הקריאייטיב בקדמת הבמה של תהליך יחסי הציבור

דרוג:

חברות יחסי ציבור גדלות בקצב מסחרר והמקצוע תופס יותר ויותר את מקומו הטבעי בראש הפירמידה השיווקית.עד לא מזמן הקריאייטיב היה נחלתם של משרדי הפרסום, ואילו כיום בחברות יחסי ציבור יש מחלקות קריאייטיב, שנועדו לייצר תוכן ייחודי, בולט ושניתן לזכור אותו. קמפיין יחסי ציבור יצליח ככל שרמת הקריאייטיב שלו תגדל. כיום אין שלב טרום שיווקי בסיסי ללא יחסי ציבור, ואין יחסי ציבור ראויים, ללא תפיסה מקפת של המוצר. חברת יחסי ציבור מעודכנת מובילה את המסר ובונה את התוכן באמצעות מחקר והתוויית אסטרטגיה. מתוך הצרכים החדשים של שוק התקשורת ושל מפרסמים המתחרים קיימת תחרות אכזרית על תשומת ליבו של הצרכן ההמום, הדבר החשוב ביותר בתחום הוא ללא ספק הקריאייטיב. אנשי יחסי ציבור היום הם אסטרטגים תדמיתיים, מומחים בתקשורת בינאישית ובמדיה לסוגיה. כדי להשיג את החשיפה המתבקשת, כזאת שתבנה מוניטין חיובי, הלקוח צריך שיהיה לו קריאייטיב מיוחד. הקריאייטיב הוא היכולת להיות ראשון ושונה. מדובר ברעיונות אשר יבדלו את הלקוח מהמתחרים ויעטפו אותו אחרת בצורה שתגרום לו להיות חדש ושונה אך לא משונה. כולם רוצים לבלוט, כולם רוצים שיחשבו עליהם דברים טובים. חשוב לזכור שמסרים צריכים להיות מתקשרים, ברורים, אחידים ולא מוזרים, חשוב מאוד לתת מקום ליצירתיות אך לא לשכוח שהיא אמורה להעביר מסר מסוים. הקריאייטיב במהותו פורץ גבולות, חדשני ומחדש. הוא נועז, צבעוני ואמנות לשמה. בעידן הפרסומות של ימינו כאשר התחרות הולכת וגדלה וערוצי התקשורת מתרבים מיום ליום נדרש מאמץ עילאי על מנת לשמור על ייחודיות וסקרנות לגבי המוצר/חברה/אדם או רעיון. חברת יחסי ציבור תשכיל להדגיש ולהבליט את כל היתרונות שבמוצר תוך קידומו דרך רעיונות שונים. כאשר רוצים לקדם לקוח הקריאייטיב מחויב להתייחס לכל המרכיבים של המוצר ולהיוולד מתוכו. בתחילת כל קמפיין של יחסי ציבור צריך לזכור את נתוני הבסיס אשר רלוונטיים למוצר או ללקוח ולא להתחבא מאחורי סלוגן מפוצץ שמשאיר סימני שאלה רבים. יש להתייחס בכובד ראש אל קהל המטרה בו הוא מעוניין, ולהעביר אליו את המסר ברמה שלא תהיה במדרג גבוה או ייתפס כמוזר. פעולות יחסי ציבור אינן מכוונות לרכישת מדיה בכסף, הן מבוססות על היכולת להיות יצירתי ושונה ובכך לעניין ולהניע את המדיה לכתוב על הנושא. כל אלה, ללא צורך לרכוש מדיה, באינצ'ים או בזמן אויר בכסף רב. כאשר הלקוח בא בין כותלי משרד יחסי הציבור, הוא מקבל למעשה "מטריית" שירותים מקיפה, הכוללת אסטרטגיה שיווקית, תדמיתית ותקשורתית וכמובן את יישומן. כי לא מספיק להיות כדי להיות צריך להיות כדי להישאר. המאמר נכתב ע"י יעל לוטן, מייסדת בית ספר לוטן ליחסי ציבור. לוטן תדמיות הינו פלטפורמה חדשה וייחודית לקבלת הכשרה עיונית ומעשית בתחום יחסי הציבור. בי"ס זה הוא המוסד הראשון מסוגו בארץ המכשיר אנשי יח"צ על פי כללי אתיקה קפדניים ואמות מידה מקצועיות, מוגדרות ומדויקות. אנו מציעים דרך אחרת להסתכל על יחסי הציבור, תפקידם ומשמעותם. ערכי PuReComm הם: חדשות טובות, טוהר מידות, הסכמות, יצירתיות ותקשורת בחברה ובקהילה.

כתבות נוספות בקטגוריה אינטרנט ותקשורת

חשיבות מוצרי פרסום אין להקטין בחשיבות ערך הפרסום , דבר שבעלי עסקים לא
בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ, מטענים למחשבים ניי
Data Science Group משיקה פתרון AI מתקדם לסינון תוכן פוגעני חברת Data Science Group (DSG), מובילה גלובלית בפית
בניית חנות וירטואלית - דברים שחשוב לקחת בחשבון החלטתם שזה הזמן לבנות חנות וירטואלית לעסק שלכם, נש
הפריחה של חנויות מקוונות ברשת האינטרנט מגפת הקורונה העניקה, כורח הנסיבות והמגבלות שנכנסו
InvestorBrandNetwork מסכמת את ציוני הדרך של 2020 ומתארת יוזמות ב-2021 InvestorBrandNetwork, סוכנות תקשורת תאגידית חדשנית
מצאתם תמונות מלפני 50 שנה? כך תוכלו לחדש אותן יש לכם תמונה ישנה בארון? רוצים לשמור עליה ועל הערך
מקבץ שאלות ותשובות בנושא וורדפרס יש לכם שאלות על המערכת שכבשה את עולם פיתוח אתרים ב
טיפים למערכת וורדפרס בעלי אתר וורדפרס? מאוד יכול להיות. כיום, כמחצית מה
איך לפרסם צימרים בצפון? בעלי צימרים שרוצים לקדם את הצימר שלהם? המאמר הבא ה
איך מזהים מקדם אתרים מקצועי? החלטתם שאתם רוצים להגדיל את הנראות של האתר בתוצאות
איך לבחור בית דפוס? לבחירה נכונה של בית דפוס יש השפעה גדולה על הצלחת ה
הדפסת UV – טכנולוגיית ההדפסה החדשנית בואו לקרוא על הדפסת UV. ההדפסה ששינתה את חוקי המשח
קידום אתרים או שיווק במדיה חברתית? בואו לקרוא את המדריך הארוך והמקיף ביותר שאי פעם תק
הסרטים הכי טובים שזמינים עכשיו לצפייה בטלוויזיה מעוניינים לצפות בסרט אך מבלי לצאת מהבית? ריכזנו עב
פרסום בגוגל: מהם השלבים הקריטיים מה הם השלבים החשובים ביותר שחשוב לעשותם לפני שמתחי
הסדרות הכי טובות של 2019 שנת 2019 תכף מגיעה לסיומה, והגיע הזמן להודות בסדרו
פיתוח סטארט אפ חדש בתחום ההייטק והמחשוב המדריך המלא לפיתוח סטרטאפ לשנת 2019. בחירת רעיון,
פרסום בגוגל אדוורדס - טיפים ליצירת מודעה שממגנטת לידים איך אפשר לייצר יתרונות על הפני המפרסמים האחרים במע
סייפ-טי מודיעה על התוצאות הכספיות לשנת 2018 סייפ-טי מדווחת על התקדמות והישגים מתמשכים בשנת 201
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)