Gainsight® רוכשת את אפטרינסיק כדי לאפשר הגדלת מוצרים בעסקים של מנויים

דרוג:

סן פרנסיסקו, 22 באוקטובר 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

צוותי הצלחת הלקוח והמוצר הם "המכירות ושיווק החדש"  בעידן הלקוח

Gainsight™, חברת הצלחת הלקוחות, הודיעה היום שחתמה על הסכם סופי לרכישת Aptrinsic, אפטרינסיק, חברה פרטית שבסיסה בסן מטאו, קליפורניה, ותל אביב, ישראל. אפטרינסיק היא פתרון צמיחה מונחה מוצרים שמספק ניתוחים חזקים ומעורבויות בתוך המוצר שמשמשים להגברת האימוץ, השימור וההגדלה בחברות B2B. הרכישה מחזקת את היכולת של גיינסייט לעזור לעסקים של מנויים למקסם צמיחה בעידן הלקוח על ידי איחוד הפעילות של צוותי הצלחת הלקוח וניהול המוצר.

"בשש השנים האחרונות, הייתה לגיינסייט משימה לבסס את הצלחת הלקוח כגורם העיקרי של צמיחה בת קיימא אצל עסקים של מנויים. אבל, בגלל האופי המחובר של פתרונות תוכנה כשירות וההזדמנויות שהם מאפשרים להבין טוב יותר את הלקוחות וליצור מעורבות איתם, הדבר האסטרטגי הכי גדול שלקוחותינו מבקשים הוא תיאום רב יותר עם צוות המוצר", אמר ניק מהטה, מנהל העסקים הראשי של גיינסייט. "הרכישה הזאת תאפשר לנו לספק פלטפורמה אחת לצוותי הצלחת הלקוח והמוצר כדי לבנות ולהתקין ביחד מוצרים שלא רק נהנים מאימוץ ושימור טובים, אלא גם מפיקים את התוצאות העסקיות שלקוחותיהם רוצים".

"כשחברות מבשילות, יש להן הזדמנות לשנות באופן יסודי את אופן היצירה וההספקה של תוכנה", אמר מיקי אלון, מנהל העסקים הראשי של אפטרינסיק. "מנהלי מוצר צריכים כלים כדי לבנות, לחלק לקטעים ולבצע ניסויים ביישומים שלהם על ידי מעורבות של המשתמשים שלהם, אבל הם גם צריכים תיאום עם הצלחת הלקוח כדי לקבל את מלוא ההקשר והראות על התוצאות שהלקוחות משיגים, וגם להעביר את התובנות של עצמם לאלה שבחזית. אנחנו שמחים להצטרף לגיינסייט כדי להשיג במלואו את החזון שלנו לעזור ללקוחותינו להשיג צמיחה מהירה של עסקיהם".

הצלחת הלקוח והמוצר: עידן חדש להגדלת מנויים

במודלים העסקיים הוותיקים, הצמיחה הייתה רק עניין של רכישת לקוחות וצוותי המכירות ושיווק היו הגורמים המניעים. היות שקוני B2B בדרך כלל עשו 57% מהדרך להחלטת הקנייה לפני המעורבות הפעילה עם המכירות (גרטנר), ו-67% מהמסע של הקונים נעשה עכשיו באופן דיגיטלי (Sirius Decisions), זה היה בלתי נמנע שפלטפורמות מכירות ושיווק ייפגשו כדי למטב את הצמיחה באמצעות רכישה. צוותי מכירות רצו להבין את התנהגות הלקוחות הפוטנציאלים, להגביר את המעורבות שלהם באמצעות קמפייני טיפוח מונחי שיווק ולהשפיע על העדיפויות בשיווק. השיווק התעניינו בהגדלת כמות הלידים, ללמוד מהלקוחות הפוטנציאליים ולחזור על קמפיינים במהירות.

אבל מודלים עסקיים של מנויים והשינוי הדיגיטלי הכניסו את "עידן הלקוח", שבו ללקוחות יש יותר כוח, ויש הכרח לספק ערך לאורך כל מחזור החיים של הלקוח. בעידן החדש הזה, מנוף צמיחה חזק הגיע מצוותי הצלחת הלקוח, שמשתמשים בטכנולוגיה מתוחכמת כדי לטפל באופן פרואקטיבי בסיכונים וההזדמנויות של הלקוח כדי להגדיל את שימור והגדלת הלקוחות.

אבל במוצרים דיגיטליים, תובנות לקוח ומעורבויות מותאמות אישית קורות בתוך המוצר עצמו, והופכות את המוצר לערוץ קריטי להגעה אל הלקוחות. לכן, כמו בקשרי המכירות והשיווק המסורתיים, צוותי הצלחת הלקוח והמוצר חייבים עכשיו לעבוד יחד כדי לספק את החוויות והתוצאות שנחוצות כדי לגרום להגדלת הלקוחות.

פלטפורמות המכירות והשיווק מוזגו, אבל זה לא קרה עם הטכנולוגיות של הצלחת הלקוח והמוצר -- עד עכשיו. באמצעות הרכישה של אפטרינסיק, גיינסייט מכניסה עידן חדש של צמיחה לעסקים של מנויים כשצוותי הצלחת הלקוח והמוצר במרכז.

יכולות חדשות נוספו לפלטפורמת הצלחת הלקוח של גיינסייט

כדי לאפשר לצוותי הצלחת הלקוח והמוצר לעבוד באופן יותר קרוב, וגם ללכד את שאר החברה סביב המשימה של הנעת הצלחת הלקוח, נחוץ פתרון מסוג חדש. עם ההוספה של אפטרינסיק, גיינסייט הרחיבה את סט היכולות שלה לעזור לחברות לשמר ולהגדיל את הלקוחות שלהן.
היכולות החדשות הן:

  • ניתוחי מוצרים: החברות יכולות עכשיו לנתח מגמות שימוש בתכונות ופונקציות מכל זווית ולגלות אלה מהן גורמות לשימור והגדלה תוך שימוש בניתוחים של שימור חבורות, משפכים, ביצועי תכונות ופונקציות ומסעות.
  • מעורבויות מותאמות אישית בתוך היישום: חברות יכולות עכשיו לתרגם תובנות מוצר לפעולה באמצעות מעורבויות מותאמות אישית בתוך היישום כדי לגרום למשתמשים רגעי "אה-הה" במוצר.
  • משוב בתוך היישום: חברות יכולות עכשיו להציג סקרים למשתמשים ישירות בתוך המוצר כדי להבין למה יש ערך עבורם ולמה אין.

"מנהלי הצלחת הלקוח רוצים ראות טובה יותר על אימוץ מוצרים כדי להשפיע על מפת הדרכים של המוצר ולהגדיל ולהפוך לאוטומטית את הצלחת הלקוח בתוך המוצר. בה בעת, צוותי המוצר רוצים להבטיח שבאמת משתמשים בתכונות והפונקציות שהם מפתחים, שהם אוספים מספיק נתונים כדי לתעדף את מפת הדרכים ושהם משפיעים", אמרה אליסון פיקנס, מנהלת התפעול הראשית של גיינסייט. "יש לגיינסייט הזדמנות ייחודית להפגיש את שני העולמות האלה. אנחנו שמחים לקבל את אפטרינסיק למשפחת גיינסייט".

כחלק מהמחויבות המתמשכת של גיינסייט לפתח סביבת שותפים נרחבת של פתרונות, החברה תמשיך להשתלב עם פתרונות ניתוחים ומעורבות, כמו Google Analytics, MixPanel, Segment, Pendo, WalkMe, UserIQ ועוד.

למידע נוסף על הרכישה של גיינסייט, קראו את הפוסט הזה בבלוג שכתב מנכ"ל גיינסייט ניק מהטה. למידע נוסף על אפטרינסיק, לחצו כאן כדי להתחיל ניסיון חינם.

אודות גיינסייט: Gainsight™ היא פלטפורמת הצלחת הלקוחות שעוזרת לעסקים לשמר ולהגדיל לקוחות. הפתרון המוביל בענף מספק תובנות וניתוחים רבי ערך על לקוחות באמצעות מבט מרכזי על מצב הלקוחות, בונה מסעות לקוחות מונחי תוצאות ועוזר להוכיח את ההשפעה של ארגוני הצלחת הלקוח בעסקים. חברות שמשתמשות בגיינסייט מגדילות את השימור נטו בעד 33 אחוזים. באתר www.gainsight.com תמצאו מידע נוסף איך חברות מובילות כמו אדובי, בוקס, GE Digital ו-Workday משתמשות בגיינסייט להגדלת  שימור, הגדלה ותמיכה.

התקשרו עם גיינסייט:
טוויטר:
www.twitter.com/GainsightHQ
לינקדאין: www.linkedin.com/company/gainsight/
פייסבוק: www.facebook.com/Gainsight
אינסטגרם: www.instagram.com/gainsight

ליצירת קשר:
[email protected]

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

חברה שותפה של Pacific Avenue Capital Partners משלימה את רכישת FLSmidth Cement מידי FLSmidth & Co. A/S Pacific Avenue Capital Partners("Pacific Avenue")
Bending Spoons גייסה 710 מיליון דולר להמשך השקעה וצמיחה חברת Bending Spoons, אחת מחברות הטכנולוגיה המובילו
נתקלים בהונאה כל ארבעה ימים: המצב הפיננסי של מקסיקו במחקר שנערך בקרב 1,000 מבוגרים מקסיקנים מתגלה כי ל
מארק וולטר רוכש את החלק הארי בלוס אנג'לס לייקרס לאחר קבלת אישור גורף ממועצת מנהלי NBA, ‏ מארק וולט
EESystem מנצחת שוב: בתי המשפט קבעו כי טענותיו של ג'ייסון שורקה "חסרות בסיס" ו"חסרות תוחלת" Energy Enhancement System, LLC ("EES") השיגה ניצחו
Svitzer ו-Cochin Shipyard Ltd חותמות על מכתב כוונות לקידום ייצור גוררות TRAnsverse חשמליות בהודו Svitzer הודיעה היום על חתימה על מכתב כוונות (LoI)
Andersen Consulting מעצימה את הפלטפורמה שלה באמצעות שיתוף פעולה עם threon חברתAndersen Consulting מעמיקה את יכולותיה בתחומי
פיטר פרזיוסי מ-TruMerit נבחר לנשיא ועידת הארגונים הלא ממשלתיים ביחסים מייעצים עם האו"ם נשיא ומנכ"ל TruMerit פיטר פרזיוסי נבחר לנשיא ועידת
Andersen Consulting מוסיפה את חברת השותפות Vivaldi Andersen Consultingמודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעו
Nyxoah תפרסם את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של 2025 ב-13 בנובמבר 2025 Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH), חברת טכנו
זום תפרסם את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של שנת הכספים 2026 Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
מעורבות היא המפתח לאוריינות פיננסית כאשר 66% מהמבוגרים במדינות ה-OECD נאבקים עם היסודות קבוצת EBC Financial (EBC) והמחלקה לכלכלה של אוניב
Axi השתתפה בתערוכת iFX Expo Asia 2025, והציגה את מוצריה ושירותיה Axi, מובילה פיננסית במסחר מקוון ב-CFD ובמט"ח, השתת
הנהלת BONK, Inc (נאסד"ק: BNKK) מספרת שדו"ח מחקר עצמאי קובע כי החברה ממוקמת להיות הכלי הציבורי המוביל עבור המערכת הקריפטוגרפית של BONK ששוויו מיליארדי דולרים על בסיס הבלוקצ'יין של Solana Bonk, Inc (נאסד"ק: BNKK), המחזיקה באוצר של האסימון
1888 Studios ופאראמונט מכריזות על הסכם היסטורי של חכירה ל-10 שנים אשר יאפשר גישה אל תמריצי המס החדשים והמשופרים בענף בקולנוע והטלוויזיה ‏1888 Studios, קמפוס מודרני להפקת תוכן קולנוע וטלו
ל-70 אחוז מהצרכנים כבר לא אכפת מה מותגים אומרים CSG® (נאסד"ק: CSGS) פרסמה היום את דו"ח מצב חוויית
SIAD מודיעה כי נבחרה לספק 3,500 MTPD ASU עבור פרויקט Pacifico Mexinol SIAD Americas LLC הודיעה היום כי SIAD נבחרה לספק י
Curia מפרסמת את הדו"ח הסביבתי, חברתי וממשל (ESG) לשנת 2024 Curia Global, Inc. (קוריה), ארגון מוביל למחקר, פית
CGTN: כיצד סין מפיחה יציבות ומומנטום חדש לפיתוח אסיה-פסיפיק לקראת מפגש המנהיגים הכלכליים ה-32 של APEC, שיתקיים
WeRide מודיעה כי המנכ"ל, מבחירה, הודיע על נעילת מניות לחיזוק המחויבות לטווח ארוך בעת שהחברה משיקה הנפקה ראשונה בהונג קונג WeRide (נאסד"ק: WRD), מובילה עולמית בטכנולוגיית נה
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)