החברות החדשניות ביותר בעולם לשנת 2025 זו השנה השנייה ברציפות. הרשימה השנה מאירה זרקור על עסקים המעצבים תעשייה ותרבות באמצעות החידושים שלהם כדי לקבוע סטנדרטים חדשים ולהשיג ציוני דרך מדהימים בכל מגזרי המשק. לצד 50 החברות החדשניות ביותר בעולם, Fast Company מכירה ב-609 ארגונים ב-58 מגזרים ואזורים.
Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) חשפה היום תכונות סוכני בינה מלאכותית עם AI Companion, יכולות חדשות של Zoom AI Companion ועדכוני בינה מלאכותית ברחבי הפלטפורמה שלה, כולל Zoom Meetings , Zoom Team Chat, Zoom Phone, Zoom Whiteboard, Zoom Contact Center, פתרונות בתעשייה ועוד.
Zoom Communications, Inc זום (נאסד"ק: ZM) ו-Mitel, מובילה עולמית בתקשורת עסקית, הכריזו על השקה גלובלית של פתרון ענן היברידי ייחודי המשלב את Zoom Workplace ו-Zoom AI Companion עם פלטפורמות הדגל של Mitel, כולל פתרונות הטלפוניה המובילים שלה. מדובר בציון דרך משמעותי בשותפות האסטרטגית בין החברות שהוכרזה בספטמבר 2024.
זום Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום כי תפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת הכספים המלאה 2025 ביום שני, 24 בפברואר 2025, לאחר סגירת השוק.
Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום על השקת סרגל הצד Team Chat שעוצב מחדש, המציע למשתמשים סביבת עבודה יעילה וניתנת להתאמה אישית. סרגל הצד החדש מאפשר למשתמשים לארגן צ'אטים, ערוצים ואפליקציות בהתאם לצרכים שלהם, עם תכונות כגון סידור כרטיסיות גרירה ושחרור, מיון מתקדם וסינון.
1