דרוג:
במהלך הסגר הראשון רבים מהם הזמינו הקמה של חנות אינטרנטית מעוצבת אשר בה יוצגו כל הפריטים שהם מייצרים, מייבאים ומשווקים. בהקמת חנות מסוג זה קיימים כמה כללי ברזל שבאמצעותם קיימת סבירות גבוהה שיהיה זה אתר מוצלח שיניב הכנסות נאות. לכן חשוב להתחבר עם מומחים בתחום זה אשר יתוו את הדרך הנכונה ויקימו אתר יפהפה אשר ימשוך את הקהל ואת היצור עבורם חווית משתמש וחווית קנייה כך שירכשו באתר זה פעם אחת לשביעות רצונם ולאחר מכן יבצעו מדי פעם קניות נוספות. המוטו הוא לאפשר ללקוחות הפוטנציאלים אשר נכנסים אל חנויות מקוונות לגלוש במהירות ובנוחות מרבית. לעבור בין הקטגוריות השונות בקלילות ובזריזות ולראות את כל המידע באופן וויזואלי ונוח לשימוש גם מהטלפון הסלולרי. בנוסף לכך חשוב שיהיה זה אתר מאובטח על פי הכללים הבין לאומיים, כדי שהלקוחות ירגישו בטוחים לבצע קנייה באמצעות כרטיס אשראי, פייפל וכל דרך פיננסית אחרת. הנראות של החנות המקוונתכל חנות מקוונת מוכרת סוג אחר של פריטים, החל בביגוד על כל גווניו, הנעלה, צעצועים, ריהוט, מוצרי חשמל ואין ספור סוגים של מוצרים. תפקידו של המעצב של האתר הוא למשוך את עיניהם של הגולשים ולכן הוא בוחר בצבעים שהם הנכונים והמתאימים ביותר לכל מוצר. הנראות הוויזואלית, ההבלטה של הכיתוב והאותיות הקריאות הן בסיס ההכנה של החנות עבור הגולשים. מעבר לכך מחלקים את כל הפריטים של ספק זה לקטגוריות המתאימות ביותר, לאופציה של חיפוש על פי מילת מפתח, על פי טווחי מחירים ועל פי אפיון של המוצרים כמו כלי עבודה ידניים וכלי עבודה חשמליים.אחד הענפים שבהם יש חנויות מקוונות רבות וקיימת תחרות ביניהן היא תחום הביגוד. מכיוון שאי אפשר ממש למדוד את מוצרים חשוב לתת ללקוח את כל המאפיינים כולל התאמה על פי הגובה של הלקוח, היקף המותניים, היקף החזה ופרמטרים נוספים שיובילו לכך שהלקוח יבחר את המידה הנכונה. בנוסף לכך מעבירים מסר בצורה וויזואלית לגבי נראותה של כל חולצה בכל אחד מהגוונים הקיימים, השילובים בין הפריטים השונים, האקססוריז הנלווים וכל הצעה נוספת שמתאימה למראה הכללי של הילדים, הגברים או הנשים. גם אתרי אינטרנט קיימים שדרגו לאור המצב את נראות האתר, היקף המוצרים, מהירות התנועה ואבטחת הקנייה. בדרך זו גם הם זכו לעלייה משמעותית בהכנסות לאורך כל היממה בכל שנת הקורונה. תגיות של המאמר:
|
|