Taboola נכנסת להסכם לרכישת ConvertMedia

דרוג:

Taboola נכנסת להסכם לרכישת ConvertMedia, חברת Outstream שצמחה במהירות רבה, ואשר קצב ההכנסות השנתי שלה עומד על 50 מיליון דולר.

ConvertMedia מציעה חווית וידאו בסגנון in-feed של Facebook, עם מיליארד זרמי וידאו ביום.

Taboola תרחיב באופן ניכר את המלצות התוכן שהיא מציעה עם ההיצע המקיף ביותר של תבניות וידאו משולבות תוכן, יכולת המאפשרת פתרון פרסום שלם למוציאים לאור ולמפרסמים בכל סדר גודל.

 

טאבולה, ענקית פלטפורמת Discovery, הכריזה היום על חתימת הסכם לרכישת ConvertMedia, קונברט מדיה, חברת פרסום וידאו מותאם משתמש, שצמחה במהירות מרבית ממיליוני דולרים בודדים בשנת 2014 לקצב מכירות שנתי העומד היום על 50 מיליון דולר. לאחר הרכישה, הטכנולוגיה של ConvertMedia תשולב יחד עם מאגר הנתונים ומנוע ההתאמה האישית של Taboola, אשר משרתים היום למעלה ממיליארד בני אדם בחודש, כדי לסייע לאתרי תוכן להעביר חווית צפייה רלוונטית למשתמש הנכון בזמן הנכון.

 

עם רכישת ConvertMedia, ההצעות המשולבות תוכן של Taboola יופנו באופן מיוחד להשגה של חווית משתמש טובה יותר והכנסה כספית ע"י אתרי תוכן המעוניינים להוסיף הצע של תכני וידאו איכותיים. בעזרת השימוש בטכנולוגיית ההתאמה האישית של Taboola, המגיעה היום אל למעלה ממיליארד מבקרים לחודש, תוכל Taboola להציג תכני וידאו בזמנים בהם הצרכנים הכי נוטים לצפות בהם. בתקופה זו, התקציבים המיועדים לטלוויזיה משנים כוון ועוברים לפרסום הדיגיטלי, אך הצע הוידאו פרמיום עדיין קטן, ומפרסמים מנסים לעבוד עם שותפים טכנולוגיים שיוכלו להציע מלאי וידאו פרמיום ופלטפורמות המאפשרות גידול מהיר. Taboola תציע פרסום מותאם משתמש לשותפים שלה, תוך שילוב המלצות בתוך מאמרים וכן וידאו משולב תוכן.

 

"רשת האינטרנט מתחלקת לשני חלקים – גנים מוקפי חומה, וכל השאר. בעוד הרשתות החברתיות צמחו באופן אדיר בכל הקשור לצפייה בתכני וידאו, זהו הזמן להביא הצלחה זו לרשת הפתוחה ולאתרי תוכן מובילים בכל רחבי העולם," אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל Taboola. "אני מאמין שעתיד ההכנסה הכספית בכל סוגי המסכים של אתרי תוכן השונים מורכב משני חלקים: הראשון, המלצת תכנים תוך שימוש בתמונה, כותרת, ו-URL, והשני, וידאו. אנו שמחים להציע לאתרי התוכן את כל היכולות, שימוש בנתונים והתאמה אישית ליצירת חוויה מהנה למשתמש והגדלת ההכנסה של אתרי התוכן."

 

Taboola Native, פלטפורמה אשר משתמשים בה כבר גופים כגון NBCNews, The Independent, Reader’s Digest, ורבים אחרים, היא גרסת OEM של טכנולוגית החיזוי של Taboola. היא מאפשרת לצוותי המכירות של אתרי התוכן לקטלג ולהמליץ תכנים של מותגים, תוך התאמת כל פריט תוכן לקורא הנכון, בזמן הנכון, לאורך תהליך הרכישה. עם הוספת ConvertMedia, פלטפורמת Taboola תכלול גם את הפורטפוליו הרחב ביותר של וידאו outstream. האינטגרציה החדשה של הוידאו תכלול אפשרויות התאמה מלאות לאתרי התוכן, ותאפשר להם לאזן בין חווית המשתמש להכנסות.

 

"קיימת סינרגיה טבעית בין החזון, הטכנולוגיה, והתרבות של Taboola ו-ConvertMedia. עם צמיחת חסימת הפרסומות והבאנרים, על המפרסמים ואתרי התוכן לגשת לצרכנים עם חוויות צפייה רלוונטיות בזמן הנכון," אמר יואב נווה, אחד המייסדים והמנכ"ל של ConvertMedia. "האינטגרציה הטבעית עם Taboola מאפשרת לנו לעזור למפרסמים ולאתרי תוכן לאזן בין חווית המשתמש ובקרת האיכות, תוך השגת הכנסות מעבר למטרות. אנו שמחים לתת למוציאים לאור יכולת פנייה לבסיס צרכנים עצום עם אינפורמציות וחוויות חדשות, ולעזור בבניית קטגורית ה-Discovery."

 

"במובנים רבים, אני מרגיש כאילו אנו סוגרים מעגל היום. הקמתי את Taboola לפני תשע שנים כדי לעזור למשתמשים למצוא תכני וידאו שהם עשויים לאהוב אך לא ידעו מעולם על קיומם," הוסיף סינגולדה. "זה כבוד בשבילי לחזור לשורשינו בוידאו ולהיות שותפים עם כל הצוות של ConvertMedia. יואב נווה בנה תרבות ועסק אדירים. ביחד, אנו מצפים ליותר ממיליארד זרמי וידאו ביום, מה שיהפוך אותנו במהירות לאחת מחברות השידור המקוונות הגדולות ביותר לצד Facebook, Snapchat, ו- YouTube."

 

מציגי הפרסומות השותפים עם Taboola אשר כבר משתמשים בטכנולוגית הוידאו של ConvertMedia כוללים: Tribune Media, Salon, The Hill, American Media Inc. (המוציא לאור שלRadar Online, OK! Magazine, ו-Men’s Fitness), TheBlaze, Reader’s Digest, ו-TEGNA.

 

אודות Taboola (טאבולה)

Taboola הנה הפלטפורמה המובילה בתחום ה-Discovery (המלצות תוכן), ומספקת יותר מ-360 מיליארד המלצות ליותר ממיליארד מבקרים יחודיים בחודש באמצעות אתרי התוכן החדשניים ביותר, וביניהם USA TODAY, Business Insider, Chicago Tribune ו- The Weather Channel. משרדי החברה הראשיים נמצאים בניו יורק, ולחברה יש גם משרדים בלוס אנג'לס, לונדון, תל-אביב, ניו-דלהי, בנגקוק, סאו פאולו וטוקיו. אתרי תוכן, מנהלי שיווק, וסוכנויות דיגיטל משתמשים ב-Taboola כדי לשמור את המשתמשים באתרים שלהם, לייצר רווח מהתנועה באתר, להפיץ את התכנים שלהם ולמשוך קהל איכותי.
 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

פייס, אבל ודיימלר מסכימות על רישוי של טכנולוגיה רשומה כפטנט פייס Paice הייתה מובילה מוקדמת ברכב חשמלי. החברה
מוצרי Amika Mobile נבחרו לניסוי מעקב מגעים של קוביד-19 על ידי ממשלת קנדה מעקב המגעים יאפשר לממשלת קנדה להיענות לדרישה הדחופ
ניסויי Tydracide™ מראים שיעור קטילה גדול מ-99.999% על נגיף קוביד-19 Tygrus LLC הודיעה שניסויים שנערכו על ידי מעבדה עם
Mary Kay חושפת מחקר פורץ דרך בתוכנית הווירטואלית של Skin of Color Society Mary Kay Inc., מובילה בחידושים בטיפוח העור כבר יות
Blue Ocean Robotics זוכה להכרה באמצעות פרס המובילות במוצרי רובוטים 2020 החברה זכתה בהכרה בעיקר על סמך העבודה שלה עם חברת ה
סמיתס מדיקל מודיעה על שותפות היישומון של התאחדות ההדרכה על מכונות הנשמה סמיתס מדיקל הודיעה שהצטרפה לכמה מהיצרניות האחרות ש
Comm-IT נבחרה על ידי סאפיינס אינטרנשיונל לפרויקט תקשורת גלובלי הפרויקט מספק לסאפיינס יכולות מתקדמות של עבודה מרחו
למה חשוב להדגיש נתונים אישיים בפרסום מודעות דרושים? עומדים לפרסם מודעות דרושים הייטק? רוצים לנסח את המ
אמזון מודיעה על 5 פרויקטים סולריים חדשים של חברות שירותים ציבוריים כדי לספק חשמל לפעילות הגלובלית אמזון הודיעה על חמישה פרויקטים חדשים של אנרגיה מתח
ThetaRay משיקה פתרון ייחודי להאצת חקירות פשע פיננסיות כפתרון ללחצי קורונה ThetaRay, ספקית מובילה של ניתוח נתונים מבוססי AI,
יעילות חזקה של תרופה פוטנציאלית נצפתה במודל בעלי חיים של זיהום על ידי נגיף קורונה בבני אדם שמשתמש ב-ACE2 NanoViricides הודיעה שיעילות חזקה נגד זיהום על ידי
Cellebrite בוחרת בשרותי התקשורת השיווקית של Fusion Fusion הודיעה כי נבחרה על ידי Cellebrite, המובילה
איזו חברת השמה בהייטק מתאימה לבכירים? מחפשים משרות בכירות בתחום ההייטק? זקוקים לסיוע? אם
קריפטוס מרחיבה את הפעילות שלה באזור EMEA מתוך רצון לחזק את הנוכחות שלה ולפתח עסקים חדשים בא
עם הפתיחה מחדש של הוותיקן, דלוס חוברת ל-Humanity 2.0 Well Being בתגובה למגיפת נגיף הקורונה, דלוס יצרה שיתוף פעולה
Comm-IT העבירה את המוקד הטלפוני של עיריית תל-אביב למתכונת בית בעקבות הקורונה, Comm-IT העבירה את מוקדי השירות הטל
Comm-IT זוכה לסטטוס AWS SaaS Competency ההסמכה מהווה הכרה בניסיון העמוק של Comm-IT בסיוע ל
כ-91% מארגוני EMEA מפעילים תכניות טרנספורמציה דיגיטלית על פי מחקר חדש של F5 Networks, כלכלת יישומים משגשג
ThetaRay הוכתרה כחברה הטובה ביותר בתחום מניעת הונאות ThetaRay הישראלית קיבלה את פרס FinTech Breakthroug
Infinidat קובעת סטנדרט חדש לאחסון נתונים בסביבות קונטיינרים חברת Infinidat, הספקית המובילה לפתרונות אחסון נתונ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)