P&G מדמיינת מחדש את היצירתיות כדי להמציא מחדש את הפרסום באמצעות שותפויות יצירתיות חדשות חדשניות

דרוג:

קאן, צרפת, 17 ביוני 2019, BUSINESS WIRE :

Procter & Gamble Company (NYSE:PG) הודיעה היום על סדרה של שותפויות יצירתיות חדשות חדשניות עם ג'ון לג'נד, Thrive Global של אריאנה הפינגטון ואחרים שמדמיינות מחדש את היצירתיות כדי להמציא מחדש את הפרסום בעת שבה נחוץ שינוי.

בענותן על ביקוש גובר של הצרכנים לסיפורים וחוויות אותנטיים שמשפיעים באופן חיובי על החברה והאנושות, השותפויות האלה מאמצות את ההתכנסות של פרסום, עיתונות, יצירת סרטים, מוסיקה, קומדיה וטכנולוגיה. הן גם מפגישות חדשנים יצירתיים שמאמצים איכות וכלילה כדי ליצור יצירתיות יותר מעוררת השראה שאנשים רוצים לחוות שוב ושוב.

"יותר מדי זמן עולם הפרסום נמצא בעולם משלו - נפרד מענפים יצירתיים אחרים ונעשה פחות רלבנטי לצרכנים. הגיע הזמן לדמיין מחדש את היצירתיות כדי להמציא מחדש את הפרסום", אמר מרק פריצ'רד, מנהל מותגים ראשי, פרוקטר & גמבל. "קיימים הרבה מקורות של יצירתיות, והיום P&G נוקטת בפעולה כדי למזג את עולם הפרסום עם עולמות יצירתיים אחרים באמצעות שותפויות שמאמצות את האנושיות ומרחיבות את המבט שלנו על מה שהפרסום יכול להיות".

השבוע בפסטיבל היצירתיות של ארגון ליונס בקאן, P&G קוראת לענף להוביל שיבוש על ידי איחוד כוחות עם עולמות יצירתיים אחרים, ומודיעה על כמה שותפויות חדשות.

שותפות יצירתית עם ג'ון לג'נד שמשלבת סוגות מרובות כדי לחקור היבטים שונים של האנושות והחוויה האנושית - כמו הורות, הגבריות החדשה, מוסיקה וצדק חברתי -- עם P&G והמותגים שלה פמפרס, ג'ילט ו-SK-II.

שותפות על בסיס אנושיות עם Thrive Global של אריאנה הפינגטון, שמשבצת "הערמת הרגלים במיקרו צעדים" לתוך המותגים של P&G כגון Oral-B וקרסט, פמפרס, ונוס, סיקרט ופנטן, תוך מיזוג מדעים קוגניטיביים ומדעי ההתנהגות עם מדעי החיים כדי לעזור לצרכנים להפחית עקה ולשפר את חיי היומיום.

שותפות אמיצה עם Saturday Morning, קולקטיב יצירתי פורץ דרך עם מודעות חברתית שיחד עם P&G יציג בתצוגה מוקדמת סרט קצר חדש בשם "THE LOOK" שמתמודד חזיתית עם הנושא של הטיה גזעית, בהתבסס על ההצלחה של "The Talk" שזכה בכמה פרסי ליונס, כולל הפרס הגדול.

שותפות קולקטיבית להשיק מחדש את Free the Bid בתור Free the Work, שירות גילוי כישרונות שהוקם על ידי יוצרת הסרטים שזכתה בפרסים עלמה הראל, ומיועד לנשים ויוצרים שלא מיוצגים מספיק כדי לפתח סיפורים חדשים בעולם שמעולם לא נחוו קודם - כי יצירתיות אוהבת גיוון.

שותפות יצירתית עם GLAAD כדי לחגוג את כל ההיבטים של הכלילה והביטוי האנושיים, כולל סרט חדש של פנטן שמעדכן את הקמפיין האיקוני של המותג "אל תשנאו אותי כי אני יפה".

שותפויות טכנולוגיות שמשבצות טכנולוגיות בחזית הקידמה במותגים כדי ליצור חוויות משתמש טובות יותר. P&G LifeLab האינטראקטיבית תיפתח בקאן ותציג מוצרים חדשים וחוויות של P&G כמו Oral-B Sense, Olay Skin Advisor, SK-II FutureX Smart Store, My Black is Beautiful וחוויית מציאות מדומה אופפת של Verizon Media שנתמכת בתוכן מ-HuffPost.

"היום יותר מאי פעם, קריטי שאלה מאיתנו שיש להם השפעה ישתמשו בה כדי ליצור השפעה חיובית על העולם. אני מחויב לחבר אנשים, לפתוח את הלב והמחשבה שלהם ולעזור להם לראות את החששות והשאיפות של אחרים", אמר הזמר, כותב השירים, השחקן, הפעיל והמפיק ג'ון לג'נד. "אנחנו יכולים לשנות את המשחק כאשר אנחנו מדברים על צדק, קהילה, משפחה ואיך מותגים יכולים ליצור מוצרים ולאמץ שיחות שמשפרות את העולם. אני שמח להיות שותף עם חברה שחותרת להיות כוח למען הטוב בעולם ומפתחת עבודה יצירתית מעוררת מחשבות שתגרום לשינוי".

"מותגים מצוינים הם הרגלים עבור הצרכנים שלהם - והמותגים של P&G הם הרגלים יומיומיים עבור עד 5 מיליארד צרכנים ברחבי העולם", אמרה אריאנה הפינגטון, המייסדת והמנכ"לית של Thrive Global. "השותפות החדשנית של Thrive עם P&G מתמקדת בניצול הרגעים של ההרגלים היומיומיים שקשורים למוצרים של P&G - כמו לצחצח שיניים או החלפת חיתולים - כקרש קפיצה למיקרו צעדים של Thrive, דרכים נתמכות על ידי מדע להפחתת עקה, לשיפור הבריאות והגברת ביצועים. מדעי ההתנהגות מראים שהערמת הרגלים - הצמדת הרגל חדש להרגל קיים כך שהוא הופך לשגרה בת קיימא - היא הדרך המהירה ביותר ליצור הרגל חדש ולגרום לכך שיישאר. בתקופה של עקה ושחיקה ללא תקדים ומגיפה של בריאות הנפש, השותפות שלנו היא דרך חדשה וחשובה למלא את המשימות שלנו לשפר את חיי הצרכנים ולעזור לאנשים לחיות חיים יותר בריאים ומספקים באמצעות המותגים והמוצרים שהם אוהבים ומשתמשים בכל יום".

השותפויות האלה מתבססות על הבסיס ש-P&G יצרה בשנה שעברה בקאן:

שותפות עם Katie Couric Media, שהפיקה תוכניות משכנעות באמצעות אנושיות בעיתונות - כולל פרופילים של נשים מומחיות בחסות המותגים של P&G Olay, סיקרט ופנטן, סרט קצר על ציפיות של נשים עם SK-II, פרויקט מהזמן האחרון עם ג'ילט על גידול בנים, וידיעון יומי חכם, "קריאת השכמה", שמציע תובנות ופרשנות על העניינים החשובים של היום וכתבות סגנון חיים.

בשנה שעברה P&G הציגה גם את The Queen Collective עם קווין לטיפה, אולפני טרייבקה ו-United Talent Agency כדי להאיץ שוויון מגדרי וגזעי מאחורי המצלמה על ידי יצירה והפצה של סרטים שהופקו על ידי במאיות רב תרבותיות החל ב-Ballet After Dark של B’Monet ו-If There is Light של היילי אליזבט אנדרסון - סרטים תיעודיים קצרים שהקרנת הבכורה שלהם הייתה בפסטיבל הסרטים של טרייבקה.

ו-P&G משתפת פעולה עם נשיונל ג'יאוגרפיק ו-Global Citizen בפיתוח של ACTIVATE, סדרה תיעודית שמעלה את המודעות לעוני קיצוני, אי שוויון וקיימות סביבתית כדי לגייס את אזרחי העולם ליצור שינוי קבוע.

"כשאנחנו יוצרים שותפות עם אנשים יצירתיים שמאמינים בחשיבות של שוויון וכלילה, אנחנו יכולים ליצור סיפורים כפי שלא חווינו מעולם קודם - כי היצירתיות אוהבת גיוון", אמר פריצ'רד. "וכשאנו מאמצים יצירתיות באמצעות אנושיות, אנחנו יכולים מילולית לשנות את העולם על ידי שימוש בקול שלנו לא רק ככוח למען הצמיחה אלא גם ככוח למען הטוב".

אודות LifeLab של P&G

בקרו ב-Life Lab של P&G בפסטיבל היצירתיות של ארגון ליונס קאן 17-21 ביוני, 9:30-17:30 ב-Palais II. Life Lab של P&G, שהתחילה במקור בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית בינואר 2019, היא מוצג אופף שמציג איך אנחנו משלבים מדע וטכנולוגיות פורצי דרך עם הבנה עמוקה של הצרכנים כדי לספק חידושים וחוויות מחוברים שמשנים את חייהם של אנשים.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אנשי קשר

מדיה:
Andrea Schoff
P&G Global Communications

[email protected]
+1-513-238-4154

Becky East
H&K Global Strategies

[email protected]
+44 207 413 3093

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

Alpaca מגייסת 52 מיליון דולר בסבב C לצורך ההתרחבות הגלובלית והובלת הקטגוריה Alpaca, חברה העוסקת בעמילות ובמחסר בניירות ערך בסל
היזם והמשורר הנודע סקו אנדרוז יהיה הדובר המרכזי ב-Duck Creek Formation '25 Duck Creek Technologies, (דאק קריק טכנולוגיות), ספ
Bitget משדרגת את תוכנית תמריצי הנזילות עם החזרי עושי שוק מהשורה הראשונה לסוחרים מוסדיים Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
רוזן, יועץ למשקיעים מיומן, מעודד את משקיעי Maravai Lifesciences Holdings, Inc להשיג ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב של 5 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך - MRVI משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
רוזן, משרד עורכי דין ידוע מאוד, מעודד את משקיעי Treace Medical Concepts, Inc.  להשיג ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך - TMCI משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי SoundHound AI, Inc להבטיח ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך - SOUN, SOUNW משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי BigBear.ai Holdings, Inc. להבטיח ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך - BBAI משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
רוזן, חברה שפתחה לראשונה בהליכים, מעודדת את משקיעי Ibotta, Inc להשיג ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד - IBTA משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
קול קורא למועמדויות: פרס האזרח הגלובלי לשנת 2025 חברת הייעוץ הבינלאומית המובילה Henley & Partners (
Moolec Science נכנסת לעסקה טרנספורמטיבית המתרחבת על פני פלטפורמות טכנולוגיות מרובות Moolec Science SA (נאסד"ק: MLEC) ("החברה" או "Moo
מועד אחרון חשוב לתביעה נגד SMTC: רוזן, יועץ למשקיעים מוערך ברמה הלאומית, מעודד את משקיעי Semtech Corporation להשיג ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב של 22 באפריל בתביעה ייצוגית בניירות ערך - SMTC משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
מועד אחרון חשוב לתביעה נגד RKLB: רוזן, משרד עורכי דין ותיק, מעודד את משקיעי Rocket Lab USA, Inc להשיג ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב של 28 באפריל בתביעה ייצוגית בניירות ערך - RKLB משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
התראת מועד אחרון לתביעה נגד QUBT: רוזן, משרד עורכי דין נודע, מעודד את משקיעי Quantum Computing Inc להשיג ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב של 28 באפריל בתביעה ייצוגית בניירות ערך - QUBT משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
טקס חלוקת הפרסים של יפן לשנת 2025 נערך בנוכחותם הנכבדה של קיסר וקיסרית יפן קרן פרס יפן - Japan Prize Foundation (נשיא: ריוזו
eXp Realty נכנסת לטורקיה, ומסמנת את ההתרחבות הגלובלית השנייה תוך ארבעה שבועות בלבד ®eXp Realty, חברת תיווך הנדל"ן העצמאית הגדולה בעול
CGTN: סין ומלזיה מאחדות כוחות לקהילה אסטרטגית ברמה גבוהה עם עתיד משותף CGTN פרסמה מאמר המדגיש כיצד ביקור נשיא סין שי ג'ינ
Bitget משיקה לראשונה בתעשיית הבלוקצ'יין תוכנית שותפים עם החזרים כספיים של 40% כדי לתמוך ביוצרי תוכן Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
Nyxoah - הנפקה מותנית של מניות Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
Bitget חושפת מודעה חדשה בהשתתפות כוכב ברצלונה ראפיניה לתמיכה בפתרון קריפטוגרפי חכם יותר Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
חברת Populous  ונמל התעופה הבינלאומי בקנסאי פתחו את טרמינל 1 המחודש לקראת World Expo 2025 Kansai Airports וחברת העיצוב העולמית Populous עבדו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)