פרסום בגוגל: מהם השלבים הקריטיים
אינטרנט ותקשורת : | | 14/8/2019
פרסום בגוגל: מהם השלבים הקריטיים?
פרסום ממומן בגוגל מהווה כיום כלי הכרחי בתחום השיווק הדיגיטלי באינטרנט. אין כמעט עסק כיום אשר לא מכיר בחשיבות של שיטת שיווק זו. כאשר מדובר על פרסום מודעות ממומנות באינדקס גוגל, מדובר על שימוש בגוגל אדוורדס לצורך פרסום מודעות ממומנות שיופיעו בראש ובתחתית דף החיפוש בגוגל, בשלושת העמודים הראשונים. כמובן שהמטרה של כל אדם אשר מפרסם באמצעות גוגל היא להופיע בתוצאות הממומנות של הדף הראשון, על מנת לקבל את החשיפה הרחבה ביותר.
מה חשוב לדעת על פרסום ממומן בגוגל?
פרסום בגוגל מהווה זירת מסחר לכל דבר, בעיקר כאשר מדובר על מפרסם המעוניין שהמודעה הממומנת שלו תופיע בדף החיפוש הראשון של גוגל. ככל שמפרסם מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על פרסום ממומן בגוגל, כך יש סיכוי גבוה יותר שהמודעה שלו תמוקם במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. כמובן שלא די בהשקעת סכום גבוה בכדי שהמודעה הממומנת תופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות. מעבר להשקעת התקציב במודעה, יש צורך לבצע את הליך הפרסום בצורה הטובה והיעילה ביותר שיכולה להיות על מנת שהוא אכן יממש את ייעודו ומטרותיו.
שלבים חשובים בפרסום ממומן בגוגל
-
בשלב שוב הוא הגדרת מטרות של קמפיין בגוגל ויצירתו בהתאם למטרות הללו. על מנת להיות ממוקדי מטרה יש צורך להחליט על כמה דברים חשובים: ראשית כל יש להחליט היכן רוצים שהמודעות יופיעו. פרסום מודעות ממומנות באינדקס של גוגל מחייבת העלאת קמפיין עם מחשבה ותכנון בהקפדה. ניתן לבחור מבין מספר סוגי קמפיינים במערכת הניהול של גוגל אדוורדס את סוג הקמפיין הרלוונטי לכם. כך לדוגמא: ניתן לבחור בין קמפיין מודעות ברשת החיפוש, קמפיין מודעות ברשת המדיה, קמפיין שיחות וטלפון בלבד, קמפיין יוטיוב ועוד. הקמפיין הנפוץ ביותר כיום הוא קמפיין ברשת החיפוש. כמו כן, יש להגדיר את התקציב עבור הקמפיין. חשוב להגדיר את הקמפיין יש לבצע חקר מילות מפתח ולבדוק מהו המחיר שיש להשקיע עבור הגדרת מילות מפתח בקמפיין שיובילו אותו לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. חשוב מאוד ללמוד בנוסף אודות הגדרת המחיר לקליק בפרסום ממומן בגוגל בטרם בוחרים את התקציב הרלוונטי עבור קמפיין מוצלח.
-
הגדרת קבוצת מודעות - בכדי למקד את מסע הפרסום ולאפשר חשיפה מקסימלית וציון מודעות גבוה, מומלץ מאוד לחלק את הקמפיין לקבוצות מודעות, בהתאם למילות המפתח אשר נבחרו לקמפיין והקשר שביניהן. כל קבוצה מהקבוצות שתגדירו צריכה למנות בין 2 ל-3 מילות מפתח.
-
טרגוט - אחד הדברים החשובים ביותר בהעלאת קמפיין ממומן בגוגל נוגע לטרגוט קהל היעד של הקמפיין. חשוב מאוד להגדיר את קהל היעד הרלוונטי למודעה שלכם, בהתאם לפרמטרים שונים, על מנת שתהליך הפרסום יהיה יעיל ויסב את התוצאות הראויות.
-
ניתוח נתונים - לאחר שמעלים את הקמפיין, חשוב מאוד למדוד את הצלחתו של הקמפיין באמצעות כלים שונים אשר באמצעותם ניתן לבדוק כמות הקלקות ויחס בין הקלקות להמרות. מדידת נתונים בצורה הטובה ביותר, תסייע לכם לבצע אופטימיזציה לקמפיין שלכם, על מנת שהוא יממש את מטרותיו.
תגיות של המאמר:
|
כתבות נוספות בקטגוריה אינטרנט ותקשורת
 |
מגפת הקורונה העניקה, כורח הנסיבות והמגבלות שנכנסו |
 |
InvestorBrandNetwork, סוכנות תקשורת תאגידית חדשנית |
 |
יש לכם תמונה ישנה בארון? רוצים לשמור עליה ועל הערך |
 |
יש לכם שאלות על המערכת שכבשה את עולם פיתוח אתרים ב |
 |
בעלי אתר וורדפרס? מאוד יכול להיות. כיום, כמחצית מה |
 |
בעלי צימרים שרוצים לקדם את הצימר שלהם? המאמר הבא ה |
 |
החלטתם שאתם רוצים להגדיל את הנראות של האתר בתוצאות |
 |
לבחירה נכונה של בית דפוס יש השפעה גדולה על הצלחת ה |
 |
בואו לקרוא על הדפסת UV. ההדפסה ששינתה את חוקי המשח |
 |
בואו לקרוא את המדריך הארוך והמקיף ביותר שאי פעם תק |
 |
מעוניינים לצפות בסרט אך מבלי לצאת מהבית? ריכזנו עב |
 |
שנת 2019 תכף מגיעה לסיומה, והגיע הזמן להודות בסדרו |
 |
המדריך המלא לפיתוח סטרטאפ לשנת 2019. בחירת רעיון, |
 |
איך אפשר לייצר יתרונות על הפני המפרסמים האחרים במע |
 |
סייפ-טי מדווחת על התקדמות והישגים מתמשכים בשנת 201 |
 |
חברת ננו דיימנשן, חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד |
 |
חברת אלגומייזר מודיעה כי חתמה על הסכם החלפת מניות |
 |
רדיו קול הגליל העליו יקבל בוועידת ישראל לחקלאות, ה |
 |
ננו דיימנשן ממשיכה בהתרחבות בארה"ב - מצרפת מפיץ חד |
 |
חברת ננו דיימנשן, חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד |
הוסף תגובה
תגובות ( תגובות)